Side 63 af 138 FørsteFørste ... 13536061626364656673113 ... SidsteSidste
Viser resultater 931 til 945 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #931
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Nu smider jeg lige et navn på banen, Martin Braithwaite. Om han er realistisk skal jeg, af gode grunde, ikke kunne udtale mig om, men Toulouse endte på 17. pladsen i League 1. i år, og det er vel ikke ligefrem tilfredsstillende. Han er måske ikke den deciderede proven goalscorer, men 13 mål på to sæsoner i den bedste franske er da ikke at kimse helt af. Han har hvert fald x-factor, og så er han væsentligt mere direkte i spillet end De Ridder, hvilket vi vel også har brug for.

    Som nævnt, så ved jeg ikke om han overhovedet er realistisk, men en dansk landsholdsspiller, i hvert fald i periferien, burde da kunne være et aktiv for FCK, som vel også burde kunne være med rent økonomisk.
    1. han er for ung
    2. han spiller i en meget bedre liga med mange tilskuere, kampe mod lyon, PSG, marseille osv..
    3. han får fast spille tid
    4. han får meget mere i løn.

    nej det er ikke realistisk, med mindre han har personlige problemer, som kian hansen. Så kommer man ikke tilbage til superligaen bare fordi man spiller for et mindre hold. Det ville jeg personligt heller ikke selv, jeg ved godt de europæriske kampe er fede, men at spille for et bundhold i tyskland, italien, spanien, frankrig england osv, det må altså være federe at prøve af i nogle år.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #932
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    1. han er for ung
    2. han spiller i en meget bedre liga med mange tilskuere, kampe mod lyon, PSG, marseille osv..
    3. han får fast spille tid
    4. han får meget mere i løn.

    nej det er ikke realistisk, med mindre han har personlige problemer, som kian hansen. Så kommer man ikke tilbage til superligaen bare fordi man spiller for et mindre hold. Det ville jeg personligt heller ikke selv, jeg ved godt de europæriske kampe er fede, men at spille for et bundhold i tyskland, italien, spanien, frankrig england osv, det må altså være federe at prøve af i nogle år.
    Det kan jo også være at han lige pludselig får ambitioner om at vinde fx et mesterskab. Det får han ihvertfald ALDRIG muligheden for i "Tølløse". Så helt ude i hampen behøver det jo heller ikke at være.

  4. #933
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg må indrømme, at jeg kan ærligt talt ikke se det som et match ift. vores spil. Nu er han heller ikke rigtig frontløber-typen, som vi har brug for, nærmere en højere udgave af de Ridder, som vi jo lige har sendt af sted til Belgien. Så kunne vi jo lige så godt have beholdt ham, i stedet for at kaste penge efter en Braithwhaite..

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #934
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg tænker om vi kan bytte marvin med Lasse Vibe.? Selvfølgelig med en lille pose penge i retning mod Sverige.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #935
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Desuden har vi ikke set om Braithwaite kan fungere på et hold, der forventes at dominere de fleste kampe. Han spiller på hold, der normalt står lavt. Så kan vi ligeså godt prøve at få Pourie til at fungere (Ikke at jeg tror på det), men han kan måske bruges indtil Kadrii og Corner kommer tilbage. Husk på; pludselig vil vi være i overskud af angribere, hvis vi køber en skal han virkelig være et fund.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #936
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Stodderkarl Se meddelelser
    Jeg tænker om vi kan bytte marvin med Lasse Vibe.? Selvfølgelig med en lille pose penge i retning mod Sverige.
    With all due respect...

    Du snakker om at bytte Pourie og "en lille pose penge" med:

    - Det klart hotteste salgsemne i Sverige pt
    - Landsholdsdebutant
    - Emne for mindre PL-klubber
    - Etc.

    Nok er svenskere dumme. Men så dumme er de heller ikke.

    Zan

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #937
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Mio Se meddelelser
    Tror nu Hørsholt henviser til det nye "interaktive Parken"
    Det kunne være sjovt hvis det var det her der sket i morgen :-)

    http://www.bt.dk/superligaen/bendtne...eje-over-hoved
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #938
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Lige lidt interessant angående målmandsposten:
    Flere herinde virker til at hungre efter en konkurrent til pladsen, hvilket jeg da også godt kan forstå, i hvert fald hvis/når Wiland smutter. Men den prestigefyldte ungdomspris Granen er (noget overraskende) gået til vores u-19 målmand Daniel Jespersen( http://www.kb-boldklub.dk/fodbold-1/...persen-granen/ ). Jeg tænker at det er overraskende, da han vel har skulle konkurrere med Berat Beciri, Julian Kristoffersen, Marcus Mathiesen, samt Jonathan Frimann. Ja muligvis endda Brandur og Felfel, hvis altså de går ind under den kategori.

    Jeg kan ikke hel finde ud af om hans kontrakt udløber til sommer, eller om det blot er fordi at han tid på SOE er overstået, men der skrives om en eventuelt rolle som u20 målmand i næste sæson. Uanset hvad, ville det da også være ret mærkeligt at give ham en så prestigefyldt pris (Delaney, Corner, Amankwaa, Wohlgemuth, Zohore osv..har alle fået den), og så lade hans kontrakt udløbe. Interessant er det i hvert fald, specielt også da jeg læser det som at han allerede i u15 alderen har trænet lidt med førsteholdet, men grundet en korsbåndsskade på halvandet år var han, af naturlige årsager, faldet lidt i niveau. Men nu har han åbenbart spillet fremragende det sidste års tid, hvilket altså har gjort ham fortjent til prisen.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #939
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg er enig i stort set alt, såfremt du breder det ud over 2-3 vinduer. I dette vindue kommer der en angriber og en midtbanespiller. Sigurdarson ryger tilbage (desværre), og Pourie overtager hans plads i truppen. Vi kommer til at køre efteråret igennem med et angreb, der hedder NJ, NY ANGRIBER, Pourie og Felfel.
    Har Ståle sagt noget om at han forventer at have Marvin i truppen til efteråret? Hvis ikke så ville jeg være artigt overrasket, hvis det bliver tilfældet. Han har jo slet, slet ikke niveauet til FCK. Og Felfel ender da formentlig i 1. division inden længe. Jeg håber godt nok ikke at ambitionsniveauet ligger nede i nærheden af det, du skitserer.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #940
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Rygtet her (nappet fra Skakten) siger at vi har skrevet kontrakt med Sokol Dyrmishi - der kaldes "den nye Zlatan":
    http://indkast.dk/?n=131516
    http://www.calcionews24.com/colpo-co...ra-444587.html

    Edit: Der findes ikke ret meget information om ham på internettet. Så det kan være en rapand.
    Sidst redigeret af zebos : 06.06.15 kl. 13:57
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #941
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Rygtet her siger at vi har skrevet kontrakt med Sokol Dyrmishi - der kaldes "den nye Zlatan":
    http://indkast.dk/?n=131516
    http://www.calcionews24.com/colpo-co...ra-444587.html
    Det lyder godt nok mærkeligt, da man overhovedet ikke kan finde noget på manden. Det eneste jeg kan finde, er de artikler du linker til. På trods af at have den Bulgarske liga med i Football manager, have tjekket Levski Sofias trup på transfermarkt osv, så kan jeg intet finde om ham.. Men hvis han er den nye Zlatan, så skal han da være mere end velkommen.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #942
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    With all due respect...

    Du snakker om at bytte Pourie og "en lille pose penge" med:

    - Det klart hotteste salgsemne i Sverige pt
    - Landsholdsdebutant
    - Emne for mindre PL-klubber
    - Etc.

    Nok er svenskere dumme. Men så dumme er de heller ikke.

    Zan
    Jeg er helt med på din pointe! Dog kan man undrer sig over manden ikke er solgt endnu, med den massive interesse du taler om!
    Tror faktisk han er for "spinkel" de de helt store ligaer. Måske en top 3-4 stykker i Holland. Her bør vi helt sikkert kunne være med.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #943
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Rygtet her (nappet fra Skakten) siger at vi har skrevet kontrakt med Sokol Dyrmishi - der kaldes "den nye Zlatan":
    http://indkast.dk/?n=131516
    http://www.calcionews24.com/colpo-co...ra-444587.html

    Edit: Der findes ikke ret meget information om ham på internettet. Så det kan være en rapand.
    Hvad menes der egentligt med "skakten"? :)

    Edit: Om det desuden gør rygtet mere eller mindre troværdigt, at selvsamme avis "Calcionews24" har fulgt lidt med i at Cagliaris ungdomshold lige nu deltager i turneringen "Mladen Ramljak", sammen med vores u19 vel at mærke. Så at de måske har nogen kilder ned fra det kroatiske som pt bekræfter tilgangen af en spiller som slet ikke virker til at eksistere, er vel ikke helt umuligt. Jeg tvivler dog på at manden findes på denne jord.
    Sidst redigeret af Falkengulle : 06.06.15 kl. 14:44

  25. #944
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Hvad menes der egentligt med "skakten"? :)
    Der må du aldrig gå hen. Det er der hvor Mimse og Pabbe slår sig løs...


  26. #945
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Der må du aldrig gå hen. Det er der hvor Mimse og Pabbe slår sig løs...
    Jeg er om noget blevet endnu mere forvirret nu ;)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •