Side 20 af 138 FørsteFørste ... 10171819202122233070120 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Bumme Se meddelelser
    Foley er naturlig at skille sig af med, men efter kampen mod Esbjerg i parken har min holdning ændret sig. Han har konstant kun 1-2 berøringer og skiller sig af med den i et tempo der er MEGET bedre end det vi normalt ser i superligaen.
    Jeg er af den holdning, at vores nuværende hold ikke er bedre fordi de spiller alt for langsomt. Mange der lige skal lune, tage et træk og en pirouette før de spiller bolden videre. Her så Foley super ud, og jeg håber, at man holder på ham. Især, hvis han er polyvant og kan træde ind på midtbanen som han gjorde det i går.

    /Jacob
    Foleys skadeshistorik taler måske lidt imod at beholde ham, navnlig nu hvor holdet er hårt ramt af skader, men hvis sundhedssektoren siger god for Foley fremadrettet, synes jeg han vil være perfekt som en defensiv gardering.

    I det hele taget ser den defensive stamme på holdet solid ud, så defensivt er der vel kun behov for garderinger.

  2. #287
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Bumme Se meddelelser
    Foley er naturlig at skille sig af med, men efter kampen mod Esbjerg i parken har min holdning ændret sig. Han har konstant kun 1-2 berøringer og skiller sig af med den i et tempo der er MEGET bedre end det vi normalt ser i superligaen.
    Jeg er af den holdning, at vores nuværende hold ikke er bedre fordi de spiller alt for langsomt. Mange der lige skal lune, tage et træk og en pirouette før de spiller bolden videre. Her så Foley super ud, og jeg håber, at man holder på ham. Især, hvis han er polyvant og kan træde ind på midtbanen som han gjorde det i går.

    /Jacob
    Helt ærligt, så vil det være et stort spild, af tilsyneladende meget begrænsede lønkroner, at tilknytte Foley permanent.. Vi har udelukkende brug for spillere som kan øge kvaliteten i vores start 11'er, og ikke flere løntunge garderingsspillere.. Jeg har stadig set alt alt for lidt til Foley for at kunne sige han børe tilknyttes permanent, og det jeg har set til ham overbeviser mig heller ikke.. Men det kunne da ligne stædige Ståle :-)

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #288
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hvis Foley kan acceptere rollen som backup og ikke er for dyr, så bør vi forlænge. Så er der et sted mindre at bruge energi, og det er så absurd rigtigt vi rammer rigtigt med de sidste 2-3 offensive handler.
    Det er mere problematisk st Pelle ikke er god nok til den måde vi spiller på. Den mangel på fart er simpelthen for udtalt, når han ikke som f.eks. Ulrik eller Bergdolmø kan kompencere med fantastisk placeringsevne. Jeg er sikker på der ikke kommer en central forsvarer og det bliver et problem ved især en skade til Zanka.
    Rent trupsammensætningsmæssigt er det ligeledes problematisk, at Ståle tilsyneladende ikke har tiltro til Wohlgemuth og brandur. Det betyder at vi ved et CP stop skal hente en erstatning, i stedet for bare at kunne forfremme en og bibeholde kontinuiteten.
    Jeg synes der er mørke skyer i horisonten, og der skal virkelig prioriteres til sommer. Og der er slet slet ikke plads til fejlskud.

  5. #289
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://www.bold.dk/nyt/medie-fck-og-...mp-om-lindgren

    Ville vel være et udmærket indkøb til bredden, så længe at det ikke er på bekostning af offensive profiler.

  6. #290
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    65

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Kunne det evt være, at FCK er ved at kigge efter en erstatning hvis der kommer et stort bud på Amartey? Man har flere gange snakket om at truppen er meget ung, og en skandinavisk rutineret udlandsprof, kunne jeg sagtens forestille mig, at Ståle og co. kunne se som en god tilføjelse til truppen.

    Jeg håber virkelig ikke, at Amartey sælges, men jeg tror desværre at klubben er åben for salg, hvis der kommer et passende bud.

    En anden mulighed er, at man ved allerede nu at CP ikke tager et år mere.

    Jeg tænker at det er et af disse 2 scenarier, man står med, da andet ikke lyder sandsynligt givent vores egentlige nuværende situation på den centrale midtbane.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #291
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jacob32 Se meddelelser
    Kunne det evt være, at FCK er ved at kigge efter en erstatning hvis der kommer et stort bud på Amartey? Man har flere gange snakket om at truppen er meget ung, og en skandinavisk rutineret udlandsprof, kunne jeg sagtens forestille mig, at Ståle og co. kunne se som en god tilføjelse til truppen.

    Jeg håber virkelig ikke, at Amartey sælges, men jeg tror desværre at klubben er åben for salg, hvis der kommer et passende bud.

    En anden mulighed er, at man ved allerede nu at CP ikke tager et år mere.

    Jeg tænker at det er et af disse 2 scenarier, man står med, da andet ikke lyder sandsynligt givent vores egentlige nuværende situation på den centrale midtbane.
    Muligvis. Det ærger mig så bare, at det er denne type profil, man ser efter. Når man eksempelvis kigger på FCMs midtbane, har de både Jakob Poulsen, Peter Andersson og Rasmus olsson, der kan noget fremad. Og man må bare konstatere, at det kan afgøre fodboldkampe med midtbanefolk, der kan noget fremad banen.

  9. #292
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Vi vil ALTID være åben for salg, når vi er ved 50+ mio. ligegyldigt hvilken spiller det er. Jeg vil måske endda sige 40+.

    Amartey er freaking kun 20 år gammel, og har allerede fået debut på landsholdet og samtidig været måske sæsonens bedste spiller. Han er et fysisk pragteksemplar, der tilmed har scoret knald mål mod store europæiske klubber, og kan spille stort set alle positioner på banen - angriber er vel det eneste han efterhånden ikke har prøvet?

    Der var mange der sagde det allerede efter at han havde spillet 5-6 kampe for os, at det ville blive svært for os at holde på ham - og vi må bare se realiteten i øjenene, det bliver ikke bare svært, det bliver rigtig svært.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  10. #293
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Vi vil ALTID være åben for salg, når vi er ved 50+ mio. ligegyldigt hvilken spiller det er. Jeg vil måske endda sige 40+.

    Amartey er freaking kun 20 år gammel, og har allerede fået debut på landsholdet og samtidig været måske sæsonens bedste spiller. Han er et fysisk pragteksemplar, der tilmed har scoret knald mål mod store europæiske klubber, og kan spille stort set alle positioner på banen - angriber er vel det eneste han efterhånden ikke har prøvet?

    Der var mange der sagde det allerede efter at han havde spillet 5-6 kampe for os, at det ville blive svært for os at holde på ham - og vi må bare se realiteten i øjenene, det bliver ikke bare svært, det bliver rigtig svært.

    Hvad er dit argument for den øverste påstand - altså sådan helt generelt? Det kommer da an på mange forskellige ting.

    Vi har ham på kontrakt frem til 2019 (correct me if I'm wrong) og han virker da ikke selv som en person, der vil til en større liga så hurtigt som muligt. Hans potentiale er enormt, så chancen for, at vi kan få endnu mere for ham om et eller to år, er for mig at se meget stor. Jeg synes tværtimod, at hans alder og tidlige debut på landsholdet gør, at der er større chance for, at vi beholder ham noget tid endnu.

    Jeg synes salget af fx Cornelius var i en anden kategori. Her var vi oppe i det dobbelte prismæssigt (meget væsentlig faktor), og han havde reelt set kun præsteret i en halv sæson, og det var ikke til at se om potentialet var til mere (det kan stadig diskuteres). Der kan anderledes ikke være tvivl om Amarteys potentiale og evner.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #294
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    65

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg mindes en eller anden avisforside for lang tid siden, hvor der angiveligt blev afvist et bud på Zuma fra Arsenal til 50-60 mil? :)

    Det var helt andre tider ja, og jeg må indrømme, at jeg ikke kan huske om det var en and.

    Men jeg er så vidt enig med dig i, at jeg tror klubben i dens nuværende økonomiske tilstand, kommer til at acceptere alle bud på omkring de 50 mil. på alle spillerne i truppen. Desværre.
    Sidst redigeret af Jacob32 : 05.05.15 kl. 01:46

  13. #295
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af McMac Se meddelelser
    Hvad er dit argument for den øverste påstand - altså sådan helt generelt? Det kommer da an på mange forskellige ting.

    Vi har ham på kontrakt frem til 2019 (correct me if I'm wrong) og han virker da ikke selv som en person, der vil til en større liga så hurtigt som muligt. Hans potentiale er enormt, så chancen for, at vi kan få endnu mere for ham om et eller to år, er for mig at se meget stor. Jeg synes tværtimod, at hans alder og tidlige debut på landsholdet gør, at der er større chance for, at vi beholder ham noget tid endnu.

    Jeg synes salget af fx Cornelius var i en anden kategori. Her var vi oppe i det dobbelte prismæssigt (meget væsentlig faktor), og han havde reelt set kun præsteret i en halv sæson, og det var ikke til at se om potentialet var til mere (det kan stadig diskuteres). Der kan anderledes ikke være tvivl om Amarteys potentiale og evner.
    Set i bakspejlet var Cornelius-transfersummen nok mere et udtryk for Cardiffs vanvittige indkøbspolitik (og budget) end hans reelle markedsværdi. Det var også noget lavere summer, der blev nævnt i forbindelse med de andre engelske klubber, der angiveligt var ude efter ham.

    Når det så er sagt, så kan jeg ikke se, hvorfor man skulle stille sig tilfreds med at afhænde Amartey allerede til sommer for 50 millioner, medmindre vi ligefrem står og mangler pengene akut - især fordi han kostede ca. 15 millioner, og at vi skal aflevere 10% af transfersummen (eller fortjenesten fra den) til Djurgården. Hans talent er så åbenlyst, og vi har ham på en så langt kontrakt, at han næsten kun kan blive mere værd fremover, hvis han altså ikke bliver ramt af en karrieretruende skade (hvilket ikke virker så usandsynligt igen, vores nylige track record in mente). Ender han med at gå for mindre end 60-70 millioner, så vil jeg mene, at klubben har snydt sig selv for en betragtelig gevinst.
    Mvh.
    Dane

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #296
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Der kan ikke herske nogen tvivl om, at såfremt Amartey allerede skal sælges til sommer, da skal buddet ligge på +80 millioner kr. ifølge min mening. Alt andet ville være at spille fallit, når vi ham på en så lang kontrakt.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #297
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg tror Hørsholm og Ståle er så pas sultne at de vil rigtig rigtig meget for at fastholde nøgle spillerne indtil vi vinder det mesterskab, og vinde vi det næste år er det så med garanti også Farvel amartey,NJ også starte lidt på nyt

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #298
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Jeg tror Hørsholm og Ståle er så pas sultne at de vil rigtig rigtig meget for at fastholde nøgle spillerne indtil vi vinder det mesterskab, og vinde vi det næste år er det så med garanti også Farvel amartey,NJ også starte lidt på nyt
    Det tror jeg du har meget ret i. Amartey og NJ bliver max 1 sæson mere det er jeg ret så sikker på. Jeg vil også mene at vi skal til at præstere i næste sæson og få det mesterskab. Nu har vi haft 2 magre år med 2 elendige sæsonstarter.

  20. #299
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    90

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Interessen fra FCK var tilsyneladende en and. Eller bare en doven journalist da vi eftersigende var efter ham for 2 år siden. Tipsbladet skyder det i hvert fald ned.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ck-er-afblaest
    DonMunk

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #300
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    I gårsdagens Fodbold FM udsendelse var Mark Strudal gæst, og fortalte at han til sommer stopper i FCN for at blive angrebstræner i en mere ambitiøs klub (kogt lidt ned). Det kunne meget vel være FCK som han bejler til. Vi kunne i hvert fald godt bruge en træner mere, med fokus på det offensive.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •