Side 23 af 138 FørsteFørste ... 13202122232425263373123 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Er det nogen der kender noget til ham træneren ? er han en offensiv træner i spillestil evt ?
    Han er bedre end Brian Riemer, og det er vel en positivt udgangspunkt. Desuden ser jeg det som særdeles positivt, at det er Ståle selv der henter ham, og ikke en der er i klubben, fordi han altid har været der.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #332
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Mon ham den evt nye kunne betyde at Reimer overtager Mios stilling ? Reimer er jo meget respektert for det arbejde han gjorde der eller bliver det mon for meget kontor arbejde for ham

  4. #333
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Fy for helvede en slagkraftig højreside såfremt det lykkes med både Kusk og Ankersen.

    Er dog i tvivl om hvorvidt jeg skal synes godt om transferen, hvis det ikke blot er en and. Vi skal bruge store forstærkninger, og højre back pladsen er vel en af de få, hvor der ikke er et udtalt behov. Samtidig sender det højst sandsynligt Remmer længere væk fra holdet. Omvendt tror jeg Ankersen ville løfte niveauet generelt på holdet, og vi ville stå stærkere, men han virker som en usympatisk papand.

    Jeg er splittet.
    Ikke bare usympatisk, men også ret så forkælet. 2 udenlandsophold har han haft nu, og begge steder søger han allerede videre efter én sæson. I forbindelse med Rosenborg har han udtalt at det gik fint, men at han var blevet lovet en rolle som fast starter og det fik han ikke (fik stadig fint med kampe). Nu er han så i Salzburg hvor han har spillet 19 kampe (over 45 minutter i 15 af dem), og han søger allerede videre igen. Det synes jeg umiddelbart ikke lyder særlig godt, at han er så dårlig til at håndtere bænken. Jeg ved selvfølgelig ikke om det kun er et problem i udlandet, og at han er langt væk fra familien - men det er ikke positivt i hvert fald.

    Derudover så forstår jeg virkelig ikke at Salzburg allerede vil af med ham, og da slet ikke på en lejeaftale? Deres fortrukne højre back er Schwegler, der nu er inde i sin 2. skadespause, han er 30 år og har kontraktudløb 2016. Så har de et talent i Schmitz, der ikke har bevist særlig meget men har været fortrukket.

    Medmindre Salzburgs plan er at købe en hel stor profil på pladsen til sommer, kan jeg simpelthen ikke se dem slippe ham.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #334
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Mon ham den evt nye kunne betyde at Reimer overtager Mios stilling ? Reimer er jo meget respektert for det arbejde han gjorde der eller bliver det mon for meget kontor arbejde for ham
    Det tror jeg ikke, at du skal regne med. Det bliver nok bare, som i mange klubber i udlandet, to sideordnede assistenttrænere, der har hver deres ansvarsområder. Riemer er jo f.eks. kendt for at være god til de unge spillere (og vil sikkert også fortsat tage sig af dødboldene), mens Wettergren ifølge Daniel Kristofferson fra Expressen (journalisten som bag historien) skal aflaste Ståle og stå for den daglige træning, når andre opgaver kalder.
    Mvh.
    Dane

  7. #335
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det tror jeg ikke, at du skal regne med. Det bliver nok bare, som i mange klubber i udlandet, to sideordnede assistenttrænere, der har hver deres ansvarsområder. Riemer er jo f.eks. kendt for at være god til de unge spillere (og vil sikkert også fortsat tage sig af dødboldene), mens Wettergren ifølge Daniel Kristofferson fra Expressen (journalisten som bag historien) skal aflaste Ståle og stå for den daglige træning, når andre opgaver kalder.
    Brian Riemer bliver degraderet til assistentens assistent, hvilket nok er fint nok.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...raener/5551201

    Peter Wettergren får den fornemme titel som First Team Coach (chef for den daglige træning).

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #336
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Og det tror i Reimer acceptere? , hvis ham svensken er så dygtig er det sgu mærkelig at ham som 47 årig ikke er chef træner ?

  10. #337
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Og det tror i Reimer acceptere? , hvis ham svensken er så dygtig er det sgu mærkelig at ham som 47 årig ikke er chef træner ?
    Han blev tilbudt at være cheftræner i Elfsborg for et par år siden, men takkede pænt nej tak. Desuden nævner ovennævnte journalist også at det er en mand med kompetencer til at være cheftræner for en hvilken som helst Allsvenskan klub, og at han derfor er et kæmpe scoop for FCK, hvis altså at de bliver officielt mandag.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #338
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Og det tror i Reimer acceptere? , hvis ham svensken er så dygtig er det sgu mærkelig at ham som 47 årig ikke er chef træner ?
    Det kan han vel enten blive nødt til eller vælge at opsige sin stilling. Der er jo som sådan heller ikke tale om en degradering, da det mig bekendt ikke er Riemer, der har ansvaret for den daglige træning i dag - og hans arbejdsopgaver ændrer sig derfor næppe væsentligt.
    Mvh.
    Dane

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #339
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Og det tror i Reimer acceptere? , hvis ham svensken er så dygtig er det sgu mærkelig at ham som 47 årig ikke er chef træner ?
    Det er jo ikke alle træner der har ambitioner/psyken til at være cheftræner. Bare se på Allan Kuhn, genial assistent og mindre god som cheftræner....

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #340
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://www.bold.dk/nyt/kusk-forlader...nte-til-sommer

    Der er selvfølgelig kogt rimelig meget suppe på den historie efterhånden, men hæfter mig alligevel ved at Kusk helst vil fortsætte i udlandet.

    Jeg tror sgu at han er for stor en Aalborg dreng til at ville til København, medmindre at det er absolut sidste mulighed.

    EDIT: - http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/kasper-kusk-forventer-twente-afsked

    Her giver han dog udtryk for at Danmark ikke udelukkes hvis 'det er spændende nok', hvilket godt kunne lyde som FCK hvis han blev lovet en vigtig rolle samt at vi tager sølv og pokal.

    Ståle skal igang med mundtøjet i hvert fald.
    Sidst redigeret af scoring : 06.05.15 kl. 08:21
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #341
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Nu bliver Peter Wettergren rygtet skudt ned af "Bosse". Der er ikke noget direkte citat i forhold til hvordan han har afvist det, men måske man bare skal vente og se til mandag.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...raener/5551576

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #342
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Tewnte vil desuden gerne af med Bjelland, så de kan få lidt mønt for ham og til 15 mio., tænker jeg at han kunne være skøn at bytte ud med Pelle Nilsson.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #343
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Tewnte vil desuden gerne af med Bjelland, så de kan få lidt mønt for ham og til 15 mio., tænker jeg at han kunne være skøn at bytte ud med Pelle Nilsson.
    Det ville være et kæmpe scoop. Bjelland ville være sikker starter i FCK, men han kommer ikke til Hovedstaden. Han har gjort det fortræffeligt i Twente og blevet udnævnt som anfører. Flere klubber fra de store ligaer, heriblandt Mainz (da Hjulmand var træner) var ude efter ham i sommer, men der var prisen lidt for høj. Så med det opdaterede og lave prisskilt hængende om halsen er jeg sikker på, at han ryger til en stor liga.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #344
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Nu bliver Peter Wettergren rygtet skudt ned af "Bosse". Der er ikke noget direkte citat i forhold til hvordan han har afvist det, men måske man bare skal vente og se til mandag.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...raener/5551576
    Nu er jeg ikke helt inde i reglerne, men er det ikke noget med, at "Bosse" ikke selv kan styre det? Hvis FCK kompenserer Elfsborg med hvad der svarer til de resterende lønkroner i Wettergrens kontrakt, kan de vel ikke sætte en stopper for det?

    Peter Wettergren virker som en type, der ikke er meget for det spotlight, der er på en cheftræner. Til gengæld en kæmpe kapacitet på træningsbanen (bedste eksempel herhjemme fra er Allan Kuhn). I så fald må titlen som First Team Coach i FCK vel være noget nær det ypperste, du kan nå i Skandinavien.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #345
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Jeg tror vi gudskelov kan glemme alt om Strudal

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...t-paa-broendby

    "Ifølge BT er FCN-angrebstræner Mark Strudal et varmt emne til at overtage efter Peter Foldgast i Brøndby IF."
    Det der glæder mig virkelig meget. Jeg vil langt hellere have Marcus Allbäck som angrebstræner. Blandt andet fordi jeg er lidt forelsket i manden.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •