Side 128 af 138 FørsteFørste ... 2878118125126127128129130131 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,906 til 1,920 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1906
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Lidt ærgerligt, at man ikke blot lejer ham ud, da jeg godt kunne tænke mig at se, hvad han ville kunne udvikle sig til med regelmæssig spilletid samt udsigten til måske at kunne gøre sig gældende i FCK, hvis han præsterede i en anden klub. Trænerteamet må dog have vurderet, at potentialet bare ikke er der, og så er det jo nok fint nok.

  2. #1907
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://www.bold.dk/nyt/staale-har-fe...ansfermarkedet

    Interessant udtalelse fra manageren mht. ændret transferstrategi.

  3. #1908
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Også en farlig ændring. Det gør at truppen bliver meget tynd i forhold til erfarne spillere. Pt. hedder den i følge kontrakt regnearket. 20 spillere på 25 eller derunder og 8 over 25... Kan komme til at få konsekvenser både europæisk og i liga'en.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1909
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    25

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015


  6. #1910
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af CMGFCK Se meddelelser
    Med Cornelius' hurtige tilbagekomst vidste man jo bare det ville ske. Men det er godt nok en anelse tyndt oppe foran, især så længe Bashkim er ude, og Cornelius stadig ikke er 100%...


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1911
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Det går sgu lidt den forkerte vej med spillere for tiden... Jeg håber at det er fordi vi køber en klasse centerforsvarer, så vi ikke hele tiden skal skifte ud dernede. Det er stort set kun Zanka som er stabil dernede(og det kan endda debatteres om han nu også er det ;)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1912
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg forlanger muligvis for meget, men jeg synes altså at truppen er alt for smal på nuværende tidspunkt. Vi har pt 24 spillere i førsteholdstruppen, hvoraf 3 er målmænd.

    Derudover har vi også:
    - Amankwaa og Kadrii ude et stykke tid endnu (2 måneders tid?)
    - Stadsgaard, Cornelius og Toutouh er stadig langt fra formen.
    - Antonsson og Nilsson er kronisk skadede, hvilket både Nicolai, Remmer og Toutouh også har vist tendenser af at være.
    - Ingen af de ovennævnte er nye spillere, hvilket altså også efterlader et enormt pres på alle de nye drenge.

    Dette er altså 10 ud af 21 spillere, som nærmest med sikkerhed ikke kan spille 33 kampe på en sæson. Læg dertil at nogle af de resterende 11 spillere er navne som Brandur og Mathisen.

    Det kan godt være at jeg er alt for pessimistisk, men jeg synes at det er en frygt som ikke skal undervurderes.


  11. #1913
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://www.fck.dk/#/nyhed/mikkel-woh...r-til-hb-koege

    Man må sige, at truppen bliver trimmet. FCK har nu bekræftet at Wohlgemuth skifter til HB Køge.

  12. #1914
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Vi er meget sårbare i angrebet nu. Håber virkelig, der kommer en ny angriber ind - gerne et ungt stortalent - for vores eneste reserve lige nu er Cornelius, der ikke er helt klar. Og når NJ om lidt bliver skadet igen, er vi helt fucked.

    Med alle de skader og glasben, vi har i truppen, er vi faktisk sårbare i alle kæder...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1915
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Enig - det ser tyndt ud. Man kan bare kigge på bænken til dagens topkamp: en målmand, fire forsvarsspillere, en midtbanespiller og en angriber.
    Man må ikke håbe, vi skal ud og jagte et resultat i løbet af kampen...
    HIC SUNT LEONES

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1916
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    49

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Enig - det ser tyndt ud. Man kan bare kigge på bænken til dagens topkamp: en målmand, fire forsvarsspillere, en midtbanespiller og en angriber.
    Man må ikke håbe, vi skal ud og jagte et resultat i løbet af kampen...
    og på banen er der et par tvivlsomme: Kvist en hel kamp på fuld damp? Kusk and Peter på højrekanten... Det er nu i skal bevise noget drenge! Krydser alt hvad krydses kan!

  17. #1917
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://www.fck.dk/#/nyhed/mikkel-woh...r-til-hb-koege

    Man må sige, at truppen bliver trimmet. FCK har nu bekræftet at Wohlgemuth skifter til HB Køge.
    Går ud fra det er permanent, og det er lidt en skam for han viste gode takter i reserveholdskampene. Er faktisk lidt skuffet over han ikke får chancen på lige fod med Brandur.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 14.08.15 kl. 20:10

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #1918
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg forstår ikke, at Ståle med de sidste sæsoner in mente tør satse på sådan en smal trup. Vi kunne reelt set godt bruge fire nye spillere. Afhængigt af om og hvordan spillere som bahskim og amankwaa kommer retur, tror jeg også, vi kommer til at se disse i slutningen af vinduet + til vinter:

    - central stopper (+sælger en)
    - central midt
    - kant
    - angriber

    Dog bliver det uden tvivl ikke direkte til start 11. Måske med undtagelse af stopperen.

  20. #1919
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg forstår ikke, at Ståle med de sidste sæsoner in mente tør satse på sådan en smal trup. Vi kunne reelt set godt bruge fire nye spillere. Afhængigt af om og hvordan spillere som bahskim og amankwaa kommer retur, tror jeg også, vi kommer til at se disse i slutningen af vinduet + til vinter:

    - central stopper (+sælger en)
    - central midt
    - kant
    - angriber

    Dog bliver det uden tvivl ikke direkte til start 11. Måske med undtagelse af stopperen.
    Vi har faktisk diskuteret det i Skakten

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1920
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Vi har faktisk diskuteret det i Skakten
    Måske live-forumet kunne kaste sine highlights af sig til os der ikke nåede dem? :D

    Jeg er enig med Lokomotiv Luxus, specielt med Bashkims tilbagefald i mente (link). Det kan godt være at det ikke gør nogen forskel på selve genoptræningen, men bare det at han igen får en forstrækning sætter jeg min skepsis ved. Han har kun spillet et halvt år på de seneste to (link), så det kommer til at tage noget tid før han finder momentum igen. Han ligner først en der er klar til de allerseneste kampe i år, eller måske først til foråret. Vel og mærke hvis han kan holde sig skades fri...
    Danny har jeg mere tiltro til skal komme ud af skadeshelvede, men han manglede en del i sit spil før sin skade og der er noget vej før han er på toppen igen, hvortil han så skal gå fra talent til seriøst alternativ til Kusk/Verbic . Det er altså to store jokere som skal skal blive til et dobbelt 'es', hvis ikke er vi i hvert fald meget tynde på de forreste pladser. Pt. har vi 6 spillere (inkl. Cornelius), til de 4 pladser (2x angriber, hj.- og v.-kant). Hvis Ståle ikke hiver Berat ind i varmen skal der findes et alternativ til kanten. Yus kan godt spille bred midtbane, men han kan ikke spille venstre kant. Ligeldes er der problemer på højrekanten hvor det ikke er et reelt alternativ til Kusk (bedst set ved indskiftningen af Kvist).

    Irriterende nok røg Marvin som var en super-sub, og en mulighed for at presse de andre. Men nu mangler der bestemt noget bredde på toppen, og vi har ikke nogle kandidater på andenholdet, da Julian Kristoffersen lader meget til fantasien.

    Jeg håber at vi finder en all-around mand som kan spille alle 3 forreste pladser, måske en intelligent, driblestærk mellemrumsspiller fra fyn.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •