Side 19 af 138 FørsteFørste ... 9161718192021222969119 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg må erkende, at jeg synes det er for tidligt.
    Jeg synes, at det virker fornuftigt. Der er jo ingen, der siger, at han skal være førstemålmand frem til kontraktudløb.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #272
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Tror det kommende vindue bliver sindsygt svært med tanke på alle skaderne , vi får jo em alt for stor trup når alle skaderne er tilbage og i form .Håber vi ligger pengene på en klasse højre kant samt en god angriber også må Steve sendes videre til vinter når Cornelius forhåbentlig er tilbage i form.
    Hvis CP forlænger trænger vi ikke gøre noget der , men virker som om vi har opgivet Mikkel W siden Remmer har fået chancen der desværre

  4. #273
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hvad siger folk til Helenius?
    Han var en varm kartoffel inden han røg til Aston Villa hvor han fik et psykisk knæk og nu er tilbage hos Aab. Han har ikke ligefrem imponeret vanvittigt for Aab hvor han især i starten havde det svært. Jeg synes dog det ser ud til, at han har haft en opadgående formkurve på det seneste, så hvis han ikke er for dyr kunne jeg godt se ham på toppen hos os.
    Hans agent udtaler at andre klubber end Aab er interessante og det lyder som om, at man seriøst vil overveje andre klubber (især Aabs økonomi må trække ned).
    Personligt er jeg meget i tvivl, men han har tidligere vist at han er en habil afslutter, ikke uden teknik og god på hovedet. Jeg ser ham lidt som en dårligere Bendtner (men også meget billigere).

  5. #274
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Nej tak til Helenius. Han har en svag psyke, og nok er han begyndt at score mål igen, men i hvert fald i den seneste kamp var det holdkammeraterne, der skabte chancerne for ham. Jeg har svært ved at se, hvad han kan tilbyde FCK.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #275
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Endnu en gang er Ståle ude og beskrive de begrænsede økonomiske midler der er til at forstærke truppen i forhold til næste sæson:

    Vi ved, at der går lang tid, før at Bashkim, Cornelius og Amankwaa er med igen.

    - Vi har ikke penge til at købe erstatninger for dem. Det er lønbudgettet ikke til. Der er jo også en grund til, at vi har købt dem. Jeg har købt Bashkim og lovet ham en rolle. Det samme med Cornelius.

    - Vi skal finde en balance. Det kan måske være lejeaftaler, så vi er klar fra starten af næste sæson, siger Ståle Solbakken.
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...august/5548726

  8. #276
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Martin A Se meddelelser
    Endnu en gang er Ståle ude og beskrive de begrænsede økonomiske midler der er til at forstærke truppen i forhold til næste sæson:



    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...august/5548726
    Jeg håber inderligt, at Ståle her udelukkende forholder sig til erstatninger for de langvarige skader og ikke den generelle udvikling af vores spillertrup. At det skal forståes sådan, at når vi først har brugt sommerbudgettet på 2-3-4 tilføjelser, der hæver niveuaet i truppen, så er der ikke også plads i budgettet til at gå ud og hente 3-4 spillere mere i Bashkim-Corner lønklassen. Og så giver det jo god mening.

    At Ståle har lovet Bashkim og Corner en plads i truppen har jo ikke noget at gøre med de tilføjelser, han hele tiden har snakket om, at truppen mangler.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #277
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Cornelius bliver aldrig erstattet, det kan vi ligeså godt vænne os til. Selvom vi har et af Danmarks største budgetter, så har vi ikke råd til at sende en ung angriber på en lang kontrakt på bænken til 475.000 om måneden. En skade ændrer ikke på dette, så ja en lejeaftale af en targetman virker sandsynligt.

    Det kunne være rart at give slip på lidt lønkroner til sommer, selvom det bliver fandens svært når truppen i forvejen er så smal. Wiland må være det sikre kort at sende videre - ellers er resten en gåde i og med at truppen er så smal. Det kunne være rart at sende Stadsgaard videre, selvom ingen klubber er interesseret i en skadet spiller. Det kunne være rart at give slip på Gislason, men her kommer den smalle trup ind i billedet igen. Med Toutouh tilbage ved sæsonstart, og Verbic der er klar kunne vi måske 'bytte' Gislason for en ny kant.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  11. #278
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg håber inderligt, at Ståle her udelukkende forholder sig til erstatninger for de langvarige skader og ikke den generelle udvikling af vores spillertrup. At det skal forståes sådan, at når vi først har brugt sommerbudgettet på 2-3-4 tilføjelser, der hæver niveuaet i truppen, så er der ikke også plads i budgettet til at gå ud og hente 3-4 spillere mere i Bashkim-Corner lønklassen. Og så giver det jo god mening.

    At Ståle har lovet Bashkim og Corner en plads i truppen har jo ikke noget at gøre med de tilføjelser, han hele tiden har snakket om, at truppen mangler.
    Dit "sommerbudget" bliver jo formentlig reduceret betagteligt, når det også skal bruges på mulige lejeaftaler til at fylde hullerne efter Cornelius og Kadrii. Derfor er det også så sindsygt ærgerligt, at truppen er ramt af så mange langtidsskader.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #279
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det kunne være rart at give slip på lidt lønkroner til sommer, selvom det bliver fandens svært når truppen i forvejen er så smal. Wiland må være det sikre kort at sende videre - ellers er resten en gåde i og med at truppen er så smal. Det kunne være rart at sende Stadsgaard videre, selvom ingen klubber er interesseret i en skadet spiller. Det kunne være rart at give slip på Gislason, men her kommer den smalle trup ind i billedet igen. Med Toutouh tilbage ved sæsonstart, og Verbic der er klar kunne vi måske 'bytte' Gislason for en ny kant.
    Tvivler på Christian Poulsen fortsætter, og han fylder da nok en del i budgettet. Hvis Delaney og Amartey er Ståles bud på fremtidens midtbane, så tvivler jeg dog på, at der bliver hentet en erstatning med henblik på at gå direkte i startopstillingen.

  14. #280
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    I forhold til at gøre plads i lønbudgettet er der umiddelbart flere muligheder synes jeg.. Pourie skulle vi gerne finde en permanent klub til. Pelle er en af de rigtig tunge drenge både rent lønmæssigt, men bestemt også i forhold til bentøjet.. Ved ikke om han selv er tilfreds med at bænke den, til den hyre han render rundt med, men ellers ville det bestemt være oplagt at finde et billigere, bedre og yngre alternativ.. Derudover er der wiland og Gisla som også bør sendes videre selvom vi ser lidt tynde ud på kanten - men her regner jeg så også med at Ståle går all in til sommer, for der mangler vi virkelig på kvalitet og bredde.. Derudover udløber kontrakterne med Poulsen, Bjørn og Foley..

  15. #281
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Der er mange muligheder denne sommer .... MEN for mig at se er det sindssygt vigtigt at vi ikke skal til at bygge et helt hold op igen, ift alle de navne der nævnes herinde.. Enig i at Wiland skal afsted og muligvis Gisla , som ellers må agere backup indtil Toutouh er klar igen....Men vi må ikke igen komme i en situation , hvor vi skal spille et nyt hold sammen.....Lad os få en kant mere samt en target mand på leje/køb...Derudover må vi se om noget dukker uventet op.....

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #282
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Nu har jeg fået set en del kampe med Odense på det seneste, og Rasmus Falk ser altså piv lækker ud pt (fodboldmæssigt).. Havde man spurgt mig for tre måneder siden om vi skal gå efter Kusk eller Falk, havde jeg ikke været et sekund i tvivl om at det skulle være Kusk. Men med de to spilleres aktuelle form in mente synes jeg virkelig man skal overveje om ikke Falk er den spiller man mangler til højrekanten.. Hans rappe fodskifte, spilforståelse og blik for sine medspillere er virkelig unikt når vi snakker Superliga-niveau.. Eneste "aber-dabei" er, at der hidtil har manglet noget slutprodukt, men det kan også skyldes hans elendige offensive medspillere.. Jeg tror han kunne blomstre endnu mere på et bedre hold.. Falk, en klasse-angriber og så Poulsen ud og Kvist ind, så er jeg egentlig godt tilfreds med vinduet.. Skulle Ståle og bestyrelsen være i ekstra gavehumør måtte man da så også gerne lige hente Ankersen som 4. indkøb, men her er vi nok ovre i noget ønsketænkning..

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #283
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

  20. #284
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Puha, jeg frygter lidt for vinduet, når jeg læser alle vores Sidelinien-ønsker gennem. Der bliver snakket Kusk, Falk, Bendtner, Kvist og Ankersen. Og derudover mener nogle, at der skal minimum 5-6 spillere til. Jeg er generelt af samme overbevisning, som de fleste herinde, mht. indkøbene. Det skal være kvalitet, der løfter holdet. Men jeg frygter inderligt for, at det som i sommer bliver kvantitet frem for kvalitet, vores skadessituation taget i betragtning. Desuden frygter jeg for at vi står med en vanvittig tynd trup, når foråret fløjtes igang.

    Ståle og den øvrige stab har virkelig fået svære arbejdsbetingelser i dette vindue!!

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #285
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    84

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Foley er naturlig at skille sig af med, men efter kampen mod Esbjerg i parken har min holdning ændret sig. Han har konstant kun 1-2 berøringer og skiller sig af med den i et tempo der er MEGET bedre end det vi normalt ser i superligaen.
    Jeg er af den holdning, at vores nuværende hold ikke er bedre fordi de spiller alt for langsomt. Mange der lige skal lune, tage et træk og en pirouette før de spiller bolden videre. Her så Foley super ud, og jeg håber, at man holder på ham. Især, hvis han er polyvalent (tak AndaKBH) og kan træde ind på midtbanen som han gjorde det i går.

    /Jacob

    *EDIT: Polyvant blev til Polyvalent
    Sidst redigeret af Bumme : 04.05.15 kl. 13:00

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •