Side 56 af 138 FørsteFørste ... 6465354555657585966106 ... SidsteSidste
Viser resultater 826 til 840 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #826
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Dimitar Berbatov kan hentes på en fri transfer.. Selv om han er oppe i årene (34), er han jo en proven goalscorer med erfaring fra de største ligaer..
    Kan dog ikke se, hvad der skulle lokke ham til Danmark, bortset fra at den bane, hvor han scorede sit første landskampmål, kunne blive hans hjemmebane..
    Det kan du godt skyde en hvid pil efter... http://http://www.winnersports.co.uk/afc-bournemouth-boost-as-berbatov-open-to-premier-league-return-10582

    Tror heller ikke vi ville kunne betale hans løn bare 1 år, selv på forskerordning.....
    Ifølge avisen er Berbatov interesseret i et Premier League-comeback, og selv om bulgareren kan erhverves relativt billigt, er der spørgsmålstegn ved klubbens evne og vilje til at betale en ugeløn på op imod £100,000.
    http://http://www.tv3sport.dk/fodbol...-vil-berbatov/

  2. #827
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Så han skal da lige have 50+ mio om året med de stats han har med sig fra Frankrig? Der er noget alvorligt galt i fodbolden.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  3. De følgende 10 brugere er enige:

  4. #828
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,588

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Det kan du godt skyde en hvid pil efter... http://http://www.winnersports.co.uk/afc-bournemouth-boost-as-berbatov-open-to-premier-league-return-10582

    Tror heller ikke vi ville kunne betale hans løn bare 1 år, selv på forskerordning.....
    Ifølge avisen er Berbatov interesseret i et Premier League-comeback, og selv om bulgareren kan erhverves relativt billigt, er der spørgsmålstegn ved klubbens evne og vilje til at betale en ugeløn på op imod £100,000.
    http://http://www.tv3sport.dk/fodbol...-vil-berbatov/
    Havde da heller ikke nogen forventning til at det var realistisk på nogen som helst måde.. og hvis vi havde de penge til løn, kan jeg da godt nævne de første fem angribere, jeg hellere ville have til truppen end ham.

  5. #829
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    537

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Peter Ankersen fik fuld spilletid i dag , tror sgu ikke helt rigtig på ham desværre , er der andre højrebacks der kunne Være intresant for os ?
    Han starter ligeledes inde i dagens pokalfinale, så han bliver nok sværere og sværere at få væk fra Salzburg.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #830
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hvis ikke vi har brændt nallerne alt for meget på angribere fra Holland, så er Tomas Necid tranferfri:

    http://www.voetbal.com/news/_n157477...e-voor-saymak/

    PEC vil gerne skrive en permanent aftale med ham og ligger pt. i forhandlinger, men har samtidig PSV's Jürgen Locadia i kikkerten. Necid tiltrækker også interesse af Vitesse og AZ.

    Umiddelbart er der bare de der spillere der bare ligger lige til højre benet som Kusk, Kim Källström, Kvist osv. Jeg vil mene Necid med sin alder, scoringssnit, type og landsholdsstatus er et oplagt transfermål. Umiddelbart vill jeg have troet at han var udenfor vores rækkevidde, men hvis han ikke er helt afvisende overfor PEC - så vil jeg mene at vi burde kunne være med rent økonomisk, eller hvad?
    Sidst redigeret af scoring : 03.06.15 kl. 22:14
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #831
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ja Ankersen ligner desværre et No go !! Håber de har andre i tankerne !

  10. #832
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015



  11. #833
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Og 10 mio. er da ikke så slemt en frikøbsklausul...


  12. #834
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Alt er relativt. 10 mio. kr. er måske ikke alverden i det store transferbillede, men jeg er ret overbevist om, at det i så fald vil være den dyreste back i FCKs historie. Og i top-3 over de dyreste forsvarsspillere i FCK.

  13. #835
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Matias Se meddelelser
    Alt er relativt. 10 mio. kr. er måske ikke alverden i det store transferbillede, men jeg er ret overbevist om, at det i så fald vil være den dyreste back i FCKs historie. Og i top-3 over de dyreste forsvarsspillere i FCK.
    Jeg er ret sikker på, at vi gav i omegnen af €2 mio for Pospech i Sparta Prag i sin tid. Så han bliver ikke den dyreste, hvis de 10 mio er rigtigt.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #836
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ja det har du i så fald ret i... 14 mio. kr. fandt jeg lige en kilde, som sagde. Jeg mente han blev købt billigere, men tog fejl. Men det er stadig en dyr back, endda en hjemvendt dansker, som på under en sæson i udlandet (i denne omgang), har indset, at han må videre.

    I det store hele er jeg nu ligeglad med prisen, så længe man mener, at der er økonomi til at styrke på alle de områder i truppen, der har behovet. Og sikrer man sig en spiller, der kan byde ind med det samme som venstrebacken (eller som Posh kunne, for den sags skyld), er det klart en opgradering af holdets samlede niveau.

  16. #837
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Matias Se meddelelser
    Ja det har du i så fald ret i... 14 mio. kr. fandt jeg lige en kilde, som sagde. Jeg mente han blev købt billigere, men tog fejl. Men det er stadig en dyr back, endda en hjemvendt dansker, som på under en sæson i udlandet (i denne omgang), har indset, at han må videre.

    I det store hele er jeg nu ligeglad med prisen, så længe man mener, at der er økonomi til at styrke på alle de områder i truppen, der har behovet. Og sikrer man sig en spiller, der kan byde ind med det samme som venstrebacken (eller som Posh kunne, for den sags skyld), er det klart en opgradering af holdets samlede niveau.
    Både og. Han skifter jo ikke fordi han ikke kan komme på holdet. Omvendt så vil han have 1 år tilbage af sin kontrakt når/hvis vi skal købe ham næste sommer. 10 mio kr er meget med 1 år tilbage. Men man kan jo argumenterer for at vi reelt køber ham med 2 år tilbage, hvis man medregner lejeperioden.

    Jeg synes under alle omstændigheder at han er 10 mio kr værd, hvis man kan skrive en rimelig lange kontrakt med ham.

  17. #838
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ankersen,CP der forlænger plus en rigtig god angriber og jeg syntes vi har haft en fantastisk vindue !!

  18. De følgende 12 brugere er enige:

  19. #839
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Både og. Han skifter jo ikke fordi han ikke kan komme på holdet
    - Jo, det gør han. Måske i en lidt alternativ version af det, men han er vel interesseret i et skifte, fordi han ikke finder at han rigtigt har slået til i klubben, og at der netop er usikkerhed omkring udsigten til spilletid, som det i denne sæson har været noget ustabilt med.

  20. #840
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Omvendt så vil han have 1 år tilbage af sin kontrakt når/hvis vi skal købe ham næste sommer. 10 mio kr er meget med 1 år tilbage. Men man kan jo argumenterer for at vi reelt køber ham med 2 år tilbage, hvis man medregner lejeperioden.
    Nej, han har kontrakt med Red Bull til 2018, så han har to år tilbage næste sommer.

    Hvad angår prisen på en back, gav vi jo så sent som i seneste transfervindue 13 millioner svenske kroner for Augustinsson, så helt usædvanligt er det ikke.
    HIC SUNT LEONES

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •