Side 38 af 138 FørsteFørste ... 28353637383940414888 ... SidsteSidste
Viser resultater 556 til 570 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #556
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Det var nok bare en and dengang at Wu Lei blev kædet sammen med FCK
    Det tvivler jeg altså temmelig meget på. Her er en artikel, hvor Wu Lei selv skulle have talt varmt om København. Her er en artikel hvor der står, at han var på blokken. Her er en artikel, hvor hans agent tilsyneladende udelukker et salg til København. Jeg tror skam nok, at historierne dengang var gode nok. Til gengæld tvivler jeg på, at han stadig er en mulighed, for siden dengang har hans kinesiske klub skiftet ledelse og virkelig skruet op for ambitionerne. Blandt andet har de ansat Sven-Göran Eriksson som cheftræner på en kontrakt, der angiveligt giver ham fire millioner euro årligt. Med det samme skulle han have fået et transferbudget på cirka 52 millioner euro stillet til rådighed, og blandt flere andre indkøb hentede han den argentinske angriber Dario Conca på en kontrakt, der giver Conca omkring 4.5 millioner euro årligt og gør ham til ligaens bedst betalte spiller. Så jeg kunne godt forestille mig, at den kinesiske klub helst ikke lader deres bedste nationale spiller smutte, og i det mindste har de nok økonomiske muskler nok til, at København ikke for alvor kan hamle op med dem.

    Så tror jeg, at Alejandro Bedoya er mere realistisk, og ham vil jeg altså også gerne have. Desuden gad jeg egentlig godt, at Pione Sisto tog samme karrierevej som Kusk, selvom tanken ikke er helt så etisk korrekt.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #557
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Det ser virkelig skidt ud for resten af sæsonen - og der skal ske en del i transfervinduet, selvom vi lige har været igennem en stor udskiftning i sommers:

    Målmænd:
    Stephan Andersen
    Johan Wiland
    Kim Christensen


    Midterforsvar:
    Mathias Zanka Jørgensen
    Pelle Nilsson
    Mikael Antonsson (skadet)
    Kris Stadsgaard (langtidsskadet)

    Lasse Lindbjerg (talent)

    Backs:
    Tom Høgli
    Christoffer Remmer
    Ludwig Augustinsson
    Kevin Foley (leje) (skadet)

    Midtbane:
    Christian Poulsen
    Thomas Delaney
    Daniel Amartey
    Rurik Gisslason
    Bashkim Kadrii (langtidsskadet)
    Yossef TouTouh (langtidsskadet)
    Danny Amankwah (langtidsskadet)

    Kasper Kusk (2015/16)
    Benjamin Verbic (2015/16)

    Brandur Olsen (talent)
    Mikkel Wohlgemuth (talent)

    Angreb:
    Steve De Ridder
    Björn Siguardsson (leje)
    Andreas Cornelius (langtidsskadet)
    Nicolaj Jørgensen (skadet)

    Yonas Felfel (talent)


    Hvis vi ser bort fra lejesvendende og talenterne, så kan vi jo rent faktisk ikke stille hold mod Aab.
    Jeg frygter virkelig for vores anden plads!
    Vi kan være heldige at have NJ, Rurik, Mikael og Kevin med igen mod Aab.

    Men når vi fjerner talenter og lejesvende, samt de afgange som jeg forventer der måtte komme (Wiland, Stadsgaard, CP), så skal vi have en del nye.

    Kusk og Verbic er blevet tilføjet - men vi mangler i den grad en forward og en erstatning for Stadsgaard.
    Og så er der midtbanen, som godt kunne trænge til lidt offensivt i Toutouhs fravær.
    Sidst redigeret af thatsme : 27.05.15 kl. 15:07

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #558
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Derudover håber jeg mere og mere på en lidt mere boldfast central midtbanespiller. Poulsen gjorde det egentlig fint i går mod FCM, men det er tydeligt at Armatey og Delaney mangler lidt ro på bolden når de spiller sammen alene på midten - alt for mange nemme bolde går tabt. Særligt Armateys førsteberøringer er sløje for tiden og skal virkelig forbedres hvis han for alvor skal gøre sig gældende i de store kampe på den centrale midtbane. Jeg har generelt været skuffet over Armateys præstationer her i foråret og jeg kunne sagtens forestille mig at man hentede Kvist eller lignende og så rykkede Armatey ned ved siden af Zanka, for spille skal han selvfølgelig.
    Jeg synes det er ret naturligt Amartey falder i niveau nu. Han har spillet 55 kampe denne sæson så vidt jeg kan se. 39 for os, 4 for Ghana og 12 for Djurgården. Den svenske sæson har ikke sommerferie, så det fik han heller ikke. Og så tillæg lige en hurtig tur til Afrika. Hvis det IKKE havde været for skader til Toutouh og Poulsen, så var han blevet doceret langt mere end han er over de sidste 6-8 kampe.
    Han er 21 og rammer tæt på 60 kampe på en sæson, og han spiller med fuld skrue.
    Jeg er helt sikker på, at når han er fysisk klar igen efter sommerferien, så lægger han yderligere på.


  6. #559
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Håber sku at stålet for puslespillet til at gå op når der skal handles ind. Fck skal have mesterskabet i den nye sæson. Intet andet end det er godkendt. Det er nu at klubben skal vise at de mener det 100 % der skal købes ind fra en hylde der sparker røv når vi snakker om en angriber der kan noget på egen hånd. Og gerne en off. Midtbane fra samme hylde... en back og en midt. Forsvar. Så skulle det så være nok. Fck skal vise at de virkelig mener det. Både for os fans men også alle aktionærer og sponsorer. ... giv den max gas ståle

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #560
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg synes det er ret naturligt Amartey falder i niveau nu. Han har spillet 55 kampe denne sæson så vidt jeg kan se. 39 for os, 4 for Ghana og 12 for Djurgården. Den svenske sæson har ikke sommerferie, så det fik han heller ikke. Og så tillæg lige en hurtig tur til Afrika. Hvis det IKKE havde været for skader til Toutouh og Poulsen, så var han blevet doceret langt mere end han er over de sidste 6-8 kampe.
    Han er 21 og rammer tæt på 60 kampe på en sæson, og han spiller med fuld skrue.
    Jeg er helt sikker på, at når han er fysisk klar igen efter sommerferien, så lægger han yderligere på.
    Han er ikke faldet i niveau, han har bare fået en arbejdsopgave mere. Nemlig at være 3 mand (backup) i forsvaret når vi forsvare, OG samtidig være defensiv midtbane. Der kan altså ikke forventes samme offensive guldkorn når han skal lave dobbelt så meget som alle de andre på holdet (med undtagelse af Delaney). Jeg er dog helt enig i at man ikke kan forvente en kæmpe fremgang når han har været pisket så hårdt igennem sæsonen, men hans mentale arbejdsområde er uoverskuelig stort i min optik - og hvis noget ødelægger hans spil på banen så er det det.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 18.05.15 kl. 11:54

  9. #561
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvad er det for nogle indtægter, der ville øges, fordi vi køber en japaner? Altså, jeg kender godt teorien bag tanken, men jeg har bare lidt svært ved at se for mig, at millioner af japanere skulle begynde at købe FCK-trøjer, eller at japansk tv skulle begynde at vise FCK-kampe.
    Jeg må ærligt indrømme at jeg heller ikke har sat mig særlig meget ind i fordelene ved det, så jeg er til dels forstående overfor din skepsis. Men når det så er sagt, så må der ved være noget om det. Det menes jo at Manchester United udelukkende holdt fast i Park Ji-Sung i så lang tid, på grund af de økonomiske fordele i det. Jeg er klar over at man ikke er i nærheden af at kunne sammenligne Manchester Uniteds brand med vores, men United blev efter købet af Park Ji-Sung meget hurtigt den mest populære klub i Asien, måske lige undtagen Real Madrid.

    Mads Davidsen har flere gange udtalt at folk i Asien begynder at gå mere og mere op i fodbold, men eftersom at mængden af talent er stærkt begrænset, så følger folket de få spillere der skaber sig en karriere i tykt og tyndt.

    Når alt dette så er sagt, så må man indrømme at det nogle gange er nogle meget specielle ting som bryder igennem i Asien. Der er ikke mange herhjemme der kender det danske band "Michael Learns To Rock", men i Asien er de et af de absolut største bands. Ligeledes er "Jack & Jones" et af det hotteste tøjmærker overhovedet.


    Uanset hvad, kunne man da krydse fingre for at et indkøb af en Asiatisk stjerne ville give noget af den samme effekt for FCK.

  10. #562
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Er der nogle der har fulgt den gode John Guidetti ovre i det skotske? Han kom vist ud på lån for sæsonen, men om han skal tilbage til City eller om Celtic er interesserede i at beholde ham ved jeg ikke?

  11. #563
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Er der nogle der har fulgt den gode John Guidetti ovre i det skotske? Han kom vist ud på lån for sæsonen, men om han skal tilbage til City eller om Celtic er interesserede i at beholde ham ved jeg ikke?
    Han har pænt med succes, og jeg mener at jeg læste en artikel om at Celtic havde tilbudt ham en kontrakt, men at han havde takket pænt nej tak, da han ville til en endnu større klub. Så vi er desværre nok ikke aktuelle.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #564
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    For at smide et alternativ til Bendtner i puljen vil jeg lige lave lidt name-dropping og nævne Leonard Kweuke som vi tidligere har haft fornøjelsen af at spille imod, da vi mødte Sparta Pragh (derfor tror jeg også den sportslige ledelse kender ham). Han har både i sin tid i Sparta og i sin nuværende klub i Tyrkiet (Rizespor) vist at han kan lave mål og laver i snit lige under et mål i hver 2. kamp. Som jeg husker ham er han en rigtig boksspiller som byder ind med en skræmmende god fysik. Hans klub ligger lige over stregen i den tyrkiske liga, og derfor burde vi bestemt være attraktive rent sportsligt, men hvorvidt vi økonomisk er ude i en "mission impossible" har jeg desværre ikke rigtig nogen anelse om.. Er dog sikker på han ville bombe løs for os i superligaen N'doye-style :-)

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #565
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Er jeg den eneste som er lidt nervøs over at Ståle i Onside sagde at vi nu havde købt 2 spillere ( Verbic og Kusk ) og han håbet på at få 1 spiller mere tilført til holdet? Øhhhhh kun 1 spiller mere????
    Håber virkelig at jeg har taget fejl af den udtalelse??

    For vi mangler klart mere end det før vi kan klare os ( med hensyn til vores mange langtids skader ) ....

    Verbic ( Købt ) , K Kusk ( Købt ) , P Ankersen ( ligger sgu lige til højre benet ) , Midterforsvar ( Bjelland Ønsketænkning ) , Central Midtbane spiller ( P Skjelbred fra Hertha, Rasmus Elm fra Moskva, eller Victor Elm fra AZ, alle Ønsketænking ) og Angriber ( Bendtner Ønsketænkning )
    Men synes klart vi skal op på den hylde for at vi kan kalde os NORDENS/ Skandinaviens Hold....

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #566
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Copenhagen Dream Se meddelelser
    Er jeg den eneste som er lidt nervøs over at Ståle i Onside sagde at vi nu havde købt 2 spillere ( Verbic og Kusk ) og han håbet på at få 1 spiller mere tilført til holdet? Øhhhhh kun 1 spiller mere????
    Håber virkelig at jeg har taget fejl af den udtalelse??

    For vi mangler klart mere end det før vi kan klare os ( med hensyn til vores mange langtids skader ) ....

    Verbic ( Købt ) , K Kusk ( Købt ) , P Ankersen ( ligger sgu lige til højre benet ) , Midterforsvar ( Bjelland Ønsketænkning ) , Central Midtbane spiller ( P Skjelbred fra Hertha, Rasmus Elm fra Moskva, eller Victor Elm fra AZ, alle Ønsketænking ) og Angriber ( Bendtner Ønsketænkning )
    Men synes klart vi skal op på den hylde for at vi kan kalde os NORDENS/ Skandinaviens Hold....
    Tror du i dine forventninger til central midtbane skal vide, at Elm-brødrene er endt i Kalmar FF http://www.transfermarkt.co.uk/kalma...te/verein/3654 .

    Giver dig dog helt ret i, at vi forhåbentligt kan se frem til mere end blot én forstærkning.

    Det kunne f.eks. være rigtig interessant med Mos' bror Moa Abdellaoue, der er faldet af holdet i Stuttgart http://www.transfermarkt.co.uk/moham.../spieler/61901 .
    Jeg er klar over, at Mos ikke var et vellykket projekt hos os, men hans storebror er anderledes stærk og har bevist sig i en større liga, hvor han med 30 scoringer i 91 Bundesliga-kampe har scoret i næsten hver tredje kamp. Yderligere havde han et snit på 0,45 mål/kamp i Tippeligaen for Vålerenga.
    Sidst redigeret af Hoeg : 18.05.15 kl. 15:28

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #567
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Copenhagen Dream Se meddelelser
    Er jeg den eneste som er lidt nervøs over at Ståle i Onside sagde at vi nu havde købt 2 spillere ( Verbic og Kusk ) og han håbet på at få 1 spiller mere tilført til holdet? Øhhhhh kun 1 spiller mere????
    Håber virkelig at jeg har taget fejl af den udtalelse??
    Jeg synes både at jeg hørte ham nævne én spiller mere, men i en diskussion om offensive kvaliteter. Og senere (i samme onside-indslag) synes jeg at han nævnte at de ville prøve at hente 2-3 spillere mere i sommervinduet, hvilket vel egentligt passer meget godt. Ergo, én offensiv spiller mere og 1-2 spillere på andre positioner. Det kunne være Ankersen + Helander, eller Ankersen + Kvist, hvorved at man så kunne rykke Amartey ned i midterforsvaret.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #568
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Tjek desuden ham her ud. 20 år gammel, men for fanden hvor ser han vild ud. Jeg har ikke engang kunne finde nogen rygter om at større klubber skulle kigge på ham, men mon ikke at han tjener godt med olieknaster i Saudi Arabien.

    https://www.youtube.com/watch?v=FrsjyAFTFZc

  22. #569
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    32

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Wigan forlænger ikke med Kvist http://www.bold.dk/nyt/kvist-takker-af-i-wigan

  23. #570
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Copenhagen Dream Se meddelelser
    Er jeg den eneste som er lidt nervøs over at Ståle i Onside sagde at vi nu havde købt 2 spillere ( Verbic og Kusk ) og han håbet på at få 1 spiller mere tilført til holdet? Øhhhhh kun 1 spiller mere????
    Håber virkelig at jeg har taget fejl af den udtalelse??
    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...er-fcm-sejren/

    Ca. 11.30 min. siger Ståle noget ala dette: "Vi mangler lidt noget af det som Midtjylland har mere af end os, nemlig målscorere, og dér er jeg i hvert fald rimelig overbevist om at vi allerede har fået to på plads, og så må vi se om der kommer én til."

    Ca. 13.30 min. snakker Ståle så om succesraten af de indkøb der blev foretaget i sommers, og supplerer med noget ala dette:" Og så må vi se om vi kan fylde på, med de to-tre sidste, og vi er jo allerede startet, to er på plads".

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •