Side 8 af 138 FørsteFørste ... 5678910111858108 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg ser et stort potentiale i Wohlgemuth.. Han er som type den perfekte 6'er til vores system.. Er generelt rigtig gode venner med bolden, og er ikke bange for hele tiden at gøre sig spilbar og "kræve" bolden.. Noget som jeg mangler lidt ved eksempelvis Delaney, der qua hans manglende evner på bolden godt kan forfalde til at gemme sig lidt, når pladsen bliver træng.. Det tvinger ofte vores backs til at spille langt i mangel af andre spilmuligheder..

    Samtidig lader Wohlgemuth også til at have et fint blik for offensive bolde frem i banen. Selvfølgelig skal han udvikle sig for at kunne gøre sig gældende på så vigtig en position på 1. holdet, men kan han holde sig skadesfri tror jeg virkelig på vi her har en fremtidig mand til CM med større kvaliteter end både Kvist og Delaney..

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    "...Er generelt rigtig gode venner med bolden, og er ikke bange for hele tiden at gøre sig spilbar og "kræve" bolden.. Noget som jeg mangler lidt ved eksempelvis Delaney, der qua hans manglende evner på bolden godt kan forfalde til at gemme sig lidt, når pladsen bliver træng.. Det tvinger ofte vores backs til at spille langt i mangel af andre spilmuligheder.. "

    Det er bestemt ikke sådan, jeg kender Delaney - tværtimod. Han er i min optik meget opmærksom på sine positioner og hvor han skal gøre sig spilbar. Han er NETOP indbegrebet af holdspilleren, der altid er bevidst om sit ansvar, og Delaney kan altså også spille fodbold, selv i pressede situationer. Men Wohlgemuth kan da godt have større potentiale? Jeg ved det ikke, for jeg har næsten ikke set ham spille. Jeg kan bare ikke acceptere, at Delaneys evner og indsats bliver undervurderet mere end godt er :-)


  3. #108
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Det er bestemt ikke sådan, jeg kender Delaney - tværtimod. Han er i min optik meget opmærksom på sine positioner og hvor han skal gøre sig spilbar. Han er NETOP indbegrebet af holdspilleren, der altid er bevidst om sit ansvar, og Delaney kan altså også spille fodbold, selv i pressede situationer. Men Wohlgemuth kan da godt have større potentiale? Jeg ved det ikke, for jeg har næsten ikke set ham spille. Jeg kan bare ikke acceptere, at Delaneys evner og indsats bliver undervurderet mere end godt er :-)
    Delaney er blevet MEGET bedre med bolden i denne sæson, jeg ved fandeme ikke hvad der er sket henover sommeren/vinteren. Sidste sæson var jo et ultimativt lavpunkt for ham, som han også selv har påpeget mange gange efterhånden. Han har altid fightet, været en holdspiller osv. men hans spil med fødderne bremsede alt opspil i sidste sæson.
    Jeg er næsten 99% sikker på at CP var købt til at gå direkte ind i startopstillingen, men Delaney har simpelthen bare gjort det for godt til at Ståle har kunne smide ham på bænken.

    Ved godt at mange sukker efter en offensivt indstillet midtbane, og det ser jeg da også godt selv - men lige i øjeblikket med Amartey, Delaney og CP så kan man jo næsten ikke ønske mere, taget i betragtning hvor meget vi alle har sukket efter gode 6'ere lige siden Kvist's afgang i 2011. Modstanderhold har jo nærmest bare spadseret forbi vores midtbane, så det er da rart at se nogle spillere der fungerer mur.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  4. #109
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    https://www.youtube.com/watch?t=132&v=flVzkVhmOFE

    I de kommende måneder skal vi rekruttere et par meget vigtige medarbejdere mere til staben
    Ny/en assistenttræner mere?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #110
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    181

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Man kunne da håbe, at der kommer en angrebstræner og/eller en træner, der er dygtig til at træne dødbolde :)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg håber, det er gode spillere, der er tale om.

  9. #112
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Tja HVIS vi skal til at være med i CL snart, så skal der graves dybt i pengepungen....det koster at være med til at lege med de store og komme ud i Erupa. Så håber da at det er den høje hylde man kikker på og ikke bare frikøber en lejet spiller og så siger at nu står FCK stærkt......der skal bruges penge for at få kvalitet af den rette støbning.

    Angriber, og højre midt, og en off midt :-)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #113
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Of topic: Hvor er det dog befriende at vores sportslige fyrtårn taler så klart og tydeligt, og bruger så få floskler. Det er ikke hverdagskost i fodboldverdenen. Det er vel personifikationen af forskellen mellem os og Vestegnen!

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Håber det betyder Reimer ryger tilbage hvor han hører til , lad os få en assistent med noget power !! 2-3 nye spillere og jeg er meget positiv

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ståle fortæller at alle pengene var brugt i januar:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-har-budgetter

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Han tvinger sig næsten i spil til transfervinduet gang på gang den kære Falk!

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ke-driblinger/

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Falk kunne sagtens være et emne håber bare vi er oppe på et niveau højere, mere og mere tyder på NJ er færdig sin kant hvilken vil sige vi skal have 2 nye kanter plus en angriber vel. Også afhænger det vel lidt af om CP tager en sæson til, ellers er vi vel fornuftig garderet

  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Højere niveau end Falk? Tror du tænker på meget urealistiske spillere så.

    Falk har over 120 kampe i superligaen, er en seriøs kandidat til kanten ved U21 og så skal vi ikke igennem endnu en 'tilvænnings' periode ala Mussis. Jeg tror at den eneste grund til at Falk stadig er i Superligaen, er pga. hans mange skader - men det ligner at det er noget han har fået styr på nu, hvor han kun misset 5 kampe i denne sæson - derudover har han spillet 90 minutter i rigtig mange kampe i træk. Jeg vil spå at Falk er i top 3 over bedste teknik i hele superligaen og har den x-factor vi har brug for. Han stråler virkelig på et middelmådigt OB hold med en træner der ikke har fokus på offensiven.

    Med kun ét år tilbage til sommer, og med OB der før har vist at de ikke har noget i mod at sælge profiler til os for småpenge (Gislason og Kadrii) - så tror jeg sagtens at vi kan snuppe ham for maks 10 mio.

    En spiller som er "et niveau højere" er f.eks. en spiller som Bahoui der, hvis han overhovedet vil til København, nok koster i omegnen af 25 mio. og også lider under mange skader.

    Nu tager jeg det selvfølgelig også for givet af Kusk er interesseret i at komme til København, og at vi er interesserede i at hente ham - men han og Falk kunne godt hentes for en samlet pris for ca. 15-20 mio.

    SA
    Remmer - Zanka - Anton - Ludwig
    Kusk - Amartey - Delaney - Falk
    NJ - ?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Bare af nysgerrighed ved nogen hvor mange mål og assist Falk har i superligaen ?

  23. #120
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Bare af nysgerrighed ved nogen hvor mange mål og assist Falk har i superligaen ?
    Hvis det hele skal gå op i statistik og tal, så kunne vi ligeså godt sværge til Hernings nye scouting system. Nu handler det om hvad spilleren leverer på banen, og har man bare set lidt OB kampe, er det rimelig tydeligt at se at Falk er FOR god til det hold. Der er jo også en grund til at Ajax har vist interesse engang, men som nævnt før så har skader gjort det svært for ham at tage næste skridt - fuldstændig som NJ.

    Ludwig har lavet flere assist for os i foråret, end han gjorde for IFK i hele sidste sæson. Jeg er nu rimelig glad for at vi hentede ham alligevel.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •