Side 53 af 138 FørsteFørste ... 3435051525354555663103 ... SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #781
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    STOP
    DE RID
    DER
    HETZEN!

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #782
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    http://www.bold.dk/nyt/kaptajn-danny...sked-med-zenit
    Video

    SÅDAN! Der var det sindssyge transfer vi har ventet på - afsted Ståle og Co. og få ham overtalt til superligaen!

    I en parallel verden er der sket følgende (de er nogle måneder foran os):

    Remmer, Amankwaa, Brandur og Wohlgemuth er blevet udlejet for hele sæsonen 15/16 (alle med tilbagekaldelses klausuler).
    Bendtner, Danny, Ankersen og Kim Källstrom er alle signet. CP er desværre stoppet, men Ståle forventer at 'signe' problembørnene Boateng og Sidney Sam inden for de kommende dage, efter at man tidligere solgte Delaney og Gislason. Det lykkes ikke efter en ihærdig indsats at sælge De Ridder.

    Forventet startopstilling til den nye sæson
    SA
    Ankersen - Zanka - Antonsson - Augustinsson
    Boateng - Amartey
    Sam -Källstrøm - Danny
    Bendtner
    Bænken:
    Nicolaj Jørgensen
    Pelle Nilsson
    Kasper Kusk
    Benjamin Verbic
    Youssef Toutouh
    Tom Høgli
    Kim Christensen
    Steve De Ridder


    Undskylder off-topic - men der manglede sku' lidt kryderi!
    Tak for dit indlæg. Du fik mig til at spærre øjnene op :-)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #783
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Lige en meta-kommentar: Når vi nu har et helt underforum for transfers, ville det være nyttigt med lidt flere tråde end blot denne samletråd, hvor man hurtigt mister overblikket fordi den omfatter alt fra seriøse rygter, rene spekulationer, ynglingsspillere fra det seneste FIFA spil til generelle overvejelser om hvilke typer af spillere vi har brug for.

    Der skal bestemt være plads til det hele, men det vil være fint med en klarere opdeling. Når man ikke har kigget i tråden i en uge eller to, kan man hurtigt føle sig lidt lost fordi man skal bladre igennem en masse indlæg uden altid at kende den præcise præmis for, hvorfor der snakkes om denne spiller.

    Jeg ved ikke om det er en administratoropgave? I hvert fald er opfordringen givet videre:-)

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  6. #784
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Apropos ovennævnte, så ved jeg ikke helt hvor jeg skal smide det her, men nu bliver det altså i denne tråd. Er der nogen der ved hvorfor Verbic ikke var med for Celje i sidste kamp, og heller ikke er i truppen i dag? :)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #785
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Der skal bestemt være plads til det hele, men det vil være fint med en klarere opdeling. Når man ikke har kigget i tråden i en uge eller to, kan man hurtigt føle sig lidt lost fordi man skal bladre igennem en masse indlæg uden altid at kende den præcise præmis for, hvorfor der snakkes om denne spiller.
    Det er sandt, men jeg tror det hurtigt vil blive rodet med flere tråde. Typisk inkluderer et indlæg her alle de elementer, som du nævner, så hvis det hele bliver splittet op, tror jeg det bliver indviklet at finde ud af, hvor et indlæg skal placeres. Desuden kan der nemt gå meget af hvert enkelt indlæg.

    Her bliver det i øvrigt påstået, at Filip Helander skulle være tæt på en kontrakt med Panathinaikos.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #786
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Det er sandt, men jeg tror det hurtigt vil blive rodet med flere tråde. Typisk inkluderer et indlæg her alle de elementer, som du nævner, så hvis det hele bliver splittet op, tror jeg det bliver indviklet at finde ud af, hvor et indlæg skal placeres. Desuden kan der nemt gå meget af hvert enkelt indlæg.

    Her bliver det i øvrigt påstået, at Filip Helander skulle være tæt på en kontrakt med Panathinaikos.
    Man kunne sagtens lave en tråd som udelukkende indeholdt rygter, bekræftelser etc fra Twitter og diverse medier. Det ville passe mig ganske glimrende, da jeg har svært ved at hidse mig op over mine meddebattørers feberfantasier om fallerede stjerner og andre eksotiske signinger som aldrig kommer til at ske alligevel.


  11. #787
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Man kunne sagtens lave en tråd som udelukkende indeholdt rygter, bekræftelser etc fra Twitter og diverse medier. Det ville passe mig ganske glimrende, da jeg har svært ved at hidse mig op over mine meddebattørers feberfantasier om fallerede stjerner og andre eksotiske signinger som aldrig kommer til at ske alligevel.
    Jeg er egentligt enig, men hvor skal vi som har en syg interesse i vores transferstrategi så gøre af vores spekulationer. Jeg er udmærket klar over at det 95 ud af 100 gange er det rene pis og papir, men de forslag der bliver kastet i spil er, trods alt, sjældent hevet ud af ingenting. Det er klart at det er spekulationer/forslag, men for det meste er de baseret på de informationer vi får fra medierne. Der tales Slovenien, og nogle brugere nævner et par spillere fra Slovenien, så nævnes Sydamerika, og der nævnes nogle mulige signinger fra Sydamerika, jeg kan ærligt talt ikke se problemet.

    Det er jo en transfertråd, hvor man vel diskuterer "officielle" rygter, såvel som spekulationer og egne vurderinger af spillere som ville passe ind. Vi har jo alligevel ingen indflydelse på hvad der sker, så at vi skaber lidt indsigt i de markeder som vi angiveligt kigger på, ja det kan jeg simpelthen ikke se problemet i.

    Men i så fald skulle vi jo have en tråd hvor at der kun var rygter, og derved ingen dybere diskussioner omkring vores ageren på transfermarkedet. Derudover skulle der så være en tråd som omhandlede spillere folk kunne tænke sig at se i den hvide trøje, eller måske blot høre andre brugeres mening om.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #788
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg er egentligt enig, men hvor skal vi som har en syg interesse i vores transferstrategi så gøre af vores spekulationer. Jeg er udmærket klar over at det 95 ud af 100 gange er det rene pis og papir, men de forslag der bliver kastet i spil er, trods alt, sjældent hevet ud af ingenting. Det er klart at det er spekulationer/forslag, men for det meste er de baseret på de informationer vi får fra medierne. Der tales Slovenien, og nogle brugere nævner et par spillere fra Slovenien, så nævnes Sydamerika, og der nævnes nogle mulige signinger fra Sydamerika, jeg kan ærligt talt ikke se problemet.

    Det er jo en transfertråd, hvor man vel diskuterer "officielle" rygter, såvel som spekulationer og egne vurderinger af spillere som ville passe ind. Vi har jo alligevel ingen indflydelse på hvad der sker, så at vi skaber lidt indsigt i de markeder som vi angiveligt kigger på, ja det kan jeg simpelthen ikke se problemet i.

    Men i så fald skulle vi jo have en tråd hvor at der kun var rygter, og derved ingen dybere diskussioner omkring vores ageren på transfermarkedet. Derudover skulle der så være en tråd som omhandlede spillere folk kunne tænke sig at se i den hvide trøje, eller måske blot høre andre brugeres mening om.
    Jeg synes, at det ville være oplagt med en opdeling på tre tråde. Måske noget i stil med:

    1) En tråd om mediernes rygter og bekræftede handler
    2) En tråd med spekulationer trukket ud af røven
    3) En tråd med diskussion om generel transferstrategi

    Jeg er ikke i tvivl om, at nr to og tre ville være klart længst (særligt nr to), men det kunne være befriende, hvis vi kunne få en tråd (nr et), der var fri for spekulationer genereret af FM eller highlights på Eurosport 2...
    Sidst redigeret af gunner : 31.05.15 kl. 04:14
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #789
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    .....Og måske vi kunne få en metatråd så det her kunne blive en transfertråd igen ;-)
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show


  16. #790
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Apropos ovennævnte, så ved jeg ikke helt hvor jeg skal smide det her, men nu bliver det altså i denne tråd. Er der nogen der ved hvorfor Verbic ikke var med for Celje i sidste kamp, og heller ikke er i truppen i dag? :)
    Aner det ikke. Men efter pokalfinalen for 9 dage siden tweetede han, at det var "time to say goodbye". Så det virker ikke som om, at det skyldes en skade.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #791
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Både Qureshi og Sorgenfri nævner på Twitter at Makienok under ingen omstændigheder kommer til København. Han bliver i udlandet, hvor der stadig er bejlere - det er kun prisen klubberne skal blive enige om.

    Gode nyheder, nu hvor der har været stille et stykke tid.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  19. #792
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Sigurdarson har 1 år tilbage af sin kontrakt hvis jeg ikke husker helt fejl ?

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #793
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Sigurdarson har 1 år tilbage af sin kontrakt hvis jeg ikke husker helt fejl ?
    Du kunne kæmpe lidt mere for det..... Men here goes....

    Hvor langtid har Sigurdarson tilbage af sin kontrakt?

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #794
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg takker og bukker :) så må han være forholdsvis billig at Købe fri , kunne Være en fin løsning som 3/4 valg efter evt ny angriber og NJ
    Peter Ankersen fik fuld spilletid i dag , tror sgu ikke helt rigtig på ham desværre , er der andre højrebacks der kunne Være intresant for os ?

  24. #795
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Jeg takker og bukker :) så må han være forholdsvis billig at Købe fri , kunne Være en fin løsning som 3/4 valg efter evt ny angriber og NJ
    Peter Ankersen fik fuld spilletid i dag , tror sgu ikke helt rigtig på ham desværre , er der andre højrebacks der kunne Være intresant for os ?
    At Ankersen fik spilletid idag, tror jeg ikke du skal ligge så meget i. Asger Sørensen (18-årig dansk forsvarstalent), startede ligeledes inde for Salzburg.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •