Side 89 af 138 FørsteFørste ... 39798687888990919299 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,321 til 1,335 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1321
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Off Topic

    Her står rimelig tydeligt, at Augustinsson ikke er på vej væk endnu. Han har simpelthen ikke lyst, medmindre en del ting kan komme til at passe sammen.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. #1322
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Helander imponerer ikke ligefrem i u21-kampen mod Italien. En hasarderet aflevering omkring midten af banen, nek minnit, straffe og mål til Italien, samt rødt kort til makkeren i midterforsvaret. Med den forsvarsbommert, han havde i ligaen forleden, kommer jeg til at tænke på, om vi vil kunne holde til dobbelt op af Zankas forsvarsfejl..

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #1323
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Nå, øv, Pukki til BIF. Så ringer Bille nok til Højer igen. Og Højer har sikkert ikke andet at lave end at drikke en Smirnoff Ice mere med ham. :-(
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1324
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    15

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    For en del år siden hentede Jesper Jansson midtbanespilleren Abdul Khalili til Helsingborg. Siden blev han lejet ud nogle gange, men forud for sidste sæson valgte Jansson at give Khalili en ny kontrakt. Jansson havde helst givet ham en længerevarende, men enten ville Khalili ikke, eller også havde Helsingborg bare ikke penge nok. I hvert fald skiftede Khalili til den nyoprykkede tyrkiske klub Mersin, efter at have imponeret rigtig meget i en halvsæson hos Helsingborg. Inden han skiftede til Tyrkiet, ville Malmø have købt ham, ligesom blandt andre Vestegnen blev rygtet interesseret i ham. Mersin har overrasket meget i den tyrkiske liga og etableret sig i rækken, efter en sæson hvor Khalili var fast mand og blev kåret til årets spiller i klubben. Nu siges det, at eksempelvis Hamburg vil købe ham.

    Han er egentlig en central midtbanespiller, men spiller jævnligt på kanten. Personligt håber jeg, at vi henter en central midtbanespiller med mere erfaring (eller, hent bare Højbjerg), men jeg vil også gerne have en midtbanekant mere og Ståle bruger alligevel jævnligt centrale midtbanespillere derude. Angiveligt er han dog ret dyr, men jeg kunne i hvert fald sagtens forestille mig, at Jesper Jansson ikke har glemt sin egen opfindelse.

    I øvrigt lavede Khalili tre assist, da Sveriges U-21 landshold overraskende slog Frankrig i den afgørende playoff-kamp, således at de er med ved EM. Hvis man har lyst, kan man derfor se Khalili i aktion ved turneringen.
    Jeg synes, han Khalili viste sig godt frem mod Danmark med hans sikkerhed i pasningsspillet og gode overblik. I Tjekkiet synes jeg, han har været rigtig elendig, og at han har fået næsten fuld tid i begge kampe, synes jeg er meget misvisende for hans præstationer. Det går hele tiden lidt for langsomt, og han har ikke helt formået at spille det svenske hold op, som eksempelvis Lewicki og Hiljemark har gjort det. Men selvfølgelig skal han ikke vurderes på 3 kampe alene. Det kan sammenlignes med Pione Sisto, der uden sin scoring mod tjekkerne, havde haft en slutrunde indtil videre, hvis karakter må være tæt på ubestået.

  7. #1325
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Off Topic

    Med Parmas konkurs + Jesper Jansson som Head Of Scouting = McDonald Mariga til FC København?

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1326
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Martin A Se meddelelser
    Med Parmas konkurs + Jesper Jansson som Head Of Scouting = McDonald Mariga til FC København?
    Hvis det sker vil jeg føde Ståles uægte søn. Desværre tror jeg ikke på ham, på trods af, at han vil være et monster uden lige, at få til Parken. Han må have klubber på hånden, der kan betale noget mere end FCK. Noget Græsk eller tyrkisk til ham er mere logisk.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1327
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Martin A Se meddelelser
    Med Parmas konkurs + Jesper Jansson som Head Of Scouting = McDonald Mariga til FC København?
    Det kunne sagtens være en mulighed og med hans karriereforløb tror jeg godt det kan lade sig gøre. Men der er ikke noget personligt bånd mellem Jansson og Mariga, da de ikke var i HIF samtidig, så det skal være førstnævntes generelle viden om svensk fodbold. Men mon ikke Ståle selv kender ham? Det vil jeg tro.

  12. #1328
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Off Topic

    Har vi egentlig råd til en sådan spillers løn?

  13. #1329
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Har vi egentlig råd til en sådan spillers løn?
    Kommer an på mange ting. Først og fremmest konkurrencen fra andre klubber. Dernæst om manden har brug for en fast indkomst. Han har sikkert fået nogle fede bonusser da han var i Inters trup, der vandt både mesterskaber og CL.
    En google-søgning tyder på, at han som marginalspiller i Inter ikke havde en specielt høj grundløn.

    Han vil dog nok ligge helt op i toppen sammen med Nico og Corner (gad vide, hvad Santander får?). Det lyder ikke til, at der er råderum i budgettet til det, med mindre man virkelig vil.
    9 kampe i sidste sæson tyder ikke lige på, at det er en spiller i sit livs topform. Men igen: Jeg tror ikke, at jeg nogensinde har set ham spille... Så hvad ved jeg ;)

  14. #1330
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Har vi egentlig råd til en sådan spillers løn?
    Min helt personlige vurdering. Der er hul i budgettet til en last minut signing - det har truppen brug for og med så mange spørgsmålstegn i en spinkel trup, skal der være gemt penge til en ekstra forstærkning, der hvor den bliver absolut nødvendig. Derudover har vi nogle spillere, som kan skape yderligere plads. Jeg er mere eller mindre overbevist om, at budgettet ikke er overskredet og der dermed vil blive frigivet midler, hvis Wiland/Pourie/Stadsgaard skulle forsvinde.

  15. #1331
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Off Topic

    Er der nogen herinde, som på stående fod, kan opremse vores CM-konstellationer/muligheder i de seneste år?
    Den nuværende må da være den tyndeste længe, eller?

    2015/16: Delaney, Amartey, Wohlgemuth, Olsen
    2014/15: Delaney, Amartey, Christian Poulsen, Toutouh
    2013/14: ?
    2012/13: ?
    2011/12: ?
    2010/11: ?
    2009/10: ?

  16. #1332
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af thatsme Se meddelelser
    Er der nogen herinde, som på stående fod, kan opremse vores CM-konstellationer/muligheder i de seneste år?
    Den nuværende må da være den tyndeste længe, eller?

    2015/16: Delaney, Amartey, Wohlgemuth, Olsen
    2014/15: Delaney, Amartey, Christian Poulsen, Toutouh
    2013/14: Delaney, Claudemir, TK, Toutouh,
    2012/13: Claudemir, TK, Delaney, Grindheim, Daniel Jensen,
    2011/12: Grindheim, Claudemir, TK, Delaney,
    2010/11: Kvist, Claudemir, TK, Delaney, Hjalte
    2009/10: Kvist, Atiba, Hjalte, TK, Delaney
    Værsgo. De fire-fem mest benyttede spillere pr. sæson, der kunne have spillet CM også (jeg har ikke overvejet, hvilken position de faktisk fik kampe på i hver sæson). Data er fra Nipserstat.dk.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  17. #1333
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Off Topic

    Men så hedder 2015/16 nok nærmere Delaney, Amartey, Toutouh, Remmer.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1334
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Off Topic

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Men så hedder 2015/16 nok nærmere Delaney, Amartey, Toutouh, Remmer.
    Det tror jeg simpelthen ikke på. At Remmer med succes spillede CM i en enkelt kamp er fint nok, og det er fint, at han kan spille den plads i en snæver vending, men at han skulle være 3./4.-valg til pladsen foran en "ægte" (om end mere offensiv end Ståle plejer at foretrække dem) CM som Brandur, der i den grad greb chancen i den forgange sæson, tror og håber jeg ikke. Det ville være at pisse tungt på Brandur, som IMO lader til at have mere potentiale end Toutouh.

    Men dermed ikke sagt, at vi ikke i den grad har brug for en forstærkning/gardering på den plads.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #1335
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Off Topic

    Der kommer en central midtbanespiller. Eller rettere, der må komme en central midtbanespiller.Det kan simpelthen ikke være anderledes. Ser man på truppens sammensætning, så mener jeg, at med den rette spiller, så vil truppen indeholde et potentiale der minder om 2010. Talentet er der helt sikkert. Når alle er klar, så er bredden der også på kanterne og i offensiven, men der mangler noget tyngde centralt. Kvist vil være den kendte løsning, men jeg håber og tror på, at der kan findes en anden, gerne en der også har offensive kompetencer, og helst et godt skud og et blik for den afgørende aflevering. Jeg er spændt, men også ret sikker på, at der hentes en spiller mere.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •