Side 21 af 138 FørsteFørste ... 11181920212223243171121 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,559

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    I gårsdagens Fodbold FM udsendelse var Mark Strudal gæst, og fortalte at han til sommer stopper i FCN for at blive angrebstræner i en mere ambitiøs klub (kogt lidt ned). Det kunne meget vel være FCK som han bejler til. Vi kunne i hvert fald godt bruge en træner mere, med fokus på det offensive.
    Jeg er 100 % enige i vi mangler en angrebstræner. Jeg syntes Ståle er genial når det kommer til den defensive struktur. Men offensivt syntes jeg rigtig aldrig Ståle har imponeret mig. Det gælder også hans tidligere periode i Klubben.

    Når det så er sagt så håber jeg ikke det bliver Mark Strudal. Jeg bryder mig bare generelt ikke om ham :)

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #302
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    I gårsdagens Fodbold FM udsendelse var Mark Strudal gæst, og fortalte at han til sommer stopper i FCN for at blive angrebstræner i en mere ambitiøs klub (kogt lidt ned). Det kunne meget vel være FCK som han bejler til. Vi kunne i hvert fald godt bruge en træner mere, med fokus på det offensive.
    En udmelding der kommer kun en uge efter at Ståle nævnte i et interview med FCKTV, at der ville blive tilføjet et par meget vigtige medarbejdere til staben. Jansson var den første, Strudal kunne meget vel blive den næste.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  4. #303
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    I gårsdagens Fodbold FM udsendelse var Mark Strudal gæst, og fortalte at han til sommer stopper i FCN for at blive angrebstræner i en mere ambitiøs klub (kogt lidt ned). Det kunne meget vel være FCK som han bejler til. Vi kunne i hvert fald godt bruge en træner mere, med fokus på det offensive.

    Jeg tror vi gudskelov kan glemme alt om Strudal

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...t-paa-broendby

    "Ifølge BT er FCN-angrebstræner Mark Strudal et varmt emne til at overtage efter Peter Foldgast i Brøndby IF."
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #304
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hvad fanden skal vi også med ham. Manden har været træner for TV2's fodboldhold FC Zulu. Det er sgu for useriøst.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  8. #305
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hvad fanden skal vi også med ham. Manden har været træner for TV2's fodboldhold FC Zulu. Det er sgu for useriøst.
    Hvis det var hans eneste bedrift ville jeg være enig med dig. Men han har trods alt også været angrebstræner i 7 år, for FCN der har vundet det danske mesterskab. Du finder ikke mange (om nogen) i Danmark med mere erfaring og bedre meritter.

  9. #306
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Strudal har en prollet personlighed der klart passer ind i Brøndby. Han er trænerudgaven af Sydsiden, og at han skal der ud er uundgåeligt!


  10. #307
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Hvis det var hans eneste bedrift ville jeg være enig med dig. Men han har trods alt også været angrebstræner i 7 år, for FCN der har vundet det danske mesterskab. Du finder ikke mange (om nogen) i Danmark med mere erfaring og bedre meritter.
    Han har været angrebstræner for et hold, der i deres mesterskabssæson scorede det færreste antal mål, en mester nogensinde har scoret, og et hold der i de to forgangne sæsoner har scoret henholdsvis 5. og 4. færrest mål.

    Han lyder ikke som en kapacitet på området.

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #308
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,559

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Hvis det var hans eneste bedrift ville jeg være enig med dig. Men han har trods alt også været angrebstræner i 7 år, for FCN der har vundet det danske mesterskab. Du finder ikke mange (om nogen) i Danmark med mere erfaring og bedre meritter.
    Så er det godt at fodbold er en universal sport. Der findes langt bedre alternativer end Hr. Strudal på det internationale markedet. Det må da være muligt for en klub som FCK at tiltrække en dygtig angrebstræner fra udlandet ( selvom vi er et lille land )

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #309
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Så er det godt at fodbold er en universal sport. Der findes langt bedre alternativer end Hr. Strudal på det internationale markedet. Det må da være muligt for en klub som FCK at tiltrække en dygtig angrebstræner fra udlandet ( selvom vi er et lille land )
    Enig. FCK har for eksempel en hollandsk målmandstræner så selvfølgelig kan det også lade sig gøre. Strudal er måske heller ikke mit højeste ønske, men jeg synes omvendt heller ikke at den er helt uoplagt. I forhold til SoE, tror jeg at han har den rigtige profil med hans meritter og baggrund som folkeskolelærer. Men man kunne måske godt ønske sig lidt mere til førsteholdet.

  15. #310
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ab-profil-taet

    Der skulle være eftersigende være interesse for Nikolaj Thomsen fra danske klubber også, og her er vi uden tvivl én af dem. Agenten siger dog også, at det virker usandsynligt, at han havner i en anden dansk klub.

  16. #311
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://www.bold.dk/nyt/avis-fck-vil-have-ankersen

    Well well well.. Så kommer Ankersen måske alligevel!

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #312
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Her originalen fra Ekstra Bladet: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...piller/5550534

    ...som i øvrigt også skriver, at der arbejdes med at hente endnu angriber samt en kantspiller - som meget vel kunne være Kasper Kusk.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #313
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Fy for helvede en slagkraftig højreside såfremt det lykkes med både Kusk og Ankersen.

    Er dog i tvivl om hvorvidt jeg skal synes godt om transferen, hvis det ikke blot er en and. Vi skal bruge store forstærkninger, og højre back pladsen er vel en af de få, hvor der ikke er et udtalt behov. Samtidig sender det højst sandsynligt Remmer længere væk fra holdet. Omvendt tror jeg Ankersen ville løfte niveauet generelt på holdet, og vi ville stå stærkere, men han virker som en usympatisk papand.

    Jeg er splittet.
    Sidst redigeret af Jinx13 : 05.05.15 kl. 12:56

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #314
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvilket budget Ståle har at lege med, forudsat at de mest vedholdende rygter er sande.

    Ankersen - blev solgt for 15 mio og har tre år tilbage af sin kontrakt. Pris mellem 8-10 mio? Dyr løn!

    Kusk - Pris 4 mio pga. frikøbsklausul. Har 3 år tilbage af sin kontrakt. Må forventes at være billig i transfer, men dyr i drift. Kan blive ekstra dyr, hvis BØF,Muuhh, Ob og AaB vil lege med.

    Angriber på topniveau suppe-mæssigt - Bendtner er drømmen (men vanvittig urealistisk). Prisen for en "proven goal-getter", som Ståle sagde i vinters, er vel i omegnen af 15-25 mio. Dertil skal lønpakken indregnes.

    Jeg er samtidig ret sikker på, at der ikke sælges noget. Ståle er for ærekær til at lade mesterskabet ryge igen, så selvom svenske medier gerne vil have, at vi sælger, så tror jeg der skal Cardiff-penge på bordet før det sker.
    Listen af spillere passer også fint sammen med de udmeldinger der tidligere er kommet fra 10'eren. Der skal hentes få kvalitetsspillere der virkelig kan løfte niveauet.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #315
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg har svært ved at forestille mig, at de sparsomme midler bliver brugt på en højre back, som jo trods alt ikke er den mest udsultede position på holdet. Hvis historien ikke er en and, er spørgsmålet derfor måske, om enten Ankersen eller Remmer tiltænkes en plads som kant fra næste sæson..?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •