Side 125 af 138 FørsteFørste ... 2575115122123124125126127128135 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,861 til 1,875 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1861
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Det er tættere og tættere på:

    "@FCKUpdate: Rygter fortæller at Daniel Amartey meget snart er fortid i F.C. København pris lyder på 10 mio €."

  2. #1862
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,082

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Er det ikke bare hvad rygterne går på hvad FCK vil kræve for et eventuelt salg??!?

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1863
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Er det ikke bare hvad rygterne går på hvad FCK vil kræve for et eventuelt salg??!?
    Det tyder meget på at FCKUpdates rygte blot er hugget fra @CPH_H der 45 minutter før FCKUpdate skrev at han havde hørt dette. I så fald er det vist ikke første gang at FCKUpdate snupper andres rygter uden at kreditere (de har dog senere retweetet det oprindelige tweet fra CPH_H).

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1864
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Det tyder meget på at FCKUpdates rygte blot er hugget fra @CPH_H der 45 minutter før FCKUpdate skrev at han havde hørt dette. I så fald er det vist ikke første gang at FCKUpdate snupper andres rygter uden at kreditere (de har dog senere retweetet det oprindelige tweet fra CPH_H).
    Og EB var allerførst: http://www.ekstrabladet.dk/sport/fod...martey/5678823

  7. #1865
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Og dog. EB skriver at hvis prisen rammer 10 mio € så vil København sælge, rygtet fra @CPH_H siger at salget er ved at ske til den pris.

    *sætter fluen ned*

  8. #1866
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Og hvis Amartey også sælges, står han tilbage med blot to midtstoppere i truppen.
    Zanka, Anton og Kris ? 1 + 1 + 1 = 2....

    Men ja, sælges Amartey kan det godt se skidt ud hvis der kommer en skade mere, eller Kris' skade går op igen.
    Vi skal som udgangspunkt have to til hver plads, og det har vi i forsvaret, selvom Amartey sælges. Dog er det efterhånden nogle gamle gutter, og skader kan hurtigt blive et problem.
    Midtbanens to sikre startende, hvis Amartey sælges, er jo fastlagt, og vi har desuden Brandur, Toutouh og Wohlgemuth. Det burde kunne lade sig gøre, men rammes vi af skader i samme grad som sidste sæson, kan det blive et problem.

    Vi må se hvad der sker, og jeg håber virkelig ikke vi sælger for under 80, da der er krummer i Amartey...
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1867
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Og der kom opfølgeren.

    Younes Felfel til Vestsjælland.


    Så mangler vi bare at få Julian Kristoffersen langt borte og shoppet lidt talenter ind til u19/reserveholdet, for der står ikke nogen angribere og banker på døren til førsteholdet som det er nu.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1868
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,369

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser

    Så mangler vi bare at få Julian Kristoffersen langt borte og shoppet lidt talenter ind til u19/reserveholdet, for der står ikke nogen angribere og banker på døren til førsteholdet som det er nu.
    Er Julian Kristoffersen da helt håbløs? Det er ikke meget, jeg har set ham, og det virker heller ikke, som om han just har været førstevalg for reserverne og U19, men kan nogen sige noget om hans niveau/styrker/mangler?
    HIC SUNT LEONES

  13. #1869
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    179

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Baseret på et par reserveholdskampe er han langsom og har sjældent mere end én berøring.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1870
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af MikeJensen Se meddelelser
    Zanka, Anton og Kris ? 1 + 1 + 1 = 2....

    Men ja, sælges Amartey kan det godt se skidt ud hvis der kommer en skade mere, eller Kris' skade går op igen.
    Vi skal som udgangspunkt have to til hver plads, og det har vi i forsvaret, selvom Amartey sælges. Dog er det efterhånden nogle gamle gutter, og skader kan hurtigt blive et problem.
    Midtbanens to sikre startende, hvis Amartey sælges, er jo fastlagt, og vi har desuden Brandur, Toutouh og Wohlgemuth. Det burde kunne lade sig gøre, men rammes vi af skader i samme grad som sidste sæson, kan det blive et problem.

    Vi må se hvad der sker, og jeg håber virkelig ikke vi sælger for under 80, da der er krummer i Amartey...
    Og du glemte oveni købet Markus Mathisen som udover brøndby-kampen har spillet godt på reserveholdet. Så Zanka+Anthon+Kris+Pelle (om 6-8 uger)+Mathiesen. På midten synes det at se dårligere ud. Delaney og Kvist er helt sikkert i 11'eren, men i og med Kvist har den klausul om at han kan smutte til sommer kan vi ikke gå all-in der. Ligeledes kan vi heller ikke forvente at Delaney er her til næste sæson, så det ville være smart at køre en tredje i stilling. Personligt har jeg ikke stor kærlighed til Yus, og slet ingen til Brandur som kun fungere på dødbolde. Jeg synes derimod at Wohlgemuth ser spændende ud med sine lette touch og gode overblik, men det lader ikke til at Ståle er helt vild eftersom Brandur står foran ham i køen. Jeg håber virkelig meget på en midtbannespiller, og gerne en der kan ligge lidt tættere på mål en Delaney.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 11.08.15 kl. 11:15

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1871
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Er Julian Kristoffersen da helt håbløs? Det er ikke meget, jeg har set ham, og det virker heller ikke, som om han just har været førstevalg for reserverne og U19, men kan nogen sige noget om hans niveau/styrker/mangler?
    Hans eneste 'move' er at prøve at ligge den af med brystet ved omstillinger, og selv det går dårligt det meste af tiden. Han er langsom, ikke synderlig god til at indgå i kombinationer med resten af holdet, og på trods af sin størrelse vinder han stort set ikke nogen hovedstødsdueller, og jeg mindes aldrig at have set ham sætte en mand og skyde. Han ligner en meget skadet Cornelius der er ude af kampform.
    I alle reserveholdskampene jeg har overværet (7-8 stykker i sidste sæson og samtlige på 10'eren i denne) har han været en joke på banen.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 11.08.15 kl. 11:16

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1872
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,369

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hans eneste 'move' er at prøve at ligge den af med brystet ved omstillinger, og selv det går dårligt det meste af tiden. Han er langsom, ikke synderlig god til at indgå i kombinationer med resten af holdet, og på trods af sin størrelse vinder han stort set ikke nogen hovedstødsdueller, og jeg mindes aldrig at have set ham sætte en mand og skyde. Han ligner en meget skadet Cornelius der er ude af kampform.
    I alle reserveholdskampene jeg har overværet (7-8 stykker over i sidste sæson og samtlige på 10'eren i denne) har han været en joke på banen.
    Ok. Det lyder jo lovende :-)
    HIC SUNT LEONES

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #1873
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Og du glemte oveni købet Markus Mathisen som udover brøndby-kampen har spillet godt på reserveholdet. Så Zanka+Anthon+Kris+Pelle (om 6-8 uger)+Mathiesen. På midten synes det at se dårligere ud. Delaney og Kvist helt sikkert i 11'eren, men i og med Kvist har den klausul om at han kan smutte til sommer kan vi ikke gå all-in der. Ligeledes kan vi heller ikke forvente at Delaney er her til næste sæson, så det ville være smart at køre en tredje i stilling. Personligt har jeg ikke stor kærlighed til Yus, og slet ingen til Brandur som kun fungere på dødbolde. Jeg synes derimod at Wohlgemuth ser spændende ud med sine lette touch og gode overblik, men det lader ikke til at Ståle er helt vild eftersom Brandur står foran ham i køen. Jeg håber virkelig meget på en midtbanenspiller, og gerne en der kan ligge lidt tættere på mål en Delaney.
    Kristoffer Ajer - Dækker begge positioner (samt off midt og angriber endda), kæmpe potentiale, forstår Ståle, fysisk stærk og burde være til at betale. Jeg ville skyde på at han kunne hentes for omkring 6-9 millioner. Spørgsmålet er dog om Start vil sælge, da man jo ikke kan få mange agurker og hotdogs til 6-9 millioner kroner i Norge.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1874
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ajer kommer til at gå for 15 plus, jeg nævnte ham allerede i februar der skulle vi have været der så havde kostet 3-5 mio desværre !! Rygter går på at Celtic har budt 2 mio euro allerede

  24. #1875
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    En anden spiller som blev vendt i skakten i går var Ivar Fossum.


    Jeg synes ikke umiddelbart at kunne finde nogle rygter omkring ham, men han er blot 19 år og spiller i Strømsgodset. Hans primære position er offensiv midtbane, men han har også spillet central midt og ifølge transfermarkt central forward. Ifølge hans tidligere holdkammerat Martin Ødegaard er han god til at gøre andre bedre omkring ham, og han bliver betragtet som en fuldblodet holdspiller der er garant for bolderobringer. Han har været fast mand hos Strømsgodset IF siden '14.

    Hans profil: http://www.transfermarkt.co.uk/iver-...spieler/226450
    Hans kampe: http://www.transfermarkt.co.uk/iver-...us/?saison=ges
    Tippeligaen 48
    Europa League Qualifiers 5
    NM-Cup 4
    UEFA Champions League 2
    Sidst redigeret af Wonderboy : 11.08.15 kl. 14:05

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •