Side 60 af 138 FørsteFørste ... 10505758596061626370110 ... SidsteSidste
Viser resultater 886 til 900 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #886
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Jeg vil også lege med i legen "ny central midtbanespiller". Jeg foreslår Oscar Hiljemark fra PSV Eindhoven. En hårdtarbejdende midtbanespiller, som ville passe perfekt i systemet.
    Er han ledig vil I sikkert spørge, og ja det ser sådan ud
    http://www.expressen.se/gt/sport/osc...-det-ar-tufft/

    Som bonusinfo er han fra Elfsborg og er dermed bekendt med vores kommende træner Wettergren. Ekstra bonusinfo, som alle os firstmovers som følger Zanka på Instagram, så er de gode venner.
    Så alt i alt, så burde den være sikker. Hvis Ståle altså ønsker en ny spiller til den plads.
    Bonus bonus: Han er den spiller i Sveriges U21 trup der har suverænt flest kampe på både U21 og A landsholdet, så han kender vidst også Ludwig rimelig godt.

    Spørgsmålet er om han vil gå fra PSVs bænk til FCKs bænk.

    Det bedste bud af alle havde været Eikrem, men der var vi simpelthen for langsomme.
    Sidst redigeret af scoring : 05.06.15 kl. 08:50
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #887
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Jeg vil også lege med i legen "ny central midtbanespiller". Jeg foreslår Oscar Hiljemark fra PSV Eindhoven. En hårdtarbejdende midtbanespiller, som ville passe perfekt i systemet.
    Er han ledig vil I sikkert spørge, og ja det ser sådan ud
    http://www.expressen.se/gt/sport/osc...-det-ar-tufft/

    Som bonusinfo er han fra Elfsborg og er dermed bekendt med vores kommende træner Wettergren. Ekstra bonusinfo, som alle os firstmovers som følger Zanka på Instagram, så er de gode venner.
    Så alt i alt, så burde den være sikker. Hvis Ståle altså ønsker en ny spiller til den plads.
    Et frækt og samtidig realistisk bud. Kan i it-kyndige så ikke lade et kvidder falde til Zanka. Han må vel have behov for en ekstra makker til destortion!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #888
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Junker Se meddelelser
    KK er bestemt et spændende navn. Har dog svært ved at forestille mig at han er en spiller vi kommer til at gå efter. Med tanke på at KK er i slutningen af sin karriere og uden tvivl en løntung spiller. Desuden kan han ikke være sikker på en startplads hver gang, hvilket må være et must for en spiller af hans kaliber hvis han træder et skridt ned, som superligaen alt ender lige er.
    Jeg mener også at det faktum at Amartey og Delaney begge er spillere som meget vel kan blive solgt i kommende vinduer taler for at gå efter en yngre spiller som kan køres i stilling til at overtage pladsen på sigt, måske som makker med Kvist når han forhåbentligt kommer tilbage om et år eller to.
    Jeg synes godt nok det er en frisk udmelding, at Källström ikke ville kunne slå Delaney eller Amartey af holdet. Han er langt bedre end dem begge to og samtidig besidder han de kvaliteter som holdet skriger efter. Og hvad er nu problemet med at hente en rutineret spiller med erfaring fra højeste internationale niveau? Er der noget holdet mangler, er det netop spillere som har prøvet mere end de skandinaviske ligaer.

    Källström er så oplagt som noget kan være. Han har de rette kvaliteter, den rigtige alder og er transferfri, og tilsyneladende langt fra uvillig til at komme tættere på sit nye hus i Sverige. Hvis ikke man skulle gå efter sådan en spiller, så står verden ikke længere.


  6. #889
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015


  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #890
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jaaaaaaa så er det officielt :)
    P Ankersen er nu FCK spiller , STÆRKT :)

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #891
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Copenhagen Dream Se meddelelser
    Jaaaaaaa så er det officielt :)
    P Ankersen er nu FCK spiller , STÆRKT :)
    Nu med link.

    http://www.fck.dk/nyhed/2015/06/05/f...peter-ankersen

    Der var så én der var hurtigere - men en lækker nyhed :-)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #892
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Fucking lækkert. Nu har vi stadig HELE transfervinduet til at finde den rigtige angriber og en ny spiller til midtbanen - ved mindre det Ståle siger i nyheden omkring Ankersen netop peger på, at Remmer skal agere den sidste midtbanespiller??

    "....Samtidig har Christoffer Remmer, ikke mindst på det seneste, vist, at han er en meget alsidig spiller, som vi kan bruge længere fremme på banen.."

    Håber jeg nu ikke helt :-)

  13. #893
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg synes at huske, at tidligere i de gode CV-dage (altså dengang han gjorde arbejdet til UG), var proceduren lidt, at man den ene dag annoncerede afgangen af én spiller, for at præsentere en ny spiller den næste dag. Håber det lidt.
    Bum bum.. ;-)

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #894
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Med de kanter er det ikke engang sikkert, at man har behov for nye angribere.

    De vil næsten med garanti blive farligere med det setup.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #895
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Fc Devil Se meddelelser
    Med de kanter er det ikke engang sikkert, at man har behov for nye angribere.

    De vil næsten med garanti blive farligere med det setup.
    Uanset hvor store kanterne kan spille chancerne kan Steve jo ikke ramme målet om så han står i det...

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #896
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ståle har bestået i dette vindue. ..ligger mig fladt ned i støvet.
    Resten der kommer vil bare hæve armene endnu højere op.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #897
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Uanset hvor store kanterne kan spille chancerne kan Steve jo ikke ramme målet om så han står i det...
    Ja, jeg tog måske lige munden for fuld og der går alt andet lige en rum tid, før Cornelius er i omdrejninger igen, Kadrii ligeså. Men jeg tror bestemt, at en som N. Jørgensen kommer til at nyde godt af, hvis der bliver frigivet nogle ressourcer hos ham. I store perioder her i foråret virkede det som som, at han skulle være den skabende kræft med frustrationer til følge, nu bliver der lidt flere strenge at spille på og det kommer ham uden tvivl til gode.
    Sidst redigeret af Fc Devil : 05.06.15 kl. 11:07

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #898
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Vi FÅR jo med sikkerhed en ny topangriber, når Starvin' Marvin kommer "hjem".

    vh/LM
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #899
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Langemand Se meddelelser
    Vi FÅR jo med sikkerhed en ny topangriber, når Starvin' Marvin kommer "hjem".

    vh/LM
    Kan vi ikke bare blive enige om, at vi fået en angriber "hjem"? Det så som så med top.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #900
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Kan vi ikke bare blive enige om, at vi fået en angriber "hjem"? Det så som så med top.
    Det var med tungen i kinden, albinus ;-)

    Jeg har aldrig forstået indkøbet i sin tid af Pourié. På den åbne Mussis-skala ligger den et sted mellem Bapepapa og Grindheim.

    vh/LM

    vh/Lars
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •