Side 7 af 138 FørsteFørste ... 456789101757107 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Er han ikke først blevet løst fra sin tidligere klub nu her?

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Er han ikke først blevet løst fra sin tidligere klub nu her?
    Nej. Og det er også ligegyldigt. Det er jo ikke fordi han har været uden for rækkevidde.

    11 kampe i 12/13 sæsonen i UAE. Intet efter det. Manden er færdig og har været det i årevis.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Her er en liste fra BT over tyve spillere, de tror kan ende i Superligaen til sommer.

    Jeg ved ikke om det bare er rene gæt eller om der er noget kildenetværk inde over, men i hvert fald kæder journalisten København sammen med Jiloan Hamad, William Kvist, Nabil Bahoui, Peter Ankersen, Pål Andre Helland, Alhassan Kamara, Kasper Kusk, Mohammed Elyounoussi, Iver Fossum og Nicklas Bendtner.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  5. #94
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Her er en liste fra BT over tyve spillere, de tror kan ende i Superligaen til sommer.

    Jeg ved ikke om det bare er rene gæt eller om der er noget kildenetværk inde over, men i hvert fald kæder journalisten København sammen med Jiloan Hamad, William Kvist, Nabil Bahoui, Peter Ankersen, Pål Andre Helland, Alhassan Kamara, Kasper Kusk, Mohammed Elyounoussi, Iver Fossum og Nicklas Bendtner.
    Minder mere som om de har været her forbi sideliniens transfertråd.


  6. #95
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Til ligningen skal nu yderligere lægges, at Youssef Toutouh er skadet.

  7. #96
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Jeg så gerne, at man hev et ungt talent op i truppen som 4. mand i midterforsvaret, hvor han primært gjorde sig på reserveholdet og i sporadiske pokalkampe. Jeg ved dog ikke, om vi har nogen på spring, nu hvor Mads Nordam blev solgt til Lyngby.
    Lasse Lindbjerg er manden du søger, og han er en habil spiller på reserveholdsligaen, og har fået et par kampe i pokalen (jeg mindes dog at det var som hj. back).

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Lige nu står vi med 3 decidere centrale midtbanespillere, hvoraf 1 har kontraktudløb til sommer, og det er stadig tvivlsomt, hvorvidt der bliver forlænget. Samtidig lader det til, at Toutouh ikke længere benyttes inde i maskinrummet. Måske pga. han mangler de fysiske og defensive færdigheder. Anyway, såfremt CP stopper, skal vi som minimum have en central midt.
    Vi har et talent løbende rundt på reserveholdet (som i øvrigt så stærk ud i reserveholdskampen mod AAB) i form af Wohlgemut, og yderligere har vi Brandur Olsen der er har været inde over en del kampe i denne sæson (hovedsageligt indhop i pokalen). Jeg tror ikke du har ret mht. Yus, han blot blevet smidt ud på venstre/højre central midt fordi vi ikke kompetente nok kanter som det er nu, hans fremtid ligger som COM/CM.

    Det giver altså:
    2 Talenter
    2(4) Førsteholdsspillere afhængig af om CP forlængere og Yus kan få titlen som CM.
    - Det burde ikke være en prioiteret plads at få styrket, med mindre der er noget særligt spændende der byder sig (Læs: Kim Källström).

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Angrebet er et stort spørgsmålstegn, men Ståle har været ud og sige, at vi skal have en ny angriber, så det får vi nok.
    Hvis jeg kender Ståle ret så har vi fået en ny angriber i form af NJ18, og der sker kun noget foran hvis det spektakulært (Læs: The Lord). Ellers tror (og håber) jeg på at vi køber kanter/wings ind som kan dække toppen, f.eks. Nabil Bahoui der dækker begge kanter OG toppen.

    Berat Beciri scorede i øvrig hattrick i reserholdskampen (mod ÅB), og lignede en mand som muligvis kunne blive hevet op i førsteholdstruppen til sommer. Måske mest en mand til bredden i første omgang, men med udgangspunkt i reserveholdskampen kunne han godt blive spændende i fremtiden.
    - en kamp hvor flere gjorde sig bemærkede, bl.a. Pierre Larsen (hj. back på leje fra Roskilde).

    Jeg tror ikke vi skal forvente os mere end max 3 spillere, hvilket også er fint så længe der blevet handlet kompetent ind, og at vi ikke sælger nøgle spillere fra.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 21.04.15 kl. 02:01

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #97
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg er meget enig med Wonderboy i det meste af indlægget. Men Lasse Lindbjerg kan vel efterhånden ikke kategoriseres som et ungt talent, da han er 23 år. Han er en fantastisk squad-spiller, men han bliver næppe andet end reserve for reserverne i FCK. Jeg er derfor enig med Jinx13 i, at det ville være super hvis vi på u19 havde et stort forsvarstalent rendende (har vi mon det?), som langsomt kunne sluses op på 1. holdet. Det var vel det, som vi håbede Nordam kunne.

    Mht Pierre Larsen som du omtaler, så har vi (så vidt jeg har forstået) kun lånt ham i en kamp. Og da han tidligere er kasseret af klubben, så kan jeg heller ikke forestille mig, at han har en fremtid hos os.

    Men forøvrigt et rigtig flot resultat i går af reserverne mod et stærkt AAB-hold. Og spændende med Beciri. Om han har talent til 1. holdet ved jeg ikke, men han ser sgu lidt klejn ud på billederne :-)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #98
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hvis vi får 3 spillere hvor ihvertfald de 2 går lige i start 11 er jeg meget optimistisk, hvem er det største talent vi har løbende i baggården ?

  12. #99
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er meget enig med Wonderboy i det meste af indlægget. Men Lasse Lindbjerg kan vel efterhånden ikke kategoriseres som et ungt talent, da han er 23 år. Han er en fantastisk squad-spiller, men han bliver næppe andet end reserve for reserverne i FCK. Jeg er derfor enig med Jinx13 i, at det ville være super hvis vi på u19 havde et stort forsvarstalent rendende (har vi mon det?), som langsomt kunne sluses op på 1. holdet. Det var vel det, som vi håbede Nordam kunne.
    Vi har jo stadig 4 cb's på kontrakt, udover Lindbjerg (Kris, Anthon, Zanka og Pelle). Jeg er selvfølgelig i at det kunne være rart at hive en ungdomsspiller op som stille kan køres ind, men jeg synes vi er dækket ind - specielt når vi har Amartey i baghånden også sagtens kan spille pladsen.
    Jeg tror efterspørgslen kommer fordi der mangler tillid til Kris kan komme tilbage, samt lysten til at udvikle talenter, og der ligger min bekymring/lyst også. MEN når Kris kommer tilbage burde vi være mere end godt rustet til at kunne klare næste sæson.

    Med tal er det:
    4 Førsteholdsspillere
    1(2) Backup's: Amartey(Delaney)
    1 Lindbjerg som så er reserve for reserverne.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mht Pierre Larsen som du omtaler, så har vi (så vidt jeg har forstået) kun lånt ham i en kamp. Og da han tidligere er kasseret af klubben, så kan jeg heller ikke forestille mig, at han har en fremtid hos os.
    Super med lidt intel, synes blot han spillede en super kamp.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men forøvrigt et rigtig flot resultat i går af reserverne mod et stærkt AAB-hold. Og spændende med Beciri. Om han har talent til 1. holdet ved jeg ikke, men han ser sgu lidt klejn ud på billederne :-)
    Vildt flot, specielt når man tager i betragtning af at det var næsten fuldt U19 hold. Mht. Beciri så er han ikke særlig bred, men den ekstra muskelmasse kommer vel med alle de her reserveholds kampe. Som vi håber hans "step-over" finter er lige så effektive når han en dag kommer i suppen! :D

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #100
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er derfor enig med Jinx13 i, at det ville være super hvis vi på u19 havde et stort forsvarstalent rendende (har vi mon det?), som langsomt kunne sluses op på 1. holdet. Det var vel det, som vi håbede Nordam kunne.
    En af grundene til at man lod Nordam gå, skulle angiveligt være, at man hellere ville satse på Marcus Mathisen, som også var med for reserverne i går. Han er pt. på U19-landsholdet (men ikke som førstevalg) og skulle være en mere komplet spiller end Nordam. Tiden vil vise, om man har set rigtigt, men det er i hvert fald ikke helt utænkeligt, at Mathisen bliver rykket op i førsteholdstruppen til sommer, hvis det lykkes at finde en ny klub til Stadsgaard.
    HIC SUNT LEONES

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Området der SKAL styrkes er med garanti kanterne, især efter NJ18 er blevet top-gun.

    Vi har lige nu Amankwaa, Rurik som deciderede kanter. Yus kan til nød spille venstre/højre midt, men han bliver aldrig wing/kant. Det samme gælder Delaney som også kan spille venstre midt, men som heller aldrig bliver en wing/kant. Det er altså noget af et hul som det giver os på venstrekanten når NJ18 ikke er der mere.

    I teorien kan Steve spille venstre kant, men han har endnu ikke være rykket derud selv vi flere gange har haft muligheden. Bjørn spillede højrekanten sidst, men jeg har min tvivl om han skal fortsætte karrieren i København, der er simpelthen for langt mellem snaps'ne. Og som alment kendt er Rurik ikke den rigtige type, og hans plads på bænken signalere vel også at han ikke indgår i Ståles planer.

    I tal giver det:
    2 Førsteholdsspillere (Rurik formentlig på vej ud)
    2(4) backup's: NJ18 og Bjørn (Ridderen, Bashkim)

    Deraf kan kun Amankwaa og Bjørn spille hj. kant (foruden Gisla), hvilket efterlader truppen forholdsvis tam på den position. Jeg synes Amankwaa er spændende, men der mangler stadig 20-30% før han står først på holdkortet. Vi mangler spillere til førsteholdet (på begge kanter), og det er så markant en del af vores spillestil at offensiven starter over kanterne, at vi simpelthen skal købes ind fra (vores) øverste hylde.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 23.04.15 kl. 10:40

  17. #102
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    En af grundene til at man lod Nordam gå, skulle angiveligt være, at man hellere ville satse på Marcus Mathisen, som også var med for reserverne i går. Han er pt. på U19-landsholdet (men ikke som førstevalg) og skulle være en mere komplet spiller end Nordam. Tiden vil vise, om man har set rigtigt, men det er i hvert fald ikke helt utænkeligt, at Mathisen bliver rykket op i førsteholdstruppen til sommer, hvis det lykkes at finde en ny klub til Stadsgaard.
    Marcus havde allerede været i 1. holds truppen, hvis ikke han var rendt ind i en skade i vinter.

  18. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Marcus havde allerede været i 1. holds truppen, hvis ikke han var rendt ind i en skade i vinter.
    I forlængelse af dette. Så vidt jeg kan huske, så var som sagt planen at Marcus skulle agere 4. forsvar når nu Kris var ude. Efter at Marcus blev skadet så blev Lindbjerg hentet ind for at udfylde tomrummet til træning og på reserveholdet. Lindbjerg var aldrig tiltænkt at skulle komme i nærheden af startopstillingen, men var kun hentet ind til træningsbanen. De kampe jeg har set, så er han ikke i nærheden af at have niveau til FCK. men det er stadig flot at han tager en tørn og hjælper klubben i hverdagen, selvom han kendte præmisserne.

    Som jeg ser det med midtbanen, så er Brandur og Wohlgemuth ikke gode nok til at agere 3. valg endnu. De er nogle spændende spillere, men mangler stadig meget. De trænger begge til at blive udlejet før de er klar til at komme ind omkring startopstillingen. Er også bange for at Wohlgemuth aldrig kommer til at forløse sit store potentiale på grund af hans skader.
    Jeg har mistet troen på Toutouh på midten. Han er en spændende spiller men han passer slet ikke ind i FCK's spillestil, og kan kun bruges fordelagtigt på midten i få kampe, hvor presset ikke er særligt høj. Så hvis CP forsvinder bliver vi nød til at hente en ny spiller ind. Ved ikke hvem det skulle være, men en mere balanceret spiller mod nogle offensive kvaliteter ala da Claudemir lige kom til klubben. Boldfast, løbestærk og med blik for medspillerne fremme på banen.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #104
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hvad blev der egentlig af Aboubakar Keita? Var han ikke tiltænkt en defensiv rolle på holdet, når/da han fyldte 18 år?

  21. #105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Dunsedrengen Se meddelelser
    Hvad blev der egentlig af Aboubakar Keita? Var han ikke tiltænkt en defensiv rolle på holdet, når/da han fyldte 18 år?
    Jo, og det er han formentlig stadig. Men han bliver vist først 18 til november...


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

  22. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •