Side 67 af 138 FørsteFørste ... 17576465666768697077117 ... SidsteSidste
Viser resultater 991 til 1,005 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #991
    Slush er online nu Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Junker Se meddelelser
    Ja, men NJ er ikke en decideret boksspiller, hvorfor vi har brug for en sådan som hans makker. Dette forår har, efter Corners skade, med alt ønskelig tydelighed vist at konstellationen med NJ og en mindre angriber til at løbe i mellemrummene ikke er vejen frem.
    Er jo heller ikke fordi at det har fungeret med cornelius på toppen og en lille angriber...
    System skifte og fjern nogen af alle de defensive pligter, som vores offensive spiller har hængende over hovedet.

  2. #992
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    .... men bedømt på ovenstående interview tror jeg ikke, vi kommer til at se fire tilføjelser mere. Hvad siger I?
    Det afhænger af, hvem der bliver solgt.

    Lige nu er den kendte trup til opstart:
    Stephan Andersen
    Kim Christensen
    Johan Wiland
    Mikael Antonsson
    Zanka
    Christoffer Remmer
    Per Nilsson
    Tom Høgli
    Ludwig Augustinsson
    Daniel Amartey
    Brandur Olsen
    Bashkim Kadrii
    Thomas Delaney
    Nicolai Jørgensen
    Youssef Toutouh
    Mikkel Wohlgemuth
    Yones Felfel
    Kris Stadsgaard
    Danny Amankwaa
    Andreas Cornelius
    Rurik Gislason
    Marvin Pourie
    Benjamin Verbic
    Kasper Kusk
    Peter Ankersen

    Antager vi, at Gislason bliver solgt, efterlader det en trup på 24 spillere, hvilket er lige i underkanten - særligt med vores mange skader i mente. Danny Amankwaa lignede i dag ikke en, der kommer i spil de næste mange måneder. Genoptræningen af Cornelius går angiveligt godt, men han er heller ikke klar til opstarten. Så reelt har vi en trup på 22 mand, herunder 3 målmænd, hvoraf der er flere spørgsmåltegn. Bliver Stadsgaard nogensinde klar? Kan spillere som NJ, Kadrii, Nilsson og Antonsson komme igennem en hel sæson uden længere skadespauser?

    Jeg vil tro, at Ståle forsøger at skille sig af med både Wiland og Pourie. Jeg tror ikke på Jakob Busk, så vi vil nok skulle have en målmand samt en offensivspiller yderligere. Derudover mener jeg, at en midterforsvarer er en nødvendighed. En central midt bør ikke være førsteprioritet, men det er da en sårbar position. Igen må man bare konstatere, at det er ærgerligt, at CP ikke forlængede. Han har virkelig vist sit værd på det seneste som backup både i forsvaret og på midtbanen.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #993
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Vi står lidt i en prekær situation.

    Det er vel best-case at både Bashkim, Anton og Toutouh er klar til opstart om en tre ugers tid, og alt andet lige er deres grundform måske ikke helt på højde med den øvrige trup.

    Danny og Corner kan vel i bedste fald komme i spil til september, men det også vise sig at blive november.

    Derudover er der så den europæiske dimension, hvor Zanka og Antons UEFA-karantæner gør mig lidt nervøs.
    Det er særligt her CP's stop gør ondt, da vi med ham havde haft mulighed for at bevare en smule kontinuitet i den centrale akse ifm. kvalkampene. Nu skal vi bruge enten en ny centerforsvarer eller central midt, medmindre man vurderer at en Toutouh eller Kris når at blive klar til at danne par med Delaney på midten eller Pelle i forsvaret eller en lignende løsning med eksisterende spillere.

    Med økonomien in mente og udsigten til en for stor trup, hvis en UEFA-kval glipper (GYSE!!!!), kunne det tænkes/frygtes at Ståle og co. venter med yderligere forstærkninger (fraset angriber - det MÅ de arbejde på) til efter en evt. kvalifikation tll Europa League.
    Det er lidt et gamble for den sportslige ledelse for mig at se.
    På den ene side virker det satset at en angriber skulle være vores eneste prioritet nu, og at man ellers indleder sæsonen med nuværende besætning plus Bendtner eller (forhåbentlig) lignende... På den anden side er vi jo ikke nødvendigvis garanteret kvalifikation med en ny DC eller MC (af en hvis kaliber forstås).

    Forbandet med en sæson der trækker så mange spor ind i næste sæson.
    Sidst redigeret af FC William : 08.06.15 kl. 00:59

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #994
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Håber i den grad vi snakker en lille teknisk angriber, så vi slipper for det tonser bold Ståle står for
    Vi har tidligere søgt efter en angriber der kan spille i mellemrummet som det perfekte match til Corner, De Ridder blev købt til rollen, forlydender om Krohn Dehli etc. Men med tilgangen af Kusk og Verbic der begge kan trække ind og spille i rummet med NJ der trækker ned i mellemrummet og ikke mindst med Corner langtidsskadet er jeg overbevist om at det der søges er en Corner type, hvilket rigtigt nok er god logik i Ståle's system. Med det mener jeg dog ikke, som i tonser (som du), som vores knap så boldfaste og kreative konstellation i år har fordret men som i et levende angrebsspil hvor fløjene trækker ind og backerne skaber overtal og indlæg (som da vi spillede bedst)
    Sidst redigeret af bad boy : 08.06.15 kl. 07:21
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #995
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Købt :
    B Verbic.. ( Bedste spiller i Slovenien , spændende, men hvor god er den liga? )
    K Kusk.. ( Hvis han kan komme op på det niveau han havde i Aab så er det et klasse køb )
    P Ankersen.. ( Bedste højreback i Danmark )

    Forlader os :
    C Poulsen.. ( Desværre, for kunne være perfekt at beholde den rutine , og at han kan dække for midtbanen og forsvaret )
    S De Ridder.. ( En kæmpe skuffelse )
    B Sigurdason.. ( Alt i alt en skuffelse, men synes at han viste lidt i slutningen af sæsonen, så kunne være god at ha i truppen )
    K Foley.. ( Ærgeligt forløb i klubben )
    L Lindberg.. ( Intet tab )

    Forventet farvel :
    R Gislason ( Kunne godt lide ham, men skal nok videre nu )
    J Wiland ( Tak for din tid i KBH, og skal ud og ha fast spilletid )
    Y Felfel ( Har intet vist )

    Er bange for at vi "kun" får 1 spiller til, aller højst 2, men tror det ik..
    Er det nok?


    Det er jeg bange for det ik er, da vi er tyndt besat, og at vi ik ved hvordan vores skadet spillere kommer sig over de laaaaange skader..

    N Jørgensen ( Skrøbelig, og får sikkert endnu en skade i opstarten )
    B Kadrii ( Været langt tid ude, men håber virkelig at han kan ramme den form han havde da han blev skadet )
    Y Toutouh ( Er nok snart klar igen )
    M Anton ( Er nok snart klar igen )
    D Amankwa ( Lang tid ude )
    A Corner ( Lang tid ude )
    K Stadsgaard ( Ubekendt faktor )

    Jeg synes vi mindst mangler :
    En Center forsvarspiller..
    En Central midbanespiller..
    En TOP angriber..


    Håber på det bedste, men frygter det værste....


    Ps. Er grunden til Peter Ankersen ik har fået et nummer, at man måske afventer at Tom Høgli skal sælges, så han kan få nummer 2?

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #996
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    23

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg er meget enig i din iagttagelse Copenhagen Dream. Som Ståle snakkede i interviewet igår så tror jeg også max vi kan forvente 2 og ja måske endda kun én.

    Jeg så vildt gerne Bendtner komme til klubben. Kunne det tænkes at man kun har "lejet" Ankersen med forkøbsret så man kan bruge "årets budget" på Bendtner? - Der er jo umiddelbart intet der taler for at Ankersen ikke har kompetencerne til FC. Hvis det ikke kan blive ham, så ser jeg at der ikke er kommet nogle bud på Lasse Vibe som gør det rigtig godt i den svenske og i og for sig også på landsholdet. Eller måske Rosenberg - han er godt nok 32 år, men i mine øjne er han en klasseangriber i Skandinavien med internationalt snit - var han ikke på kant med Malmö's ledelse i vinters? ... Jeg ser også super gerne en afrikansk targetmand mit problem ligger bare i tilvænningsperioden, som man også husker fra Damen, der gik vel 1 - 1½ år før han var i gear - det har vi ikke råd til at vente på..

    Jeg så virkelig også gerne en god centerforsvar - jeg synes jo Rasmus Thelander ville passe super godt i vores trup og til at tage over for Anton og ellers kigge mod Göteborg de har lukket 5 mål ind i 13 kampe (!!) - uden jeg kender noget til deres spillere - kunne jo være vi havde en god ambassadør i Ludwig ;)

  11. #997
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Copenhagen Dream Se meddelelser
    Ps. Er grunden til Peter Ankersen ik har fået et nummer, at man måske afventer at Tom Høgli skal sælges, så han kan få nummer 2?
    jeg gentager lige et tidligere indlæg - "han har været Ståles nummer 1 på højre back hele sæsonen og en udmærket backup. Han kender holdet, systemet og han kan overleve at sidde på bænken." Yderligere er vi ikke økonomisk istand til at gå ud og købe en ny back hvis vi skal have alle de andre prioiteter hjem.
    - Høgli dækker begge backpladser, og agere første reserve på venstre back i hele næste sæson.


  12. #998
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Høgli har tidligere udtalt, at han en dag vil hjem til Norge og slutte af i Tromsø, men at det næppe bliver i år: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-afsked-i-2015

    Imod dette taler vel også, at vi ikke har forlænget med Foley.

    Man kan jo håbe at det manglende nummer skyldes, at vi er ved at hente en midterforsvarer og dermed lige skal have kabalen til at gå op først.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #999
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    LIdt mere nyt:

    Stephan forlænger til 2018. http://www.fck.dk/#/nyhed/2015/06/08...sen-forlaenger

    Pourie skal ingen steder foreløbigt: http://www.bold.dk/nyt/fck-vil-ikke-...-med-det-samme

    Edit: Forlænger til 2018 selvfølgelig
    Sidst redigeret af k@sper : 08.06.15 kl. 12:38

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1000
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #1001
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Frederik Sørensen kunne være en glimrende tilføjelse til vores forsvar.

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-italien-exit/

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1002
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Frederik Sørensen kunne være en glimrende tilføjelse til vores forsvar.

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-italien-exit/
    Absolut. Jeg bed dog mærke i, at Ståle sagde, at der egentlig ikke var budgetteret med en højreback, da vi hentede Ankersen, men muligheden var opstået. Jeg tror, vi er ude i noget af det samme, hvis vi skal hente en midtstopper - det skal være ekstraordinært. Den klasser mener jeg ikke, at Frederik Sørensen er i. Vi skal nok mere være oppe i Bjelland-klassen.

    Generelt tror jeg ikke, vi kommer til at se en central stopper. Jeg tror, vi kommer til at se en angriber og en offensiv spiller, der kan dække flere pladser. Hvorfor jeg tror det, har jeg forklaret længere oppe, så det vil jeg ikke pine jer med igen.

  21. #1003
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Generelt tror jeg ikke, vi kommer til at se en central stopper.
    Det er jeg slet ikke sikker på at du har ret i:
    http://www.fotbollskanalen.se/allsve...a-kommentarer/
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1004
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det er jeg slet ikke sikker på at du har ret i:
    http://www.fotbollskanalen.se/allsve...a-kommentarer/
    Artiklen er fra den 07-05-2015

  24. #1005
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Artiklen er fra den 07-05-2015
    Ja? Hvad er din pointe?
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •