Side 137 af 138 FørsteFørste ... 3787127134135136137138 SidsteSidste
Viser resultater 2,041 til 2,055 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #2041
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Hvis han ikke fik arbejdstilladelse til Leicester så får han det heller ikke til andre engelske klubber. Der skal ske noget helt tosset, før han forsvinder i dag.
    Nå, havde sgu misset, at det var det, der var årsagen til, at den glippede. Ja, så ser den unægteligt mere sikker ud. Der er dog stadig åbent i Tyrkiet, Ukraine, der også lukker i dag samt Portugal, som af uransagelige årsager holder vinduet åbent tre uger endnu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #2042
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    (snippet fra Killer...) ...Men at skrive at klubben er i frit fald er måske lige at overdrive det. (...snip slut)
    Jeg synes ikke at jeg skriver at klubben er i frit fald, men beskriver et ikke fuldstændig urealistisk scenarium på baggrund af nogle udmeldinger fra klubbens ledelse.

    Brøndby er et tydeligt eksempel på hvordan hovmod står for fald, hvis man ikke forholder sig til virkeligheden, men hviler på fortidens meritter. Jeg siger ikke at vi ender nødvendigvis ender som Brøndby, da vi ikke begår præcis de samme fejl, men hvis vi ikke er opmærksomme på vores situation og hvordan vi handler og lander i en lignende situation, så har vi kun os selv at takke for det, for eksemplet man ikke bør følge er lige for snuden af os og vi har grint højlydt af dem i 10 år - lad os nu ikke bytte plads.

    FCM er pt en stærk contender og deres hold er som helhed stærkere end vores pt. At vente på at de måske/måske ikke fejler, går i stå eller Benham skrider er ikke det NCH ville kalde rettidig omhu, men derimod idioti. Ví er nødt til at se realistisk på vores egen situation og reagere målrettet og langsigtet, for at vi kan lægge os klart i førersædet igen.

    Og hér mener jeg ikke at kortsigtede halvdårlige spillerhandler indgår, men derimod en sikring af en opbygning af et hold der skal have en opadgående formkurve for til sidst at kunne toppe som det efterhånden sagnomspundne hold fra 10/11.
    Sidst redigeret af FCK4LIF3 : 01.09.15 kl. 08:53 Årsag: Nu med citat

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #2043
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Lige nu ligger klubben nr. 2 og det er jo ikke skide godt. Men at skrive at klubben er i frit fald er måske lige at overdrive det. Holdet spiller enlig ganske ok, nogle gange lidt for langsomt, men det største problem er at spillerne ikke kan ramme målet når de skal. Truppen ser jo stærk nok ud. Men der er kommet nye spillere til og de skal vel også have lidt tid til lige at finde rytmen på holdet. Jeg havde også gerne set at alle spillere bare bankede bolden ind på samlebånd men sådan er det altså ikke. Ja vi ligger nogle point efter FCM, men de skal også ud og bruge en masse kræfter på at spille UL og jeg er helt sikker på at holdet nok snart skal finde netmaskerne og så buldre holdet afsted. Ligaen er altså lige startet, og der er laaaaang vej endnu. Lad os nu se hvad der sker inden vi fans melder klubben i Frit fald.
    Uha, der er mange klassikere i det indlæg:

    1)
    Først og fremmest, ligger vi nu nummer 2..!?

    2)
    Truppen ser jo stærk nok ud. Well, det er i hvert fald noget vi bilder os ind.
    Tænk hvis man vendte tingene på hovedet og stillede spørgsmålstegn ved, om hvorvidt Zanka og Anton er meget mere end et middelmådigt centerforsvar.
    Om Corner ikke blot var en døgnflue, om Santander er de 18 mio værd osv. osv.
    Husk på at truppen er kun DKs stærkeste fordi vi går og siger det... Der er ikke noget der tyder på vi på nogen måde er DKs eller Nordens flagskib. Og det er ikke kun set udfra denne sæsonstart, men vurderet minimum 2 sæsoner tilbage. Vi kan ikke engang forsøge at overbevise os selv om vi har spillet drømmebold, men blot har haft 2 1/2 forbandede sæsoner... Vi har spillet af helvede til nærmest hele vejen igennem.

    3)
    De skal jo finde rytmen... Vi har været en fiasko i Europa 2 år i træk, og er ved at pisse det 3. mesterskab væk. Hvornår er det vi satser på at holdet har fundet rytmen?

    4)
    Det er altså ikke sådan at man bare banker bolde ind på samlebånd... Nej, men det er heller ikke sådan at man får lov til at bruge 100 mio, uden at der forventes at der kommer noget ud af det. En sløv offensiv har jo været et faktum i RIGTIG lang tid nu. Så igen, hvornår er det vi må forvente at der ryger nogle bolde i kassen?

    5)
    FCM skal spille EL og taber terræn... Argh c'mon... Vi kan ikke hænge vores hat på at fordi FCM har succes i Europa begynder de at fucke op i Suppen. Der er intet, indtil videre, der peger i den retning. På trods af de har spillet CL-kval og nogle hårde kampe imod Southampton.
    Den kliché er gammel og kan altså på ingen måde underbygges.

    6)
    Ligaen er lige startet, så der er maaasser af tid... Har sagt det før og siger det gerne igen. Kampe i starten af turneringen er fuldstændig ligeså vigtige som senere. Når vi kun henter 3 point i 4 kampe er det et kæmpe problem, der naturligvis forværrer mesterskabschancerne betragteligt.

    Rimelig optimistisk indlæg må jeg sige. Men det er rart at finde nogle der kan finde lys i mørket...

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 01.09.15 kl. 09:21


  5. #2044
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Bare hent Boateng: http://ghanasoccernet.com/kevin-prin...-side-fc-sion/

    Jeg kan ikke helt finde ud af om hans kontrakt hos Schalke egentligt er blevet ophævet, men han har angiveligt afvist FC Sion, dumpet et lægetjek hos Al Ittihad Jeddah, og misset et skifte til Sporting i løbet af dette vindue. Vi burde være på niveau med disse klubber, undtagen det økonomiske niveau hos de to sidstnævnte. FC Sion blev åbenbart ikke til noget på grund af Boatengs lønkrav, men det kan vi sandsynligvis oppe en smule.

    Det er helt vanvittigt at jeg overhovedet kan bringe sådan et navn på bane, men efter at have læst om forhandlingerne med de nævnte klubber, kunne jeg simpelthen ikke lade vær. Det er drømmetænkning og name-dropping på højniveau, men på trods af at det ikke kommer til at ske, burde der ikke være nogen grund til at det ikke kunne.

    Drømmer videre...ses

  6. #2045
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Bare hent Boateng: http://ghanasoccernet.com/kevin-prin...-side-fc-sion/

    Jeg kan ikke helt finde ud af om hans kontrakt hos Schalke egentligt er blevet ophævet, men han har angiveligt afvist FC Sion, dumpet et lægetjek hos Al Ittihad Jeddah, og misset et skifte til Sporting i løbet af dette vindue. Vi burde være på niveau med disse klubber, undtagen det økonomiske niveau hos de to sidstnævnte. FC Sion blev åbenbart ikke til noget på grund af Boatengs lønkrav, men det kan vi sandsynligvis oppe en smule.

    Det er helt vanvittigt at jeg overhovedet kan bringe sådan et navn på bane, men efter at have læst om forhandlingerne med de nævnte klubber, kunne jeg simpelthen ikke lade vær. Det er drømmetænkning og name-dropping på højniveau, men på trods af at det ikke kommer til at ske, burde der ikke være nogen grund til at det ikke kunne.

    Drømmer videre...ses
    Den eneste og altoverskyggende grund er naturligvis, at pengekassen ikke alene er tom, men i rødglødende minus. Der kommer ikke mere ind, før der ryger noget ud. Og vi må nok også berede os på, at eksempelvis Amarteys afløser skal findes på en lavere lønhylde for at hjælpe økonomien på rette spor.

    Men altid dejligt at drømme :-)

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #2046
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Hvis han ikke fik arbejdstilladelse til Leicester så får han det heller ikke til andre engelske klubber. Der skal ske noget helt tosset, før han forsvinder i dag.
    Ja nu er vinduet lukket og alt det, men der er en masser faktorer som betyder han godt kunne få det, for en anden klub. Det kommer an på hvor meget de ender med at betale og hvor meget kontrakten er værd. Man skal have 4 point for at de vil give arbejdstilladelse.




    Qualifying Transfers means all transfers to Premier League clubs in the previous two (2) transfer windows in respect of players submitted on Premier League squad lists. The Qualifying Transfers value will be provided by The FA directly to The Premier League and The Football League prior to each transfer window;
    Qualifying Wages means the basic wages paid to the top 30 earners in each Premier League club at the closure of each transfer window prior to the date of the application. The value of Qualifying Wages will be provided by The FA directly to The Premier League and The Football League;
    Det var her igennem at en spiller som Kenedy endte med arbejdstilladelse i Chelsea, selvom han "kun" kostede 6 mil pund. Og hvis han ikke kan få 4 point igennem der, kan de forsøge at få 5 point med hjælp fra disse regler oveni, når klubben for anden gang forsøger

    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #2047
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Bare hent Boateng: http://ghanasoccernet.com/kevin-prin...-side-fc-sion/

    Jeg kan ikke helt finde ud af om hans kontrakt hos Schalke egentligt er blevet ophævet, men han har angiveligt afvist FC Sion, dumpet et lægetjek hos Al Ittihad Jeddah, og misset et skifte til Sporting i løbet af dette vindue. Vi burde være på niveau med disse klubber, undtagen det økonomiske niveau hos de to sidstnævnte. FC Sion blev åbenbart ikke til noget på grund af Boatengs lønkrav, men det kan vi sandsynligvis oppe en smule.

    Det er helt vanvittigt at jeg overhovedet kan bringe sådan et navn på bane, men efter at have læst om forhandlingerne med de nævnte klubber, kunne jeg simpelthen ikke lade vær. Det er drømmetænkning og name-dropping på højniveau, men på trods af at det ikke kommer til at ske, burde der ikke være nogen grund til at det ikke kunne.

    Drømmer videre...ses
    Jeg fatter ikke, hvordan du kan mene, at Sporting kun er på højere niveau end FCK økonomisk. De er da på højere niveau på alle parametre. Og at vi skulle kunne betale bedre lønninger end Sion, betragter jeg også som tvivlsomt. Jeg ved ikke meget om den klub, indrømmet, men de hentede for eksempel Gattuso for nogle år siden. Jeg tvivler på, at FCK havde haft råd til at betale hans løn uden at sprænge banken.

    Men bortset fra det er det da helt fint at drømme om transferfri stjerner. Det undrer mig hvert år, hvad der løber rundt af gode spillere uden kontrakt. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #2048
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg fatter ikke, hvordan du kan mene, at Sporting kun er på højere niveau end FCK økonomisk. De er da på højere niveau på alle parametre. Og at vi skulle kunne betale bedre lønninger end Sion, betragter jeg også som tvivlsomt. Jeg ved ikke meget om den klub, indrømmet, men de hentede for eksempel Gattuso for nogle år siden. Jeg tvivler på, at FCK havde haft råd til at betale hans løn uden at sprænge banken.

    Men bortset fra det er det da helt fint at drømme om transferfri stjerner. Det undrer mig hvert år, hvad der løber rundt af gode spillere uden kontrakt. :-)
    Nu skriver jeg jo også at vi burde være på niveau med disse hold. Jeg er da enig i at vi på nuværende tidspunkt ikke er helt oppe på siden af eksempelvis Sporting, men jeg tror bare også at fordums styrke spiller ind for en klub som FCK.

    Mon ikke at Gattusos tid i Sion også hang sammen med muligheden for senere at eventuelt sætte sig i trænersædet for første gang (hvilket skete). Den angiveligt eneste anden klub der var på banen efter Gattuso efter at hans kontrakt udløb i Milan, var hans tidligere klub Rangers, som på det tidspunkt lige var blevet sendt ned i den fjerde bedste række. De havde af logiske årsager ikke penge nok til at hente Gattuso, og det virker derfor til at Sion har været den eneste klub der reelt var på banen, så de har nok ikke skulle hive den helt store pung frem.

  13. #2049
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Sidst redigeret af guldsmed : 22.09.15 kl. 17:37 Årsag: Stivefjeld
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #2050
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    1 prio må være en ny forsvar, Anton er færdig Pelle skadet hele tiden og Zanka ja for meget op og ned plus kun 1.5 års kontrakt tilbage !! Synd vi ikke nappede Kian Hansen

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #2051
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ja, men Kian kostede vidst på den gode side af 10 mio.. Mener prisen lå på 12-14 mio.. Så skulle vi have hentet Kian havde det været på bekostning af eksempelvis Santander eller Kusk+Verbic.. Og så ved jeg godt hvad jeg ville vælge.. Er enig i at vi kunne bruge en klasse centerforsvarer, men synes det er helt rigtigt set af Ståle og co. at fokus i første omgang har ligget på at forstærke offensiven markant. Med Armatey som makker til Zanka synes jeg heller ikke vi ser voldsomt tyndbenede ud nede bagved, men han er jo nok også snart væk, og så er det klart at vi skal bruge en ny god centerforsvarer.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #2052
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ja, men Kian kostede vidst på den gode side af 10 mio.. Mener prisen lå på 12-14 mio.. Så skulle vi have hentet Kian havde det været på bekostning af eksempelvis Santander eller Kusk+Verbic.. Og så ved jeg godt hvad jeg ville vælge.. Er enig i at vi kunne bruge en klasse centerforsvarer, men synes det er helt rigtigt set af Ståle og co. at fokus i første omgang har ligget på at forstærke offensiven markant. Med Armatey som makker til Zanka synes jeg heller ikke vi ser voldsomt tyndbenede ud nede bagved, men han er jo nok også snart væk, og så er det klart at vi skal bruge en ny god centerforsvarer.
    Med til historien hører det også at det var et krav for Kian Hansen at han kom tilbage til Jylland, grundet familie relaterede problemer. Derfor har han aldrig været en mulighed for os, uanset beløber.

    http://www.bt.dk/superligaen/tragisk...n-til-fc-midtj

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #2053
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    Med til historien hører det også at det var et krav for Kian Hansen at han kom tilbage til Jylland, grundet familie relaterede problemer. Derfor har han aldrig været en mulighed for os, uanset beløber.

    http://www.bt.dk/superligaen/tragisk...n-til-fc-midtj
    I øvrigt er han lort. Hehe :-)

  22. #2054
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    I øvrigt er han lort. Hehe :-)
    Hehe? Nej.

    Kian Hansen er en fantastisk spiller som spillede nærmest fuld tid i Lique 1 før han blev skadet sidst på efteråret '14 og derefter spillede fast det meste af foråret. Han kan desuden dække den defensive midt lige så godt som han dækker centerbacken, og FCM er sindssyg heldige at have fået fingrene i ham.

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #2055
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Her er en lille artikel om 16-årige Rafael York. For tiden spiller han for Sandvikens, som vist nok spiller i den fjerdehøjeste svenske række, men angiveligt skulle klubber fra langt større ligaer have kig på ham. Desuden er han for nyligt blevet udtaget til Rwandas A-landshold, der næste år skal være værter for den relativt nystartede African Nations Championship. Jeg er overbevist om, at Ståle, Johan Lange og Jesper Jansson i hvert fald har styr på, hvem han er.

    Nu ved jeg ikke, om han er god nok til seniorfodbold, men ellers synes jeg, at han kunne være interessant for akademiet. Om lidt henter vi jo nok Keita, men jeg kunne godt tænke mig, at vi begyndte at hente endnu flere talenter til fra udlandet.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •