Side 55 af 138 FørsteFørste ... 5455253545556575865105 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Ståle var til træning i dag men gik efter 20 minutter, ifølge øjenvidner.
    En Karl Floge hævder i samme tråd, at der er problemer mellem Ståle og Nikolaj Jørgensen, og at han "måske er på vej ud"?
    https://mobile.twitter.com/KarlFloge...27582528212992
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  2. #812
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    En Karl Floge hævder i samme tråd, at der er problemer mellem Ståle og Nikolaj Jørgensen, og at han "måske er på vej ud"?
    https://mobile.twitter.com/KarlFloge...27582528212992
    Det er helt givet vås. Lidt konspiration den ene dag fra en bruger på Sidelinien og så er der pludselig rygter om det ene og det andet.

    Jørgensen er småskadet og det eneste fokus han logisk nok har p.t. er at være klar til landskampene.

    Hvis Jørgensen skifter er det fordi klubben får et unikt bud og - det bud tror jeg ikke kommer denne sommer. Når han samtidig er klubbens klart bedste spiller og Solbakken siger, at Leverkusen skal have en pæn del af en transfer, er der ikke megen grund til at tro han forsvinder.

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #813
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgehrcke Se meddelelser
    Ståle var vel heller ikke til dagens træning,Min kammerat mødte ham i lufthavnen på vej ud af landet
    Jo Ståle var til dagens træning. Da de startede træningen gik han og talte længe med Zanka. Brian Reimer havde næsten som altid ansvaret for træningen alene. Jeg vil så dårligt nok kalde det for træning men mere hygge afslapning ( tydeligt at se det lakker mod enden ) der var ca 14 spiller til træning og efter ca 25-30 min med hygge gik de første ind . Det skal dog lige siges, at de først sad inde og så kampen igennem fra igår. Men det er rigtigt at Ståle forlod træningen, men der var de fleste spiller også gået ind. Det var så ikke lige Ståle der kørte bilen, han var blot medpassagerer og bilen ( en flot Audi A6 ) vendte tilbage igen uden Ståle. Om den så har kørt ham til lufthavnen aner jeg ikke, men da han forlod 10'eren havde han ingen kuffert med. :-)
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  5. #814
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Ståle var til træning i dag men gik efter 20 minutter, ifølge øjenvidner.
    Okay det der Twitter passer slet slet ikke. Det var Zanka han gik og snakkede med, og det var en Dame lidt oppe i alderen der kørte Ståle afsted.

    Jeg kan også se at ham der Karlfloge mener at Nico ikke var til stede. Det kan jeg så fortælle jer at det var han, han trænede så indendørs og da Stefan Andersen forlod stedet fortalte han at Nico nok først kom ned om 1 time da han stadigvæk var i fuld krig med at styrke træne.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #815
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Falk er en af de spillere, som kan se rigtig dygtig ud, når han spiller, og måske ville han da også blomstre i FCK, men hans statistik er knap så pæn.

    114 kampe for OB, 18 mål og 13 assists. I denne sæson er det i 26 kampe blevet til 5 mål og 3 assists.
    Der synes jeg altså virkelig at statistik kan være misvisende, for han kan trods alt ikke gøre for, hvis medspillerne ikke gør arbejdet færdigt. Jeg synes, at Falk er fremragende til at sætte de andre op, dels på grund af hans virkelig store fodboldintellekt, dels på grund af hans evner i små rum. Som jeg husker det over en del sæsoner er det vist ret vildt, hvor mange afgørende situationer han har været med i for dem.

    Selvfølgelig kan man sikkert finde noget bedre, men efter min mening er han et rigtig interessant emne for København. Falk kan spille med ryggen til mål, han kan finde de åbne mellemrum, han kan indgå i små kombinationer og så kan han i den grad være den første forsvarsspiller. Desuden kan han dække mange positioner, så når offensiven alligevel er lagt an på løbemønstre frem for talsystemer, giver det meget god mening med spillere, som kan tage deres udgangspunkt fra flere forskellige pladser og samtidig ret naturligt kan indtage stort set alle positioner i talsystemet defensivt.

    Jeg synes faktisk, at hvis han kan blive lidt fysisk stærkere, vil han være en ret oplagt København-spiller, og jeg er rimelig sikker på at havde det ikke været for skaderne, ville han ikke stadig spille i Superligaen.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #816
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Der synes jeg altså virkelig at statistik kan være misvisende, for han kan trods alt ikke gøre for, hvis medspillerne ikke gør arbejdet færdigt. Jeg synes, at Falk er fremragende til at sætte de andre op, dels på grund af hans virkelig store fodboldintellekt, dels på grund af hans evner i små rum. Som jeg husker det over en del sæsoner er det vist ret vildt, hvor mange afgørende situationer han har været med i for dem.

    Selvfølgelig kan man sikkert finde noget bedre, men efter min mening er han et rigtig interessant emne for København. Falk kan spille med ryggen til mål, han kan finde de åbne mellemrum, han kan indgå i små kombinationer og så kan han i den grad være den første forsvarsspiller. Desuden kan han dække mange positioner, så når offensiven alligevel er lagt an på løbemønstre frem for talsystemer, giver det meget god mening med spillere, som kan tage deres udgangspunkt fra flere forskellige pladser og samtidig ret naturligt kan indtage stort set alle positioner i talsystemet defensivt.

    Jeg synes faktisk, at hvis han kan blive lidt fysisk stærkere, vil han være en ret oplagt København-spiller, og jeg er rimelig sikker på at havde det ikke været for skaderne, ville han ikke stadig spille i Superligaen.
    Meget enig.

    Jeg må indrømme - statistikken til trods - at jeg pokkers gerne vil se Falk i en "Santin lignende rolle" i København. Jeg tror ikke på, at han er bedre end Kusk på kanten. Og i det hele taget tror jeg ikke rigtig på, at han er kantspiller i Ståles system. Næ, jeg vil gerne se hans spændende blanding af teknisk kunnen, improvisation, evner i de små rum, hårde arbejde mm. (punkter som for mig kan påminde lidt om Santins profil) anvendt i angrebet. Ved siden af en "boldfast" center.

    Men så igen. Æv, jeg bliver lidt i tvivl, når hans point statistik ikke er bedre i OB.

    Det er dog sikkert, at reaktionen herfra vil være et "yes" og armene i vejret, hvis man annoncerer købet af Falk :-)

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #817
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Brian Riemer om sine overvejelser før og i forbindelse med tilgangen af Peter Wettergren:

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...=tipsbladet.dk

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #818
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Brian Riemer om sine overvejelser før og i forbindelse med tilgangen af Peter Wettergren:

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...=tipsbladet.dk
    Brian Riemer er også med i panelet i ugens "Fodbold FM". Her bliver der også spurgt ind til hans nye rolle. Det er i starten, hvor værten kommer med "påstande", så man skal ikke så langt ind.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #819
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Brian Riemer er også med i panelet i ugens "Fodbold FM". Her bliver der også spurgt ind til hans nye rolle. Det er i starten, hvor værten kommer med "påstande", så man skal ikke så langt ind.

    ougar
    I samme udsendelse siger Brian Riemer i øvrigt, at han sagtens kan se Marvin Pourie have en rolle på næste sæsons FCK hold. Det giver jo god mening, hvis vi mister Sigurdason. Vi henter nok kun én mand til toppen i pausen, og ryger Siguardarson kan han jo tage hans plads i truppen.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #820
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Én angriber er som sådan også godt nok - HVIS det er en angriber med kvalitet. NJ har patent på den anden angriberplads, og med Cornelius og Kadrii der begge kommer tilbage - vil det måske være lidt overkill at hente 2 angribere med mål i støvlerne. Det vil i givet fald efterlade os med 6 angribere til 2 pladser, hvor Kadrii og NJ ved nød kan tage en kant.

    Afhængig af om De Ridder eller Marvin bliver solgt, kan det være vi skal have endnu en angriber.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #821
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Kan læse vi starter op igen den 25/6 så der er lidt over 3 uger til at få en spiller eller 2 mere på plads :)

  20. #822
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Bashkim tilbage på trænings banen, det må vel betyde han ligger foran skema ?

  21. #823
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-i-fck/5591062

    William vil gerne slutte af i København, men ikke endnu.

  22. #824
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Krohn-Dehli har været en våd drøm i årevis. Han er fabelagtig og hans evner med bolden ville flytte os lysår fremad. Samtidig ville provokationen være kolossal. Naturligt han valgte noget andet, men ærgerligt for os.
    Så man jeg håbe Sevilla går fallit, snart.
    Omvendt er det jo positivt i den forstand at han ikke ryger til Brøndby, hvilket alt andet lige vil forekomme som det mest sandsynlige, hvis han skulle vende hjem til Danmark.

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #825
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Dimitar Berbatov kan hentes på en fri transfer.. Selv om han er oppe i årene (34), er han jo en proven goalscorer med erfaring fra de største ligaer..
    Kan dog ikke se, hvad der skulle lokke ham til Danmark, bortset fra at den bane, hvor han scorede sit første landskampmål, kunne blive hans hjemmebane..

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •