Side 62 af 138 FørsteFørste ... 12525960616263646572112 ... SidsteSidste
Viser resultater 916 til 930 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #916
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015



    HOLD_NU_OP hvor har han drømt om at komme til FCK, det lyser ud af ham at han elsker klubben (specielt taget hans tidligere kommentare/flirt i betragtning). Det er fantastisk at hive en mand ind som kender og har fulgt klubben, nok er eksotisk fantastisk på mange måder, men det her er sku' en dimension jeg har savnet.

    Kæmpe velkommen herfra, må der lyde et højt brøl når han præsenteres.


  2. #917
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg tror også Peter Ankersen bliver et godt match. Han udstråler i den grad at han har ønsket at komme til FCK i lang tid. tror vi går en spændende tid i møde. 3 nye spillere til start 11 samt Formentlig en angriber på vej.

    Det eneste der kunne være lidt bekymrende er at holdet først skal spilles sammen som tager tid. Jeg håber bare på en god sæson start i år.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #918
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg tror også Peter Ankersen bliver et godt match. Han udstråler i den grad at han har ønsket at komme til FCK i lang tid. tror vi går en spændende tid i møde. 3 nye spillere til start 11 samt Formentlig en angriber på vej.

    Det eneste der kunne være lidt bekymrende er at holdet først skal spilles sammen som tager tid. Jeg håber bare på en god sæson start i år.
    I den forbindelse er tilføjelsen af Petter Wettergren spændende, omend han selvfølgelig også lige skal have tid til at falde ind i gruppen. Men det kunne udefra virke lidt som om, at trænerteamet ikke var optimalt gearet til opstarten sidste år, fordi der simpelthen var for få ressourcer. Forhåbentligt bliver det anderledes i år.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #919
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    I den forbindelse er tilføjelsen af Petter Wettergren spændende, omend han selvfølgelig også lige skal have tid til at falde ind i gruppen. Men det kunne udefra virke lidt som om, at trænerteamet ikke var optimalt gearet til opstarten sidste år, fordi der simpelthen var for få ressourcer. Forhåbentligt bliver det anderledes i år.
    Reelt set er det vel kun 1 spiller der skal spilles ind, eftersom vi nærmest kun har spillet med 9 mand på banen.. Har svært ved at huske hvornår jeg sidst har siddet tilbage med følelsen af en kantspiller virkelig har gjort en forskel..

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #920
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Har der i øvrigt været noget angående Peter A for nylig eller er den lagt lidt død ?
    Hvor er det dog ærgerligt at mit indlæg fra sidste uge blev fjernet da jeg skrev at der ikke ville gå lang tid før der ville komme en ny spiller, og at der var et eller andet der sagde mig ,at måske ville komme en inden Hobro kampen som nok ville blive præsenteret i halvlegen. Det blev jo så Peter A men hvem ved måske en mere :-). Jeg blev godt nok hakket noget ned af en del bruger her inde, men sådan er der jo så meget.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #921
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Selvfølgelig er det vigtigt med den rigtige mix af kontinuitet og kvalitet i truppen. Som mange andre også skriver er der et behov mindst 2-4 nye spillere i truppen, der kan udfordre og gerne forbedre vores start-11. Jeg er som skrevet tidligere tilhænger af, at vi prøver at låne (gerne med option) spillere hos større klubbers b-hold, som fx Barca B der skal spille i 3. bedste spanske række. Så vi kan fiske en stjerne som Soriano fra Salzburg eller Vazquez fra Club Brügge.

    Jeg tager udgangspunkt i følgende start 11. Stephan A, Ludwig, Anton, Zanka, Ankersen, Verbic, Delaney, Amartey, Kusk, NJ, Pourie/Bashkim (når han er klar).
    Reserve 11: Kim C, Høgli, Pelle, Kris, Remmer, Brandur, Toutouh, Wohlgemuth, (Gislason), Pourie, Felfel.

    Jeg bygger følgende på, at jeg ikke tror vi kommer til at se hverken Amankwaa eller Corner i efteråret, samt NJ primære position er angriber, med mindre vi får en topklasse angriber ind på holdet, så tror jeg han bliver venstre kant igen når Cornelius er klar.

    Salg/afgange: Wiland, Foley, Sigurdarson, Gislason (måske først til vinter).

    Forlængelse: Kim C, 6 måneder.

    Forstærkninger til følgende positioner. En målmand kan også komme i spil. (Uden kontrakt er gældende fra 30/6-15)

    En central forsvarsspiller gerne venstrebenet, selvom Kris skulle komme tilbage er Anton 34 og Pelle skuffede i første sæson. Følgende spillere kunne være intressante:
    Filip Helander (Malmö FF, kontrakt udløb vinter 15) Venstrebenet
    Eric Johansson (Malmö FF, kontrakt udløb henholdsvis vinter 16) Venstrebenet
    Vegard Forren (Molde FK, udløb vinter16) Venstrebenet
    Frederik Sørensen (Verona/Juventus, udløb sommer 15, dog købsoption til Verona) Højrebenet

    En central midtbanespiller gerne med styrken i det offensive spil. Følgende spillere kunne være interessante:
    Oscar Hiljemark (PSV, udløb sommer 17)
    Alex Pritchard (Tottenham, udlånt til Brentford i forrige sæson, udløb sommer 16) Sandsynlig konkurrence fra Championship
    Seko Fofana (Man City, sommer 16) Sandsynlig konkurrence fra Frankrig/Championship
    Ante Coric (Dinamo Zagreb, sommer 20)
    Gastón Pereiro (Club Nacional)

    Kant:
    Rasmus Falk, (OB, sommer 16)

    Angriber
    Artjoms Rudnevs (HSV, sommer 16) Har ikke været i truppen siden 20 marts.
    Patrick Bamford (Chelsea, sommer 17) Kun aktuel som lån, sandsynlig konkurrence fra Championship
    Nicklas Bendtner (Wolfsburg, sommer 17) Kun aktuel som lån, gerne med option.

    For flere interessante navne så se det indspark jeg har lavet på side 54.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #922
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Tvivler på at der kommer en decideret offensiv midt til holdet. Syntes man nemt kan se hvordan Ståle gerne vil spiller til næste år. Vi går væk fra de tidligere typer på kanten, som mindede mere om brede midtbanespillere, til typer som er mere wingere som Kusk, Verbic, Amankwaa og (NJ). Derudover når vi spiller med NJ i angrebet, så går han meget ned i banen. Hvis vi skal sætte tal på vores offensive spil vil vil den nok nærmest være 4-2-3-1 med vores offensive back. og se således ud:

    SA
    Anker-Zanka-Pelle-Ludde
    Amartey-Delaney
    Kusk-NJ-Verbic
    Corner

    Med backs og kanter som er så offensive, bliver vi nød til at have nogle der er fokus på det defensive, da vi ellers vil blive overløbet i omstillingerne. Derfor kan jeg rigtig godt lide at vi har en central midtbane med Delaney og Amartey. De sætter sig begge ind med en meget god fysik og en smule hurtighed som kan bremse omstillingerne, samt giver kanterne/backerne mere offensiv frihed. Hvis vi smider en offensiv midt ind på en af de pladser, vil vi blive løbet over ende.
    Vi skal selvfølgelig hente en ny central midtbane nu når CP er væk. Hvis Amartey og Delaney er ude har vi kun Branduer Wohlgemuth og Toutouh. Toutouh passer slet ikke ind i systemet, Brandur er stadig for ung, men kan godt få kampe hist og pist, Wohlgemuth fik ødelagt hans udvikling på grund af skade, og tvivler på at han kommer til at slå igennem. Så en ny midtbane skal have mange af de samme kvaliteter som Amartey og Delaney såsom købekapacitet, energisk spillestil, boldfast/pasningsstærk. Så må han gerne have nogle andre evner som, kan true modstanderen fra en defensiv udgangspunkt. Det kan f.eks. være langskud, eller et andet overraskelsemoment. Hvis vi tager Delaney, så er offensive specialitet, hans lange sideskift til Ludde som ligger fantastisk, så Ludde kan tage den med i løb.
    Hvis vi ser på nogle af de midtbane spiller som der har været snak om, uden selv at have set dem spille, så forstår jeg at Gustafson og Hiljemark god kan passe ind. De har defensive kvalitet krydret med noget offensiv. Mens Källström(så vidt jeg kusker) ikke har store nok defensive kvalitet til at kunne udfylde rollen han skal have på vores midtbane.

    Disclaimer: Havde lige lidt for mange ting i hovedet, så jeg kom nok til at vrøvle lidt. Derudover har jeg for mange tømmermænd til at gide og rette det.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #923
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Hørsholt
    Vi glæder os rigtigt meget til at se jer, og vi har et par ting, vi gerne vil vise jer på dagen, som vi glæder os til at dele med jer.
    Nogen, der lagde mærke til den passus i Hørsholts mail til sæsonkortholderne i går? Erfaringerne viser, at det sagtens bare kan dreje sig om, at sæderne er blevet vasket rene for fuglelort i dagens anledning - eller den glade meddelelse om, at Lalandia har skiftet vandet i det store bassin op til højsæsonen. Og det kan selvfølgelig også bare være "nyheden" om, at Peter Ankersen er blevet hentet. Meeen man kan jo også håbe på endnu en transferkanin live i Parken. Med risiko for at blive frygtelig skuffet...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #924
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,165

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nogen, der lagde mærke til den passus i Hørsholts mail til sæsonkortholderne i går? Erfaringerne viser, at det sagtens bare kan dreje sig om, at sæderne er blevet vasket rene for fuglelort i dagens anledning - eller den glade meddelelse om, at Lalandia har skiftet vandet i det store bassin op til højsæsonen. Og det kan selvfølgelig også bare være "nyheden" om, at Peter Ankersen er blevet hentet. Meeen man kan jo også håbe på endnu en transferkanin live i Parken. Med risiko for at blive frygtelig skuffet...
    Det kunne måske være to af de allerede hentede spillere?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #925
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    32

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Tror nu Hørsholt henviser til det nye "interaktive Parken"

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #926
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Tvivler på at der kommer en decideret offensiv midt til holdet. Syntes man nemt kan se hvordan Ståle gerne vil spiller til næste år. Vi går væk fra de tidligere typer på kanten, som mindede mere om brede midtbanespillere, til typer som er mere wingere som Kusk, Verbic, Amankwaa og (NJ). Derudover når vi spiller med NJ i angrebet, så går han meget ned i banen. Hvis vi skal sætte tal på vores offensive spil vil vil den nok nærmest være 4-2-3-1 med vores offensive back. og se således ud:

    SA
    Anker-Zanka-Pelle-Ludde
    Amartey-Delaney
    Kusk-NJ-Verbic
    Corner

    Med backs og kanter som er så offensive, bliver vi nød til at have nogle der er fokus på det defensive, da vi ellers vil blive overløbet i omstillingerne. Derfor kan jeg rigtig godt lide at vi har en central midtbane med Delaney og Amartey. De sætter sig begge ind med en meget god fysik og en smule hurtighed som kan bremse omstillingerne, samt giver kanterne/backerne mere offensiv frihed. Hvis vi smider en offensiv midt ind på en af de pladser, vil vi blive løbet over ende.
    Vi skal selvfølgelig hente en ny central midtbane nu når CP er væk. Hvis Amartey og Delaney er ude har vi kun Branduer Wohlgemuth og Toutouh. Toutouh passer slet ikke ind i systemet, Brandur er stadig for ung, men kan godt få kampe hist og pist, Wohlgemuth fik ødelagt hans udvikling på grund af skade, og tvivler på at han kommer til at slå igennem. Så en ny midtbane skal have mange af de samme kvaliteter som Amartey og Delaney såsom købekapacitet, energisk spillestil, boldfast/pasningsstærk. Så må han gerne have nogle andre evner som, kan true modstanderen fra en defensiv udgangspunkt. Det kan f.eks. være langskud, eller et andet overraskelsemoment. Hvis vi tager Delaney, så er offensive specialitet, hans lange sideskift til Ludde som ligger fantastisk, så Ludde kan tage den med i løb.
    Hvis vi ser på nogle af de midtbane spiller som der har været snak om, uden selv at have set dem spille, så forstår jeg at Gustafson og Hiljemark god kan passe ind. De har defensive kvalitet krydret med noget offensiv. Mens Källström(så vidt jeg kusker) ikke har store nok defensive kvalitet til at kunne udfylde rollen han skal have på vores midtbane.

    Disclaimer: Havde lige lidt for mange ting i hovedet, så jeg kom nok til at vrøvle lidt. Derudover har jeg for mange tømmermænd til at gide og rette det.
    Mht. Källström er du ihvertfald galt på den. Selvom han har store offensive kvaliteter, er han ikke en udpræget offensivspiller - langtfra. Helt tilbage fra Djurgården sendte FCK ud af Europa i 2002 var han en allround midtbanespiller, der styrede spillet fra en dyb position, ligesom han har spillet defensiv midt i en diamant på landsholdet.

    Og derudover er der altså ikke en regel om, at man for at spille central midtbanespiller i FCK skal være pasningsmæssigt udfordret. Den efter min mening bedste midtbanekonstellation klubben har haft var Lønstrup/Poulsen i efteråret 2001 med Løns som strateg og CP som motor. Og de dominerede mod store europæiske klubber.

    Mht. Gustafson og Hiljemark er det meget lovende spillere, især Gustafson, som jeg gerne så i FCK. Men de er ihvertfald ikke mere defensive end Källström og skal jeg vælge er det altså her og nu vigtigst at få nogle voksne spillere.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #927
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015



    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

  23. #928
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    2

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Du kan da ikke seriøst mene, at Lønstrup/Poulsen i efteråret 2001, er den bedste centrale midtbane vi har haft. Vi spillede et elendigt efterår, men i foråret 2002 med Mykland/Poulsen smadrede vi alt modstand.

    Jeg ser også gerne, at vi satser 100% på Amartey/Delaney. Det er på tide vi får spillet en fast startende central midtbane sammen. Det er dog klart, at vi skal ud og hente en erstatning for CP.

  24. #929
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af cphwizard Se meddelelser
    Fint, så kan vi lukke den debat :-)

  25. De følgende 8 brugere er enige:

  26. #930
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Nu smider jeg lige et navn på banen, Martin Braithwaite. Om han er realistisk skal jeg, af gode grunde, ikke kunne udtale mig om, men Toulouse endte på 17. pladsen i League 1. i år, og det er vel ikke ligefrem tilfredsstillende. Han er måske ikke den deciderede proven goalscorer, men 13 mål på to sæsoner i den bedste franske er da ikke at kimse helt af. Han har hvert fald x-factor, og så er han væsentligt mere direkte i spillet end De Ridder, hvilket vi vel også har brug for.

    Som nævnt, så ved jeg ikke om han overhovedet er realistisk, men en dansk landsholdsspiller, i hvert fald i periferien, burde da kunne være et aktiv for FCK, som vel også burde kunne være med rent økonomisk.

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •