Side 85 af 138 FørsteFørste ... 35758283848586878895135 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,261 til 1,275 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1261
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,434

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er muligt, fedtet ikke sad på maven, men Tobiasens røv fik VFM's til at ligne et strygebræt.
    Klassekommentar :-)

  2. #1262
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    62

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    - Han er typen, der i Toulouse stod med vanter på i 12-15 grader. Det er der ikke noget galt i, men det kan godt være en udfordring.
    det gjorde claudemir jo også indtil det sidste

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #1263
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    54

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Okay, så brugte man lige en time på at skrive et indlæg, og så er man i mellemtiden blevet logget ud, så kunne ikke poste det....fedt! Prøver her at kreere indlægget igen, dog i noget mindre udgave:

    Jeg synes det er helt vildt og uden sans for hvad der er muligt når jeg læser mange af indlæggende herinde. Folk brokker sig over manglende bredde, skader, karantæner og folk der skal hentes ind på holdet. Lad os nu liiiiiige tage ja-hatten på og se på realiteterne. Vi har hentet stærk kvalitet ind til start 11'eren....fået den manglende fart på højre backen, fart, mål og teknik på kanterne og hentet (forhåbentlig) den angriber vi har skreget på. Okay....det kunne være fedt at hente en stærk midt midt til at supplere Delaney og Armatey, samt en midterforsvarer til at aflaste Zanka og Antonsson, but still!

    Prøv nu lige at kig på det:

    Start 11'er:
    1. Stephan Andersen
    22. Peter Ankersen
    15. Mikael Antonsson
    25. Mathias Zanka Jørgensen
    3. Ludwig Augustinsson
    7. Benjamin Verbic
    8. Thomas Delaney
    18. Daniel Amartey
    17. Kasper Kusk
    19. Federico Santander
    10. Nicolai Jørgensen

    Bænk:
    41. Kim Christensen
    2. Tom Høgli
    4. Pelle Nilsson
    9. Bashkim Kadrii
    11. Andreas Cornelius
    20. Christoffer Remmer
    23. Marvin Pourie
    24. Youssef Toutouh
    32. Danny Amankwaa
    36. Brandur Hendriksson Olsen

    Hvis det ikke er en trup de fleste ville savle over så ved jeg sgu ikke om de burde indlægges. Der er alt for meget Football Manager over indlæggende herinde hvor man køber gud og hver mand. Tænk nu over om det økonomisk er realistisk, om det sportsligt er realistisk at hente en klasse spiller for at smide ham ind i superligaen mod Hobro osv.

    En bænk med Cornelius, Bashkim, Toutouh og Amankwaa! 4 spillere som ville være i start 11'eren hos mere eller mindre alle andre hold herhjemme.

    Igen, jeg kan godt se at det ville lune med en klasse CB. Pelle Nilsson er et kæmpe flop i mine øjne. Anfører i Bundesligaen!? Det er godt nok ikke noget jeg har kunne se. Fejlplacerer sig ofte, uskarp mand mod mand, langsom og ingen leder attitude. Stadsgaard er færdig, så ja, en CB ville være konge.

    CM er også et sted hvor vi kan være sårbare. Kvist er urealistisk, selvom han ville løse mange af vores udfordringer der. Men Delaney og Amartey er energiske, fighter, har visionerne og teknikken. Farlig på låget og Amarteys hammer udefra er et godt våben.

    Men både for CB og CM synes jeg at vi har reserverne der kan tråde til. Og hvis vi henter nogle i vinduet til disse pladser øger det kun min begejstring endnu mere.
    Men generelt set...så er det her en klassetrup! Er så træt af tuderi og pjevseri herindefra.

    Med hensyn til skader og karantæner i dét omfang vi har været ramt i, så vil det ødelægge rytmen på ethvert hold. Vi var/er ramt på centrale pladser og spillere. Forestil jer Barca som må undvære Messi, Iniesta, Piqeue, Neymar og Busquets.....så kører de altså heller ikke bare lige modstanderne over.

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #1264
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Djcasp Se meddelelser
    Hvis det ikke er en trup de fleste ville savle over så ved jeg sgu ikke om de burde indlægges. Der er alt for meget Football Manager over indlæggende herinde hvor man køber gud og hver mand. Tænk nu over om det økonomisk er realistisk, om det sportsligt er realistisk at hente en klasse spiller for at smide ham ind i superligaen mod Hobro osv.

    En bænk med Cornelius, Bashkim, Toutouh og Amankwaa! 4 spillere som ville være i start 11'eren hos mere eller mindre alle andre hold herhjemme.

    Igen, jeg kan godt se at det ville lune med en klasse CB. Pelle Nilsson er et kæmpe flop i mine øjne. Anfører i Bundesligaen!? Det er godt nok ikke noget jeg har kunne se. Fejlplacerer sig ofte, uskarp mand mod mand, langsom og ingen leder attitude. Stadsgaard er færdig, så ja, en CB ville være konge.

    CM er også et sted hvor vi kan være sårbare. Kvist er urealistisk, selvom han ville løse mange af vores udfordringer der. Men Delaney og Amartey er energiske, fighter, har visionerne og teknikken. Farlig på låget og Amarteys hammer udefra er et godt våben.
    Men netop de ting du selv udpeger som sårbare i vores trup, er vel akkurat det samme som andre hungrer efter? Du er jo tydeligvis selv på samme side, og når dette så er sagt, så vil jeg mene at meget af din skråsikkerhed omkring vores trup vil falde til jorden herinde, da man kan fjerne Antonsson fra start 11'eren, samt Kadrii, Corner, Amankwaa og Toutouh fra bænken pr. dags dato. Derudover er Pourie vel ikke en Ståle-favorit og at lægge så stort et pres på Brandur kan heller ikke være ønsketænkningen.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #1265
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Off Topic

    http://m.bt.dk/fodbold/bt-afsloerer-...endby-i-dialog

    Yeees!!! A match made in heaven - prollen over dem alle, Nicki Bille, rygtes til DK's mest usmagelige klub. Jeg håber i den grad, at skiftet bliver en realitet.
    #1


  9. #1266
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    54

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Men netop de ting du selv udpeger som sårbare i vores trup, er vel akkurat det samme som andre hungrer efter? Du er jo tydeligvis selv på samme side, og når dette så er sagt, så vil jeg mene at meget af din skråsikkerhed omkring vores trup vil falde til jorden herinde, da man kan fjerne Antonsson fra start 11'eren, samt Kadrii, Corner, Amankwaa og Toutouh fra bænken pr. dags dato. Derudover er Pourie vel ikke en Ståle-favorit og at lægge så stort et pres på Brandur kan heller ikke være ønsketænkningen.
    Falke...du har helt ret. Jeg er heller ikke blind overfor de udfordringer vi pt har. Jeg prøver bare at bevare fatningen og ja-hatten :-)

    Bashkim forventes jo at kunne spille 20-30 minutter per kamp snarest, og fint at bruge ham som indskifter så. Antonsson og Toutouh forventes også snarligt tilbage. Det jeg mener er også at vi jo ikke bare kan købe os fri af dette. Muligt at lave lejeaftaler med spillere som kan erstatte dem indtil vinterpausen, men det giver udfordringer på den økonomiske front.

    Og egentlig er jeg bare lidt glad i låget over et af de bedste transfer vinduer i flere år. Muligt at nyindkøbene ikke slår til, og så er vi jo lige vidt, men jeg tillader mig at mene at vi ser klart stærkere ud end på samme tid sidste år, og generelt hele den her sæson.

    Mange påpeger også det her med at vi i de første kval runder ikke kan stille stærkeste hold på grund af skader og karantæner (og Santander der først tiltræder efter hans Copa Libertadores), but again, thats life. Stadig mener jeg ar den start 11'er vi kan stille er stærk nok.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1267
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Djcasp Se meddelelser
    Falke...du har helt ret. Jeg er heller ikke blind overfor de udfordringer vi pt har. Jeg prøver bare at bevare fatningen og ja-hatten :-)

    Bashkim forventes jo at kunne spille 20-30 minutter per kamp snarest, og fint at bruge ham som indskifter så. Antonsson og Toutouh forventes også snarligt tilbage. Det jeg mener er også at vi jo ikke bare kan købe os fri af dette. Muligt at lave lejeaftaler med spillere som kan erstatte dem indtil vinterpausen, men det giver udfordringer på den økonomiske front.

    Og egentlig er jeg bare lidt glad i låget over et af de bedste transfer vinduer i flere år. Muligt at nyindkøbene ikke slår til, og så er vi jo lige vidt, men jeg tillader mig at mene at vi ser klart stærkere ud end på samme tid sidste år, og generelt hele den her sæson.

    Mange påpeger også det her med at vi i de første kval runder ikke kan stille stærkeste hold på grund af skader og karantæner (og Santander der først tiltræder efter hans Copa Libertadores), but again, thats life. Stadig mener jeg ar den start 11'er vi kan stille er stærk nok.
    Jeg er enig i at det er et meget lovende vindue, og jeg har egentligt også ja-hatten på tror jeg, men er stadig lidt bange for holdets centrale akse (som vi alle tydeligvis er). Jeg er desuden også enig i at det er nogle prominente navne på skadeslisten, men det ændre desværre ikke på at de pt. ikke er tilgængelige. Derfor så jeg gerne, som du også selv nævner, én til to lejeaftaler til at dække disse huller. Hvis lejeaftalerne så leverede over forventning, så kunne man jo altid se nærmere på dem senere hen, men det er primært de første 5-10 kampe af sæsonen jeg og andre frygter, fordi truppen i sig selv er jo uden tvivl god nok til at hive et mesterskab hjem til hovedstaden.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1268
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg har godt nok fejlet bravt ved at tænke sådan tidligere, men fæstner lid til at trøje nummer 6 er fri......! Til en slags Kvist, eller noget tilsvarende. På en leje til vinter. Kom nu bare....

  14. #1269
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    29

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Lidt om vores nye spiller Federico Santander:

    http://www.skanfo.com/dette-er-federico-santander/

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #1270
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,434

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Lion King Se meddelelser
    http://m.bt.dk/fodbold/bt-afsloerer-...endby-i-dialog

    Yeees!!! A match made in heaven - prollen over dem alle, Nicki Bille, rygtes til DK's mest usmagelige klub. Jeg håber i den grad, at skiftet bliver en realitet.
    Foruden at være prol er han også kriminel.

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #1271
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Liquid Logic Se meddelelser
    Jeg har godt nok fejlet bravt ved at tænke sådan tidligere, men fæstner lid til at trøje nummer 6 er fri......! Til en slags Kvist, eller noget tilsvarende. På en leje til vinter. Kom nu bare....
    Ja, det er lidt bemærkelsesværdigt, at både nummer 5 og 6 er frie. Hvorfor har Peter Ankersen fx ikke fået det ene af disse to numre?
    http://www.fck.dk/#/nyhed/2015/06/14...es-troejenumre
    Sidst redigeret af zebos : 16.06.15 kl. 22:37
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1272
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Det er komplet urealistisk at tro at vi starter en EL-sæson og en guld-revanche med KUN Amartey og Delaney som deciderede CM + 2 talenter (Brandur og Mikkel). Det er klart at der ikke står 1 milliard til rådighed, men pengesnakken fra Ståle må være spin og tjene det formål at slukke lidt af guld-lyset i evt sælgende klubbers øjne.

    CB er vi dækket ind med 4, upåagtet at kvaliteten godt kunne efterlade lidt at ønske.
    Men der er kæmpe forskel på at skulle spille Stadgaard og Pelle i midterforsvaret
    - og at skulle spille Mikkel og Brandur på midten i en EL-kval.kamp.

    Hvor mange andre i truppen har tidligere spillet CM i FCK? Toutouh? Remmer?

    Med tanke på de problemer vi har haft i sidste sæson med skader, kommer vi ikke til at gå ind i en sæson med mindre end 2 spillere for hver plads - talenter fraregnet.

  21. #1273
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg mener, at det står langt værre til i angrebet. Lige nu skal Pourie spille en afgørende rolle fra sæsonstart. Og Santander skal slå til fra første dag. Det er helt væk at satse på, og der må nødvendigvis hentes endnu en angriber. Givetvis på halvårligt leje.

    Gør man intet yderligere, havner mesterskabet også næste sæson i Herning.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1274
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,591

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Nu sad jeg og så landskampene her i sidste uge, og blev imponeret over unge Andreas Christensen fra Chelsea. Ikke nok med at han kan spille CM og midterforsvar, så gjorde han det med en ro og et overblik, man ikke bør forvente af en, som stadig er teenager. At Morten Olsen turde sætte ham ind i en afgørende EM-kvalkamp mod en aggressivt spillende modstander, som var i momentum på daværende tidspunkt i kampen, vidner om hans kvaliteter.
    Han er på jagt efter spilletid i øjeblikket, så det kunne sagtens være i hans og Chelseas interesse (og selvfølgelig vores egen) at vi lejer ham i en halv eller hel sæson, så han både får kamptræning og får spillet europæisk bold. Og i en liga som den danske har han stadig gode udviklingsmuligheder, selv om modstanderne ikke er Man. United og Tottenham, men AaB og FC Vestsjælland.. Økonomisk vil det da også være realistisk, eftersom der ikke er en transfersum involveret, men at vi "blot" skal betale spillerens løn. Ja, det er at skubbe problemet vedr. hvem vi skal have til CM på permanent basis til ud i fremtiden, men det gør så også, at vi til den tid har bedre økonomiske ressourcer til at skaffe noget fra en af de øverste hylder, vi som klub kan nå.

    Det er far fetched, og jeg har intet at have det i, jeg mener bare, det kunne være en mulighed, når nu vi er så tyndt besatte på den position.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1275
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Nu sad jeg og så landskampene her i sidste uge, og blev imponeret over unge Andreas Christensen fra Chelsea. Ikke nok med at han kan spille CM og midterforsvar, så gjorde han det med en ro og et overblik, man ikke bør forvente af en, som stadig er teenager. At Morten Olsen turde sætte ham ind i en afgørende EM-kvalkamp mod en aggressivt spillende modstander, som var i momentum på daværende tidspunkt i kampen, vidner om hans kvaliteter.
    Han er på jagt efter spilletid i øjeblikket, så det kunne sagtens være i hans og Chelseas interesse (og selvfølgelig vores egen) at vi lejer ham i en halv eller hel sæson, så han både får kamptræning og får spillet europæisk bold. Og i en liga som den danske har han stadig gode udviklingsmuligheder, selv om modstanderne ikke er Man. United og Tottenham, men AaB og FC Vestsjælland.. Økonomisk vil det da også være realistisk, eftersom der ikke er en transfersum involveret, men at vi "blot" skal betale spillerens løn. Ja, det er at skubbe problemet vedr. hvem vi skal have til CM på permanent basis til ud i fremtiden, men det gør så også, at vi til den tid har bedre økonomiske ressourcer til at skaffe noget fra en af de øverste hylder, vi som klub kan nå.

    Det er far fetched, og jeg har intet at have det i, jeg mener bare, det kunne være en mulighed, når nu vi er så tyndt besatte på den position.
    Jeg tror godt du kan glemme AC.

    1) Han er rygtet til Arnhem i Holland (Chelseas rugeklub), samt Gladbach, som skal spille CL i næste sæson.

    2) Han er brømbø-dreng ind til benet. Hans far er vidst nok også ansat derude.

  26. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •