Side 95 af 138 FørsteFørste ... 458592939495969798105 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,411 til 1,425 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1411
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Verbic

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg vil stadig mene, at en central midtbanespiller er vigtigere end en central forsvarsspiller. Får vi ikke en CP type, der kan dække begge dele, må midtbanen have første prioritet. Derudover en offensiv spiller.
    Det synes jeg er helt rigtigt. Et kig på truppens sammensætning viser meget hurtigt, at vi er særdeles sårbare på de positioner. På den centrale midt må Brandur, Remmer og Wohlgemuth være de oplagte alternativer til Delaney og Amartey lige nu. Så kan Toutouh komme tilbage på et tidspunkt, men det bliver næppe for fuld damp foreløbigt. På kanterne er Kusk og Verbic de eneste naturlige muligheder, mens Brandur, Remmer og Ankersen vel kan spille der i en snæver vending og Toutouh, Kadrii, Amankwaa og Nicolai Jørgensen må være alternativer, når de engang bliver klar. I angrebet er Pourié og Felfel i skrivende stund eneste emner. Før eller siden kan Kadrii, Nicolai Jørgensen, Cornelius og Santander nok også bidrage.

    Så der må gøres noget, vil jeg mene. Jeg tror egentlig på Ståle, når han har sagt flere gange, at han har brugt næsten hele sit budget for det her vindue, men det er selvfølgelig et godt spørgsmål, om han mener transferbudgettet, lønbudgettet eller begge dele. Personligt hælder jeg mest til transferbudgettet, udelukkende vurderet på at han tidligere har nævnt noget i samme stil, hvor han tydeligvis ikke har ment lønbudgettet. Når det er sagt er det klart uholdbart, at spillere som Wiland, Stadsgaard og Pourié ganske givet hæver en fed hyre, selvom de næppe har udsigt til nogen større roller på holdet. Så jeg gætter på, at man vil prøve at sælge de tre og hente erstatninger, som ikke koster så meget i overgangssum.

    Til den centrale midtbane kan jeg ikke lade være med at drømme om, at vi kunne hente William Kvist hjem. Nej, det betyder ikke nødvendigvis noget, at han stadig træner med. Ja, for hans egen situation er det et klogt træk, at holde formen ved lige. Det er trods alt bare set før, at vi har skrevet kontrakt med spillere, som har trænet med og jeg tvivler meget på, at Kvist tager det første og bedste tilbud fra en sjov liga. For hver dag der går, hvor han ikke har skrevet kontrakt med en anden klub, må chancen for at hente ham tilbage alt andet lige blive større.

    Ellers kunne May Mahlangu måske være en mulighed. Han står uden kontrakt fra i morgen, efter at han det seneste halve år har spillet på en kortidskontrakt hos tyrkiske Konyaspor. Rygterne vil vide, at han kan være på vej til en anden tyrkisk klub, Genclerbirligi, men det er trods alt kun halvandet år siden, at Jesper Jansson gjorde mere eller mindre alt som sportschef hos Helsingborg for, at Mahlangu skulle forlænge med klubben. På den anden side endte han dengang med, at skrive kontrakt med rivalen IFK Göteborg, så måske har Jansson ikke det bedste forhold til Mahlangu længere. Mahlangu havde i længere tid karantæne for det sydafrikanske landshold, men for ganske nyligt blev han taget til nåde og gik direkte ind i startopstillingen.

    Samuel Holmén kunne være et andet bud. Han er egentlig på kontrakt hos Fenerbahce, men da de købte ham af en anden tyrkisk klub, Istanbul BB, havde de åbenbart glemt at undersøge, hvor mange udlændinge de havde i forvejen. I Tyrkiet er der begrænsninger for, hvor mange udlændinge man må have i både spiller- og kamptrup. Så Holmén blev lejet ud til hans tidligere klub, hvor han igen spillede rigtig godt. Nu er han så tilbage hos Fenerbahce, men reglerne har ikke ændret sig, så måske er de villige til, at leje ham ud igen. Angiveligt får han i øvrigt en fyrstelig løn, men i sidste sæson betalte Fenerbahce næsten det hele. Udover at Holmén selvfølgelig kender den danske liga, har Petter Wettergren før talt ualmindelig godt om ham, da de var sammen i Elfsborg.

    Som offensiv forstærkning tror jeg mest på en spiller, der kan dække både kanterne og spille i angrebet. Det er mest fleksibelt og, måske endnu vigtigere, giver det færrest nye spillere i truppen.

    Jeg tror stadig, at Rasmus Falk er det bedste bud. Blandt andet fordi Ståle tidligere jagtede både Kusk og Ankersen uden succes, så hvis mønstret bliver fulgt, går han nok efter Falk igen.

    Vi er også tidligere blevet sat i forbindelse med både Samuel Armenteros og Mervan Celik. Ganske vist var det så vidt jeg husker, mens Ariel Jacobs var træner, men derfor kan de jo godt stadig være på blokken. Begge har problemer i deres nuværende klubber og rygtes på vej væk. Armenteros har netop afsluttet et særdeles succesfuldt lejeophold hos Willem II, men det er tvivlsomt, om de har råd til at beholde ham, selvom de gerne vil. Han har et rigtig godt navn i Holland, så det er måske nok en mere sandsynlig destination end Danmark. Det siges, at Celik kan være på vej til Sheffield Wednesday. Om ikke andet synes jeg, at begge er spændende muligheder, som bør kunne lejes eller erhverves for relativt overskuelige overgangssummer.

    Efter at have spillet i flere lande de seneste år, står Imad Khalili nu uden kontrakt. Det er ikke mere end to sæsoner siden, at han var topscorer i Allsvenskan, da Helsingborg og Jesper Jansson lejede ham ud til en klub i Saudi Arabien og siden solgte ham til en kinesisk klub. Trods Helsingborgs elendige økonomi prøvede Jansson uden held, at hente Khalili tilbage fra Saudi Arabien. Khalili har selv indrømmet, at der er kommet en del henvendelser fra skandinaviske klubber og senest har han medgivet, at det blandt andre er fra AIK Solna. Han er væsentlig mere offensiv end sin bror, der lige om lidt skal spille EM-finale i Tjekkiet, men i hvert fald for nogle år siden gjorde han det udmærket, når han i ny og næ blev rykket ned på kanten.

    Personligt synes jeg, at det kunne være ganske sjovt, hvis vi lejede Vaclav Kadlec og dermed hældte en kæmpe spand isvand direkte ind i designerbrillerne på Steinlein, men det sker jo nok ikke og måske er han bare heller ikke så god, som jeg troede for et stykke tid siden.

    Forresten bekræfter Pär Hansson her, at København kunne være interessant for ham. Han er en dygtig målmand.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1412
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Verbic

    Med den længde indlæg burde der være et krav om en TL;DR!

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1413
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Verbic

    Iflg. Sky Transfer Centre, med Daily Mail som kilde, er Liverpool interesseret i Ludwig i en handel til en estimeret
    værdi af £2,0 millioner.

    http://www1.skysports.com/transfer-centre/

    It's neeeeever gonna happen.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #1414
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,184

    Re: Verbic

    Citat Oprindeligt indsendt af ntrm Se meddelelser
    Iflg. Sky Transfer Centre, med Daily Mail som kilde, er Liverpool interesseret i Ludwig i en handel til en estimeret
    værdi af £2,0 millioner.

    http://www1.skysports.com/transfer-centre/

    It's neeeeever gonna happen.
    2 mio pund tror jeg heller ikke på. Byder de 3, så er jeg bange for, at han er væk.

  8. #1415
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,310

    Re: Verbic

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    2 mio pund tror jeg heller ikke på. Byder de 3, så er jeg bange for, at han er væk.
    I forhold til hvor screwed vi er hvis Ludwig smutter, så kan jeg slet ikke se Ståle sælge ham, medmindre beløbet kommer op omkring de 40-50 millioner kroner.


  9. #1416
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Verbic

    Noget der kunne være rigtig sjovt, kunne være at hive Kamil Wilczek ind foran næsen på BIF. Jeg har ikke tidligere bidt mærke i at hans kontrakt er udløbet, men det gør det jo bare endnu mere genialt. Han var angriber i sidste sæson, med stor succes og 20 mål til følge, men tidligere i karrieren har han stort set altid spillet midtbane/off midt. Derved ville han være en meget multifunktionel spiller, som samtidigt ville skabe frustration på vestegnen. Det kunne fandme være sjovt hvis vi lige spurgte til ham.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1417
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,184

    Re: Verbic

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    I forhold til hvor screwed vi er hvis Ludwig smutter, så kan jeg slet ikke se Ståle sælge ham, medmindre beløbet kommer op omkring de 40-50 millioner kroner.
    Jeg er med på, at det vil være enormt skidt for holdet at miste Ludwig. Men jeg tror helt ærligt, at det er naivt at tro, at vi takker nej til beløb over 30 mio for en back. Slet ikke når Ståle har udtalt, at kontoen til køb er ved at være tom og vi stadig står og mangler et par spillere. Det åbner sådan et salg for, da man formentlig godt kan finde en fornuftig afløser til omkring 10 mio, og når man har Høgli som backup til pladsen.

    Men jeg håber da enormt meget, at du (og alle enige) har ret.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1418
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,766

    Re: Verbic

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Noget der kunne være rigtig sjovt, kunne være at hive Kamil Wilczek ind foran næsen på BIF. Jeg har ikke tidligere bidt mærke i at hans kontrakt er udløbet, men det gør det jo bare endnu mere genialt. Han var angriber i sidste sæson, med stor succes og 20 mål til følge, men tidligere i karrieren har han stort set altid spillet midtbane/off midt. Derved ville han være en meget multifunktionel spiller, som samtidigt ville skabe frustration på vestegnen. Det kunne fandme være sjovt hvis vi lige spurgte til ham.
    Med standarden af de spillere BiF kigger efter, så er jeg meget i tvivl - selvom det at pisse BiF af tiltaler mig utroligt meget :). Hvis han er gratis og han kan dække en angriber position og lønnen er så relativ lav (BiF har tilbudt ham 1 mill om året), så kan man overveje at tage chancen... eventuelt starte med at få ham forbi og træne et par uger... bare for at pisse på deres sukkermad!

  14. #1419
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    364

    Re: Verbic

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er med på, at det vil være enormt skidt for holdet at miste Ludwig. Men jeg tror helt ærligt, at det er naivt at tro, at vi takker nej til beløb over 30 mio for en back. Slet ikke når Ståle har udtalt, at kontoen til køb er ved at være tom og vi stadig står og mangler et par spillere. Det åbner sådan et salg for, da man formentlig godt kan finde en fornuftig afløser til omkring 10 mio, og når man har Høgli som backup til pladsen.

    Men jeg håber da enormt meget, at du (og alle enige) har ret.
    Helt skidt vil det være, hvis vi starter med at takke nej og de så sidst i vinduet forhøjer buddet og det ender med et salg så sent at vi ikke kan nå at få en afløser på plads.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1420
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Verbic

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Med standarden af de spillere BiF kigger efter, så er jeg meget i tvivl - selvom det at pisse BiF af tiltaler mig utroligt meget :). Hvis han er gratis og han kan dække en angriber position og lønnen er så relativ lav (BiF har tilbudt ham 1 mill om året), så kan man overveje at tage chancen... eventuelt starte med at få ham forbi og træne et par uger... bare for at pisse på deres sukkermad!
    Jeg har lige set lide video igennem af ham. Han kan sgu noget, ham Wilczek! Står altid det rigtige sted, uhyre træfsikker og laver ekstremt mange mål på hovedet. Jeg er på!

    EDIT: Der står her, at han takkede nej til BIF, fordi han håbede på en større kontrakt i Qatar eller vil til en større europæisk liga. Derudover skulle han ikke synes om DK pga. de høje leveomkostninger (wtf?). Artiklen skriver, at han højst sandsynligt præsenteres i en sydeuropæisk klub inden længe, og at en klub i Ligue 1 er det varmeste bud.

  17. #1421
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    222

    Re: Verbic

    En mulig kandidat som afløsning kunne være Jonas Knudsen fra Esbjerg ��
    Bedste angriber der har spillet i FC København



    https://www.youtube.com/watch?v=gFuo...e_gdata_player
    sweetfc's Avatar

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1422
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Verbic

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Derudover skulle han ikke synes om DK pga. de høje leveomkostninger (wtf?)
    Han vil tilsyneladende skrabe $$$$ sammen og derfor ikke dele sin løn med Skat.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1423
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Verbic

    Jeg synes godt nok ikke Jonas Knudsen virker som en værdig Ludwig Augustinsson-afløser, skulle et salg af svenskeren blive effektueret. Han har ikke været god nok i ligaen (til FCK), og styrkeforholdet de to spillere i mellem, er egentlig fint blevet udstillet ved u21-EM.


  22. #1424
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,184

    Re: Verbic

    Citat Oprindeligt indsendt af Matias Se meddelelser
    Jeg synes godt nok ikke Jonas Knudsen virker som en værdig Ludwig Augustinsson-afløser, skulle et salg af svenskeren blive effektueret. Han har ikke været god nok i ligaen (til FCK), og styrkeforholdet de to spillere i mellem, er egentlig fint blevet udstillet ved u21-EM.
    Nej han er nok ikke helt så god som Ludwig, men synes nu ikke han er dårlig. Jeg synes, at han er blevet meget hårdt bedømt ud fra EM, hvor flere andre var lige så ringe ikke mindst Scholz på den anden back som lige er blevet købt for en formue af Anderlecht. Men Knudsen har jo tidligere vist med EFB, at han godt kan begå sig i Europa.

    En anden mulighed i samme kategori som Knudsen kunne være Jesper Juelsgård i Evian. Ham har vi tidligere været efter, og han er netop rykket ned med Evian. Her er vi dog stadig på niveauet under Ludwig.

    Men lad os nu bare krydse fingre for, at vi og Ludwig selv er så fornuftige at holde ham her. Her vil han kunne udvikle sig langt bedre end på bænken for Liverpool, og så kan vi jo altid handle med Liverpool til jul eller næste sommer, hvor vi kan have en ny mand klar f.eks. fra Paraguay.

  23. #1425
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Bjelland tæt på skifte

    Bjelland tæt på skifte til Brentford F.C.

    Så kan vi stille og roligt begynde at lukke den historie.

    http://www.bold.dk/nyt/medie-bjellan...-til-brentford

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •