Side 110 af 138 FørsteFørste ... 1060100107108109110111112113120 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,636 til 1,650 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1636
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Helt ærligt, bør al snak om yderligere forstærkninger i dette vindue ikke snart forstumme? Vi har fået mere end vi overhovedet kunne drømme om allerede og om ganske kort tid kan vi mønstre en bænk bestående af Antonsson, Pelle, Høgli, Remmer, Toutouh, Amankwaa, kadrii og Cornelius..

    Undskyld, men det er HELT utopi at snakke spillere til start 11'eren så længe vi endnu ikke har solgt nogen spillere..
    En lille simpel løsning for at gøre plads til Bendtner, kunne være at afskibe uskarpe Marvin.

  2. #1637
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Federico

    Også have Cornelius,Santander,NJ og Bendtner haha ? Tror sgu det er ønske tænkning :)


  3. #1638
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Også have Cornelius,Santander,NJ og Bendtner haha ? Tror sgu det er ønske tænkning :)
    Med Cornelius og Santander er der en hel del ubekendte faktore. Derfor ser jeg ikke en lejeaftale med Bendtner, som totalt usandsynlig. Der ligger forhåbentlig en EM-slutrunde og venter på dansk deltagelse næste sommer, så lidt fast spilletid og mulighed for at blive knivskarp, kunne da måske nok have lidt Bendtnersk interesse. EM-slutrunden var jo også en af bevæggrundene for Kvist, om at vende tilbage til Kbh., ihvertfald jf. det interview jeg lige har set med ham på DR. Jeg medgiver at vi ville have vanvittig bænk. Men det ville da heller ikke være så tosset igen ;-)

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1639
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Federico

    Jeg er ovenud tilfreds med transfervinduet, men jeg tror heller ikke, at vi har set Ståles sidste træk. For det første ryger Wiland, og vi henter en ny keeper ind. For det andet tilfører vi en ekstra offensiv kant til vores trup. Pt. er der her kun Brandur og Toutouh som reserver. En skade til enten Kusk eller Verbic, og vi ser tynde ud her i efteråret, hvor vi forhåbentligt skal spille EL også. Evt. på leje, så truppen ikke bliver for stor, når vi har Amankwaa og Bashkim (der i mine øjne ligner en kantspiller i denne sæson) tilbage. For det tredje lejes en ung spiller ud - det kan være Felfel eller Wohlgemuth (eller begge).

  6. #1640
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Federico

    Mon ikke NJ kunne trækkes ned og køre kant hvis alt går galt :-) tror ikke der sker det helt store i vinduet, med mindre at en af profilerne bliver solgt.
    For min skyld må vinduet gerne lukkes i nat :-)

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #1641
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Også have Cornelius,Santander,NJ og Bendtner haha ? Tror sgu det er ønske tænkning :)
    Det ville i hvert fald være, på papiret, med afstand, det bedste angreb præsteret af et hold i suppen nogensinde.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1642
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Med Cornelius og Santander er der en hel del ubekendte faktore. Derfor ser jeg ikke en lejeaftale med Bendtner, som totalt usandsynlig. Der ligger forhåbentlig en EM-slutrunde og venter på dansk deltagelse næste sommer, så lidt fast spilletid og mulighed for at blive knivskarp, kunne da måske nok have lidt Bendtnersk interesse. EM-slutrunden var jo også en af bevæggrundene for Kvist, om at vende tilbage til Kbh., ihvertfald jf. det interview jeg lige har set med ham på DR. Jeg medgiver at vi ville have vanvittig bænk. Men det ville da heller ikke være så tosset igen ;-)
    Jeg tror ikke på det og det har jeg ikke gjort siden vi hentede Santander. Der løber pt et 50 millioner angreb rundt... Hvis NJ ikke starter inde!

    Jeg er stor fortaler for Bendtner i FCK - det bliver ikke nu. Når NJ bliver solgt (til vinter eller næste sommer) OG Corner og/eller Santander ikke har slået til eller bliver solgt, så er der plads til Bendtner. Vi må væbne os med tålmodighed tror jeg og heldigvis synes jeg truppen giver ro :).

    Mht kanterne. Ankersen og NJ kan sagtens dække kanten + andre nævnte spillere. Her henter vi nok hellere ikke flere. Truppen er i mine øjne også komplet.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #1643
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Federico

    Hvor længe mon der skal gå før folk dropper tanken om NJ på kanten?

    Vi er lige gået igennem et af de mest skadesplagede forår nogensinde, hvor vi har haft 12 spillere at vælge mellem. Selv der foretrak Ståle, NJ i angrebet og Björn på kanten - selvom de begge er skolet omvendt.

    Ja, måske hvis der absolut ikke er andre muligheder - men det bliver meget langt ude, hvis vi skal se NJ på kanten igen. Hvis Verbic eller Kusk bliver skadet har vi først og fremmest Toutouh og forhåbentlig snart Kadrii. Derefter tror jeg Ståle laver en Hutchinson/Kvist/Claudemir og rykker Delaney/Kvist derud eller også rykker han Ankersen/Ludwig op og lader Remmer/Høgli tage backen, som vi bl.a. har set i træningskampe og mod Newtown.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1644
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hvor længe mon der skal gå før folk dropper tanken om NJ på kanten?

    Vi er lige gået igennem et af de mest skadesplagede forår nogensinde, hvor vi har haft 12 spillere at vælge mellem. Selv der foretrak Ståle, NJ i angrebet og Björn på kanten - selvom de begge er skolet omvendt.

    Ja, måske hvis der absolut ikke er andre muligheder - men det bliver meget langt ude, hvis vi skal se NJ på kanten igen. Hvis Verbic eller Kusk bliver skadet har vi først og fremmest Toutouh og forhåbentlig snart Kadrii. Derefter tror jeg Ståle laver en Hutchinson/Kvist/Claudemir og rykker Delaney/Kvist derud eller også rykker han Ankersen/Ludwig op og lader Remmer/Høgli tage backen, som vi bl.a. har set i træningskampe og mod Newtown.
    NJ som backup på kanten! Manden kan spille pladsen - det kan vel ikke diskuteres. Ståle havde ikke en anden targetmand og brugte NJ, hvor han gjorde mest gavn med en halveret trup.

    Nej - jeg (vi) mener ikke han er kantspiller. Diskussionen omkring truppen og en manglende kant, der siger jeg blot. Vi har flere muligheder end Verbic/Kusk og når man tænker på de indkøbe der er gjort - så forestiller jeg mig ikke vi henter en til, når truppen har acceptable backup muligheder.

    Til vinter bliver de sidste "ubrugelige" i truppen renset ud og her kan man overveje en kant i stedet for Pourier fx!

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1645
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg tror ikke på det og det har jeg ikke gjort siden vi hentede Santander. Der løber pt et 50 millioner angreb rundt... Hvis NJ ikke starter inde!

    Jeg er stor fortaler for Bendtner i FCK - det bliver ikke nu. Når NJ bliver solgt (til vinter eller næste sommer) OG Corner og/eller Santander ikke har slået til eller bliver solgt, så er der plads til Bendtner. Vi må væbne os med tålmodighed tror jeg og heldigvis synes jeg truppen giver ro :).

    Mht kanterne. Ankersen og NJ kan sagtens dække kanten + andre nævnte spillere. Her henter vi nok hellere ikke flere. Truppen er i mine øjne også komplet.
    HVis Bendtner ikke kommer til FCK i denne omgang har det intet med den nuværende trupsammensætning at gøre. Opstår muligheden, som jeg stadig tror FCK lurer på, så slår man til uanset hvem man ellers råder over.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #1646
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    Kvist og Delaney kommer til at rotere meget, og Amartey bliver den mest konstante, fordi han er den med det bedste skud og kombinationsspil
    Her løber du med halv vind imho. I sæsonens første træningskampe og kampe, har Amartey netop haft det svært med kombinationsspillet på midtbanen.

  19. #1647
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Danimarca Se meddelelser
    Her løber du med halv vind imho. I sæsonens første træningskampe og kampe, har Amartey netop haft det svært med kombinationsspillet på midtbanen.
    Enig. En af Amarteys svagheder er i mine øjne netop pasningsspillet - han laver simpelthen for mange fejlafleveringer. Jeg vurderer klart, at Delaney er den bedste pasningsspiller af vores tre centrale midtbanespillere.
    Mvh.
    Dane

  20. #1648
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Enig. En af Amarteys svagheder er i mine øjne netop pasningsspillet - han laver simpelthen for mange fejlafleveringer. Jeg vurderer klart, at Delaney er den bedste pasningsspiller af vores tre centrale midtbanespillere.
    Jeg må også erklære mig enig.

    Jeg syntes Amartey er en fantastisk spiller. Men han får altså nogle hjerneblødninger engang imellem ala Claudemir når han laver tværpasninger eller aflevering tilbage i banen som modstander holdet opsnapper. Det kommer til at koste et par mål i den kommende sæson er jeg sikker på desværre :(

    Men Amartey er så dygtige på så mange andre områder.

  21. #1649
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Federico

    Off topic: Jeg har før foreslået ham herinde, men regnede ikke med at danske klubber kiggede på dette marked, men nøj hvor er jeg trist over at FCM har hentet Awer Mabil. Ham er simpelthen en fremragende fodboldspiller (100p Sisto-erstatning) og på trods af hans unge alder, så er jeg overbevist om at han bliver en profil i superligaen fra dag ét. Forhåbenligt går detforfærdligt for FCM de næste to sæsoner, og så kan vi hive ham ind til den tid :D

  22. #1650
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Off topic: Jeg har før foreslået ham herinde, men regnede ikke med at danske klubber kiggede på dette marked, men nøj hvor er jeg trist over at FCM har hentet Awer Mabil. Ham er simpelthen en fremragende fodboldspiller (100p Sisto-erstatning) og på trods af hans unge alder, så er jeg overbevist om at han bliver en profil i superligaen fra dag ét. Forhåbenligt går detforfærdligt for FCM de næste to sæsoner, og så kan vi hive ham ind til den tid :D
    Han ser virkelig god ud: https://www.youtube.com/watch?v=lwCeAo_UJTs - desværre!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •