Side 88 af 138 FørsteFørste ... 38788586878889909198 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,306 til 1,320 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1306
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Derfor giver det også mening at beholde ham til vintervinduet. Nu skal vi hellere ikke gøre ham dårligere end han er. Han starter som 2. valg, da resten er væk - i løbet af efteråret bliver han 4. valg. Vi sælger ham til vinter, hvor Corner er klar og vi har 4 gode angribere.

    Alternativt er et salg nu og så leje en spiller for 6 mdr.... fint nok, hvis vi kan finde en!
    I 2009 havde klubben fire angribere, der hver havde kostet mellem 15-22 mio. Nu skal man åbenbart stille sig tilfreds med en uønsket tysker, en tvivlsom Bashkim eller et eller andet lejemål (som sjældent fungerer)?

    Det håber jeg godt nok ikke.

  2. #1307
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    I 2009 havde klubben fire angribere, der hver havde kostet mellem 15-22 mio. Nu skal man åbenbart stille sig tilfreds med en uønsket tysker, en tvivlsom Bashkim eller et eller andet lejemål (som sjældent fungerer)?

    Det håber jeg godt nok ikke.
    Tilgengæld har vi følgende til angrebet pt.:

    Nicolai Jørgensen - omkring 5 mil. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4750134.ece
    Andreas Cornelius (skadet) - omkring 27 mil. http://www.b.dk/sport/fck-bekraefter...skridt-tilbage
    Bashkim Kadrii (skadet) - omkring 8 mil. http://www.transfermarkt.co.uk/bashk.../spieler/91851
    Federico Santander - omkrinmg 23 mil. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...griber/5603998
    Marvin Pourie - omkring 9,5 mil. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4506371.ece
    Yones FelFel - fra ungdomsrækkerne

    Prisen behøver ikke være sigende for kvaliteten og vi har spillere, der samlet set nok er købt for mere end samtlige angribere i 2009.
    Derudover vil vi have de to dyreste angribere, vi nogensinde har haft, samtidigt.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #1308
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Tilgengæld har vi følgende til angrebet pt.:

    Nicolai Jørgensen - omkring 5 mil. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4750134.ece
    Andreas Cornelius (skadet) - omkring 27 mil. http://www.b.dk/sport/fck-bekraefter...skridt-tilbage
    Bashkim Kadrii (skadet) - omkring 8 mil. http://www.transfermarkt.co.uk/bashk.../spieler/91851
    Federico Santander - omkrinmg 23 mil. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...griber/5603998
    Marvin Pourie - omkring 9,5 mil. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4506371.ece
    Yones FelFel - fra ungdomsrækkerne

    Prisen behøver ikke være sigende for kvaliteten og vi har spillere, der samlet set nok er købt for mere end samtlige angribere i 2009.
    Derudover vil vi have de to dyreste angribere, vi nogensinde har haft, samtidigt.
    Nu siger du det jo meget godt selv. Cornelius og Bashkim er skadede, og det er meget optimistisk at regne med at de begge eller for den sags skyld en af dem når sit topniveau dette efterår. I betragtning af, at det er Bashkims anden korsbåndsskade og Cornelius var middelmådig inden sin skade er det svært at tro.

    I 2009 havde man to brasilianere i topform, en Nordstrand som konstant scorede i sin jokerrolle og en usleben diamant i N'Doye.

    Jeg er med på, at Cornelius og Santander tager en pæn bid af budgettet, men det kan simpelthen ikke være okay for en klub med FCK's ambitioner at skulle satse alt på best case scenario. Må jeg i den forbindelse minde om situationen sidste sommer, hvor Ståle også valgte at satse på, at alt gik op i en højere enhed. Det gjorde det ikke og det gør det næppe heller denne gang. Ergo skal der hentes yderligere en klasseangriber og helst en der har bevist sig på højt niveau. Bendtner er selvfølgelig den optimale løsning.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #1309
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Off Topic

    Som sagt var det et løst rygte, men når man tager en diskussion med en spiller uden agent kan det efter min mening lige så godt tyde på at han pumpes for information om noget andet, en tidligere holdkammerat eller lign.

  7. #1310
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Off transfer topic: hvis du sætter fornavne på (BenjAmin, NicolAj, KAsper), så er det "The A-team" vi har der. ;-)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. #1311
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    347

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Det er et MEGET løst rygte fra en skribent på sidelinien. At diskutere Højers kompetence ud fra den slags er mere end bare en anelse useriøst.
    Enig. I øvrigt har Højer slet ikke kontor i Parken, men derimod på 10'eren.

    Og så må jeg i øvrigt erklære mig dybt uenig med de folk som mener vi mangler kvalitet på CB positionerne. Vi har i min optik en solid defensiv med 3 kvalitets CB og Amartey som supplering. Derudover er Kris Stadsgaard ingen skidt substitut når han er fit4fight. Naturligvis rusten, men ingen grønskolling. Derudover har vi også Marcus Mathisen som har fået sin debut i år. Anfører for U19 og fast mand på U19 landsholdet. Et af de få guldkorn på vores nuværende U19 hold.

    Hvis der er noget der har fungeret i sidste sæson så er det vores defensiv.
    Sidst redigeret af Peach : 22.06.15 kl. 08:32


  9. #1312
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Off Topic

    http://www.bold.dk/nyt/mainz-respekt...lings-kontrakt

    De uvaskede er angiveligt interesserede i Zimling. Er det noget man burde rykke på? 15 mil er nok ikke noget vi kan diske op med på nuværende tidspunkt, men han er da en dynamisk midtbanespiller og siden vi har mistet CP så mangler vi da lidt tyngde på midt-midt. Han har noget som vores to andre centrale midtbanespillere ikke har - international rutine.

  10. #1313
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    http://www.bold.dk/nyt/mainz-respekt...lings-kontrakt

    De uvaskede er angiveligt interesserede i Zimling. Er det noget man burde rykke på? 15 mil er nok ikke noget vi kan diske op med på nuværende tidspunkt, men han er da en dynamisk midtbanespiller og siden vi har mistet CP så mangler vi da lidt tyngde på midt-midt. Han har noget som vores to andre centrale midtbanespillere ikke har - international rutine.
    Jeg har vist selv tidligere nævnt ham her, da han har nogle offensive kvaliteter, som vi godt kunne bruge. Så vidt jeg husker, så var der ikke mange som fandt ham interessant. Jeg er sikker på, at han er til at hente for en håndfuld mill. (Ellers kan BIF nok heller ikke være med), så jeg tror ikke prisen er nogen større hindring. Han skal nok have en fornuftig løn, og så er hans problem vel hans skadeshistorie. Det er lang tid siden han har spillet fast. Jeg vil dog ikke være vildt begejstret, hvis han ender i BIF, da hans topniveau er rigtig godt.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #1314
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    http://www.bold.dk/nyt/mainz-respekt...lings-kontrakt

    De uvaskede er angiveligt interesserede i Zimling. Er det noget man burde rykke på? 15 mil er nok ikke noget vi kan diske op med på nuværende tidspunkt, men han er da en dynamisk midtbanespiller og siden vi har mistet CP så mangler vi da lidt tyngde på midt-midt. Han har noget som vores to andre centrale midtbanespillere ikke har - international rutine.
    Rigtig interessant for os mener jeg. 15 millioner er for meget - ikke bare i vores nuværende situation, men det er mange penge for en spiller på sin sidste kontrakt, som har haft meget lidt succes på det seneste. Han faldt fuldstændig igennem hos Ajax og har haft problemer med skader.

    Han har altid virket mere interesseret i BiF, selvom han har en fortid hos os også og det er aldrig et godt udgangspunkt - meeeen historien viser jo vi kan få vendt de hjernevasket fodboldspillere :))).

    Jeg synes man skal gå efter ham eller i det mindste ringe til agenten og spørger om han vil være interesseret. Derefter kan man ringe til Mainz og spørge om de er interesseret i at leje ham ud med forkøbsret - den virker hver gang åbenbart! Det vil give følgende 5 "sikre starter" til holdet:

    Zanka-Antonsson...Amartey... Delaney-Zimling.

    Med Amartey, som kan dække begge pladser, så vil det være meget få kampe, hvor der ikke er en skade/karantæne og en af dem må tage en "pause" på bænken.

    Jeg ville umiddelbart være ked af at se ham i BiF - fordi han netop ville kunne afhjæpe vores "sidste" problem i truppen. Han ville i mine øjne passe fint hos os... men er pengene der!

  13. #1315
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Off Topic

    For en del år siden hentede Jesper Jansson midtbanespilleren Abdul Khalili til Helsingborg. Siden blev han lejet ud nogle gange, men forud for sidste sæson valgte Jansson at give Khalili en ny kontrakt. Jansson havde helst givet ham en længerevarende, men enten ville Khalili ikke, eller også havde Helsingborg bare ikke penge nok. I hvert fald skiftede Khalili til den nyoprykkede tyrkiske klub Mersin, efter at have imponeret rigtig meget i en halvsæson hos Helsingborg. Inden han skiftede til Tyrkiet, ville Malmø have købt ham, ligesom blandt andre Vestegnen blev rygtet interesseret i ham. Mersin har overrasket meget i den tyrkiske liga og etableret sig i rækken, efter en sæson hvor Khalili var fast mand og blev kåret til årets spiller i klubben. Nu siges det, at eksempelvis Hamburg vil købe ham.

    Han er egentlig en central midtbanespiller, men spiller jævnligt på kanten. Personligt håber jeg, at vi henter en central midtbanespiller med mere erfaring (eller, hent bare Højbjerg), men jeg vil også gerne have en midtbanekant mere og Ståle bruger alligevel jævnligt centrale midtbanespillere derude. Angiveligt er han dog ret dyr, men jeg kunne i hvert fald sagtens forestille mig, at Jesper Jansson ikke har glemt sin egen opfindelse.

    I øvrigt lavede Khalili tre assist, da Sveriges U-21 landshold overraskende slog Frankrig i den afgørende playoff-kamp, således at de er med ved EM. Hvis man har lyst, kan man derfor se Khalili i aktion ved turneringen.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  14. #1316
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    F.C. København ansætter ikke fuldtidsproller og kriminelle mennesker, og det burde den mangeårige FCK-mand, Lars Højer, være den første til at vide.
    Efter at have hentet målmanden og i månedsvis bejlet offentligt til Bendtner, tvivler jeg ret meget på, at de der to kriterier er afgørende.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  15. #1317
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Efter at have hentet målmanden og i månedsvis bejlet offentligt til Bendtner, tvivler jeg ret meget på, at de der to kriterier er afgørende.
    Nu piller du jo også citatet ud fra den kontekst det stod i, og det ved du nok også godt, Gandhi. :-) Det er altid en bekvem måde at argumentere på. Jeg er ret sikker på, at såfremt Messi havde en voldsdom, og vi fik mulighed for at hente ham, så havde vi også gjort det. Pointen er, at jeg da håber, at der skal nogle mærkbare fodboldmæssige kvaliteter til, før vi ansætter en tidligere straffet - som f. eks Bendtner.

    At kalde Stephan Andersen fultidsprol synes jeg er at håne vores gode målmand. Han har gjort det fortrinligt, og jeg stemte bl.a. på ham som Årets Spiller, så dén behandling fortjener han ikke - uagtet hans mørke fortid vestpå.

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #1318
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Nu piller du jo også citatet ud fra den kontekst det stod i, og det ved du nok også godt, Gandhi. :-) Det er altid en bekvem måde at argumentere på. Jeg er ret sikker på, at såfremt Messi havde en voldsdom, og vi fik mulighed for at hente ham, så havde vi også gjort det. Pointen er, at jeg da håber, at der skal nogle mærkbare fodboldmæssige kvaliteter til, før vi ansætter en tidligere straffet - som f. eks Bendtner.
    Jeg kan ærlig talt ikke se, at konteksten skulle være anderledes, end at du påstår, at København ikke ansætter folk med visse karakteristika.

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Nej. Overhovedet ikke. Helt og aldeles ikke. Bille skal aldrig nogensinde til FCK og ej heller skal vi føre samtaler med ham. Det er jo ikke engang fordi, at han har præsteret noget bemærkelsesværdigt. Han er middelmådighed i dets grundform tilsat en utrolig ringe personlighed.

    F.C. København ansætter ikke fuldtidsproller og kriminelle mennesker, og det burde den mangeårige FCK-mand, Lars Højer, være den første til at vide.
    Du svarede på, at det var lidt overdrevet at kritisere Højer for, at han måske fører samtaler med spillere, der eventuelt kunne være interessante for klubben. Som jeg læser det, skriver du meget tydeligt, at Købehavn aldrig skal snakke med hans type og at han i øvrigt ikke har niveauet.

    At kalde Stephan Andersen fultidsprol synes jeg er at håne vores gode målmand. Han har gjort det fortrinligt, og jeg stemte bl.a. på ham som Årets Spiller, så dén behandling fortjener han ikke - uagtet hans mørke fortid vestpå.
    Det er da helt rimeligt, men jeg bryder mig ikke om ham, og jeg adskiller gerne spilleres person og deres spillemæssige kvaliteter. På den anden side giver det nu bedre mening, at du helst ikke ser, at Lars Højer snakker med Bille. ;)
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1319
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Du svarede på, at det var lidt overdrevet at kritisere Højer for, at han måske fører samtaler med spillere, der eventuelt kunne være interessante for klubben. Som jeg læser det, skriver du meget tydeligt, at Købehavn aldrig skal snakke med hans type og at han i øvrigt ikke har niveauet.
    Dér er vi så uenige, da jeg mener, at jeg netop skriver, at vi ikke skal føre samtaler med Bille pga. hans utiltalende væsen, men samtidig åbner jeg døren på klem, hvis det var, at han havde præsteret noget bemærkelsesværdigt, jf. "det er jo ikke engang fordi".

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Det er da helt rimeligt, men jeg bryder mig ikke om ham, og jeg adskiller gerne spilleres person og deres spillemæssige kvaliteter.
    Og lige netop dén holdning, synes jeg kan være farligt for en klub som vores. Selvfølgelig skal der skabes resultater på banen. Det er førsteprioriteten og dér skal vi bruge de bedste spillere. Omvendt har vi som Nordens største klub et vis image at opretholde, og der vil jeg langt hellere foretrække dygtige, intelligente fodboldspillere, der bidrager til at give F.C. København et positivt omdømme, og som ikke går hjem efter et 3-0 nederlag og tæver konen (simplificeret eksempel, I know).
    Sidst redigeret af Jinx13 : 18.06.15 kl. 12:21

  20. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  21. #1320
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Dér er vi så uenige, da jeg mener, at jeg netop skriver, at vi ikke skal føre samtaler med Bille pga. hans utiltalende væsen, men samtidig åbner jeg døren på klem, hvis det var, at han havde præsteret noget bemærkelsesværdigt, jf. "det er jo ikke engang fordi".
    Så har jeg nok bare misforstået dit budskab. Hvorom alting er, står det nu klart, at både du og jeg tror, at København kan finde på, at ansatte spillere med kriminel fortid, og lad os så komme videre med transfersnakken. :)

    Og lige netop dén holdning, synes jeg kan være farligt for en klub som vores. Selvfølgelig skal der skabes resultater på banen. Det er førsteprioriteten og dér skal vi bruge de bedste spillere. Omvendt har vi som Nordens største klub et vis image at opretholde, og der vil jeg langt hellere foretrække dygtige, intelligente fodboldspillere, der bidrager til at give F.C. København et positivt omdømme, og som ikke går hjem efter et 3-0 nederlag og tæver konen (simplificeret eksempel, I know).
    Jeg vil sandelig også helst vinde med spillere, som jeg synes godt om. På nogle punkter har jeg åbenbart bare en anden holdning til, hvem der opfylder det krav, end klubben har.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •