Side 57 af 138 FørsteFørste ... 7475455565758596067107 ... SidsteSidste
Viser resultater 841 til 855 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #841
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Matias Se meddelelser
    - Jo, det gør han. Måske i en lidt alternativ version af det, men han er vel interesseret i et skifte, fordi han ikke finder at han rigtigt har slået til i klubben, og at der netop er usikkerhed omkring udsigten til spilletid, som det i denne sæson har været noget ustabilt med.
    Som jeg har forstået det, så ønsker træneren at spille med mere defensive backs, hvilket de godt kan se Ankersen ikke er, hvorfor han heller ikke ønsker at spille i klubben.

    http://www.bold.dk/nyt/ankersen-skal...ra-rb-salzburg

    At spille 33 kampe på en sæson, er jo ikke fordi man udelukkende sidder på bænken.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #842
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Thorup Se meddelelser
    Som jeg har forstået det, så ønsker træneren at spille med mere defensive backs, hvilket de godt kan se Ankersen ikke er, hvorfor han heller ikke ønsker at spille i klubben.

    http://www.bold.dk/nyt/ankersen-skal...ra-rb-salzburg

    At spille 33 kampe på en sæson, er jo ikke fordi man udelukkende sidder på bænken.
    - Nej, men det må dog stadig være et udtryk for, at han ikke vil få spilletid på stabilt plan, hvilket var min pointe.

  4. #843
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg er åbenbart helt ude af trit med, hvad vi render og giver for vores backer. Hvis både Posh og Ludwig Augustinsson har været dyrere, er det ganske rigtigt ikke opsigtsvækkende med prisen på Peter Ankersen.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #844
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg kan ikke lade være med at klappe i hænderne over den fart og teknik der kommer på kanterne i næste sæson. Ståle vil lige pludselig have fire mand i startopstillingen der alle har et glimrende indlæg og blik for spillet. Det er jo det, vi der ikke har afskrevet Cornelius, har skreget på i evigheder! FCK kommer til at være meget, meget farlige bredt i banen, og når man tænker på den fart de 4 har, så vil man være drabelige på kontra. Lad blot CP forlænge med et år, gerne som spillende assistenttræner, og kom så med en Ailton-tekniker med Santins fodboldhjerne, og jeg vil være glad helt til næste januar.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #845
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Matias Se meddelelser
    Jeg er åbenbart helt ude af trit med, hvad vi render og giver for vores backer. Hvis både Posh og Ludwig Augustinsson har været dyrere, er det ganske rigtigt ikke opsigtsvækkende med prisen på Peter Ankersen.
    Hvis du tager forsvarsspillere som helhed og regner i årets priser (2005), så har i hvert fald købene af Martin Albrechtsen (2002), Brede Hangeland (2006), Ulrik Laursen (2008), Peter Larsson (2008), Zdenek Pospech (2008), Sölvi Ottesen (2010) og Ludwig Augustinsson (2014) kostet små 10 mio. kr. eller mere. I transfersum altså.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    KK

  10. #846
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hvis denne nyhed med Ankersen (1 år leje, derefter 10 mill) er rigtigt, så er det i min verden tæt på den perfekte løsning.

    Det er en god ide med leje, da både han og vi får et år til at se om samarbejdet virker. Det er især en god ide med hans historik som kunne tyde på visse tilpasningsproblemer. Endvidere er 10 mill ikke en urimelig pris, hvis han kan finde sit niveau fra Esbjergtiden.

    Man kan desuden overveje, om Remmer samtidig skal et år ud på leje. For taler, at han vil have godt af at spille en hel sæson som decideret back, så han kan udvikle sig endnu mere. Imod taler, at vi med en eventuel tilgang af Ankersen har de 4 krævede backs (Høgli kan spille venstre) og at vi har flere muligheder med Remmer i truppen. Det kunne f.eks. være at spille Remmer/Høgli på back og Ankersen som højre kant i kampe, hvor vi skal forsvare.
    Endvidere er Remmer en polyvant (for at bruge Morten Olsen snak) spiller, som Ståle sikkert finder brugbar i truppen, da han kan dække back, kant, defensiv midt og central forsvar - imod det taler, at Remmer måske aldrig får forløst sit potentiale som back, hvis han kastes rundt på banen som hovedsaglig indskifter.

    Personligt tror jeg ikke, at Remmer ryger nogen steder, selvom Ankersen skulle komme.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #847
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Remmer bør ikke have en fremtid i FCK, i hvert fald ikke i startopstillingen. Han har et fremragende indlæg og kan gøre det nogenlunde på defensiv midt. Udover indlæg mangler han alt som en FCK-back bør have. Han kan ikke udfordrer, er dårlig def. og off. en mod en og mangler hurtighed. (Så nu må folk godt buhe ad mig :))

    Jeg håber virkelig at Ankersen kommer! Han har alt det Remmer ikke har.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #848
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    og kom så med en Ailton-tekniker med Santins fodboldhjerne
    - God beskrivelse, kan lige se det for mig og det ville være det rene guf (men "han" (selvom han pt. er fiktiv) lyder piv dyr :)

    /Christian

  15. #849
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    75

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    SA
    Ankersen - Zanka - Anton - Ludwig
    Kusk - Amartey - Delaney - Verbic
    Bomber - NJ (uden primadonna nykker!)

    Det ser sgu rimelig spændende ud!!!

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #850
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Lerby Se meddelelser
    Remmer bør ikke have en fremtid i FCK, i hvert fald ikke i startopstillingen. Han har et fremragende indlæg og kan gøre det nogenlunde på defensiv midt. Udover indlæg mangler han alt som en FCK-back bør have. Han kan ikke udfordrer, er dårlig def. og off. en mod en og mangler hurtighed. (Så nu må folk godt buhe ad mig :))

    Jeg håber virkelig at Ankersen kommer! Han har alt det Remmer ikke har.
    Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!!! !!!!!! :-)

    Bortset fra fart, så er han imo ret komplet. Jeg synes modsat dig, at han er god defensivt. Han er god med bolden og utrolig rolig i forhold til hans alder. Og så har han uden tvivl de bedste indlæg af en højre back nogensinde i klubben.
    Husk nu, at manden lige har været ude et lille års tid og er først lige kommet tilbage. Ud fra dette faktum er det vanvittigt inponerende, hvad han har præsteret i foråret. Han er også stadig ung, så der er stadig meget udviklingspotentiale.

    Men du har ret i, at han mangler fart og kan virke lidt stor i bevægelserne. Men jeg kan ikke helt lade være med at tænke på Ivanovic i Chelsea, der virkelig heller ikke er noget lyn og som heller ikke sætter en mand. Remmer kunne blive en lignende back, omend måske på marginalt lavere niveau.


  18. #851
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Lerby Se meddelelser
    Remmer bør ikke have en fremtid i FCK, i hvert fald ikke i startopstillingen. Han har et fremragende indlæg og kan gøre det nogenlunde på defensiv midt. Udover indlæg mangler han alt som en FCK-back bør have. Han kan ikke udfordrer, er dårlig def. og off. en mod en og mangler hurtighed. (Så nu må folk godt buhe ad mig :))

    Jeg håber virkelig at Ankersen kommer! Han har alt det Remmer ikke har.
    Jeg synes nu nok Remmer har lagt på i sit offensive duelspil for nyligt (læs. efter den meget lange skadespause) hvor han har afdriblet op til flere mand i de seneste par kampe. Han er ikke Peter Ankersen så hvis vi kan få ham (som det jo ser ud til nu) så er det kun bedre. Men Remmer har i mine øjne en fremtid i klubben og hvis man får etableret et mentor/lærling forhold de tre højrebacks imellem så skal han nok vokse på det defensive.


    Derudover er der et meget uofficielt tweet der kæder os sammen med den 23 årige tyrkiske angriber fra Dundee Utd. (http://en.wikipedia.org/wiki/Nadir_%C3%87ift%C3%A7i)

    185 høj og ret dygtig teknisk. Ikke det vilde målsnit før han kom til Dundee men nu er det på 64 / 23.

    Lidt video med manden.
    https://www.youtube.com/watch?v=Brggk0nxOQg

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #852
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg forstår ikke den kritik af Remmer, som åbenbart har bidt sig fast under hans skadesperiode! Anyway Ankersen er jo bare et middel til at lokke Bendtner til :).

    FCK: Hej Niklas vil du til FCK
    NB: Nja, det ved jeg ikke rigtigt. Jeg skal tjene boksen og scorer mange mål før det giver mening
    FCK: Du er jo god, så målene skal nok komme
    NB: Jeg scorer kun på indlæg og I har lige solgt Bengtsson
    FCK: Kender du Ludwig
    NB: Næ
    FCK: Han er bedre end Bengtsson, Wendt og Niclas Jensen til sammen
    NB: OK... hvad med Høgli
    FCK: hmmm han er altså ok og vi har Remmer
    NB: Han er nordmand
    FCK: Vi køber Ankersen
    NB: I kan få mig for 8 mill om året
    FCK: Den er i vinkel
    FCM: Piiiiiis


  21. #853
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af JRoos15 Se meddelelser
    Derudover er der et meget uofficielt tweet der kæder os sammen med den 23 årige tyrkiske angriber fra Dundee Utd. (http://en.wikipedia.org/wiki/Nadir_%C3%87ift%C3%A7i)

    185 høj og ret dygtig teknisk. Ikke det vilde målsnit før han kom til Dundee men nu er det på 64 / 23.

    Lidt video med manden.
    https://www.youtube.com/watch?v=Brggk0nxOQg
    Nadir Çiftçi ser satme spændende ud. Jeg kunne godt tænke mig at der var hold i de rygter. Han ser både kropstærk og teknisk ud og så tror jeg han kan få en ret høj kommerciel værdi med sin tyrkiske baggrund.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #854
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    ...og så tror jeg han kan få en ret høj kommerciel værdi med sin tyrkiske baggrund.
    Haha. Ja, det tror jeg sgu', at du har ret i.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #855
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Michel W Davidsen ‏@michelwd 2m2 minutes ago
    Peter Ankersen til FCK er helt på plads nu. Præsenteres nok senere i dag. De kommer til at få en angrebslysten højre side med ham og Kusk.

  26. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •