Side 127 af 138 FørsteFørste ... 2777117124125126127128129130137 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,891 til 1,905 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1891
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Meanwhile in no-one-cares-land....
    "Zzzzz Zzzzz Zzzzz"

    Vi er i august nu, det er super ligegyldigt hvem der sagde noget om hvem og hvornår.

    - Vi bliver aldrig de første alligevel, der er altid 250 scouts og 15 trænere der kommer os i forkøbet.

  2. De følgende 13 brugere er enige:

  3. #1892
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg har tidligere haft ham oppe og vende herinde, og nu skulle Ståle også have fået øjnene op for AIK's Ebenezer Ofori.

    http://www.bt.dk/fodbold/bts-transfe...artey-afloeser

    Han gør sig som central defensiv midtbane, men kan også gøre sig som venstre back/midt.
    Faktisk købte AIK Solna ham som venstre back kort efter, at de havde set ham for Ghanas landshold ved U20-VM. Kuriøst nok bød København dengang mere for ham end AIK, men forhandlingerne med svenskerne var åbenbart for fremskredne til, at hans daværende ghanesiske klub ville afbryde dem. Det siger klubbens præsident her. Eftersom Pierre Bengtsson sad tungt på positionen, må det vel have været tanken, at han skulle bruges som venstre midt. Eller måske ville man forsøge at gentage successen med Bryan Oviedo. Desuden er det værd at nævne, at Ofori stadig er inde i billedet til Ghanas landshold, selvom han har skiftet position. Faktisk har AIK to gange indenfor de seneste få måneder nægtet ham, at tage med landsholdet til forskellige ting. Først var det en træningssamling frem mod U20-VM i år og senest var det en kamp for U23-landsholdet.

    Ofori har været virkelig god for AIK i den her halvsæson, som i øvrigt startede tidligere i Sverige end Danmark. For et halvt år siden forlængede han sin kontrakt med AIK, men på rygtebørsen er han alligevel blevet meldt på vej væk nogle gange i det her vindue. Angiveligt skulle Palermo, Hamburg, Werder Bremen og Salzburg være brændt varme på ham. Her nævnes det, at Palermo skulle have budt to millioner euro for en måned siden, men han er jo ikke blevet solgt endnu, så enten passer det ikke, eller også er beløbet ikke stort nok.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1893
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-om-fck-profil

    Newcastle skulle angiveligt også have fået øje på Amartey.

  6. #1894
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Nu hvor vi med stor sandsynlighed mister Armatey synes jeg det er lidt af en "skandale" at vi lader Albæk gå til Sverige.. Han havde været en FREMRAGENDE og ikke mindst billig tilføjelse til truppen.. Selvfølgelig kan der være andre og bedre spillere i kikkerten, så de endelige konklusioner må drages efter transfervinsduet er lukket, men umiddelbart lå den lige til højrebenet.. Især fordi man så samtidig kunne bruge nogle af de mange Armatey millioner på en klassespiller til centerforsvaret, hvor vi vel også er nødt til at forstærke os i tilfælde af et Armatey-salg..

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1895
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg tvivler stærkt på at vi køber en central forsvarsspiller med mindre, der er et købt der er for god til ikke at slå til på. Der er simpelhen ryddes op i de mange lønkroner, der ligger i de nuværende 4 spillere. Der bliver nok en leje i stedet for eller en kort tidskonktrakt som Foley i foråret. Hvor en 1-årig kontrakt til Georg Margreitter vil er lige til højrebenet. Han kender klubben og ikke mindst forsvarssystemet, der åbenbart er svært at lære for mange spillere. Den centrale midtbane kunne nok også blive til et leje mål med mindre man finder den helt rigtige unge midtbane spiller, der på lang sigt kan danne makkerskab med Kvist (forventer at Delaney sælges næste sommer, når han har 1 år tilbage af sin kontrakt og specielt, hvis han fortsætter det nuværende niveau).

  9. #1896
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Casper sloth åbner op for en lejeaftale med en dansk klub. Synes han var god sidst han var i suppen og på landsholdet. Spørgsmålet er bare om han er god nok til FCK eller om han er blevet ødelagt i Leeds?

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1897
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Det ville være oplagt at hente Margreitter i et-to år, hvis man afskipper Amartey. Jeg er ikke tryg ved at have 3 så skadede spillere i truppen, således at man kun har Zanka der ikke er skadet 3-4 gange på en sæson. Hvis man ligeledes kan hente Sloth på en lejeaftale, så har man Toutouh og Sloth til at presse Kvist og Delaney. De er dog mere offesive end både Kvist og Delaney, men så længe begge ikke er ude samtidig så skal det nok gå i superligaen og pokalen. Det skal dog understreges at jeg ikke har set sloth spille i Leeds, men det er begrænset hvilken slags spillere vi kan hente ind som vil stille sig tilfreds med at skulle stå bag kvist og Delaney, samt endnu mere begrænset hvem vi kan hente som er bedre
    .

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1898
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    FCK bekræfter interessen for Amartey

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...martey/5683335

  14. #1899
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Skidt, det lyder godt nok som om han er på vej ud af døren. Tror ikke vi har haft en ung spiller med så stort potentiale i truppen før. Måske CP men tror faktisk at Amartey kan tage sin karriere et skridt videre end ham. Håber vi får kassen for ham.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1900
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Spørgsmålet er om der er løst snak med Christian Poulsen i tilfælde af Amartey farvel. Kender klubben og kan dække begge pladser som Amartey, men mangler formodentligt noget form. Vil dog være lidt mærkeligt nu, hvor man ikke kunne forlænge i foråret og vi skulle der gerne have mere end det i tilfælde af et Amartey farvel...

  17. #1901
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Spørgsmålet er om der er løst snak med Christian Poulsen i tilfælde af Amartey farvel. Kender klubben og kan dække begge pladser som Amartey, men mangler formodentligt noget form. Vil dog være lidt mærkeligt nu, hvor man ikke kunne forlænge i foråret og vi skulle der gerne have mere end det i tilfælde af et Amartey farvel...
    Jeg kan ikke se, hvorfor vi skulle hente CP ind, når vi lige har hentet Kvist (han har rutinen og ellers minder de om hinanden i spillestil, omend Kvist ikke er helt så hård). CP var i mine øjne langt fra tidligere niveau, og selvom han måske havde et par gode kampe, så var det langt fra nok til at overbevise mig. Så hellere hente en ung, lovende central midt og så bruge penge på en rigtig god midtstopper. Vores midterforsvar er ganske enkelt ikke på niveau med FCM's - Zanka laver mærkelig fejl i nærmest hver kamp, og Antonsson er bare blevet for langsom. Godt nok er Zanka hurtig, men jeg er ikke vild med, at så meget ansvar skal over på hans skuldre.

  18. #1902
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Har vi ikke over et par omgange være linket til Rasmus Lindgren? Han minder ret meget om William Kvist, blot venstrebenet, og med den fordel, at han ligesom CP, kan placeres i det centrale forsvar. Ja umiddelbart har han samme profil som Thomas Delaney, men vores anfører er langt, langt mere energisk og aggressiv i sit spil.

  19. #1903
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Matias Se meddelelser
    Har vi ikke over et par omgange være linket til Rasmus Lindgren? Han minder ret meget om William Kvist, blot venstrebenet, og med den fordel, at han ligesom CP, kan placeres i det centrale forsvar. Ja umiddelbart har han samme profil som Thomas Delaney, men vores anfører er langt, langt mere energisk og aggressiv i sit spil.
    Jo, masser af gange. OB og BIF ligeså. Jeg tipper ham også som en mulig kandidat som afløser for Amartey. Dog bestemt ikke noget ønske fra min side.

    Klog spiller, udmærket med bolden. Men ingen dynamik og fremdrift i spillet. Så jo, det kunne godt være Ståles mand.

  20. #1904
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Klog spiller, udmærket med bolden. Men ingen dynamik og fremdrift i spillet. Så jo, det kunne godt være Ståles mand.
    Vurderet ud fra Ståles indkøb indtil nu, så er der ikke noget der tyder på at han fortrækker spillere uden "dynamik og fremdrift i spillet".

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1905
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    "Oprydningen" i truppen forsætter:
    http://www.bold.dk/nyt/koege-henter-wohlgemuth-i-fck

    Nu er vi da for alvor tynde på midt-midt hvis Amartey sælges.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •