Side 52 af 138 FørsteFørste ... 2424950515253545562102 ... SidsteSidste
Viser resultater 766 til 780 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #766
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Vil du så også være optimistisk, når en af dem får en skade eller formdyk?
    Jeg er helt med på, at det er fint at kunne gardere sig for skader og formdyk med kompetente afløsere, men den ultrapessimistiske tilgang kan altså også tage overhånd. Vi står ligenu i en fuldstændig absurd skadessituation, men det vil jo (forhåbentlig) ikke være normen fremover. Vi bliver nødt til at være realistiske og acceptere, at vi ikke kan stå med to spillere af absolutte topklasse til hver plads.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #767
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    75

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hvis vi går ud fra at Ankersen kommer (hvilket jeg tror er meget tæt på) så har vi igen ligaens suverænt bedste backs hvilket vi altid har haft på vores bedste hold (Pospech, Wendt, Pierre, Oviedo etc.) Det vil bringe rigtig meget offensivt.

    På kanterne synes jeg det ser rigtig spændende ud med Kusk og Verbic som vil bringe noget ekstra offensivt. Vi ser lidt tynde ud på kanterne hvis vi sender Sigurdason retur og indtil Danny og kadrii er klar igen, men vi kan evt. hive Ridderen ned hvis Kusk eller Verbic bliver skadet.

    På den centrale midt har vi længe ikke haft offensive krafter så hvis vi skal have en solid midtbane uden de store offensive krafter så er Amartey og Delaney altså stærke og jeg synes Delaney er blevet bedre på dødbolde og får scoret et par mål.

    Det er de to foran der er den store udfordring. NJ som er en omskolet kant sammen med ?. Vi skal have en bomber ved siden af NJ og så må Marvin og Ridderen være back ups.

    Hvis vi får bomberen oppe foran vi alle sukker efter så synes jeg vi ser rigtig godt ud offensivt og kan gå en spændende sæson i møde...

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #768
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ridderen har ikke længere nogen spil-berettigelse. Han har haft sine chancer, mange, og har ikke udnyttet dem på nogen måde. Manden er jo komplet ufarlig som offensivspiller, og har dokumenteret til fulde, at han er bedst til at snurre rundt om sig selv. Det er godt nok penge ud af vinduet, at havde den dreng gående!

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #769
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Det er helt fint at have forventninger og krav til klubben, men lad os nu liiiige slå koldt vand i blodet. Danny og Toutouh burde være klar i starten af næste sæson og Bashkim er foran i sin genoptræning. Dertil henter vi forhåbentlig Peter Ankersen og en angriber. Vi har skrabet masser af point sammen med et utroligt ringe hold på papiret, og nu får vi tilført 3 el. 4 store offensive profiler.
    - Ingen af os kan vide, hvilken tilstand Danny og Toutouh kommer tilbage i. Vi kan dog begge konstatere, at de ikke var afgørende profiler på vores hold, før deres skader. I mine øjne burde Danny og Toutouh være breddespillere i FCK, så stærk skal truppen være.
    - Bashkim ser vi nok ikke i ordentlige omdrejninger før foråret.
    - Kasper Kusk var, ligesom Cornelius før han blev solgt, en klassespiller i Superligaen og forhåbentlig bliver han det igen. Men er han det fra dag 1 af? Lad os håbe.
    - Jeg håber virkelig også, at Verbic bliver en offensiv profil. Men indtil vi har set ham spille i den danske liga, er der vel reelt ingen af os, der ved, om han bliver en offensiv profil? Den slovenske liga formåede Adi jo også at lave kasser i :-)

    Opsummeret: jeg pointerede egentlig bare, at en opstilling med Verbic og Kusk på kanterne samt NJ og en ukendt angriber fra sydamerika på toppen i mine øjne ikke er på højde med tidligere tiders opstillinger, hvor navne som Grønkjær, Bolanos (i de gode dage), Santin, Damen, Vingaard og Allbäck udgjorde de positioner. Og en enkelt skade/karantæne/langt indkøringsperiode til blot én af dem, sender navne som De Ridder og Felfel i spil.

    Og formålet med det var at argumentere for, at vi sagtens kan tilføje yderligere kvalitet til offensiven. Kommer der et stort navn til de forreste pladser er denne debat jo ligegyldig :-)

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #770
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ville Jesper Hansen ikke være et oplagt transfermål, hvis vi formår at afhænde Wiland? Jeg ved godt at han i artiklen snakker om landshold osv. Men jeg tænker at han kunne være en god mand at få ind som reserve for Stephan. Jeg ved godt at det ikke lyder særligt "sexet". Men den ligger sgu til højrebenet.

    http://mobil.bold.dk/nyt/jesper-h-sk...mtid-med-evian

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #771
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Opsummeret: jeg pointerede egentlig bare, at en opstilling med Verbic og Kusk på kanterne samt NJ og en ukendt angriber fra sydamerika på toppen i mine øjne ikke er på højde med tidligere tiders opstillinger, hvor navne som Grønkjær, Bolanos (i de gode dage), Santin, Damen, Vingaard og Allbäck udgjorde de positioner. Og en enkelt skade/karantæne/langt indkøringsperiode til blot én af dem, sender navne som De Ridder og Felfel i spil.
    Jeg synes stadig, at du overreagerer en hel del. Vi har købt 2 offensive spillere, som vi, med rette, kan forvente os lidt af. Hvor meget helt præcist vil altid være usikkert, når man handler spillere, men ikke desto mindre tyder det på, at det er spillere med flair, kreativitet og målnæse.

    Hvis du vil sammenligne os med tidligere tider, så lad os da kigge på truppen i CL 10/11, som er vores stærkeste hold nogensinde. Den faste CHL opstilling dengang husker vi nok alle, så den gider jeg ikke referere, men vores back-ups til de offensive pladser i CL kampene hed Thomas Kristensen, Morten Nordstrand, Cesar Santin og Søren Frederiksen. Det var simpelthen hvad vi havde at gøre godt med fra bænken af.

    Efter vores indkøb har vi nu hvertfald Amankwaa, Toutouh, Cornelius, Kadrii som back-ups, hvis vi antager, at vi også får en klasseangriber. Det er da markant stærkere folk at sende på banen. 2 spillere med A-landskampe og 2 U-21 landsholdsspillere. Læg dertil, at de alle må betragtes som talenter, der kan udvikle sig yderligere.

    Men nej, selvfølgelig er vi ikke på dén tids niveau endnu, men med Kusk, Ankersen, Verbic og gerne en klasseangriber, er vi satme godt på vej. Dertil forstærker vi os lige lidt yderligere i vintervinduet 2016, og mon ikke det hele så kulminerer med mesterskab og CHL deltagelse i sommeren 2016, når indkøbene til den tid har spillet sammen i ét år. :-)
    Sidst redigeret af Jinx13 : 28.05.15 kl. 15:44

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #772
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    429

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Ville Jesper Hansen ikke være et oplagt transfermål, hvis vi formår at afhænde Wiland? Jeg ved godt at han i artiklen snakker om landshold osv. Men jeg tænker at han kunne være en god mand at få ind som reserve for Stephan. Jeg ved godt at det ikke lyder særligt "sexet". Men den ligger sgu til højrebenet.

    http://mobil.bold.dk/nyt/jesper-h-sk...mtid-med-evian
    Synes ikke vi skal bruge mange lønkroner på en reserve målmand, Vi har Kim Cristensen som jeg er ganske tryg ved. Busk kommer også tilbage og om 2-3 år tror jeg han er klar til at tage over fra Stephan. Evt hiv en ung 3 keeper op hvis busk skal ud og have spilletid et andet sted.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #773
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Har der i øvrigt været noget angående Peter A for nylig eller er den lagt lidt død ?

  16. #774
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    73

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Der er efterhånden en del der har taget fejl mellem Slovenien og Slovakiet ift. at sammenligne Verbic og Adi.

    Tillad mig lige at opklare sagerne.

    -Vi købte Adi fra AS Trencin i den Slovakiske Super Liga som i øvrigt kører den samme skæve 12-holds- og 33-kampsmodel som vi gør i DK.
    -Verbic er hentet i NK Celje i den Slovenske Prva Liga, som kører en 10-holds struktur med 36 runder.

    Ikke at jeg tror det betyder så meget igen idet ligaerne af UEFA er ranket ret ens som henholdsvis nr. 28 (Slovenien) og 30 (Slovakiet). DK er nummer 22 og med de hold der ligger mellem dem og os tror jeg vi skal passe på med at gøre den Slovenske liga dårligere end den er og i hvertfald ikke tale den danske op fra dens nuværende horrible tilstand. Synes det er fint understreget af de ligaer der er placeret mellem DK og Slovenien på UEFA's liste. Det er Scotland, Sverige, Bulgarien, Norge og Serbien.

    Det jeg tror der bliver udfordringen ift. Verbic er nok nærmere at vende sig til/omstille sig tilværelsen i en markant større klub med et helt andet resultatpres, og dernæst måden der spilles og forsvares på i den danske liga. Man laller lidt mere rundt med bolden i Østeuropa end i DK og det skal han nok lige vende sig til. Lidt ala tilfældet har været med De Ridder, som slet ikke har formået at omstille sig til den mere direkte spillestil i Danmark. Men ok, 15 mål og 11 assists i 32 ligakampe i denne sæson er sgu ret stærkt.
    Money can't buy you happiness but it does bring you a more pleasant form of misery.


  17. #775
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Daniel-2100 Se meddelelser
    Synes ikke vi skal bruge mange lønkroner på en reserve målmand, Vi har Kim Cristensen som jeg er ganske tryg ved. Busk kommer også tilbage og om 2-3 år tror jeg han er klar til at tage over fra Stephan. Evt hiv en ung 3 keeper op hvis busk skal ud og have spilletid et andet sted.
    Jesper Hansen har en god alder og en del rutine efterhånden, hvilket er vigtigt. Særligt i vores klub, hvor presset er så stort. Og så skal man ikke underkende, at det er vigtigt at have en dygtig back-up. Sidst men ikke mindst, så er Kim på retræte, og Busk er i Norge, minimum frem til vinter.

  18. #776
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Ville Jesper Hansen ikke være et oplagt transfermål, hvis vi formår at afhænde Wiland? Jeg ved godt at han i artiklen snakker om landshold osv. Men jeg tænker at han kunne være en god mand at få ind som reserve for Stephan. Jeg ved godt at det ikke lyder særligt "sexet". Men den ligger sgu til højrebenet.

    http://mobil.bold.dk/nyt/jesper-h-sk...mtid-med-evian
    Jeg synes han gør det MEGET klart at han ikke ønsker at sidde på bænken mere, han VIL spille:
    "- Det eneste der interesserer mig, når jeg kigger fremad, er spilletid. Jeg vil rigtig gerne tilbage på landsholdet, hvor jeg i et par år var med omkring, og for at komme i betragtning der, skal jeg spille."
    Så jeg tror godt du kan skyde en den transfer ned så længe tilbuddet er anden målmand.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #777
    Tilmeldingsdato
    Jan 2014
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hvad med Rasmus Falk? :-)

  21. #778
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://www.bold.dk/nyt/kaptajn-danny...sked-med-zenit
    Video

    SÅDAN! Der var det sindssyge transfer vi har ventet på - afsted Ståle og Co. og få ham overtalt til superligaen!

    I en parallel verden er der sket følgende (de er nogle måneder foran os):

    Remmer, Amankwaa, Brandur og Wohlgemuth er blevet udlejet for hele sæsonen 15/16 (alle med tilbagekaldelses klausuler).
    Bendtner, Danny, Ankersen og Kim Källstrom er alle signet. CP er desværre stoppet, men Ståle forventer at 'signe' problembørnene Boateng og Sidney Sam inden for de kommende dage, efter at man tidligere solgte Delaney og Gislason. Det lykkes ikke efter en ihærdig indsats at sælge De Ridder.

    Forventet startopstilling til den nye sæson
    SA
    Ankersen - Zanka - Antonsson - Augustinsson
    Boateng - Amartey
    Sam -Källstrøm - Danny
    Bendtner
    Bænken:
    Nicolaj Jørgensen
    Pelle Nilsson
    Kasper Kusk
    Benjamin Verbic
    Youssef Toutouh
    Tom Høgli
    Kim Christensen
    Steve De Ridder


    Undskylder off-topic - men der manglede sku' lidt kryderi!
    Sidst redigeret af Wonderboy : 28.05.15 kl. 21:11

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #779
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    http://www.bold.dk/nyt/kaptajn-danny...sked-med-zenit
    Video

    SÅDAN! Der var det sindssyge transfer vi har ventet på - afsted Ståle og Co. og få ham overtalt til superligaen!

    I en parallel verden er der sket følgende (de er nogle måneder foran os):

    Remmer, Amankwaa, Brandur og Wohlgemuth er blevet udlejet for hele sæsonen 15/16 (alle med tilbagekaldelses klausuler).
    Bendtner, Danny, Ankersen og Kim Källstrom er alle signet. CP er desværre stoppet, men Ståle forventer at 'signe' problembørnene Boateng og Sidney Sam inden for de kommende dage, efter at man tidligere solgte Delaney og Gislason. Det lykkes ikke efter en ihærdig indsats at sælge De Ridder.

    Forventet startopstilling til den nye sæson
    SA
    Ankersen - Zanka - Antonsson - Augustinsson
    Boateng - Amartey
    Sam -Källstrøm - Danny
    Bendtner
    Bænken:
    Nicolaj Jørgensen
    Pelle Nilsson
    Kasper Kusk
    Benjamin Verbic
    Youssef Toutouh
    Tom Høgli
    Kim Christensen
    Steve De Ridder


    Undskylder off-topic - men der manglede sku' lidt kryderi!
    Se nu her. Dét der er sgu et FCK-hold ;) Hehe, tak for et fedt indlæg.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #780
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Det var da noget af det mest useriøse jeg længe har læst..... Alle ved jo at Steve De Ridder er alt for god til bænken.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •