Side 59 af 138 FørsteFørste ... 9495657585960616269109 ... SidsteSidste
Viser resultater 871 til 885 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #871
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Tak for indsatsen, CP. Håber virkelig, han stadig kommer til at være omkring klubben på anden vis, hvis det er pga. karrierestop. Men så har vi da en smule travlt med at finde en ny spiller til den centrale midtbane, og gerne en med (flere) offensive kvaliteter.

    Jeg synes at huske, at tidligere i de gode CV-dage (altså dengang han gjorde arbejdet til UG), var proceduren lidt, at man den ene dag annoncerede afgangen af én spiller, for at præsentere en ny spiller den næste dag. Håber det lidt.
    Jeg tror, Christian Poulsen med sin store erfaring og professionalisme har været god for de unge at læne sig lidt op ad. Synes, han har gjort det fremragende her i foråret.


  2. #872
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Står op i morges og nyder kaffen til læsning om at Ankersen er på vej :) ender eftermiddagen med der ikke sket en skid i den sag og CP stopper i stopper i stedet ... Det kan betyde vi henter en til den plads også da ingen af talenterne er klar til at tage over ?

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #873
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Tror tingene hænger sammen. Remmer skal ind og være backup på midtbanen og andre steder som kvist i sine unge dage. Han har fysikken til det.

  5. #874
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Håber jeg godt ikke han skal, syntes vi skal en ind med rutine Kvist er jo så oplagt at det skriger til himlen :) men desværre er timingen ikke på plads!! Havde været sjovt at se et interview med enten Lange eller Ståle angående det kommende vindue som vi havde i 2014 mener jeg

  6. #875
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Tror tingene hænger sammen. Remmer skal ind og være backup på midtbanen og andre steder som kvist i sine unge dage. Han har fysikken til det.
    Det kan du ikke mene seriøst? Remmer er ikke i nærheden af at have FCK, endsige superliga, klasse som midtbanespiller. Hvis Remmer skal have en fremtid i FCK og som god spiller generelt foregår det på backen.

    Tabet af CP er meget stort. For andet år i træk mister klubben en af de store skandinaviske spillere, og som med Mellberg er jeg ikke særlig enig i prioriteringen. CP har holdt et meget godt niveau, når han har spillet, og havde fortjent mere spilletid. Hans ro på bolden, som også har været en nydelse i forsvaret, placeringsevne og internationale fysik bliver savnet . Og selvfølgelig i endnu mere alvorlig grad den fantastiske erfaring og indstilling han har. Det er så sjældent spillere af den kaliber er i en dansk klub.

    Det eneste lille plus jeg kan komme på er selvfølgelig, at Ståle nu er nødt til at finde en afløser, der så samtidig kan levere endnu mere offensivt. Navnet er klart: Kim Källström.


  7. #876
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Kim K har vi ikke en chance for at hente det er helt sikkert !!

  8. #877
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Kim K har vi ikke en chance for at hente det er helt sikkert !!
    Det er jeg nu ikke så sikker på. Her står, at han forlader Spartak Moskva, og her citeres hans agent for, at der er interesse for ham fra flere end blot Grasshoppers, som der er blevet rygtet om. Han er efterhånden oppe i årene, samt har haft sin andel af skader, så jeg tror altså ikke, det er helt umuligt at lokke ham til.

    Kvist er jo nok mere oplagt, men måske nok også mere urealistisk.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #878
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    209

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Super ærgerligt at CP ikke ønsker at forlænge. Er helt på linje med at Kvist er drømmeerstatningen.
    Kvist til FCK i dette vindue, er dog et scenarie som formentligt kun kommer til at ske helt i slutningen af vinduet, hvor evt andre muligheder er udtømte for ham.
    Jeg gætter derfor på at de herrer Ståle og Lange kigger andre veje i jagten på en central midtbanegardering for amartey og TD og så tager Kvist som en bonus sidst i vinduet, hvis han må kigge langt efter drømmen om PL eller andre eventyr.
    Er spændt på at se hvad de hitter på, men vil ikke blive overrasket hvis det bliver en relativt billig spiller, da jeg tror at det resterende budget er øremærket Peter A og den berygtede proven goalscorer...

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #879
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Kim Källström er i min optik meget sign-bar, MEN han kommer ikke til FCK for at sidde på bænken, og pt. ser jeg ikke Ståle købe en spiller der skubber Amartey eller El Capitan ud af 11'eren. Derfor tror jeg først en Källström transfer bliver relevant når senere på sommeren sælger Delaney.

    Men hold nu op hvor ville det være giftigt med Källström og Amartey/Delaney på midten.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #880
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Kan vi skrive med Kim Källström, så skal vi gøre det. Han er nøjagtig typen vi mangler. Han kan fint få en kontrakt for et år eller to og så kan Kvist afløse ham efterfølgende.

    Jeg ser bestemt ikke noget problem med at have 3 stærke midtbanespillere...

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #881
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    209

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    KK er bestemt et spændende navn. Har dog svært ved at forestille mig at han er en spiller vi kommer til at gå efter. Med tanke på at KK er i slutningen af sin karriere og uden tvivl en løntung spiller. Desuden kan han ikke være sikker på en startplads hver gang, hvilket må være et must for en spiller af hans kaliber hvis han træder et skridt ned, som superligaen alt ender lige er.
    Jeg mener også at det faktum at Amartey og Delaney begge er spillere som meget vel kan blive solgt i kommende vinduer taler for at gå efter en yngre spiller som kan køres i stilling til at overtage pladsen på sigt, måske som makker med Kvist når han forhåbentligt kommer tilbage om et år eller to.
    Sidst redigeret af Junker : 05.06.15 kl. 07:47

  17. #882
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Junker Se meddelelser
    KK er bestemt et spændende navn. Har dog svært ved at forestille mig at han er en spiller vi kommer til at gå efter. Med tanke på at KK er i slutningen af sin karriere og uden tvivl en løntung spiller. Desuden kan han ikke være sikker på en startplads hver gang, hvilket må være et must for en spiller af hans kaliber hvis han træder et skridt ned, som superligaen alt ender lige er.
    Jeg mener også at det faktum at Amartey og Delaney begge er spillere som meget vel kan blive solgt i kommende vinduer taler for at gå efter en yngre spiller som kan køres i stilling til at overtage pladsen på sigt, måske som makker med Kvist når han forhåbentligt kommer tilbage om et år eller to.
    Derfor håber jeg også, at Ståle og co. kigger mod BK Häcken og Simon Gustafson. Vanvittig dygtig spiller, og kun 20 år gammel.

    http://en.m.wikipedia.org/wiki/Simon_Gustafson

    Og nu når de alligevel er i Sverige. Så tag lige Nabil med til Kbh.

    https://m.youtube.com/watch?v=h2c2rDP3nZU

    Jeg ved godt at de to ovennævnte tidligere har været nævnt herinde. Men skal vi hente skandinaviske spillere, eller spillere der er skolet i Skandinavien, så skal det være spillere med et kæmpe potentiale.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #883
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Det er virkelig ærgerligt, at CP ikke lige kunne overtales til endnu en sæson. For det første fordi han bare er en god spiller, og en der kunne vise de unge hvordan an skal leve og træne som prof. For det andet fordi vi nu står og mangler en mand på midten, hvilket både er noget skidt økonomisk og mht kontinuitet. Nu får vi igen mange udskiftninger.
    Ståle står nu med et problem mht midten. Jeg tror han er meget tilfreds med Delaney/Amartey konstellationen, men hvor finder man dog en spiller til rimelige penge på godt nok niveau og gerne med masser af rutine, som frivilligt vil indgå som 3. mand? Alternativt skal man hente en spiller til startopstillingen som Källstrøm (hvis det er muligt) men denne er nok ret dyr (hvilket næppe er ønskeligt, hvis man også vil hente kvalitets angriber og evt. Ankersen) og man skal enten bænke sæsonens store oplevelse Amartey eller vores anfører.

    Det bliver i hvert fald spændende, hvad der sker, for noget må der ske. Men det var næppe med i Ståles planer og økonomisk er det noget skidt.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #884
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg vil også lege med i legen "ny central midtbanespiller". Jeg foreslår Oscar Hiljemark fra PSV Eindhoven. En hårdtarbejdende midtbanespiller, som ville passe perfekt i systemet.
    Er han ledig vil I sikkert spørge, og ja det ser sådan ud
    http://www.expressen.se/gt/sport/osc...-det-ar-tufft/

    Som bonusinfo er han fra Elfsborg og er dermed bekendt med vores kommende træner Wettergren. Ekstra bonusinfo, som alle os firstmovers som følger Zanka på Instagram, så er de gode venner.
    Så alt i alt, så burde den være sikker. Hvis Ståle altså ønsker en ny spiller til den plads.

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #885
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det bliver i hvert fald spændende, hvad der sker, for noget må der ske. Men det var næppe med i Ståles planer og økonomisk er det noget skidt.
    Er egentlig ret enig i at det er ærgerligt men bemærker at CP gik i pressen og insinuerede at han manglede at Ståle tog initiativ i forhold til åbne snakken hvilket får mig til at tænke at Ståle må have haft flere scenarier i spil og at det ikke nødvendigvis var en CP forlængelse der havde første prioritet. Personligt havde jeg gerne set en forlængelse og selvom at det er spekulativt er jeg dog fortrøstningsfuld omkring at der eksisterer en plan B.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •