Side 108 af 138 FørsteFørste ... 85898105106107108109110111118 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,606 til 1,620 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1606
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg håber til gengæld på en bænkeplads til Delaney. Amartey og Kvist på midtbanen vil være en klar styrkelse.
    Jeg synes, det er utroligt svært at se, hvilken konstellation der vil være førstevalget, for alle de tre nævnte spillere har ubestridelige kvaliteter, som gør dem til naturlige startere. Jeg vil blot opponere mod, at man 'håber på en bænkeplads til Delaney'. I mine øjne er han en utroligt undervurderet spiller, hvis betydning for holdet vokser nærmest dag for dag. I takt med hans øgede rutine, bliver han meget svær at komme uden om, når holdet skal sættes, og selv om Amartey er et kæmpetalent, er han klart mere ustabil og svingende end Delaney. Amartey laver langt flere spektakulære ting end Delaney, men til gengæld laver Delaney færre fejl - især af den store slags. Kvist har de fleste en mening om, og vi kan måske blive enige om, at det ikke er ham, der skal levere de ekstraordinære detaljer, som bliver gentaget gang på gang på de internationale tv-kanaler. Han bliver garanten for en stabil, professionel indsats, hvor der ikke er plads til at fise den af for hverken høj eller lav i truppen. Min konklusion er, at 'jeg håber, der fremover vil være mulighed for at stille med 12 mand i startopstillingen, for alle de tre omtalte centrale midtbanespillere fortjener at spille hver gang'.


  2. #1607
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Vi har lige købt en angriber for et, efter danske forhold, svimlende beløb. Tror godt, du kan regne med, at Santander er tiltænkt en plads i startopstillingen.
    Selvfølgelig skulle Federico også have været der. Vi har efterhånden et luksusproblem på flere pladser.

  3. #1608
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Federico

    Hvis Santander levere varen er vi meget tæt på at matche de bedste FCK hold nogensinde, det her hold skal selvfølgelig først levere Før man kan samlinger men spiller for spiller er det sgu stærkt !! Næste handel må gerne blive Peter A på en permanent 5 årig !! I øvrigt tæller jeg 9-10 spillere der har været I FCK/KB siden de 16 år i truppen ! Det er jo fantastisk :)

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1609
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Jeg synes, det er utroligt svært at se, hvilken konstellation der vil være førstevalget, for alle de tre nævnte spillere har ubestridelige kvaliteter, som gør dem til naturlige startere. Jeg vil blot opponere mod, at man 'håber på en bænkeplads til Delaney'. I mine øjne er han en utroligt undervurderet spiller, hvis betydning for holdet vokser nærmest dag for dag. I takt med hans øgede rutine, bliver han meget svær at komme uden om, når holdet skal sættes, og selv om Amartey er et kæmpetalent, er han klart mere ustabil og svingende end Delaney. Amartey laver langt flere spektakulære ting end Delaney, men til gengæld laver Delaney færre fejl - især af den store slags. Kvist har de fleste en mening om, og vi kan måske blive enige om, at det ikke er ham, der skal levere de ekstraordinære detaljer, som bliver gentaget gang på gang på de internationale tv-kanaler. Han bliver garanten for en stabil, professionel indsats, hvor der ikke er plads til at fise den af for hverken høj eller lav i truppen. Min konklusion er, at 'jeg håber, der fremover vil være mulighed for at stille med 12 mand i startopstillingen, for alle de tre omtalte centrale midtbanespillere fortjener at spille hver gang'.
    Jeg vil også mene Delaney er en smule undervurderet. Jeg var virkelig imponeret over ham sidste sæson selvom "spillet" var elendigt og vi havde mange skader så syntes jeg virkelig Delaney gik forrest i mange kampe med hårdt slid og en defensiv god spiller som også kunne scorer mål. Men vi er da enige i at han aldrig blive en offensiv kreatør, men igen det er Kvist jo hellere ikke.

    Men altså hvis vi Kommer i EL gruppespil så får vi brug for alle spillere så jeg håber på et sundt rotations princip fra ståles side.

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #1610
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg vil også mene Delaney er en smule undervurderet. Jeg var virkelig imponeret over ham sidste sæson selvom "spillet" var elendigt og vi havde mange skader så syntes jeg virkelig Delaney gik forrest i mange kampe med hårdt slid og en defensiv god spiller som også kunne scorer mål. Men vi er da enige i at han aldrig blive en offensiv kreatør, men igen det er Kvist jo hellere ikke.

    Men altså hvis vi Kommer i EL gruppespil så får vi brug for alle spillere så jeg håber på et sundt rotations princip fra ståles side.
    Helt enig med dig. Dog vil jeg mene, at Delaney netop har steppet op, fordi han i foråret fik rigtig mange kampe og ikke var en del af en stor rotationskarussel. Skal han tage det næste skridt, kræver det endnu mere spilletid. Og med spilletid mener jeg på central midt fra kampstart af i både lav- og højprofilerede kampe.

    Jeg tror dog heller ikke, at Ståle går med planer om at bænke sin anfører, som i den seneste sæson blev kåret til sæsonens spiller i FCK og var at finde på flere medieeksperters udgave af årets hold i Superligaen. Så lad os lukke den her og bare blive enige om, at Kvist til FCK er en dejlig fredagsnyhed :-)

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #1611
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Federico

    Hvis vi alene ser på antallet af landsholdsspillere i truppen, så er FCK skræmmende efter skandinaviske forhold.

    Danmark: Stefan Andersen, Zanka, Peter Ankersen, Kvist, Delaney, Kusk, NJ, Cornelius, Kadrii
    Danmark u21: Amankwaa, Toutouh, Remmer
    Sverige: Pelle, Ludvig (u21) (Anton og Wiland indtil for ganske nylig på landsholdet)
    Norge: Høgli
    Ghana: Amartey
    Paraguay: Santander
    Slovenien: Verbic
    Færøerne: Brandur

    Set alene på truppens internationale snit, så må det være noget af det stærkeste vi har set i København. Jeg synes så, at det Ståle har formået i dette vindue, er at skabe en balance på holdet mellem sidste års stærke defensiv og en ny potentielt sprudlende offensiv. Det bedste er endda, at Ståle ikke kan stille 11 mand, der ikke er omkring et landshold. Det er et fedt luksusproblem, og et meget positivt et af slagsen, med mindre man er den type, der altid vil se glasset som halvtomt.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #1612
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det er et fedt luksusproblem, og et meget positivt et af slagsen, med mindre man er den type, der altid vil se glasset som halvtomt.
    Bum bum....
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  12. #1613
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Federico

    Jeg vil nu (udover alt det, som allerede er nævnt) vælge at glæde mig over noget endnu mere betydningsfuldt i forhold til Kvists tilgang: De centrale midtbanespillere er i endnu mindre grad garanteret en startplads på forhånd ift. forårssæsonen, hvilket betyder øget konkurrence på træningsbanen, og dermed øget niveau. :-)

    Er der egentlig nogle steder på banen, hvor vi umiddelbart stadig virker tyndt besatte pt. i forhold til bredden, eller er vi ved at være der nu? (Med den sandsynlige byttehandel omkring Wiland in mente, selvfølgelig)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1614
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg vil nu (udover alt det, som allerede er nævnt) vælge at glæde mig over noget endnu mere betydningsfuldt i forhold til Kvists tilgang: De centrale midtbanespillere er i endnu mindre grad garanteret en startplads på forhånd ift. forårssæsonen, hvilket betyder øget konkurrence på træningsbanen, og dermed øget niveau. :-)

    Er der egentlig nogle steder på banen, hvor vi umiddelbart stadig virker tyndt besatte pt. i forhold til bredden, eller er vi ved at være der nu? (Med den sandsynlige byttehandel omkring Wiland in mente, selvfølgelig)
    Som skrevet tidligere vil jeg mene, at vi stadig er tynde på kanterne, indtil Bashkim, Corner og Amankwaa er tilbage. En skade til enten Verbic eller Kusk vil sgu ramme os lidt hårdt her i starten på sæsonen. Men det er jo bare et spørgsmål om tid, før de skadede er tilbage, og så ser det godt ud, det hele.

    I de kommende par vinduer skal vi vel til at tænke på en ny stopper. Anton bliver ikke yngre, og Pelle er nok ikke mindre skadet fremover.

  15. #1615
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Federico

    Kvist tilgang giver også mulighed for en god defensiv europæisk opstilling:

    Nicolai (Santander)
    Verbic Kusk (Toutouh)
    delaney kvist amartey
    ludwig zanka anton ankersen (høgli)

    ...

  16. #1616
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Federico

    Hvornår har William mulighed for at træde ind i EL kvallen?

  17. #1617
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af ntrm Se meddelelser
    Hvornår har William mulighed for at træde ind i EL kvallen?
    Næste runde burde han være klar.

  18. #1618
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Federico

    Har der været noget nyt om Helander ? Han kunne Være fræk at hente gratis :)

  19. #1619
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Som skrevet tidligere vil jeg mene, at vi stadig er tynde på kanterne, indtil Bashkim, Corner og Amankwaa er tilbage. En skade til enten Verbic eller Kusk vil sgu ramme os lidt hårdt her i starten på sæsonen. Men det er jo bare et spørgsmål om tid, før de skadede er tilbage, og så ser det godt ud, det hele.
    Det er sandt, men der kan trods alt også gå et pænt stykke tid, og da især til de eventuelt er tilbage i topform. Jeg tror ikke, at vi er færdige på markedet og det er da heller ikke mere end to måneder siden, at BT her påstod, at vi ville gå efter endnu en kantspiller, trods købene af Kusk og Verbic. Det kan selvfølgelig være, at Ståle ser Santander som en nødløsning på kanten, men det tvivler jeg nu på.

    Personligt hælder jeg til et lejemål, og jeg synes egentlig også, at det ville kunne karakteriseres som Ståles "smarte mulighed", hvis man henter en ekstra brik, indtil de skadede spillere er helt tilbage. Man kunne måske endda få tilføjet en frikøbsklasul for det tilfælde, at de skadede aldrig kommer tilbage på fuld kraft. I artiklen står der, at det er en spiller i størrelsesordenen Alejandro Bedoya, og i så fald synes jeg det virker meningsløst at gætte på eventuelle muligheder, men der skal nok være nogle rigtig spændende spillere, som ender i låste situationer og som derfor kan lejes senere i vinduet. Det kan også være, at vi går 'Nicolai Jørgensen-vejen', og så kunne man eksempelvis nævne Lucas Andersen som emne. Ganske vist forlængede han sin kontrakt med Ajax for et lille halvt år siden, men som jeg forstår det, bliver han mest brugt som reservespillere og Ajax har endda lige købt en rigtig dygtig spiller på Andersens position.

    Samtidig tror jeg også, at der bliver skiftet ud i målmandsbesætningen, mens jeg stadig sagtens kunne se Pourié blive solgt.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  20. #1620
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Så er truppen meget komplet :) eneste der kan ske er en målmands rokade ellers er det den stærkeste trup i mange mange år !!

    Det ville stadigvæk ikke skade med en decideret kant-backup på højrekanten - gerne et talent. Pt. er garderingen for Kusk kun Ankersen, og Kvist (https://youtu.be/VAdb7PlG1T8?t=4m1s). Hvis Kusk bliver skadet ser det lidt sløjt ud.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •