Side 68 af 138 FørsteFørste ... 18586566676869707178118 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,006 til 1,020 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1006
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Ja? Hvad er din pointe?
    ... at der er løbet meget vand under broen siden den 7. maj, og at Panathinaikos er tæt på at lukke med Helander: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...k-emne/5588869

  2. #1007
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    ... at der er løbet meget vand under broen siden den 7. maj, og at Panathinaikos er tæt på at lukke med Helander: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...k-emne/5588869
    At Helander glipper, betyder jo ikke, at vi ikke er ude efter en midterforsvarer. Hvilket jeg tror var pointen med at hive den artikel frem.
    ...

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #1008
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Generelt tror jeg ikke, vi kommer til at se en central stopper. Jeg tror, vi kommer til at se en angriber og en offensiv spiller, der kan dække flere pladser. Hvorfor jeg tror det, har jeg forklaret længere oppe, så det vil jeg ikke pine jer med igen.
    Man skal dog huske på at Poulsen er væk, hvorved en gardering for midterforsvaret også er væk. Antonsson er muligvis skadet ind over sæsonstarten, og guderne må vide hvornår Kris Stadsgaard er spilleklar igen (og jeg håber personligt han ikke skal spille for os når han er).

    Dvs. hvis Stadsgaard og Anton ikke er klar til sæsonstart, så er Amartey førstereserve i forsvaret - men hvem skal så spille i stedet for ham på central midt?

    Behovet for forstærkninger til midteraksen afhænger i hvert fald ret meget af hvordan prognoserne udvikler sig for Kris, Anton og Toutouh.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #1009
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    At Helander glipper, betyder jo ikke, at vi ikke er ude efter en midterforsvarer. Hvilket jeg tror var pointen med at hive den artikel frem.
    Nej, muligvis ikke, men Helander er vel en enestående mulighed qua hans snarlige kontraktudløb. Jeg tvivler i hvert fald på at det er en position de har tænkte sig at bruge noget væsentligt beløb på, og derfor er Helander jo optimal. Så medmindre at der er flere oplagte spillere i samme situation som ham, eller måske helt uden kontrakt, så tror jeg ikke på at vi går efter en midterforsvarer.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1010
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Ja? Hvad er din pointe?
    Min første antagelse var at din pointe med at lægge linket op, var at vi var ved at hente Helander. Men nu da jeg kan læse at det ikke var det du ville med den, kan jeg simpelthen ikke se hvad det er artiklen siger, som indikerer at vi skulle være på jagt efter en midterforsvarer? Lange siger jo ingenting til spørgsmålene, og man jo generelt finde rygter om spillere på alverdens positioner til FCK. Det er jo slet ikke et bevis for at vi går efter en på lige netop den position.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1011
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Man skal dog huske på at Poulsen er væk, hvorved en gardering for midterforsvaret også er væk. Antonsson er muligvis skadet ind over sæsonstarten, og guderne må vide hvornår Kris Stadsgaard er spilleklar igen (og jeg håber personligt han ikke skal spille for os når han er).

    Dvs. hvis Stadsgaard og Anton ikke er klar til sæsonstart, så er Amartey førstereserve i forsvaret - men hvem skal så spille i stedet for ham på central midt?

    Behovet for forstærkninger til midteraksen afhænger i hvert fald ret meget af hvordan prognoserne udvikler sig for Kris, Anton og Toutouh.

    /Simon
    Ståle sagde i går til TV3 Sport, at både Toutouh og Antonsson ser ud til at kunne blive klar til sæsonstart. Men jeg synes ikke, at det ændrer på, at vi i hvert fald mangler en mand til den centrale midtbane efter Poulsens exit. Toutouh duer ikke derinde, medmindre vi møder bundhold på hjemmebane, der parkerer bussen (og selv her har han ikke overbevist fuldkommen), og det efterlader os med Amartey og Delaney til at besætte den centrale midtbane. Vi er således en enkelt skade til én af de to fra at skulle ud i alternative løsninger - og jeg bryder mig ikke om tanken om Toutouh centralt mod en stærk modstander i EL (eller i et derby for den sags skyld). Desværre synes jeg lidt, at man sidder med en fornemmelse af, at en central midtbanespiller kun bliver aktuelt, hvis Kvist ikke har fundet en klub i september/oktober, men omvendt MÅ Ståle og co. kunne se, hvor tyndt besat vi er derinde.
    Mvh.
    Dane

  11. #1012
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Desværre synes jeg lidt, at man sidder med en fornemmelse af, at en central midtbanespiller kun bliver aktuelt, hvis Kvist ikke har fundet en klub i september/oktober, men omvendt MÅ Ståle og co. kunne se, hvor tyndt besat vi er derinde.
    Forhåbentlig er der dog ikke længere noget, der hedder "september/oktober", men kun "1. september". Og ideelt slet ikke nogen af delene.

    I det mindste var Lors Jacobsen i kampform lige fra starten, da han endelig skrev under, men Poulsen var tydeligvis ikke. Og begge var udelukkede i UEFA-kampe. Jeg er ved Gud ingen entusiast omkring Europa League, men nu er vi jo efterhånden i en position hvor der virkelig skal skrabes points sammen for at holde seedningen til en evt. Champions League-kvalifikation – medmindre der sker noget meget overraskende, er den seedning væk samtidig med at vores 10/11-sæson forsvinder her næste sommer.

    Så spillere der dalrer rundt, og ikke kan beslutte sig til om de vil være her, bør være fortid. Der kan komme spillere ind sent i vinduet, men klubløse selvtrænere skal der virkelig være andre, ekstra gode grunde til at tage med i truppen.


  12. #1013
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Ståle sagde i går til TV3 Sport, at både Toutouh og Antonsson ser ud til at kunne blive klar til sæsonstart. Men jeg synes ikke, at det ændrer på, at vi i hvert fald mangler en mand til den centrale midtbane efter Poulsens exit. Toutouh duer ikke derinde, medmindre vi møder bundhold på hjemmebane, der parkerer bussen (og selv her har han ikke overbevist fuldkommen), og det efterlader os med Amartey og Delaney til at besætte den centrale midtbane. Vi er således en enkelt skade til én af de to fra at skulle ud i alternative løsninger - og jeg bryder mig ikke om tanken om Toutouh centralt mod en stærk modstander i EL (eller i et derby for den sags skyld). Desværre synes jeg lidt, at man sidder med en fornemmelse af, at en central midtbanespiller kun bliver aktuelt, hvis Kvist ikke har fundet en klub i september/oktober, men omvendt MÅ Ståle og co. kunne se, hvor tyndt besat vi er derinde.
    Jeg er ikke uenig i, at den centrale midtbane bør styrkes, men du glemmer trods alt Brandur, som vel som den eneste af de nye har udnyttet skadeshelvedet og er rykket op i hierarkiet. Og så længe Wohlgemuth ikke har fået silkesnoren, må han vel også forventes at blive i truppen som gardering til midtbanen. Hvis Toutouh er klar til sæsonstart, frygter jeg, at Ståle mener, midtbanen er god nok, som den er. Men den skriger IMO på offensiv kvalitet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #1014
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er ikke uenig i, at den centrale midtbane bør styrkes, men du glemmer trods alt Brandur, som vel som den eneste af de nye har udnyttet skadeshelvedet og er rykket op i hierarkiet. Og så længe Wohlgemuth ikke har fået silkesnoren, må han vel også forventes at blive i truppen som gardering til midtbanen. Hvis Toutouh er klar til sæsonstart, frygter jeg, at Ståle mener, midtbanen er god nok, som den er. Men den skriger IMO på offensiv kvalitet.
    Brandur har indtil videre ikke fået ét eneste minut som centrale midtbanespiller på førsteholdet. Jeg tror slet ikke, at Ståle mener, at han (endnu) har de defensive kvaliteter, som rollen kræver i vores system. Jeg ser ham udelukkende som aktuel på venstre kant, hvor han startede mod SønderjyskE, og som hængende angriber, hvor han blev skiftet ind i går og tidligere har fået spilletid. Jeg tror i det hele taget snarere, at man skal håbe på, at Brandur bliver en ny Martin Vingaard, snarere end den næste 8'er i Ståles 4-4-2.
    Mvh.
    Dane

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1015
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-anthony-annan

    Sæt i gang Ståle, hvis han stadig har nok kvalitet. Husker ham som en stærk central midtbanespiller, men synes hans karriere har gået den forkert vej efter S04/Rosenborg....

  16. #1016
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Brandur har indtil videre ikke fået ét eneste minut som centrale midtbanespiller på førsteholdet. Jeg tror slet ikke, at Ståle mener, at han (endnu) har de defensive kvaliteter, som rollen kræver i vores system. Jeg ser ham udelukkende som aktuel på venstre kant, hvor han startede mod SønderjyskE, og som hængende angriber, hvor han blev skiftet ind i går og tidligere har fået spilletid. Jeg tror i det hele taget snarere, at man skal håbe på, at Brandur bliver en ny Martin Vingaard, snarere end den næste 8'er i Ståles 4-4-2.
    Det er muligt, du har ret. Tilbage i september beskrev Brian Riemer ham godt nok som en offensivt indstillet midtbanespiller, der også kan spille lige bag angriberen om nødvendigt: https://www.youtube.com/watch?v=Mv-UkXkLYLc
    Jeg har stor fidus til hans potentiale som central midtbanespiller, men jeg har så heller ikke stor fidus til Ståles fodboldfilosofi.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. #1017
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-anthony-annan

    Sæt i gang Ståle, hvis han stadig har nok kvalitet. Husker ham som en stærk central midtbanespiller, men synes hans karriere har gået den forkert vej efter S04/Rosenborg....
    Nej tak. Jeg har været stor fan og fortaler tidligere. Men han har været en skygge af sig selv siden Rosenborg. Hvis også en spiller, hvor onde tunger stiller spørgsmålstegn ved alderen.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1018
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er muligt, du har ret. Tilbage i september beskrev Brian Riemer ham godt nok som en offensivt indstillet midtbanespiller, der også kan spille lige bag angriberen om nødvendigt: https://www.youtube.com/watch?v=Mv-UkXkLYLc
    Jeg har stor fidus til hans potentiale som central midtbanespiller, men jeg har så heller ikke stor fidus til Ståles fodboldfilosofi.
    Det er også den plads, han primært har dækket på U-19- og vist også reserveholdet. Og jeg skal da ikke afvise, at han kan komme til at gøre sig gældende centralt på førsteholdet på sigt. Men noget tyder i hvert fald på, at han - som så mange andre før ham - bliver sluset ind på kanten først, og jeg synes, at alt tyder på, at han ikke er aktuel til den centrale midtbane i den kommende sæson. Men det kan et par skader til Amartey og Delaney selvfølgelig hurtigt lave om på.
    Mvh.
    Dane

  20. #1019
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er ikke uenig i, at den centrale midtbane bør styrkes, men du glemmer trods alt Brandur, som vel som den eneste af de nye har udnyttet skadeshelvedet og er rykket op i hierarkiet. Og så længe Wohlgemuth ikke har fået silkesnoren, må han vel også forventes at blive i truppen som gardering til midtbanen. Hvis Toutouh er klar til sæsonstart, frygter jeg, at Ståle mener, midtbanen er god nok, som den er. Men den skriger IMO på offensiv kvalitet.
    For ikke at tale om Ståles store fidus - Remmer som CM....
    Ikke at jeg forstår det helt, men i forbindelse med købet af Ankersen frygter jeg virkelig at det er dér, hvor Ståle ser ham som primær backup i den kommende sæson....

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1020
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Måske lidt off topic ifm. transfertråden, men jeg vidste ikke rigtigt hvor jeg ellers skulle placere dette.

    Jeg har genset sæson-DVDen fra jubelsæsonen 2010-11.

    Én ting, jeg lagde mærke til, var den enorme vindervilje og gejst, der var på holdet. Man VILLE bare vinde for enhver pris, og alle mand kæmpede hele kampen.

    Nuvel, man havde klassespillere som bl.a. Grønkjær, N'Doye, Santin m.fl. Det hjælper selvfølgelig.

    Men kunne man få reetableret denne gejst, så er meget vundet.

    Forudsætningerne burde være til stede, da træneren/manageren er den samme.

    Og kom så gerne med den klasseangriber, Hr. Manager :-)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •