Side 58 af 138 FørsteFørste ... 8485556575859606168108 ... SidsteSidste
Viser resultater 856 til 870 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #856
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Helt fantastisk at de første 10 start pladser til næste sæson stort set er på plads hvis Ankersen kommer, eneste plads der mangler er vel Pladsen ved siden af NJ ? Det er meget tæt på optimale forberedelse til næste sæson !!

  2. #857
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Helt fantastisk at de første 10 start pladser til næste sæson stort set er på plads hvis Ankersen kommer, eneste plads der mangler er vel Pladsen ved siden af NJ ? Det er meget tæt på optimale forberedelse til næste sæson !!
    Det kommer vel lidt an på skadessituationen. Når Anton at blive klar til opstarten? Hvad er det for skader NJ døjer med for tiden? Forlænger CP, som eftersigende betyder så meget på træningsbanen? Men du har ret, det er sgu tæt på optimalt! :-)

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #858
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af JRoos15 Se meddelelser
    J

    Derudover er der et meget uofficielt tweet der kæder os sammen med den 23 årige tyrkiske angriber fra Dundee Utd. (http://en.wikipedia.org/wiki/Nadir_%C3%87ift%C3%A7i)

    185 høj og ret dygtig teknisk. Ikke det vilde målsnit før han kom til Dundee men nu er det på 64 / 23.

    Lidt video med manden.
    https://www.youtube.com/watch?v=Brggk0nxOQg
    Kan du ikke linke til det uofficielle Tweet?

  5. #859
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Kan du ikke linke til det uofficielle Tweet?
    Formentlig hevet ud af røven fra denne twitter bruger: https://twitter.com/FCK_RYGTER

    Både Qureshi og Sorgenfri skyder den ned.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #860
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    I tilfælde af at CP ikke forlænger, så kunne han da være en direkte og samtidig billig afløser. Jeg synes at han har vist sig at være meget stabil i præstationerne, og virker generelt til at være den klassiske FCK-midtbanespiller. http://www.bold.dk/nyt/randers-fc-mister-bjarnason

  8. #861
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    AGF vil nok gerne have penge for ham, så nej tak fra mig.

  9. #862
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    AGF vil nok gerne have penge for ham, så nej tak fra mig.
    Hvem mener du?

  10. #863
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Hvem mener du?
    http://www.bold.dk/nyt/agf-kup-snupper-elmar-bjarnason

  11. #864
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Christian Poulsen stopper helt i FCK.

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2015/06/04...-fc-koebenhavn

    Ståle må VIRKELIG være i arbejdstøjet pt.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #865
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Måske bare mig, men jeg vil faktisk gerne have en venstre back mere til truppen. Ikke at jeg er utilfreds med Ludde, slet ikke, men man kan aldrig gardere sig mod psykopat-tacklinger i "bedste" Flinta-stil, og især ikke når AGF, Brøndby og OB er i Superligaen samtidig. Jeg er typen, som gerne vil have minimum 2 spillere pr. position i en trup, og nok kan Høgli dække positionen defensivt, men slet ikke på samme offensive niveau, og det lugter af at vores spil kommer til at være mere afhængigt af offensive kanter/backer. Så en alvorlig skade på den position kort efter transfervinduet lukker, det kan altså have markant betydning.

    Udover det, så er min ønskeliste vel den samme som de flestes: En ny frontangriber, en offensiv central midtbanespiller og en eller to midterforsvarere mere, plus en reservemålmand hvis Busk ikke kaldes hjem.

  14. #866
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Christian Poulsen stopper helt i FCK.

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2015/06/04...-fc-koebenhavn

    Ståle må VIRKELIG være i arbejdstøjet pt.
    Tak for indsatsen, CP. Håber virkelig, han stadig kommer til at være omkring klubben på anden vis, hvis det er pga. karrierestop. Men så har vi da en smule travlt med at finde en ny spiller til den centrale midtbane, og gerne en med (flere) offensive kvaliteter.

    Jeg synes at huske, at tidligere i de gode CV-dage (altså dengang han gjorde arbejdet til UG), var proceduren lidt, at man den ene dag annoncerede afgangen af én spiller, for at præsentere en ny spiller den næste dag. Håber det lidt.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #867
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Tak for indsatsen, CP. Håber virkelig, han stadig kommer til at være omkring klubben på anden vis, hvis det er pga. karrierestop. Men så har vi da en smule travlt med at finde en ny spiller til den centrale midtbane, og gerne en med (flere) offensive kvaliteter.

    Jeg synes at huske, at tidligere i de gode CV-dage (altså dengang han gjorde arbejdet til UG), var proceduren lidt, at man den ene dag annoncerede afgangen af én spiller, for at præsentere en ny spiller den næste dag. Håber det lidt.
    Jeg tror på INGEN måde at han fortsætter i klubben. Det er i hvert fald sådan at jeg læser artiklen. Mon ikke han tager et sidste eventyr i Asien/USA?

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #868
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Nå, det var sgu alligevel en lidt vild signing af de hvi'e :o

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #869
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg tror og håber på, at vi signer en direkte afløser til CP. Forstået på den måde, at vi får en spiller ind til midtbanen, der har en god alder og har prøvet lidt af hvert. En spiller der alene af sin status får stor betydning og indflydelse på holdet. Det er vigtigt at have den type på alle hold. Juventus har Pirlo, Barca har Xavi, Man Utd. har Carrick, Bayern har Alonso. Herhjemme har Midtjylland Bach Bach Bach Bach, Aab har Würtz, BIF har Kahlenberg og Agger. Stephan Andersen anser jeg ikke for at være den type spiller (og så er han målmand), og Pelle tror jeg ikke er spilleren, alle andre kigger mod i de svære perioder i kampene. Anton har måske lidt af det, vælger vi at se bort fra hans fuck-ups i sæsonen, forståes. Men det er en type, vi nu står og mangler lidt til vores meget unge hold.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #870
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Nå, det var sgu alligevel en lidt vild signing af de hvi'e :o
    Med deres lortetrup, skal der jo også lidt kvalitet til!

    I øvrigt synes jeg Bjarnason er useriøst, taget truppens behov in mente. Skal vi hente en 'ældre' rutineret defensiv midtbanespiller, giver kun Kvist mening som erstatning for CP, alternativt bør man tænke mere offensivt, da truppen stadigvæk mangler en målfarlig to-vejs-spiller med forcerne i offensiven. Der er talenter i truppen, men ingen jeg ser som nogen, der kan gå ind og løfte holdet over en længere periode. Hvem de kunne være ved jeg ikke, men det skal da ikke være en hemmelighed, at Kim Källströms kontraktmæssige situation bør friste Ståle, i hvert fald i min FIFA15/Manager-verden.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •