Side 37 af 138 FørsteFørste ... 27343536373839404787137 ... SidsteSidste
Viser resultater 541 til 555 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #541
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg er uenig med dig, jeg tror ikke løbet er kørt. At vi har to kanter til startopstillingen er én ting, men der mangler altså stadig noget til bænken og til at skabe konkurrence til pladserne. Amankwaa er tidligst klar efter vinterpausen, og Gislason er forhåbentlig væk inden længe, så hvem skal så tage kanterne, hvis en af de to nye signings er skadet eller ikke slår til med det samme?

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #542
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg er uenig med dig, jeg tror ikke løbet er kørt. At vi har to kanter til startopstillingen er én ting, men der mangler altså stadig noget til bænken og til at skabe konkurrence til pladserne. Amankwaa er tidligst klar efter vinterpausen, og Gislason er forhåbentlig væk inden længe, så hvem skal så tage kanterne, hvis en af de to nye signings er skadet eller ikke slår til med det samme?
    I så fald er det da bare med at komme af sted til Breda med kontrakt og kuglepen.

  4. #543
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Har hørt af bagveje at Felfel ikke får forlænget sin kontrakt.

  5. #544
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Har hørt af bagveje at Felfel ikke får forlænget sin kontrakt.
    Synes egentlig at han har gjort det udmærket. For mig ville det give mening hvis man forlænger og evt. lejer ham ud.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #545
    Tilmeldingsdato
    Jan 2014
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Spritny i dette forum - dog ikke uden en mening :-)
    Jeg syntes ikke at Felfel er god nok, han har fået et par indhop - uden at slå til.

    Derudover så gør han ingen forskel i reserveholdskampene, hvor han bør vise sit værd?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #546
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Synes egentlig at han har gjort det udmærket. For mig ville det give mening hvis man forlænger og evt. lejer ham ud.
    Hvad er det han har gjort og vist der gøre, at du tror på ham, som angriber der har en fremtid på et hold der skal forbedre sig markant i offensiven?

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #547
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Har aldrig set en FCK spiller med et dårligere touch på bolden, end det Felfel leverede mod FCM idag.
    Hans førsteberøring er ikke Superliga værdigt pt.
    Sidst redigeret af SirJohnny : 17.05.15 kl. 21:46 Årsag: stavefejl

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #548
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg syntes i er lige hård nok ved Felfel. Han skal vel ikke bedømmes på baggrund af de sidste par kampe og i en tid hvor FCKs offensiv har sejlet i efterhånden et par år nu med kedeligt fodboldspil. Jeg siger ikke man skal forlænge med ham, men mener bare man skal kritisere hele FCKs offensiv for manglende kreativitet, indbyrdes forståelse, relationer etc.

    Og det falder jo tilbage på Træneren ?. Ståle er en fremragende defensiv taktiker. Men et offensivt geni bliver han aldrig :(

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #549
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Det var nok bare en and dengang at Wu Lei blev kædet sammen med FCK, men hvis man kigger på disse markeder, så er Yoshinori Muto fra FC Tokyo også en mulighed. https://www.youtube.com/watch?v=wE1jkhR8Id8

    Det ville i hvert fald øge indtægterne at hive asiatiske spillere ind, og nu når vi alligevel godt kan bruge en kantspiller mere, så kunne han da være spændende.

  16. #550
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Det var nok bare en and dengang at Wu Lei blev kædet sammen med FCK, men hvis man kigger på disse markeder, så er Yoshinori Muto fra FC Tokyo også en mulighed. https://www.youtube.com/watch?v=wE1jkhR8Id8

    Det ville i hvert fald øge indtægterne at hive asiatiske spillere ind, og nu når vi alligevel godt kan bruge en kantspiller mere, så kunne han da være spændende.
    Han har vist aldrig været en realistisk mulighed.

    http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...champions.html

  17. #551
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Det var nok bare en and dengang at Wu Lei blev kædet sammen med FCK, men hvis man kigger på disse markeder, så er Yoshinori Muto fra FC Tokyo også en mulighed. https://www.youtube.com/watch?v=wE1jkhR8Id8

    Det ville i hvert fald øge indtægterne at hive asiatiske spillere ind, og nu når vi alligevel godt kan bruge en kantspiller mere, så kunne han da være spændende.
    Hvad er det for nogle indtægter, der ville øges, fordi vi køber en japaner? Altså, jeg kender godt teorien bag tanken, men jeg har bare lidt svært ved at se for mig, at millioner af japanere skulle begynde at købe FCK-trøjer, eller at japansk tv skulle begynde at vise FCK-kampe.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 12 brugere er enige:

  19. #552
    Tilmeldingsdato
    Jan 2014
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Det var nok bare en and dengang at Wu Lei blev kædet sammen med FCK, men hvis man kigger på disse markeder, så er Yoshinori Muto fra FC Tokyo også en mulighed. https://www.youtube.com/watch?v=wE1jkhR8Id8

    Det ville i hvert fald øge indtægterne at hive asiatiske spillere ind, og nu når vi alligevel godt kan bruge en kantspiller mere, så kunne han da være spændende.
    Der skal ikke ekspermenteres mere mht spillerindkøb. Der skal scoutes ordentligt, nu har vi organisationen på plads, så Jansson - AFSTED! :-D

  20. #553
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg ved ikke hvor "keen" jeg er på en kantspiller mere.. For mig at se er det langt vigtigere at bruge ressourcerne på en klasse højre back (Ankersen) og en klasse-angriber.. Med eventuel afgang af Gisla ved jeg godt vi umiddelbart kun har Kusk og Verbic, men husk på at Nikolaj snildt kan gøre sig gældende på en kant også. Derudover får vi Danny og Toutouh tilbage i løbet af efteråret og dermed har vi allerede 5 fornuftige kantspillere i truppen. Derimod mangler vi VIRKELIG en mand på toppen der er god for 20 kasser per sæson.

    Derudover håber jeg mere og mere på en lidt mere boldfast central midtbanespiller. Poulsen gjorde det egentlig fint i går mod FCM, men det er tydeligt at Armatey og Delaney mangler lidt ro på bolden når de spiller sammen alene på midten - alt for mange nemme bolde går tabt. Særligt Armateys førsteberøringer er sløje for tiden og skal virkelig forbedres hvis han for alvor skal gøre sig gældende i de store kampe på den centrale midtbane. Jeg har generelt været skuffet over Armateys præstationer her i foråret og jeg kunne sagtens forestille mig at man hentede Kvist eller lignende og så rykkede Armatey ned ved siden af Zanka, for spille skal han selvfølgelig.

  21. #554
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...fsburg/5567701

    Den ligger lige til højrebenet. Lord Bendtner til København ville være et scoop af de store. Det er måske ikke så realistisk, men hvis det sker, vil mange fortrædeligheder i denne og sidste sæson være glemt.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #555
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    124

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Tjaa... Jeg synes mere der er brug for en som kan tale med fødderne og ikke en prima donner/hofnar som Bendtner.
    Så skyd dog udefra!!!! Hvad kan der ske??

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •