Side 135 af 138 FørsteFørste ... 3585125132133134135136137138 SidsteSidste
Viser resultater 2,011 til 2,025 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #2011
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Jeg kunne godt forestille mig et leje af Claudemir. Han har ikke succes hos Brugge og er breddespiller. Han kender systemet og de andre spillere, og det er vel ikke utænkeligt at gå den vej, hvis andre klubber forsøger at ribbe os kort før lukketid?
    Er du gal en falliterklæring, det ville være. Så det er sikkert meget sandsynligt...

    Man skal i øvrigt lige huske at trække ca. 25 mio fra de 60, når man beregner gevinsten på Amartey. Det er købsprisen plus videresalgsklausulen, der skal sendes til Djurgården.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2012
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Qureshi skriver at klubberne ikke er enige, men at Amartey og Marseille er. Skal klubberne ikke være enige før Marseille overhovedet må forhandle med Amartey?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  4. #2013
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Jeg kunne godt forestille mig et leje af Claudemir. Han har ikke succes hos Brugge og er breddespiller. Han kender systemet og de andre spillere, og det er vel ikke utænkeligt at gå den vej, hvis andre klubber forsøger at ribbe os kort før lukketid?
    Den Claudemir, som Ståle indirekte har svinet til ad flere omgange som en af dem, man beholdt så længe i klubben, at al motivation var væk? Og som inden for den seneste uge har spillet fuld tid i både CL-kval og 7-1-nedsablingen af en rival, hvor han tilmed scorede? Jeg ser det umiddelbart ikke ske :-)
    HIC SUNT LEONES

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #2014
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Qureshi skriver at klubberne ikke er enige, men at Amartey og Marseille er. Skal klubberne ikke være enige før Marseille overhovedet må forhandle med Amartey?
    Ikke nødvendigvis, Marseille skal bare have FCK's tilladelse til at forhandle.

    Det er i øvrigt officielt nu, at der forhandles: https://newsclient.omxgroup.com/cdsP...674476&lang=da

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #2015
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    FCK kan give andre klubber tilladelse til at forhandle, selv hvis klubberne ikke er enige
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  9. #2016
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Qureshi skriver at klubberne ikke er enige, men at Amartey og Marseille er. Skal klubberne ikke være enige før Marseille overhovedet må forhandle med Amartey?
    FCK kan godt give Amartey lov til at forhandle, hvis man selv føler, at en handel er realistisk. På den måde risikerer man ikke, at klubberne først bliver enige et kvarter før midnat, hvor spilleren så først derefter skulle i gang med at prutte om en kontrakt.
    HIC SUNT LEONES

  10. #2017
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Buddet på Amartey fra Marseille er nu bekræftet på Nasdaq.
    Bang

  11. #2018
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Den Claudemir, som Ståle indirekte har svinet til ad flere omgange som en af dem, man beholdt så længe i klubben, at al motivation var væk? Og som inden for den seneste uge har spillet fuld tid i både CL-kval og 7-1-nedsablingen af en rival, hvor han tilmed scorede? Jeg ser det umiddelbart ikke ske :-)
    Netop. Men nu har Claudemir kun spillet på det seneste, fordi den normale starter er ude med en korterevarende skade. Ellers har han kun fået indskiftninger. Jeg siger bare, at jeg ikke synes, at det ville være den værste løsning.

    Vi kan ende med at betale big bucks her på falderebet og dertil kommer intergrationsperioden. Claudemir har den fordel at han kan taktikken, zoneforsvaret og de andre spillere. Han kan tale spansk, og måske lette lidt integration for Santander, og nu er Kvist også tilbage, som han fungerede fantastisk sammen med sidst (selvom jeg synes Delaney er sikker på den ene position).

    Dét ser jeg hellere end en panikløsning til 15 mio. kr eller en afdanket Niki Zimling.

  12. #2019
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Et frækt bud kunne være AaB's Nicolaj Thomsen, uden at jeg har noget at have det i :-)
    Du har vel det at have det i, at Ståle ved enhver given lejlighed over mindst et år har fremhævet NT som en god og spændende spiller.

  13. #2020
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015


  14. #2021
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Netop. Men nu har Claudemir kun spillet på det seneste, fordi den normale starter er ude med en korterevarende skade. Ellers har han kun fået indskiftninger. Jeg siger bare, at jeg ikke synes, at det ville være den værste løsning.

    Vi kan ende med at betale big bucks her på falderebet og dertil kommer intergrationsperioden. Claudemir har den fordel at han kan taktikken, zoneforsvaret og de andre spillere. Han kan tale spansk, og måske lette lidt integration for Santander, og nu er Kvist også tilbage, som han fungerede fantastisk sammen med sidst (selvom jeg synes Delaney er sikker på den ene position).

    Dét ser jeg hellere end en panikløsning til 15 mio. kr eller en afdanket Niki Zimling.
    Tror du helt seriøst, at Claudemir vil vende topmotiveret tilbage til FCK efter et halvt år i Brugge?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #2022
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Det er jo en joke! Det eneste der kan forklare det er at ledelsen med nederlaget igår har kunnet se mønsteret fra de sidste 2 sæsoner gentage sig, så de har allerede nu opgivet kampen om mesterskabet og vil bare lukke det manglende økonomiske Europa hul så meget som muligt.

    Som jeg skrev i OB kamp tråden: There is always next year...

  17. #2023
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    Det er jo en joke! Det eneste der kan forklare det er at ledelsen med nederlaget igår har kunnet se mønsteret fra de sidste 2 sæsoner gentage sig, så de har allerede nu opgivet kampen om mesterskabet og vil bare lukke det manglende økonomiske Europa hul så meget som muligt.

    Som jeg skrev i OB kamp tråden: There is always next year...
    Pengekassen er tom, så de kan vel ikke sige nej. Tror ikke salget sker med Ståles gode vilje.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #2024
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    Det er jo en joke! Det eneste der kan forklare det er at ledelsen med nederlaget igår har kunnet se mønsteret fra de sidste 2 sæsoner gentage sig, så de har allerede nu opgivet kampen om mesterskabet og vil bare lukke det manglende økonomiske Europa hul så meget som muligt.

    Som jeg skrev i OB kamp tråden: There is always next year...
    Det er jo kun spekulationer, men i så fald bør man fyre Ståle.

    Det er pinligt hvad vi har fået ud af vores 100 millioner kroners investeringer, eller rettere, hvad Ståle har fået ud af de spillere som er kommet ind.

    Mange af spillerene har jo klare individuelle kvaliteter, men Ståle formår ikke at få dem til at præstere.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #2025
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Pengekassen er tom, så de kan vel ikke sige nej. Tror ikke salget sker med Ståles gode vilje.
    Med ledelsen mente jeg heller ikke den sportslige ledelse men bestyrelsen...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •