Side 15 af 138 FørsteFørste ... 5121314151617182565115 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ståle meldte før Cornelius' skade ud, at han forventede 2-3 indkøb. Det tror jeg stadigvæk er planen. Jeg er ret sikker på, at der forhandles med Kusk, og at han pt. har valget mellem rollen som feteret superstjerne i andedammen i Aalborg, og større løn, udfordringer og udviklingsmuligheder i København. Så er det spørgsmålet hvad han ønsker. Vælger han AaB udviser han også et ambitionsniveau der ikke passer til Parken.
    Den sidste spiller af de tre er Bendtner. Når først Kusk er landet, tror jeg det er planen, at Ståle og co. kører hele kavaleriet i stilling til århundredets handel i skandinavisk fodbold, vel vidende at der ikke er et alternativ.

    Det kan naturligvis være at Kvist kommer på en fri transfer, men det har aldrig været en del af planen for sommeren.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #212
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Hvis man virkelig skal rykke noget mener jeg, at der mangler:

    En midtstopper: Hurtigere og mere aggressiv end Antonsson, som jeg ser som tredjevalg. Per Nilsson bliver aldrig god i FCK. Amartey er egentlig typen, men er næppe aktuel.
    En højre back: Se tidligere indlæg.
    En central midtbanestrateg: Erfaren, pasningssikker spiller, der kan supplere Amartey optimalt. Kim Källström er den type.
    En højrekant: Det er vi jo nok alle enige om.
    En topangriber: En spiller i N'Doye klassen. Selvfølgelig er Bendtner drømmen.

    Og så muligvis en ekstra angriber, evt. på leje eller kort kontrakt. Men ihvertfald en seriøs angriber ala 2009 og ikke 2015 standard. De tre vigtigeste indkøb er selvfølgelig de to midtbanespillere og angriberen, men forhåbentlig er man villig til at satse, selvom udmeldingerne om budgettet svinger lidt.
    I bund og grund enig. Men det kommer under ingen omstændigheder til at ske til sommer. Det ville næsten være at starte forfra igen. Måske over de næste to-tre vinduer. Så jeg tror udelukkende, at vi ser de tre vigtigste indkøb, du snakker om, hvoraf det ene er lavet.

  4. #213
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Hvis man virkelig skal rykke noget mener jeg, at der mangler:

    En midtstopper: Hurtigere og mere aggressiv end Antonsson, som jeg ser som tredjevalg. Per Nilsson bliver aldrig god i FCK. Amartey er egentlig typen, men er næppe aktuel.
    En højre back: Se tidligere indlæg.
    En central midtbanestrateg: Erfaren, pasningssikker spiller, der kan supplere Amartey optimalt. Kim Källström er den type.
    En højrekant: Det er vi jo nok alle enige om.
    En topangriber: En spiller i N'Doye klassen. Selvfølgelig er Bendtner drømmen.

    .
    Midtstopper: Enig. Mon ikke man kan finde en sådan type på Balkan, som kan skoles ift. disciplin?
    Højre back: Nah.. Vi har Høgli og vi har Remmer. Der mangler egentlig en højre kant, som rent faktisk kan inkludere højre backen i spillet, for det mangler vi i stedet.
    Central midtbanestrateg: Der mangler en boks-til-boks spiller, lidt i stil med Jacob Poulsen i FCM. Källström er en mulighed, jeg ser også en type som Zimling som en god ide.
    Højre kant: Jatak. NU! Kusk er en mulighed.
    Topangriber: Min våde fodbolddrøm er stadig et angreb bestående af Bendtner på en længere kontrakt, og Diego Forlan på en kortere kontrakt. Så kan NJ evt. få lov til at lege forreste midtbane i en diamant-formation.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #214
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-og-sydamerika

    Lidt om scouting fra Lars Højer.

  7. #215
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://www.bold.dk/nyt/staale-willia...elkommen-i-fck

    Det lyder ikke videre sandsynligt med Kvist, selv om han ifølge Ståle er velkommen.

  8. #216
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg har ikke megen tiltro til Ankersens defensive evner. Jeg synes også, at han har været decideret elendig på landsholdet.

  9. #217
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://www.bold.dk/nyt/staale-willia...elkommen-i-fck

    Det lyder ikke videre sandsynligt med Kvist, selv om han ifølge Ståle er velkommen.
    Bemærk i denne artikel:
    Vi er godt besat på den position, hvor vi har Amartey, Delaney, Christian Poulsen og Youssef, som kan spille der, så vi har ikke travlt med at forstærke os der, understreger Solbakken.
    Der er kun to konklusioner på dette: Enten er det allerede aftalt, at Christian Poulsen forlænger, eller også svarer Ståle langt uden om hvad der bliver spurgt om ;-)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #218
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Midtstopper: Enig. Mon ikke man kan finde en sådan type på Balkan, som kan skoles ift. disciplin?
    Højre back: Nah.. Vi har Høgli og vi har Remmer. Der mangler egentlig en højre kant, som rent faktisk kan inkludere højre backen i spillet, for det mangler vi i stedet.
    Central midtbanestrateg: Der mangler en boks-til-boks spiller, lidt i stil med Jacob Poulsen i FCM. Källström er en mulighed, jeg ser også en type som Zimling som en god ide.
    Højre kant: Jatak. NU! Kusk er en mulighed.
    Topangriber: Min våde fodbolddrøm er stadig et angreb bestående af Bendtner på en længere kontrakt, og Diego Forlan på en kortere kontrakt. Så kan NJ evt. få lov til at lege forreste midtbane i en diamant-formation.
    Zimling er alt for meget skadet. Alt det med Diego Forlan er kun ønsketænkning, ikke? Forstået på den måde at der ikke har været et eneste rygte omkring det, og at det kun er en Sidelinien-tanke. Jeg tror kun, vi ser én tilføjelse forrest, hvis man vælger at købe Sigurd. Gør man ikke det, så kan der blive tale om en tilføjelse mere, evt. på lån indtil Bashkim og Corner er klar igen.

    Jeg ved godt, at jeg lyder pessimistisk, men jeg synes bare, at Ståle og Lange har givet vink med en vognstang om, at det vigtigste nu er kontinuitet i truppen. Derfor ryger der nogle stykker og kommer et par stykker ind. Men ikke nærheden af det, vi så i sommer. Desuden af både Antonssen, Pelle, Corner og De Ridder rigtig løntunge spillere at have gående, hvorfor vi ikke bare lige henter nye til deres pladser, før de er væk. Og det fungerer desværre nok ikke sådan, at Pelle Nilsson bliver smidt på porten til sommer, bare fordi han ikke har spillet så meget i FCK.

  12. #219
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ståle erkender at de mange skader får indflydelse på sommerens transferstrategi

    http://www.bold.dk/nyt/staale-alvorl...ansferstrategi

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #220
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    Ståle erkender at de mange skader får indflydelse på sommerens transferstrategi

    http://www.bold.dk/nyt/staale-alvorl...ansferstrategi
    ... og dermed æder jeg mine ord i mig igen :-) Lokomotiv Luxus 0 - 1 Ståle

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #221
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hvad med en fyr som der nok ikke er mange der kender. Harold Preciado fra Dep. Cali i Colombia... efter at have læst indlægget om at vi stadig scouter i sydamerika, kunne han måske godt tænkes at være et emne.

    http://es.wikipedia.org/wiki/Harold_Preciado

    https://www.youtube.com/watch?v=19d03wmqGtg

    Bare en tanke

  17. #222
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Hvad med en fyr som der nok ikke er mange der kender. Harold Preciado fra Dep. Cali i Colombia... efter at have læst indlægget om at vi stadig scouter i sydamerika, kunne han måske godt tænkes at være et emne.

    http://es.wikipedia.org/wiki/Harold_Preciado

    https://www.youtube.com/watch?v=19d03wmqGtg

    Bare en tanke
    Øgenavnet "El Crack" alene gør at jeg er solgt ;)

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #223
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    hehe det havde jeg slet ikke set.
    Han vil føle sig godt hjemme i kbh så.

  20. #224
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Som sagt før, de har selv givet 15-18 mio. for kun ét år tilbage - hvorfor i alt verden skulle de ville sælge ham til 10? De er ikke i økonomiske problemer, og Ankersen er stadig fin back-up, som de trods alt bruger engang imellem. Situationen er jo ikke som med Kusk, hvor Twente er i økonomiske problemer, og ikke bruger ham overhovedet.

    Synes du det er et meget svært valg? Virkelig? Jeg ville vælge en angriber uden at tøve.
    Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg kun meget overfladisk har sat mig ind i Ankersens situation i Østrig.. Men hvis tilfældet er som jeg umiddelbart forstår på baggrund af de artikler jeg har læst, så har Ankersen spillet sig helt af holdet her efter nytår. Samtidig hæver han formentlig en ganske solid hyre, hvilket kunne give RB et incitament i forhold til at slippe ham nu. Alt andet end lige er Ankersens markedsværdi reduceret i forhold til da han blev handlet, hvor han spillede fast og præsterede rigtig godt uge efter uge.. Det er i min verden utopi at tro på man kan sælge Ankersen for 15-18 mio i hans nuværende situation. Derimod kunne Østrigerne redde noget af deres tilsyneladende fejlslagende investering hjem igen ved at sælge ham nu for 10 mio, fremfor at lade ham hæve sin høje hyre på bænken og se hans markedsværdi dale måned for måned.. Alt andet end lige ville det ikke være første gang i verdenshistorien at en spiller skifter tilbage for en noget lavere transfersum året efter han er blevet handlet dyrt..

    Tilbage til diskussionen omkring hvorvidt det overhovedet vil give mening at kaste penge efter Ankersen.. Det mener jeg jo så det gør, da kvaliteten i vores start 11'er indiskutabelt vil stige efter en tilkomst af Ankersen.. Spørgsmålet er om vi kan være lige så sikre på at det er tilfældet med den angriber vi henter. Jeg vil egentlig ikke rigtig kunne vurdere det før jeg har et konkret tilfælde at forholde mig til.. Står vi med muligheden for at hente en sten sikker klasseangriber til angrebspositionen (Bendtner style), så vil jeg da også klart foretrække dette frem for en tilføjelse til højre back.. Står vi derimod overfor valget mellem Ankersen og et nyt ubeskrevet blad (Mos, Adi, Pourie, Steve, Bjørn) til angrebspositionen, så foretrækker jeg sgu nok hellere at vi bruger ressourcerne på en spiller som med garanti vil styrke vores start 11'er og så satser på en lejekontrakt med en angriber (gerne med købsoption, hvis han mod forventning skulle slå igennem) indtil Corner er tilbage..

  21. #225
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Zimling er alt for meget skadet. Alt det med Diego Forlan er kun ønsketænkning, ikke? Forstået på den måde at der ikke har været et eneste rygte omkring det, og at det kun er en Sidelinien-tanke. Jeg tror kun, vi ser én tilføjelse forrest, hvis man vælger at købe Sigurd. Gør man ikke det, så kan der blive tale om en tilføjelse mere, evt. på lån indtil Bashkim og Corner er klar igen.

    Jeg ved godt, at jeg lyder pessimistisk, men jeg synes bare, at Ståle og Lange har givet vink med en vognstang om, at det vigtigste nu er kontinuitet i truppen. Derfor ryger der nogle stykker og kommer et par stykker ind. Men ikke nærheden af det, vi så i sommer. Desuden af både Antonssen, Pelle, Corner og De Ridder rigtig løntunge spillere at have gående, hvorfor vi ikke bare lige henter nye til deres pladser, før de er væk. Og det fungerer desværre nok ikke sådan, at Pelle Nilsson bliver smidt på porten til sommer, bare fordi han ikke har spillet så meget i FCK.
    Gud forbyde at vi skulle lande Sigurd på en permanent kontrakt... Om han så var gratis bliver det et nej tak herfra..

  22. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •