Side 61 af 138 FørsteFørste ... 11515859606162636471111 ... SidsteSidste
Viser resultater 901 til 915 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #901
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Uanset hvor store kanterne kan spille chancerne kan Steve jo ikke ramme målet om så han står i det...
    Det behøver vi så ikke bekymre os om. Michael Qureshi skriver på Twitter, at Steve De Ridder skifter til Zulte Waregem på en et-årig lejeaftale.

    EDIT: Zulte Waregem bekræfter selv lejeaftale med købsoption: http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=972

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #902
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Ståle har bestået i dette vindue. ..ligger mig fladt ned i støvet.
    Resten der kommer vil bare hæve armene endnu højere op.
    Fantastisk vindue indtil videre. Men i skrivende stund hedder vores angreb i starten af den nye sæson NJ og Steve De Ridder med Marvin og Felfel som back-ups. Midt-midt hedder Amartey-Delaney med Wohlgemuth og Brandur som back-ups (måske kommer Toutouh op i omdrejninger til starten).

    Så skal vi ikke håbe på, at de sidste par huller i truppen bliver lukket? Gerne med en klasseangriber og en rutineret midtbanespiller. Først der ligger jeg mig fladt ned i støvet :-)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #903
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Indtil videre er der ikke købt forstærkninger ind til den centrale stamme på holdet. Det må være det næste, der skal gås efter, og gerne hurtigt.

    I prioriteret rækkefølge bør indkøbslisten se således ud:

    - Proven goalscorer (Lord-typen): Første prioritet, med Corners skade. Skal vi spille europæisk gruppespil, ved modstanderne godt, at de ellers skal lukke ned om NJ, og så er det ellers så som så med målscorere på holdet. Så topprioritet.

    - Offensivt indstillet central midtbanespiller (Källström-typen): Nok er der god fart i vores nye kanter, men Amartey og Delaney er begge mere defensivt end offensivt indstillede, og begge under 24 år. Der skal noget rutine i maskinrummet, og gerne med en offensiv drivkraft og et godt skud udefra til at låse de kompakte hold op.

    - Midterforsvarer(e)(Bjelland ville være cool nok): Kris ryger nok snart, og hvis man gør alvor af rygterne om en Zanka-exit, er der kun to spillere i truppen på højeste niveau, som har den naturlige plads. Desuden er både Zanka og Anton i karantæne i første EL-kvalkamp, og hvis Pelle og Amartey skal vikariere dernede, mangler der en central midtbanespiller.

    - 2. målmand med god erfaring til at skærpe konkurrencen, og dermed gøre Stephan endnu bedre. Rais M'Bohli kunne være et frækt bud. En af VM's bedste målmænd, god shotstopper, og vil nok gerne skifte fra sin klub i USA, hvor det ikke er blevet til meget spilletid siden april.

    - Venstre back, in case Ludde bliver langtidsskadet. Siger lidt sig selv. Høgli skal ikke spille den position over en hel halvsæson, hvis Ludde bliver ramt af en skade. Bashkim er ikke klar endnu, så der skal være en venstrebenet back til positionen.

    - Kvist (og kun hvis Amartey bliver solgt for min. 75 mio. kr.): Jeg må ærligt sige, at jeg ikke ser behovet for Kvist rent spillemæssigt, da vi både har Amartey og Delaney til hans position (defensivt orienteret central midtbanespiller). Det er rigtig længe siden hans offensive kvaliteter har været i spil, og så ser jeg ham kun træde til i truppen, hvis enten Delaney eller Amartey smutter.

    Så: to forstærkninger til start-elleveren, og tre/fire til bredden, så er vi klar til den nye sæson.

    Samtidig kan vi afskibe flg. nu, udover CP og Steve:

    Wiland (med stor tak for indsatsen)
    Foley
    Kris

    Og så Gislason og Sigurdarsson til januar, når Danny og Corner er klar igen efter skade.
    Sidst redigeret af Kiwi : 05.06.15 kl. 11:53

  6. #904
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Så: to forstærkninger til start-elleveren, og tre/fire til bredden, så er vi klar til den nye sæson.
    I min verden går der for meget FM og Fifa i den med alle de indkøb. Vi skal altså også have noget kontinuitet i truppen. Skulle vi lave alle de indkøb, du nævner, har vi hentet hele 9 spillere i transfervinduet. Vi køber heller ikke en central forsvarsspiller, fordi Zanka og Anton har karantæne i én kamp.

    Jeg er enig i stort set alt, såfremt du breder det ud over 2-3 vinduer. I dette vindue kommer der en angriber og en midtbanespiller. Sigurdarson ryger tilbage (desværre), og Pourie overtager hans plads i truppen. Vi kommer til at køre efteråret igennem med et angreb, der hedder NJ, NY ANGRIBER, Pourie og Felfel.


  7. #905
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    I min verden går der for meget FM og Fifa i den med alle de indkøb. Vi skal altså også have noget kontinuitet i truppen. Skulle vi lave alle de indkøb, du nævner, har vi hentet hele 9 spillere i transfervinduet. Vi køber heller ikke en central forsvarsspiller, fordi Zanka og Anton har karantæne i én kamp.

    Jeg er enig i stort set alt, såfremt du breder det ud over 2-3 vinduer. I dette vindue kommer der en angriber og en midtbanespiller. Sigurdarson ryger tilbage (desværre), og Pourie overtager hans plads i truppen. Vi kommer til at køre efteråret igennem med et angreb, der hedder NJ, NY ANGRIBER, Pourie og Felfel.
    Det tror jeg Bashkim Kadrii bliver lidt skuffet over...
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #906
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    I min verden går der for meget FM og Fifa i den med alle de indkøb. Vi skal altså også have noget kontinuitet i truppen.
    Jeg er FULDSTÆNDIG enig i, at der skal kontinuitet i truppen. Og sidste år skiftede vi jo også stort set hele den centrale akse, bortset fra to (Delaney og Corner), så det er ikke mange justeringer i forhold til startelleveren, der er behov for der. Men vi har altså brug for en proven goalscorer. Så det skal der fokus på. Næste skridt er også, at vi skal have en mere dynamisk central midtbane, for den har godt nok haft svært ved at igangsætte offensiven, hvilket den meget lave målscore i denne sæson jo også skriger på. Så der skal der sættes ind, og derfor de to indkøb til start-elleveren.

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Vi køber heller ikke en central forsvarsspiller, fordi Zanka og Anton har karantæne i én kamp.
    Som øjebliksbillede har vi kun én kampklar midterforsvarer, de tre andre er skadede. En af de tre (Kris) stopper med stor sandsynlighed karrieren, og ham, som ikke er skadet (Zanka), er et sandsynligt salgsobjekt, hvis det rette bud kommer. I min verden skal vi have fire fuldt fungerende midterforsvarere i en trup, og det har vi på ingen måde pt. Såfremt Zanka og Anton er skadesfri, så skal de også spille, men det er ikke nok med kun Pelle som reserve. Kris er helt væk pga. alvorlig skade, så der skal en ny spiller ind som back-up. Og bliver Zanka solgt, skal han naturligvis også erstattes.

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    I dette vindue kommer der en angriber og en midtbanespiller. Sigurdarson ryger tilbage (desværre), og Pourie overtager hans plads i truppen. Vi kommer til at køre efteråret igennem med et angreb, der hedder NJ, NY ANGRIBER, Pourie og Felfel.
    Jeg tror ikke, Sigurdarson ryger før januar. Jeg tror Ståle foretrækker ham som førstereserve for en ny angriber frem for Pourié, indtil Corner er tilbage. Hvor Pourié så kan være erstatning for NJ, hvis han bliver skadet eller rager dumme gule kort til sig.
    Sidst redigeret af Kiwi : 05.06.15 kl. 12:36

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #907
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg er enig i stort set alt, såfremt du breder det ud over 2-3 vinduer. I dette vindue kommer der en angriber og en midtbanespiller. Sigurdarson ryger tilbage (desværre), og Pourie overtager hans plads i truppen. Vi kommer til at køre efteråret igennem med et angreb, der hedder NJ, NY ANGRIBER, Pourie og Felfel.
    Har der været noget snak om at Pourié skulle være i København til efteråret? Jeg ville umiddelbart anse for det noget nær 100% sikkert at han spiller et andet sted.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  12. #908
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Brian Riemer nævnte i sidste udgave af Fodbold FM, at han sagtens kunne se Pourie have en rolle på næste sæsons FCK hold. Det kan tolkes som en taktisk udtalelse i en salgsproces eller bare for det, der siges. In mente at vi nu siger farvel til to angribere (De Ridder og Sigurdarson) tror jeg på det sidste.

  13. #909
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Brian Riemer nævnte i sidste udgave af Fodbold FM, at han sagtens kunne se Pourie have en rolle på næste sæsons FCK hold. Det kan tolkes som en taktisk udtalelse i en salgsproces eller bare for det, der siges. In mente at vi nu siger farvel til to angribere (De Ridder og Sigurdarson) tror jeg på det sidste.
    Herudover hørte vi også Ståle snakke om at det pt så ud til en rolle til Pourie i næste sæson.
    Det udtalte han efter kampen i Haderslev.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #910
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg tror ikke, Sigurdarson ryger før januar. Jeg tror Ståle foretrækker ham som førstereserve for en ny angriber frem for Pourié, indtil Corner er tilbage. Hvor Pourié så kan være erstatning for NJ, hvis han bliver skadet eller rager dumme gule kort til sig.
    Sigurdarsons lejekontrakt ophører jo nu her d. 30/6, der er jo ingen garanti for, at Wolves vil leje ham ud igen. Denne artikel, som ramte stort set alle danske sportsmedier for lidt tid siden, peger på et Sigurdarson exit: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...a-vej-mod-exit

  16. #911
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    1

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Efter De ridder Udlejning ser jeg på det følgende, Marvin Pourie overtag De ridders plads, Sigurdarson bliver i FC, udover det henter de en ny angriber, og når Kadrii og Corner er tilbage ryger Marvin Pourie. plus jeg kunne meget vel se William Kvist erstatte Christian Poulsen på midten, det kunne være et nogenlunde realistisk syn på den nye sæson.;)

  17. #912
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Som øjebliksbillede har vi kun én kampklar midterforsvarer, de tre andre er skadede. En af de tre (Kris) stopper med stor sandsynlighed karrieren, og ham, som ikke er skadet (Zanka), er et sandsynligt salgsobjekt, hvis det rette bud kommer.
    Har jeg misset noget? Hvor/hvornår er det kommet frem at Kris stopper?
    - Link plx

  18. #913
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Kris trænede på græs for første gang for en måned siden, og med holdet for lidt tid siden - så jeg tvivler på at han er foran et karrierestop.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #914
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Kan man forestille sig at Steve de Ridders afgang hænger sammen med en tilgang af Rasmus Falk, som der åbenbart går Skakt-rygter om?
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  21. #915
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg tror også godt jeg af flere årsager kan skyde en ekstra venstre back ned (med mindre vi sælger Høgli). Han er IKKE god nok offensivt (!), men han har været Ståles nummer 1 på højre back hele sæsonen og en udmærket backup. Han kender holdet, systemet og han kan overleve at sidde på bænken.

    Younes også afsat ved første bemærkning, af bagveje ved jeg at der ikke er nogen FCK fremtid foran ham - det kan ændre sig, men han skal blive markant bedre i alle aspekter før han er relevant.

    Angrebet kommer med garanti til at bestå af NJ, Bashkim, Corner og en mere, samt Pourie som bobler- Steve var ikke sendt af sted så hurtigt, hvis der ikke var en ny spiller i kikkerten som var klar på at kæmpe med løven på brystet.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •