Side 136 af 138 FørsteFørste ... 3686126133134135136137138 SidsteSidste
Viser resultater 2,026 til 2,040 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #2026
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hvis det passer at Amartey bliver et halvt år på leje kan vi vel godt afblæse paniken over der ikke hentes yderligere ind nu. Sker det ikke til vinter når han smutter, kan fyringsønsker for Ståle på den baggrund hives frem igen.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2027
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://mobil.bold.dk/snak/traad/4123267/1

    Mon så ikke Ebenezer Ofori bliver hentet ind, når den svenske sæson er slut? Det tror jeg.

  4. #2028
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Djamelam Se meddelelser
    Hvis det passer at Amartey bliver et halvt år på leje kan vi vel godt afblæse paniken over der ikke hentes yderligere ind nu. Sker det ikke til vinter når han smutter, kan fyringsønsker for Ståle på den baggrund hives frem igen.
    Panikken er skam intakt - vi er min. 5 point efter FCM, spiller rædselsfuldt og forudsigeligt, og kan ikke ramme målet! At Amartey bliver i fire måneder endnu, ændrer ikke på billedet af en klub i frit fald..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #2029
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Panikken er skam intakt - vi er min. 5 point efter FCM, spiller rædselsfuldt og forudsigeligt, og kan ikke ramme målet! At Amartey bliver i fire måneder endnu, ændrer ikke på billedet af en klub i frit fald..
    Arrh... frit fald ligefrem? Så er det vist heller ikke værre.

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #2030
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Arrh... frit fald ligefrem? Så er det vist heller ikke værre.
    Det kommer vel an på definitionen på 'frit fald'. Siden 10/11-sæsonen er det stort set kun gået en vej. Ud med Ståle, og ind med Roland. Farvel til Roland. Ind med CV. Farvel mesterskab og direkte CL-plads. Ind med Ariel. Ariel vandt et enkelt mesterskab, men blev losset ud få måneder efter. Ind med Ståle, ny manager-konstruktion og store armbevægelser fra Hørsholt. Hævet budget og højt til loftet. Sølv. Sølv. Ingen europæisk deltagelse. Nr. otte i suppen, og vi spiller forfærdeligt - og har med få undtagelser gjort det de sidste tre år..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #2031
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    73

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hejsa,

    Hvorfor er folk så skråsikre på at der hentes nye spillere her til slut, hvadenten Amartey sælges eller ej? Vi er ude af Europa og har brugt en masse penge på spillere de sidste vinduer, så jeg tvivler stærkt på at der hentes flere spillere nu.

    Den trup vi har nu vurderes stærk nok til kun at spille i ligaen, tror jeg.

    Hilsen Michael

  11. #2032
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Gøgler af Guds nåde Se meddelelser
    Hejsa,

    Hvorfor er folk så skråsikre på at der hentes nye spillere her til slut, hvadenten Amartey sælges eller ej? Vi er ude af Europa og har brugt en masse penge på spillere de sidste vinduer, så jeg tvivler stærkt på at der hentes flere spillere nu.

    Den trup vi har nu vurderes stærk nok til kun at spille i ligaen, tror jeg.

    Hilsen Michael
    Det tror jeg heller ikke, folk er. Men vi er en del, der mener, der er stærkt brug for det.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #2033
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Det kommer vel an på definitionen på 'frit fald'. Siden 10/11-sæsonen er det stort set kun gået en vej. Ud med Ståle, og ind med Roland. Farvel til Roland. Ind med CV. Farvel mesterskab og direkte CL-plads. Ind med Ariel. Ariel vandt et enkelt mesterskab, men blev losset ud få måneder efter. Ind med Ståle, ny manager-konstruktion og store armbevægelser fra Hørsholt. Hævet budget og højt til loftet. Sølv. Sølv. Ingen europæisk deltagelse. Nr. otte i suppen, og vi spiller forfærdeligt - og har med få undtagelser gjort det de sidste tre år..
    Ah, så er jeg da i hvert fald delvis enig :o)

    Jeg har dog stadig tiltro til, at den nuværende trup er god nok til at levere gode resultater over en hel sæsonm, også selvom vi aktuelt ser ud til at hænge lidt med r.ven i vandskorpen.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #2034
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg synes, at det er forståeligt, hvis man sælger Amartey nu. De beløb, der rygtes, er bestemt ikke hverdagskost i Superligaen, og lige nu, er det svært at se, hvad der skulle gøre ham mere værd over det næste år. Vi er ude af europæisk fodbold, og Superligaen kan meget vel være tabt.

    Men det bekymrer mig, at der ikke hentes en erstatning (evt. en ny spiller til en anden plads). Jeg fornemmer, at ejerne ryster på hånden. De store planer lader til at være sat på hold som følge af Parkens generelt dårlige resultater. Her spiller det naturligvis ind, at FCK bidrager negativt, men det bliver ikke nemt at vende udviklingen med en decimeret trup.

    Jeg begynder at tænke, om det nu var klogt at smide så mange penge efter Santander. Bevares, han har gjort det fint trods de manglende mål, men at binde så mange penge i enkelt spiller, når holdet er svagt besat på flere positioner, kan vise sig at være en fejl. Lejeaftalen med Ankersen var helt sikkert en fejl. Tre højrebacks er fråds i vores situation, og han har ikke formået at løfte holdet.

    Jeg var egentlig ganske optimistisk for en måned siden, men nu ser det hele sgu lidt trist ud. Lad os håbe, at de langtidsskadede spillere snart er tilbage.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #2035
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015


  18. De følgende 12 brugere er enige:

  19. #2036
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ståle gør status over transfervinduet og kommer ikke med de helt store afsløringer.

    Han slutter dog interviewet af med at sige, at han må tage ansvar for at han er skyld i at klubben ikke deltager i det ellers budgetterede europæiske gruppespil og derfor må lappe hullet tildels i januars transfervindue og tildels i sommerens.

    Dét kan jo på den ene side virke økonomisk ansvarligt, men udfra et sportsligt synspunkt er jeg bange for at det kan blive som at pisse i bukserne i frostvejr.

    Det forekommer mig kortsigtet at sælge profiler, muligvis for billigt, for at lappe økonomiske huller, hvis det betyder at vi ikke kan få genopbygget et nyt Scandinavicos. 3. eller 4. pladser i suppen vil betyde færre penge, men også et tab i status ifht fx Malmø og FCM og kan på sigt være meget dyrere, både sportsligt og økonomisk, end en enkelt forbandet sæson.

    Brøndby startede også deres 10 lange deroute et sted og vi skal passe på at vi ikke tager samme vej, for når man endelig opdager det, kan det være pokkers svært at rette op på det igen.


  20. #2037
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Lige nu ligger klubben nr. 2 og det er jo ikke skide godt. Men at skrive at klubben er i frit fald er måske lige at overdrive det. Holdet spiller enlig ganske ok, nogle gange lidt for langsomt, men det største problem er at spillerne ikke kan ramme målet når de skal. Truppen ser jo stærk nok ud. Men der er kommet nye spillere til og de skal vel også have lidt tid til lige at finde rytmen på holdet. Jeg havde også gerne set at alle spillere bare bankede bolden ind på samlebånd men sådan er det altså ikke. Ja vi ligger nogle point efter FCM, men de skal også ud og bruge en masse kræfter på at spille UL og jeg er helt sikker på at holdet nok snart skal finde netmaskerne og så buldre holdet afsted. Ligaen er altså lige startet, og der er laaaaang vej endnu. Lad os nu se hvad der sker inden vi fans melder klubben i Frit fald.

  21. #2038
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Nå, der er stadig 8½ time til, at vi kan være helt sikre på, at Amartey ikke ryger. Hvis Ståles melding i går om, at et salg af Amartey ikke udløser et erstatningsindkøb, er sand, er der intet til hinder for, at de skulle sige ja til et tilstrækkeligt godt bud fra en engelsk klub i dag...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. #2039
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hvis han ikke fik arbejdstilladelse til Leicester så får han det heller ikke til andre engelske klubber. Der skal ske noget helt tosset, før han forsvinder i dag.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #2040
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Lige nu ligger klubben nr. 2 og det er jo ikke skide godt. Men at skrive at klubben er i frit fald er måske lige at overdrive det. Holdet spiller enlig ganske ok, nogle gange lidt for langsomt, men det største problem er at spillerne ikke kan ramme målet når de skal. Truppen ser jo stærk nok ud. Men der er kommet nye spillere til og de skal vel også have lidt tid til lige at finde rytmen på holdet. Jeg havde også gerne set at alle spillere bare bankede bolden ind på samlebånd men sådan er det altså ikke. Ja vi ligger nogle point efter FCM, men de skal også ud og bruge en masse kræfter på at spille UL og jeg er helt sikker på at holdet nok snart skal finde netmaskerne og så buldre holdet afsted. Ligaen er altså lige startet, og der er laaaaang vej endnu. Lad os nu se hvad der sker inden vi fans melder klubben i Frit fald.
    Er stort set enig i det du skriver bortset fra at vi ikke ligger som nr.2 men vi er altså nede som nr.8 godt nok med en kamp mindre, men taber vi den så er det altså op ad bakke.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •