Side 13 af 138 FørsteFørste ... 3101112131415162363113 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Nu hvor skaderne desværre hagler ned over os er han vel kun blevet endnu mere relevant, på trods af vores indkøb igår!? :)

    Jeg tror Ståle er godt igang med at overtale ham i hvert fald, koste hvad det vil (more or less).

    http://www.bold.dk/nyt/agent-sandsyn...orlader-twente

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Benjamin,Amartey,Delaney og Kusk siger jeg meget ja tak til , også er ældste mand faktisk Delaney hvilket er fantastisk! Også NJ og Cornelius fremme så er det et meget ungt/talentfuldt hold .Vil dog gerne se Kvist i stedet for Delaney ikke mindst for rutinens skyld

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #183
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Benjamin,Amartey,Delaney og Kusk siger jeg meget ja tak til , også er ældste mand faktisk Delaney hvilket er fantastisk! Også NJ og Cornelius fremme så er det et meget ungt/talentfuldt hold .
    Er det nu også så fantastisk at vi har et meget ungt hold? Med tanke på hvordan det går med at holde hovedet koldt hos folk som Jørgensen, Zanka og Delaney - og lad os da lige tage Brandur med også - så kunne jeg egentlig godt savne lidt balance på holdet med nogle mere modne lederskikkelser, der kan holde sammen på tropperne når bølgerne går højt. Og altså ikke nogen der deler leverstød ud, CP-style. Det flotteste eksempel er sgu nok alligevel Nicolai der får brokket sig til derby-karantæne.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  6. #184
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Benjamin,Amartey,Delaney og Kusk siger jeg meget ja tak til , også er ældste mand faktisk Delaney hvilket er fantastisk! Også NJ og Cornelius fremme så er det et meget ungt/talentfuldt hold .Vil dog gerne se Kvist i stedet for Delaney ikke mindst for rutinens skyld
    Delaney har løftet sig, men det er stadig ikke på et godt nok niveau. At konstellationen med Amartey så heller ikke er optimal, gør det ikke bedre. Der skal bruges en spiller med international erfaring, overblik og gode pasninger. Kim Källström er den perfekte spiller til opgaven og jeg håber man gør alt for at hente ham.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #185
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    3

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hvad er det nu Hr.holmstrøm sagde om mælketænder og mesterskaber. ?

  9. #186
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://www.bold.dk/nyt/fck-boss-oest...ressant-marked

    Ifølge Johan Lange kunne det tyde på, at vi kigger mere på det østeuropæiske marked.

  10. #187
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...aa-vej/5541222

    Jesper Grønkjær forventer flere indkøb.

  11. #188
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    252

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Allan Gaarde og AAB lægger billetter ind på Kasper Kusk.
    Håber også FC kontakter ham.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...e-hjem/5542625

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #189
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Han kan ikke Være særlig dyr hvis de har råd til ham....

  14. #190
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Er det nu også så fantastisk at vi har et meget ungt hold? Med tanke på hvordan det går med at holde hovedet koldt hos folk som Jørgensen, Zanka og Delaney - og lad os da lige tage Brandur med også - så kunne jeg egentlig godt savne lidt balance på holdet med nogle mere modne lederskikkelser, der kan holde sammen på tropperne når bølgerne går højt. Og altså ikke nogen der deler leverstød ud, CP-style. Det flotteste eksempel er sgu nok alligevel Nicolai der får brokket sig til derby-karantæne.

    /Simon
    Kunne ikke være mere enig. Holdet er mere eller mindre knækket over aldersmæssigt, med en stor gruppe spillere op til 25 år, som ofte mangler det kølige overblik (Zanka, NJ, Brandur, Corner, Toutouh, osv.), og en god gruppe spillere fra 30 og opefter, som befinder sig mentalt på et helt andet stadie (CP, Stephan, Anton, Pelle, Høgli, osv.), hvor familie, børn, osv. begynder at få en større rolle hos dem. I aldersgruppen 25-30 år er der kun tre spillere i truppen: Stadsgaard, som er langtidsskadet, Gislason, som er i fuld gang med at spille sig af holdet, og Steve-O, som først nu er ved at bide sig fast på holdet. Der mangler altså nogle spillere i den aldersgruppe. Både fordi de har det rette mix af ungdom og rutine individuelt, og fordi det kan have en samlende effekt på en trup, når der er spillere, som forstår de aldersmæssige yderpoler i en trup.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #191
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Han kan ikke Være særlig dyr hvis de har råd til ham....
    Det kan være de har en fordel mht. pris da der kan være indskrevet klausuler i salgskontrakten i første omgang, således ÅB får 10% af salget hvis der skulle forekomme videresalg. Deraf bliver han så de klasuler billigere. På samme måde som da vi tilbagekøbte Corner.

    Men jeg er enig, selv med det i mente burde han ikke være særlig dyr.

    - rent gætværk, jeg kan ikke huske om der blev lækket salgsvilkår - og hvis der er har jeg ikke set dem.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 29.04.15 kl. 00:04

  17. #192
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Når det kommer til alderen på spilleren er jeg ikke bekymret fordi de er for unge, at f.eks Zanka får en hjerneblødning tror jeg ikke har med hans alder at gøre mere hans personlighed . Alle de unge spillere vi har snakket om har efterhånden en god portion kampe og jeg vil se meget positivt på fremtiden med dem ihvertfald. Men når Kvist er gratis er han selvfølgelig oplagt at gå efter og det vil jo give mere rutine.

  18. #193
    BigDumbFate Slettet

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kunne ikke være mere enig. Holdet er mere eller mindre knækket over aldersmæssigt, med en stor gruppe spillere op til 25 år, som ofte mangler det kølige overblik (Zanka, NJ, Brandur, Corner, Toutouh, osv.), og en god gruppe spillere fra 30 og opefter, som befinder sig mentalt på et helt andet stadie (CP, Stephan, Anton, Pelle, Høgli, osv.), hvor familie, børn, osv. begynder at få en større rolle hos dem. I aldersgruppen 25-30 år er der kun tre spillere i truppen: Stadsgaard, som er langtidsskadet, Gislason, som er i fuld gang med at spille sig af holdet, og Steve-O, som først nu er ved at bide sig fast på holdet. Der mangler altså nogle spillere i den aldersgruppe. Både fordi de har det rette mix af ungdom og rutine individuelt, og fordi det kan have en samlende effekt på en trup, når der er spillere, som forstår de aldersmæssige yderpoler i en trup.
    CP er nok ikke det bedste eksempel på en voksen og moden spiller der holder hovedet koldt.
    At spillere laver hjernedøde ting handler vist sjældent om alder.
    Naturligvis skal man have et godt mix, men ser hellere en ung og talentfuld trup fremfor en gammel.

  19. #194
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Det bliver da mere og mere oplagt at Kvist kommer hjem: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/201...0429051139.htm efter Wigan er rykket ned, så er der også gardering, hvis der kommer et monster bud på Amartey og ellers er det et farvel til Christian Poulsen.

  20. #195
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Det bliver da mere og mere oplagt at Kvist kommer hjem: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/201...0429051139.htm efter Wigan er rykket ned, så er der også gardering, hvis der kommer et monster bud på Amartey og ellers er det et farvel til Christian Poulsen.
    Jeg ser ikke lige sådan Kvist automatisk skubbe Christian Poulsen ud af holdet. Vi har ikke tabt en eneste af de kampe, hvor Poulsen har været på banen, og jeg tror, meget havde set anderledes ud i den her sæson, hvis vi havde haft ham klar fra første runde. Spørgsmålet er så, om de ville kunne spille sammen, hvis eksempelvis både Amartey og Delaney skulle blive solgt til sommer. Umiddelbart ville der komme til at mangle noget dynamik, da Kvist siden han røg til udlandet har fået en mere og mere defensiv rolle, så selvom det vil give mere frihed til kanterne, tror jeg ikke, det er optimalt. Drømmen må være Källström, som har kontraktudløb til sommer og fylder 33 i august, hvorfor en retur til skandinavisk fodbold kunne være en mulighed.
    HIC SUNT LEONES

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •