Side 42 af 138 FørsteFørste ... 32394041424344455292 ... SidsteSidste
Viser resultater 616 til 630 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #616
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Nu siger du, at der er styr på ham på landsholdet, men så alligevel ...

    UEFA står fast: Bendtner har karantæne

    - Paddy Power-trusser til EM

    DBU giver Bendtner et halvt års tænkepause

    - spritkørsel i København K

    Lynede bukserne ned og piskede taxi

    – og var ved at parre sig med den.

    Det var altsammen med landsholdet, og hjemme i København.

    Nah, kedeligt ville det helt sikkert ikke blive. Men kommer han, så er det bare at vente på at han svigter, ligesom han har svigtet på alle de andre hold han har spillet for.

    Og at tro, det skulle blive bedre her i byen snarere end meget værre? Det slår mig som noget naivt.
    Umiddelbart har jeg lidt svært ved at få øje på beviserne for, at Bendtners adfærd skulle være notorisk skidt og problematisk, når jeg kigger på hans tid i Wolfsburg. Den største 'skandale', som jeg kan få øje på i Wolfsburg-tiden, er vel, at han ikke er fast mand på holdet. Det har da også kastet mange meter ophidsede avisspalter af sig.

    De 'sager', der har været i Wolfsburgtiden, bærer i mine øjne mere præg af, at der er enormt mediefokus på Bendtner, end at han beviseligt har foretaget sig noget forkert eller umoralsk.

    'Episoden' omkring afbuddet til fanturen er svær at bedømme via medierne. Hvis han havde influenza, er det vel ok, at han bliver hjemme. At han så alligevel besøger en restaurant, kunne jo være udtryk for, at manden blot skulle have noget at spise - ikke nødvendigvis at han var ude at drikke sig i hegnet eller andet vildt.

    Og skulle man alligevel finde konkret anledning til at kritisere dele af Bendtners adfærd i den sag, har jeg stadig svært ved at se, hvor han præcis skulle have 'svigtet' Wolfsburg, som det bliver sagt. Bedømt på det spil, Bendtner har vist, når han har været på banen her i foråret og på trænerens efterfølgende og vedvarende beslutninger om at stille med boldspasseren Bas Dost i stedet, er det i mine øjne snarere klubben, der har svigtet spilleren.
    Sidst redigeret af Claudemir Fanatic : 20.05.15 kl. 00:05

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #617
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    I
    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Umiddelbart har jeg lidt svært ved at få øje på beviserne for, at Bendtners adfærd skulle være notorisk skidt og problematisk, når jeg kigger på hans tid i Wolfsburg. Den største 'skandale', som jeg kan få øje på i Wolfsburg-tiden, er vel, at han ikke er fast mand på holdet. Det har da også kastet mange meter ophidsede avisspalter af sig.

    De 'sager', der har været i Wolfsburgtiden, bærer i mine øjne mere præg af, at der er enormt mediefokus på Bendtner, end at han beviseligt har foretaget sig noget forkert eller umoralsk.

    'Episoden' omkring afbuddet til fanturen er svær at bedømme via medierne. Hvis han havde influenza, er det vel ok, at han bliver hjemme. At han så alligevel besøger en restaurant, kunne jo være udtryk for, at manden blot skulle have noget at spise - ikke nødvendigvis at han var ude at drikke sig i hegnet eller andet vildt.

    Og skulle man alligevel finde konkret anledning til at kritisere dele af Bendtners adfærd i den sag, har jeg stadig svært ved at se, hvor han præcis skulle have 'svigtet' Wolfsburg, som det bliver sagt. Bedømt på det spil, Bendtner har vist, når han har været på banen her i foråret og på trænerens efterfølgende og vedvarende beslutninger om at stille med boldspasseren Bas Dost i stedet, er det i mine øjne snarere klubben, der har svigtet spilleren.
    Der er næppe nogen, der sammenligner hans "sager" i Wolfsburg med hans spritkørsel og andre tidligere politisager. Men når de sidste måneder alligevel er bekymrende, er det, fordi alt tyder på, at manden stædigt nægter at blive klogere eller mere ydmyg i forhold til sin egen situation.

    Det er for mig at se ualmindeligt dumt at gå på restaurant, når man har lagt sig syg til et fanarrangement i en klub, hvor man i forvejen ikke har megen kredit tilbage. Det er muligt, han rent faktisk var syg, og det er muligt, han bare skulle have lidt at spise, men det er blot rigtig dårligt tænkt, at han ikke bliver hjemme og æder et eller andet. Man skulle tro, han efterhånden havde lært, hvordan medierne fungerer.

    Det er mig også helt ufatteligt, at han bliver ved at poste uintelligente ting på de sociale medier med den erfaring, han burde have med den slags. At han mangler ydmyghed i forhold til at se indad for at finde årsagen til sin manglende spilletid er problematisk nok i sig selv, men at han så skilter med sin utilfredshed, som han gjorde for nylig på Instagram, er sgu da utroligt.

    Alt i alt ligner Bendtner i FCK en ulykke waiting to happen. Man skal også tænke på, at han vil have ufattelig kort snor, før han vil blive udråbt til flop i medierne. Og han vil ikke kunne bevæge sig uden for en dør i København uden at blive fulgt tæt. Og hvis Mr. 70% syntes, det var svært at blive hetzet på udebane, var det formentlig vand mod, hvad Bendtner vil opleve. Kan han klare det pres, og kan hans ego finde ud af at være en del af et hold, som han formentlig synes er langt under hans standard? Jeg tvivler. Desværre, for han er givetvis på det rent fodboldmæssige plan den bedste angriber, vi kan gøre os håb om at få til klubben.
    Sidst redigeret af Garneren : 20.05.15 kl. 00:36
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #618
    Tilmeldingsdato
    Jan 2014
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg ser IKKE Bendtner som løsningen på vores problemer i angrebet.
    Jeg vil hellere have at de bruger den næste måned på at finde den rette angriber frem for at lave det nummer, som har lavet et par gange før, at hente en angriber blot for at hente en angriber.

    Så please.... Ståle, Lange og Jansson! Undersøg markedet før i træffer hurtige beslutninger! :-)

  6. #619
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Umiddelbart har jeg lidt svært ved at få øje på beviserne for, at Bendtners adfærd skulle være notorisk skidt og problematisk, når jeg kigger på hans tid i Wolfsburg. Den største 'skandale', som jeg kan få øje på i Wolfsburg-tiden, er vel, at han ikke er fast mand på holdet. Det har da også kastet mange meter ophidsede avisspalter af sig.
    De 'sager', der har været i Wolfsburgtiden, bærer i mine øjne mere præg af, at der er enormt mediefokus på Bendtner, end at han beviseligt har foretaget sig noget forkert eller umoralsk.
    Og dog melder træner Hecking allerede ud i november, at klubben har været nødt til at tage samtaler om hans opførsel. Og i december beklager han sig over, at Bendtner ikke arbejder nok uden bold. Og i april kommer Bendtner en time for sent til træning og bliver droppet fra truppen.

    Han har spillet i 18 Bundesligakampe, afsluttet ni gange, og scoret ét mål.

    Er det ikke en smule bekymrende, at dette er en forholdsvist god klubsæson for ham? ;-)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Og skulle man alligevel finde konkret anledning til at kritisere dele af Bendtners adfærd i den sag, har jeg stadig svært ved at se, hvor han præcis skulle have 'svigtet' Wolfsburg, som det bliver sagt. Bedømt på det spil, Bendtner har vist, når han har været på banen her i foråret og på trænerens efterfølgende og vedvarende beslutninger om at stille med boldspasseren Bas Dost i stedet, er det i mine øjne snarere klubben, der har svigtet spilleren.
    Dost, der har scoret 16 mål i 20 ligakampe mod Bendtners ene. Er det virkelig klubben, der svigter Bendtner, når de foretrækker det udbytte?

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #620
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Er det virkelig klubben, der svigter Bendtner, når de foretrækker det udbytte?
    I hele Bendtners seniorkarriere - der strækker sig fra en seniordebut for Arsenal i Oktober 2005 til i dag over 10 sæsoner - har Bendtner scoret 44 ligamål for sine respektive klubhold og kun 1 de sidste 3 sæsoner! Så kan man selvfølgelig argumentere for at han ikke har fået chancen, dels i perioder har været tilknyttet hold med bedre muligheder på pladsen, som Arsenal og Juventus. Men det er så blevet normalbilledet for ham at han dels fucker up og svigter sig selv, dels bare ikke er den bedste på pladsen, hvor han spiller.

    Så lavt er det defensive niveau ikke i Superligaen. Så det er ikke en statistik, der giver anledning til andet end solide forbehold overfor mandens muligheder for nogensinde at præstere på højt niveau over en hel fucking sæson, landsholdet ufortalt. Også i København - eller måske netop her, hvor man må antage at røvslikkende festaber let kan få Bonerens ego i tale.
    Mvh,
    Bopa

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #621
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    WTF?!

    http://www.fodbold-transfers.dk/jour...william-kvist/

    https://twitter.com/soender11/status/600948836287262720

    Det. Må. Bare. Ikke. Ske. Punktum. Udråbstegn!

    Men det gør det heller ikke, vel?!?!

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #622
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af thatsme Se meddelelser
    WTF?!

    http://www.fodbold-transfers.dk/jour...william-kvist/

    https://twitter.com/soender11/status/600948836287262720

    Det. Må. Bare. Ikke. Ske. Punktum. Udråbstegn!

    Men det gør det heller ikke, vel?!?!
    Selvfølgelig gør det ikke det.


  13. #623
    Tilmeldingsdato
    Jan 2014
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ønsker vi virkelig Kvist? Er det ham der skal være bindeled mellem defensiv og offensiv?
    Jeg er af den overbevisning at han simpelthen ikke er en god nok boldspiller.

    End of story! :-D

    Amartey er uden tvivl fremtiden som den defensive part af den centrale midt. Delaney har gjort det rigtig fint og bør vel også være selvskrevet til start-11, når sæsonen starter i juli.

    Hvis Delaney, som rygterne vil vide har interesserede klubber uden for DK, skal der hentes en ny centralmidt med et offensivt tilsnit - og det har Kvist ikke! :-)

  14. #624
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Det vil i så fald være årets nosse spark om han smutter den vej

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #625
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Det dårlige - og for mig at se desværre noget mere sandsynlige - scenarie er at han kommer til FCK på en lejekontrakt, og at bruset fra mediestormen knap nok har lagt sig, før de første skandaler begynder at dukke op. Og at det fortsætter sådan, mens det går lidt lunkent på banen, og der i den øvrige trup opstår stigende frustration over at det hele er Bendtner-Bendtner-Bendtner. Man forestiller sig sager med drukture ude af kontrol, dårlig disciplin til træning, mærkelige beskeder på de sociale medier osv. - altså bare alt det han allerede er berømt for.
    Jeg forstår til fulde din skepsis, og hvis han skifter til København, vil jeg egentlig tro, at alle fans vil have præcis de der bekymringer. Jeg synes bare, at man også kan argumentere for, at det kan gå helt anderledes. Bendtner har endnu aldrig været i en klub, hvor trænere, ledere, fans og hele omverdenen havde de samme høje tanker om hans evner, som han selv har. Hvis han allerede nu skifter til Superligaen, vil alle medier sikkert savle over ham, mens klubben nok vil køre et hav af reklamekampagner og han vil helt givet hurtigt blive en kæmpe favorit hos mange fans. Det passer en del bedre til hans selvforståelse. Man kunne næsten tage den så vidt som til at påstå, at mange danskere og landsholdet er de eneste, der rimelig konsekvent har haft tiltro til hans evner på banen og i det miljø har han trods alt ofte leveret varen.

    Jeg er med på, at du skitserer et billede, hvor han bliver en belastning som følge af manglende succes, mens jeg peger på, hvad der måske i det hele taget kan undgå den manglende succes. Begge dele er selvfølgelig gætværk, så jeg tror egentlig mit grundlæggende budskab er, at hvis Bendtner skulle være en mulighed, synes jeg ikke, at København kan tillade sig, at afvise ham på grund af nervøsitet for, hvordan han måske ender med at opføre sig.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #626
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af thatsme Se meddelelser
    WTF?!

    http://www.fodbold-transfers.dk/jour...william-kvist/

    https://twitter.com/soender11/status/600948836287262720

    Det. Må. Bare. Ikke. Ske. Punktum. Udråbstegn!

    Men det gør det heller ikke, vel?!?!
    Dennis Søndergaard var også manden, der påstod, at Lasse Vibes skifte til Kina var en done-deal. Og som i denne sag er sandheden nok, at der er interesse fra den ene parts side; i Vibes tilfælde kineserne interesseret, Vibe var ikke - mon ikke det er det samme med Kvist her.

    Søndergaards transfer-troværdighed ligger på et meget lille sted. Eller som BTs Søren Sorgenfri (der normalt er meget velorienteret) skriver som kommentar til et eventuelt skifte:

    "Jeg tager til Herning hver dag i en uge og tager opvasken for Steinlein, hvis den sker. No way."


  19. #627
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    For pokker hvor jeg håber der er noget om snakken angående Peter Ankersen! ! Men den er sgu nok desværre døde siden der ikke har været noget om det længe !

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #628
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    For pokker hvor jeg håber der er noget om snakken angående Peter Ankersen! ! Men den er sgu nok desværre døde siden der ikke har været noget om det længe !
    Det tror jeg ikke nødvendigvis den er. Kan evt anbefale, at lytte til seneste afsnit af FanRadio, hvor de bl.a. snakker Ankersen.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #629
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Tdj89 Se meddelelser
    Det tror jeg ikke nødvendigvis den er. Kan evt anbefale, at lytte til seneste afsnit af FanRadio, hvor de bl.a. snakker Ankersen.
    Og det kan høres lige her: https://soundcloud.com/fckfanradio/mandag-18052015 ;-)
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #630
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    1000 tak for linket :)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •