Side 109 af 138 FørsteFørste ... 95999106107108109110111112119 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,621 til 1,635 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1621
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Federico

    Forudsat at Santander indfrier forventningerne og at Corner kommer i omdrejninger igen (2013-style),
    så vil jeg vove at påstå at vi nu kan præstere den potentielt stærkeste start-11'er i klubbens historie..........
    - og dét tilmed med en gennemsnitsalder på bare 24,5 år og med 8 danskere iblandt!

    Stephan
    Ankersen - Zanka - Amartey - Ludwig
    Kusk - William - Delaney - Nicolai
    Santander - Cornelius

    Jeg glæder mig i øvrigt over hvor tydeligt spilkonceptet fremstår når man kigger på de typer vi har:
    "Spillende" centerforsvarere
    Angrebsivrige backs
    Utrættelige og stabile midtbanespillere
    Indadbevægende og teknisk stærke fløje
    Fysisk stærke angribere

    Dertil kommer en række spændende, unge reservespillere i
    Remmer, Toutouh, Brandur, Wohlgemuth, Verbic, Amamkwaa og Kadrii.

    Jeg ku' ikke ha' gjort det bedre selv i CM! :)

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #1622
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Forudsat at Santander indfrier forventningerne og at Corner kommer i omdrejninger igen (2013-style),
    så vil jeg vove at påstå at vi nu kan præstere den potentielt stærkeste start-11'er i klubbens historie..........
    - og dét tilmed med en gennemsnitsalder på bare 24,5 år og med 8 danskere iblandt!

    Stephan
    Ankersen - Zanka - Amartey - Ludwig
    Kusk - William - Delaney - Nicolai
    Santander - Cornelius

    Jeg glæder mig i øvrigt over hvor tydeligt spilkonceptet fremstår når man kigger på de typer vi har:
    "Spillende" centerforsvarere
    Angrebsivrige backs
    Utrættelige og stabile midtbanespillere
    Indadbevægende og teknisk stærke fløje
    Fysisk stærke angribere

    Dertil kommer en række spændende, unge reservespillere i
    Remmer, Toutouh, Brandur, Wohlgemuth, Verbic, Amamkwaa og Kadrii.

    Jeg ku' ikke ha' gjort det bedre selv i CM! :)
    Verbic er sgu mere end en spændende ung reservespiller. Han har potentialet til at blive profil allerede i denne sæson. Med tanke på, at NJ sælges til sommer, så er der jo også rigelig plads til både Verbic og Corner i startopstillingen i nær fremtid.


  4. #1623
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Stephan
    Ankersen - Zanka - Amartey - Ludwig
    Kusk - William - Delaney - Nicolai
    Santander - Cornelius
    Uanset hvor dårligt det passer med dit CM-mandskab, så kan vi altså godt slå HELT fast (både Ståle og Nico har allerede selv gjort det), at NJ10s dage som fløj endegyldigt er talte. Han er angriber! Og ikke bare er han angriber, men så langt nogen kan se frem og så længe han ikke får "et riv i baglåret", er han også første-angriber.

    Santander er købt som i første omgang erstatning, og senere eventuelt supplement, til Corner.

    ...Og det er også grunden til, at vi ikke henter flere angribere. I øjeblikket har vi foruden de tre, også Marvin og Bashkim i truppen. Med alle skadesfri, er det én for meget. Så med mindre Marvin finder et niveau frem, han so far slet ikke har været i nærheden af, eller skadeshelvedet (anti-jinx!) fortsætter ind i denne sæson, står han forrest når der deles passér-sedler ud næste gang.

    Ellers er jeg enig - det ser meget meget spændende ud. Og med Kusk og Verbic på fløjene, foran de to super-backs, så er det nok slet ikke dumt med nogle løbestærke kontrollerende midt/midt'er. Og der er vi så berigede med ligaens tre bedste af slagsen.

    Jo jo... Nu må vi så se, om keeperreserven og den ekstra midterforsvarer også er noget, der løses i dette vindue eller om vi skal have lidt til gode. Om ikke andet for at undgå Jumbo-liga tilstande. *jubeloptimist mode off*
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #1624
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Federico

    Så er det vist tid til at sige farvel... Og goddag!!
    http://www.expressen.se/kvp/sport/nu...-johan-wiland/

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #1625
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    61

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Ellers er jeg enig - det ser meget meget spændende ud. Og med Kusk og Verbic på fløjene, foran de to super-backs, så er det nok slet ikke dumt med nogle løbestærke kontrollerende midt/midt'er. Og der er vi så berigede med ligaens tre bedste af slagsen.
    Jeg er også svært tilfreds med holdet især med tilgang af William, men jeg mener der er 4 midtbanespillere der skiller sig ud i ligaen, hvoraf vi nu har de 3. Den sidste løber rundt ovre på Heden og hedder Jakob Poulsen, han er dog lidt mere offensiv end dem vi har, og jeg er egentlig stadig irriteret på CV at man ikke gik efter ham dengang De Hvide rykkede ned fra Suppen, og han skiftede.
    Ellers kunne det vel egentlig være sjov at høre folk herinde hvem I synes fra de 11 andre hold i ligaen kunne forstærke vores start-11'er - om nogen? (F.eks.: Schviachenko eller Sisto?)

  9. #1626
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af T.B. Se meddelelser
    Jeg er også svært tilfreds med holdet især med tilgang af William, men jeg mener der er 4 midtbanespillere der skiller sig ud i ligaen, hvoraf vi nu har de 3. Den sidste løber rundt ovre på Heden og hedder Jakob Poulsen, han er dog lidt mere offensiv end dem vi har, og jeg er egentlig stadig irriteret på CV at man ikke gik efter ham dengang De Hvide rykkede ned fra Suppen, og han skiftede.
    Ellers kunne det vel egentlig være sjov at høre folk herinde hvem I synes fra de 11 andre hold i ligaen kunne forstærke vores start-11'er - om nogen? (F.eks.: Schviachenko eller Sisto?)
    Der er vel i Suppen kun 2 spillere der vil træde direkte ind i vores start 11 lige nu, og det er Agger og Sisto. Så er der efter min mening 5 boblere Sviachenko, Jakob Poulsen, Johan Larsson, Falk og Nicolai Thomsen.

    Jeg tror stadig vi er på udkig efter 1-2 spillere (måske signes de nu og tiltræder i januar), vi skal forebygge de sandsynelige salg vi kan blive nødt til at foretage om 1 sæson i Zanka, Nicolai, Ludwig og Amartey. Vi har allerede meldt ud, at Nicolai sælges og jeg tror det bliver mere end svært at holde på Ludwig og Amartey.

    Vi mangler derfor fortsat: 1 målmand, 1 central forsvarsspiller (grundet ovenstående, skade til Kris, alderen på Antonsson og niveauet på Nilsson) og 1 angriber (Ikke så meget bokstypen men en med mere flair)

    Mit bud på en start 11.
    Stephan
    Ankersen/Remmer-Zanka/Nilsson-Antonsson-Ludwig/Høgli (Fordi vores defensiv sidste år fungerede fremragende, så laves næppe om)
    Kusk/Ankersen og Toutouh-Amartey/Toutouh/Brandur-Delaney(c)/Kvist(c)-Verbic/Amankwaa og Bashkim (Kvist og Delaney kommer til at rotere meget, og Amartey bliver den mest konstante, fordi han er den med det bedste skud og kombinationsspil)
    Nicolai/Bashkim-Santander/Cornelius/Pourie
    Sidst redigeret af AndreasHR : 19.07.15 kl. 00:27

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1627
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    Der er vel i Suppen kun 2 spillere der vil træde direkte ind i vores start 11 lige nu, og det er Agger og Sisto. Så er der efter min mening 5 boblere Sviachenko, Jakob Poulsen, Johan Larsson, Falk og Nicolai
    Skal vi ikke lige vente og se om vi i år fx har magtet at finde nogle angribere, der kan score mål, inden vi uden videre konkluderer, at vores hold med afstand er det bedste?
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1628
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Skal vi ikke lige vente og se om vi i år fx har magtet at finde nogle angribere, der kan score mål, inden vi uden videre konkluderer, at vores hold med afstand er det bedste?
    Netop. Dette er det helt store spørgsmål. Slår Santander igennem, kommer Cornelius nogensinde i gang igen? Osv....
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  14. #1629
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Stoffer Se meddelelser
    Netop. Dette er det helt store spørgsmål. Slår Santander igennem, kommer Cornelius nogensinde i gang igen? Osv....
    Samt spørgsmålet om, hvorvidt vores offensive kanter vil være nok til at skabe tilstrækkeligt med chancer, eller om vi kommer til at savne centrale midtbanespillere, der kan skabe mere end dem, vi har nu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #1630
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Personligt hælder jeg til et lejemål, og jeg synes egentlig også, at det ville kunne karakteriseres som Ståles "smarte mulighed", hvis man henter en ekstra brik, indtil de skadede spillere er helt tilbage. Man kunne måske endda få tilføjet en frikøbsklasul for det tilfælde, at de skadede aldrig kommer tilbage på fuld kraft. I artiklen står der, at det er en spiller i størrelsesordenen Alejandro Bedoya, og i så fald synes jeg det virker meningsløst at gætte på eventuelle muligheder, men der skal nok være nogle rigtig spændende spillere, som ender i låste situationer og som derfor kan lejes senere i vinduet.
    Mon ikke Ståles "smarte mulighed" er William Kvist? :)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1631
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Federico

    Jo det tror jeg også, Kvist er uden tvivl løn tung derfor kunne jeg godt se Kim C tage tjansen som 2 keeper også spare de ca 3 mio kr i året som Wiland vist får ! Har vi en talentfuld 3 keeper udover Busk ?

  18. #1632
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Federico

    Pär Hansson handlen skulle være stort set lige så meget på plads som Wiland handlen. Jeg vil være enormt overrasket hvis vi ikke står med to højst kvalificerede målmænd i truppen foruden vores SoE målmandstræner.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1633
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Mon ikke Ståles "smarte mulighed" er William Kvist? :)
    Jeg er skam med på, at Ståle ikke altid er lige troværdig i forbindelse med transferaktivitet, men jeg fik det fra den her artikel, hvor han direkte siger, at det kan ske mod slutningen af transfervinduet. Det er selvfølgelig et relativt begreb, men vinduet lukker trods alt først om næsten halvanden måned.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  21. #1634
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Federico

    Den "smarte mulighed", sidst i vinduet, kan være en Nicklas Bendtner på en lejeaftale. Jeg tror at tungen på vægtskålen i forhold til den transfer, bliver om vi kvalificere os til EL. Pt står den ikke på hyggetræning i Tyskland.

    http://www.bt.dk/fodbold/haard-dag-f...til-grin-i-ars

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1635
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Federico

    Helt ærligt, bør al snak om yderligere forstærkninger i dette vindue ikke snart forstumme? Vi har fået mere end vi overhovedet kunne drømme om allerede og om ganske kort tid kan vi mønstre en bænk bestående af Antonsson, Pelle, Høgli, Remmer, Toutouh, Amankwaa, kadrii og Cornelius..

    Undskyld, men det er HELT utopi at snakke spillere til start 11'eren så længe vi endnu ikke har solgt nogen spillere..


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •