Side 113 af 138 FørsteFørste ... 1363103110111112113114115116123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,681 til 1,695 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1681
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Federico med kurs mod København!

    Citat Oprindeligt indsendt af Copenhagen Dream Se meddelelser
    Ja tak, Marvin ud og Bendtner ind, og så kan vi snuppe en god reserve keeper og så lukker vi dette transfer vidue :)
    ( ønsketækning )
    Mere realistisk er i mine øjne, at vi skipper Marvin afsted og lander en offensiv spiller, der både kan spille på kant og på top. En spiller, der kan aflaste på samtlige af de fire forreste pladser, ala en Rasmus Falk type. Det er der både plads til og brug for i truppen.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1682
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Federico med kurs mod København!

    Hvis Pourié ryger tror jeg ikke der hentes en forstærkning. Santander, NJ, Cornelius og Bashkim må vel være rigeligt. Måske man lejer en spiller, men jeg tror ikke vi der bliver købt en erstatning selvom Cornelius og Bashkim er skadede.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1683
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Federico med kurs mod København!

    Kunne man lige forstille sig at man prøvede at spille med Pourié og NJ i angrebet og så Santander som 3 angriber til at starte med,og så sælge Corner :-) ja ja ved det godt men som Pourié spillede igår, han greb chancen og fik vist at han godt ved hvor målet er. Syntes han spillede en kanon kamp, og at Ståle bliver nød til at indse at manden måske har og kan noget alligevel. Der er da ikke behov for en ny angiber hvis det her forsætter, så er FCK godt dækket ind.....glæder mig vildt til denne sæson.

  6. #1684
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Federico med kurs mod København!

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Kunne man lige forstille sig at man prøvede at spille med Pourié og NJ i angrebet og så Santander som 3 angriber til at starte med,og så sælge Corner :-) ja ja ved det godt men som Pourié spillede igår, han greb chancen og fik vist at han godt ved hvor målet er. Syntes han spillede en kanon kamp, og at Ståle bliver nød til at indse at manden måske har og kan noget alligevel. Der er da ikke behov for en ny angiber hvis det her forsætter, så er FCK godt dækket ind.....glæder mig vildt til denne sæson.
    Nej. Pourié bliver ikke førsteangriber, fordi han har scoret to mål mod et hold af fyraftensprofessionelle fra Wales.
    Mvh.
    Dane


  7. #1685
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Federico med kurs mod København!

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Nej. Pourié bliver ikke førsteangriber, fordi han har scoret to mål mod et hold af fyraftensprofessionelle fra Wales.
    Nope.. Men Nicolai beholder pladsen, fordi han omsatte et straffe til mål, imod selvsamme fyraftensprofessionelle?

    Misforstå mig ikke.. Jeg vil også helst have NJ på banen. Men hvis ikke mål, i en kamp hvor man får chancen, spiler en tættere på start-11, hvad
    skal der så til?
    At de 2 så ikke spiller om samme plads, er mindre vigtig. De løber ofte samme sted i feltet. :)

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  8. #1686
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Federico med kurs mod København!

    Citat Oprindeligt indsendt af Jønch Se meddelelser
    Nope.. Men Nicolai beholder pladsen, fordi han omsatte et straffe til mål, imod selvsamme fyraftensprofessionelle?

    Misforstå mig ikke.. Jeg vil også helst have NJ på banen. Men hvis ikke mål, i en kamp hvor man får chancen, spiler en tættere på start-11, hvad
    skal der så til?
    At de 2 så ikke spiller om samme plads, er mindre vigtig. De løber ofte samme sted i feltet. :)

    Jønch..
    Jamen, han har da givetvis spillet sig tættere på startopstillingen med de to mål. Felfel er fx endnu længere fra spilletid, end hvis Pourié ikke havde vist noget...
    Men i forhold til Nicolai Jørgensen handler det jo ikke om, hvad de viste i går, men om hvad vi ved, de hver især er i stand til, når de spiller op til deres bedste. Og der fører Nicolai Jørgensen altså stadig stort (selv om hans attitude er røvirriterende).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1687
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Federico med kurs mod København!

    Jeg vil meget gerne beholde Pourie af følgende årsager:

    1. Han er ikke en type vi har i angrebet i forvejen, hvor han bl.a. er typen der løber dybt.

    2. Han giver sig altid 100%.

    3. Han har givet udtryk for at han ikke vil have et problem med bænken i denne sæson, sådan nogle typer er der også brug for der ikke brokker sig over en indskifterrolle.

    4. Kan godt lide tanken om en lidt mere international klub, med mange nationaliteter - der er rigtig mange danskere i klubben nu, og det ville isolere spillere som Santander endnu mere jo færre udlændinge vi har i truppen.

    5. Samme som nummer 1: bredden. Det kan godt være at Pourie ikke er god nok til startopstillingen, men han er den perfekte super sub efter min mening - der kan komme med energi i slutfasen af kampene.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  11. #1688
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Federico med kurs mod København!

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg vil meget gerne beholde Pourie af følgende årsager:

    1. Han er ikke en type vi har i angrebet i forvejen, hvor han bl.a. er typen der løber dybt.

    2. Han giver sig altid 100%.

    3. Han har givet udtryk for at han ikke vil have et problem med bænken i denne sæson, sådan nogle typer er der også brug for der ikke brokker sig over en indskifterrolle.

    4. Kan godt lide tanken om en lidt mere international klub, med mange nationaliteter - der er rigtig mange danskere i klubben nu, og det ville isolere spillere som Santander endnu mere jo færre udlændinge vi har i truppen.

    5. Samme som nummer 1: bredden. Det kan godt være at Pourie ikke er god nok til startopstillingen, men han er den perfekte super sub efter min mening - der kan komme med energi i slutfasen af kampene.
    Problemet med Pourie er jo, helt grundlæggende, at han er en den helt forkerte type spiller til den måde vi spiller på, og ikke mindst til den måde 90 pct. af vores modstandere står på: Nemlig lavt.

    Grundlæggende set, kan Pourie én ting: Dybeløb. Derfor har han rigtig dårlige betingelser for at blive en succes i København. Og derfor er han også meget langfra en "super-sub". Når man skifter en angriber ind, er det jo som regel fordi man jagter et resultat. Her har vi brug for spillere, der er stærke i feltet, der kan spille i små rum, der er gode i det relationelle spil. Det er Pourie ikke.

    Så påpegede Per Friman, at han kunne være nyttig i Europa League kampe, hvor modstanderne står højere, og hvor der er mere plads. Det har han jo for så vidt ret i, men vi er nok mange, der tvivler alvorligt på om Pourie har kvaliteten til disse kampe, når modstanderne bliver bedre.

    Pourie får aldrig nogen stor rolle i København, fordi han helt grundlæggende er fejlcastet. Hvad i al verden CV plan med at bringe den mand til klubben var, må guderne vide.

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #1689
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Federico med kurs mod København!

    Citat Oprindeligt indsendt af Jønch Se meddelelser
    Nope.. Men Nicolai beholder pladsen, fordi han omsatte et straffe til mål, imod selvsamme fyraftensprofessionelle?

    Misforstå mig ikke.. Jeg vil også helst have NJ på banen. Men hvis ikke mål, i en kamp hvor man får chancen, spiler en tættere på start-11, hvad
    skal der så til?
    At de 2 så ikke spiller om samme plads, er mindre vigtig. De løber ofte samme sted i feltet. :)

    Jønch..
    Nico beholder pladsen, fordi han (sine udfald og skader til trods) var vores med afstand bedste offensive kort i sidste sæson og lavede 10 mål i Superligaen - men det ved du jo godt.

    Pourié får med al sandsynlighed chancen igen mod Esbjerg, medmindre Ståle ligefrem vælger at spille med Nico som enlig angriber. Scorer han to mål der - altså mod bare nogenlunde kvalificeret modstand - så kan vi begynde at snakke. Men jeg køber ikke, at to (forholdsvis lette) mål mod freaking Newtown skal veje noget som helst i vurderingen af, om Marvin skal spille eller ej. Der render formentlig en god håndfuld angribere rundt i 2. Division, der kunne have gjort det samme.
    Mvh.
    Dane

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1690
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Federico med kurs mod København!

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Problemet med Pourie er jo, helt grundlæggende, at han er en den helt forkerte type spiller til den måde vi spiller på, og ikke mindst til den måde 90 pct. af vores modstandere står på: Nemlig lavt.

    Grundlæggende set, kan Pourie én ting: Dybeløb. Derfor har han rigtig dårlige betingelser for at blive en succes i København. Og derfor er han også meget langfra en "super-sub". Når man skifter en angriber ind, er det jo som regel fordi man jagter et resultat. Her har vi brug for spillere, der er stærke i feltet, der kan spille i små rum, der er gode i det relationelle spil. Det er Pourie ikke.

    Så påpegede Per Friman, at han kunne være nyttig i Europa League kampe, hvor modstanderne står højere, og hvor der er mere plads. Det har han jo for så vidt ret i, men vi er nok mange, der tvivler alvorligt på om Pourie har kvaliteten til disse kampe, når modstanderne bliver bedre.

    Pourie får aldrig nogen stor rolle i København, fordi han helt grundlæggende er fejlcastet. Hvad i al verden CV plan med at bringe den mand til klubben var, må guderne vide.

    Vh. Simon
    Det er fuldstændigt rigtigt, dog mener jeg, at jeg flere gange i forrige sæson, hvor vi førte med en enkel og spillede ad helvede til, og hvor vores lortemodstander fra jydeland lagde et stort pres på for at udligne, og hvor Ståle skiftede en ekstra forsvarer ind det sidste kvarter, sad og tænkte, hvorfor smider han ikke Marvin ind. Ham kan man efterlade i midtercirklen, og ethvert suppe-hold vil være nødt til at have to mand på ham og være koncentreret den gale vej i presset for at udligne. For hvis der er noget Marvin kan, så er det at tage en lang bold med sig og sparke den ind.

    Derfor kan jeg se ham som den sub, vi kan sætte ind i den slags situationer, men han passer sgu' dårligt ind i vores possionspil.

    (Hvorfor skriver jeg ovennævnte i en tråd, der hedder Federico med kurs mod København!? Sry).

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1691
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Federico med kurs mod København!

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det er fuldstændigt rigtigt, dog mener jeg, at jeg flere gange i forrige sæson, hvor vi førte med en enkel og spillede ad helvede til, og hvor vores lortemodstander fra jydeland lagde et stort pres på for at udligne, og hvor Ståle skiftede en ekstra forsvarer ind det sidste kvarter, sad og tænkte, hvorfor smider han ikke Marvin ind. Ham kan man efterlade i midtercirklen, og ethvert suppe-hold vil være nødt til at have to mand på ham og være koncentreret den gale vej i presset for at udligne. For hvis der er noget Marvin kan, så er det at tage en lang bold med sig og sparke den ind.

    Derfor kan jeg se ham som den sub, vi kan sætte ind i den slags situationer, men han passer sgu' dårligt ind i vores possionspil.

    (Hvorfor skriver jeg ovennævnte i en tråd, der hedder Federico med kurs mod København!? Sry).
    Den primære årsag var nok, at Marvin var lejet ud til SønderjyskE i sidste sæson. :-)
    Mvh.
    Dane


  18. #1692
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Federico med kurs mod København!

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Den primære årsag var nok, at Marvin var lejet ud til SønderjyskE i sidste sæson. :-)
    Men nu skrev han jo også forrige sæson. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #1693
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Federico med kurs mod København!

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men nu skrev han jo også forrige sæson. :-)
    Tak Garneren! Skulle netop til at håne.

  21. #1694
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Federico med kurs mod København!

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Problemet med Pourie er jo, helt grundlæggende, at han er en den helt forkerte type spiller til den måde vi spiller på, og ikke mindst til den måde 90 pct. af vores modstandere står på: Nemlig lavt.

    Grundlæggende set, kan Pourie én ting: Dybeløb. Derfor har han rigtig dårlige betingelser for at blive en succes i København. Og derfor er han også meget langfra en "super-sub". Når man skifter en angriber ind, er det jo som regel fordi man jagter et resultat. Her har vi brug for spillere, der er stærke i feltet, der kan spille i små rum, der er gode i det relationelle spil. Det er Pourie ikke.

    Så påpegede Per Friman, at han kunne være nyttig i Europa League kampe, hvor modstanderne står højere, og hvor der er mere plads. Det har han jo for så vidt ret i, men vi er nok mange, der tvivler alvorligt på om Pourie har kvaliteten til disse kampe, når modstanderne bliver bedre.

    Pourie får aldrig nogen stor rolle i København, fordi han helt grundlæggende er fejlcastet. Hvad i al verden CV plan med at bringe den mand til klubben var, må guderne vide.

    Vh. Simon
    Det er jo en skrøne at man ikke kan bruge spillere der løber dybt, mod modstandere der står lavt. Newtown stod også ganske lavt, og Pourie truede flere gange i bag rummet og hans første mål kom efter et dybdeløb. Dybe løb er jo ikke kun en angriber der sætter af sted fra midterlinjen, det er ligeså meget lige foran feltet som igår. Wettergren nævnte i øvrigt i interviewet om hans profil tidligere på måneden at han godt kan lide at praktisere denne form for fodbold.

    Pourie kan jo også andet end dybdeløb - hold nu op. Han scorede på hovedstød i går (og mod FCV i PARKEN). Han scorede på et godt timet løb til forreste i går og så havde han også nogle gode driblinger og førstegangs berøringer.

    Derudover er jeg uenig i at når man indskifter en angriber så er det for at jagte et resultat, det kan ligeså godt være for at udbygge en føring og give de andre angribere hvile - og her vil jeg mene at Pourie kan komme ind med sult og gejst.

    Jeg må sgu indrømme at jeg hellere vil have flere forskellige type spillere, end at have Corner, Santander og Bendtner i truppen som nogen foreslår.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #1695
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Federico med kurs mod København!

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg må sgu indrømme at jeg hellere vil have flere forskellige type spillere, end at have Corner, Santander og Bendtner i truppen som nogen foreslår.
    Mener du i ramme alvor at hvis du helt selv kunne vælge, så ville du virkelig hellere have Pourié i truppen end Bendtner? :-) Det handler jo ikke kun om typer, men også om kvalitet, og her er Bendtner altså bare et par klasser eller tre over Pourié. Sat lidt på spidsen så er Bendtner vel nærmest bedre end Marvin til de ting, som ellers er Marvins spidskompetence og Bendtners svage sider.

    Jeg synes de første par kampe har vist at Marvin er ca. den samme som altid, hvilket jo ikke er en stor overraskelse. Grundlæggende er han bare ikke en særlig god type for os, og kvaliteten lader også noget tilbage at ønske, men i den aktuelle situation er han fin at have i truppen. Hvorvidt han bliver i København efteråret ud tror jeg egentlig i beskeden grad vil afhænge af hvordan han klarer sig i kampene, for det vil højst sandsynligt være inden for rammerne af det forventelige. Hans fremtid afhænger snarere af hvordan Santander falder til, om Bashkim bliver kampaktuel i løbet af august, og hvordan det går med Corners og måske også Amankwaas tilbagevenden fra skader.

    I et optimalt scenarie hvor Santander slår hurtigt til, Bashkim kommer tilbage og holder sig fri fra skader, og prognoserne for Cornelius ser gode ud, så tror jeg Marvin bliver udlejet igen. I en mere sandsynlig udvikling hvor Santander skal bruge lidt tilvænning, Bashkim får sine op og nedture og mindre skader, og det er usikkert med Cornelius, så bliver Marvin nok som gardering, hvilket er fint. Med mindre altså muligheden for at leje Bendtner opstår, for så tror jeg bestemt man slår til, og så ryger Marvin ud pronto.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  24. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •