Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 28

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    vs
    For 3 og sidste gang i denne sæson tager vi nu imod FC Nordsjælland, det er derfor af vigtigste vigtighed at vi vinder denne kamp for at bevise at FCK desværre sagens kan undværre skadesramte Corneliues.
    lad os vise at Parken er Tigerfrizone!

    OFFICEL OPTAKT:
    www.fcknews.com

    FORVENTEDE OPSTILLINGER:
    FC København (4-4-2): Andersen - Høgli, Jørgensen, Antonsson, Augustinsson - Toutouh, Amartey, Delaney, Amankwaa - Sigurdarson, Jørgensen
    FC Nordsjælland (4-3-3): Jensen - Ticinovic, Petry, Gregor, Mtiliga - Bech, Mulder, Thórarinsson - Karlsson, Baldvinsson, John

    Trupperne:

    FC Nordsjælland
    1 David Jensen
    16 Runar Alex Runarsson
    3 Pascal Gregor
    6 Lasse Petry
    7 Uffe Bech
    19 Hans Mulder
    9 Gudjón Baldvinsson
    12 Joshua John
    14 Gudmundur Gudi Thórarinsson
    15 David Moberg Karlsson
    18 Emiliano Marcondes
    22 Mikkel Jensen
    21 Kristian Lindberg
    23 Mario Ticinovic
    27 Mathias Hebo
    28 Nicklas Mouritsen
    29 Johannes Ritter
    30 Marcus Ingvartsen
    31 Adam Örn Arnarson


    F.C. København:

    1. Stephan Andersen
    3. Ludwig Augustinsson
    4. Per ”Pelle” Nilsson
    8. Thomas Delaney
    10. Nicolai Jørgensen
    14. Bjørn Sigurdarson
    15. Mikael Antonsson
    18. Daniel Amartey
    19. Rurik Gislason
    20. Christoffer Remmer
    22. Steve De Ridder
    24. Youssef Toutouh
    25. Mathias “Zanka” Jørgensen
    29. Christian Poulsen
    32. Danny Amankwaa
    35. Mikkel Wohlgemuth
    36. Brandur Olsen
    41. Kim Christensen

    Dommer: Kenn Hansen

    Form: (Vises i billedet format).
    (16 April Pokalkamp FC København - Esbjerg FB 1-1)


    Live Odds for kampen.
    Odds: (Efter kritik så smider jeg pr DAGS DATO også Unibets odds ind)
    Bookmaker 1 X 2 TTB Sidst ændret
    NordicBet 1,63 3,70 5,80 94,7% 15/04 13:15
    Betsafe.dk 1,63 3,70 5,80 94,7% 14/04 23:11
    Scandic 1,67 3,60 5,00 92,9% 14/04 21:54
    Sportingbet 1,67 3,60 5,00 92,9% 14/04 21:54
    Danske Spil 1,60 3,80 6,00 94,8% 14/04 17:40
    Tipico 1,65 3,70 5,40 94,2% 13/04 13:44
    bet365 1,67 3,50 5,50 93,8% 13/04 12:25
    Gennemsnit 1,65 3,66 5,50 94,1%
    Højeste odds 1,67 3,80 6,00 97,2%
    Sandsynlighed 59,9% 26,3% 16,7%


    Skader:
    Kevin Foley, Tom Høgli, Yones Felfel, Lasse Lindbjerg er ude med småskader. Bashkim Kadrii, Andreas Cornelius og Kris Stadsgaard er ude efter operationer.

    Karantæner:
    FC KØBENHAVN: Ingen
    FC Nordsjælland: Andreas Maxsø, Martin Vingaard

    Se kampen:

    I Parken kl. 19.30, for sofafansene på 3+.


    Vejret:


    Tak til:

    FCN.dk, Bold.dk, Steffen_corleone, Google.dk, FCK.dk, DMI, Tipsbladet.dk, Unibet.dk M.fl.
    Sidst redigeret af Erobran : 18.04.15 kl. 17:10

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    84

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Har du overvejet, at du evt. i bunden kunne lave en notits om at du søger billetter til kæresten,kammeraten,kollegaen, eller hvem fanden det måtte være den pågældende kamp?...

    Ment som en konstruktiv kritik, da du så er fri for at spørge i skakten,eller oprette tråde om emnet!!...

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af thooomsen Se meddelelser
    Har du overvejet, at du evt. i bunden kunne lave en notits om at du søger billetter til kæresten,kammeraten,kollegaen, eller hvem fanden det måtte være den pågældende kamp?...Ment som en konstruktiv kritik, da du så er fri for at spørge i skakten,eller oprette tråde om emnet!!...
    Hej Thoooomsen.

    Tak for kritikken:-).

    lige dette med en notis i optakttrådene har jeg tænkt på før, men jeg synes det ødelægger emnet der nemlig handler om en kamptråd........siden jeg tit spørger om billetter og lad mig være ærlig og sige at jeg selv har sæsonkort, men det fordi vennerne ikke selv har sæsonkort og er meget tit løbet tør for penge til kampbilletter efter de første 10dage på måneden, også spørger de self mig fordi jeg kender noget mere til fanmiljøet end dem........og ind imellem er det enda endt med jeg har overgivet mig og købt deres billetter, det holder min tegnedreng så heller ej til i længden......

    jeg håber du/de andre kritikkere fik svar på hvorfor jeg ind imellem handler som jeg gør.........
    (/Me Har desuden også besluttet sig for at de får et sæsonkort næste sæson så jeg undgår mere balade med dem.....)
    Sidst redigeret af Erobran : 15.04.15 kl. 22:25

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    synes at Kenn Hansen er en forfærdelig Dommer.... Men ellers synes jeg opstillingen er ret fornuftig:-).

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Hvad laver viland, når nu han ikke er skadet???

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Høgli er skadet som du selv har skrevet under skader, så tror ikk at han er i startopstillingen ;-)

    Håber på følgende:

    Steph
    Remmer-Zanka-Anton-Ludwig
    Toutouh-Amartey-Delaney-Danny
    Ridder-NJ
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Høgli er skadet som du selv har skrevet under skader, så tror ikk at han er i startopstillingen ;-)

    Håber på følgende:

    Steph
    Remmer-Zanka-Anton-Ludwig
    Toutouh-Amartey-Delaney-Danny
    Ridder-NJ
    neymar> Nu er det måske ikke fordi jeg har hentet Tipsbladets forventet startopstilling?
    Det da logik at en skadet spiller ikke er i truppen;-).

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Erobran Se meddelelser
    neymar> Nu er det måske ikke fordi jeg har hentet Tipsbladets forventet startopstilling?
    Det da logik at en skadet spiller ikke er i truppen;-).
    Så det du laver er ren Copy/paste uden at forholde dig til det?

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hejbøll Se meddelelser
    Så det du laver er ren Copy/paste uden at forholde dig til det?
    Arrrr, kun ca. 50% er copy/Paste.
    det bl.a derfor jeg skriver "Tak til:" nede under alle optaktstråde;-).
    Sidst redigeret af Erobran : 19.04.15 kl. 09:14

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Erobran Se meddelelser
    neymar> Nu er det måske ikke fordi jeg har hentet Tipsbladets forventet startopstilling?
    Det da logik at en skadet spiller ikke er i truppen;-).
    Ja slf er det logik, men det heller ikke truppen jeg nævner, men opstillingen hvor du/tipsbladet/julemanden har ham i start 11eren selvom du/tipsbladet/julemanden har ham på skadeslisten...
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Som Monty Python ville udtrykke det med et glimt i øjet.. ;-)




  18. De følgende 15 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Ja slf er det logik, men det heller ikke truppen jeg nævner, men opstillingen hvor du/tipsbladet/julemanden har ham i start 11eren selvom du/tipsbladet/julemanden har ham på skadeslisten...
    Neymar: Det er slf sandt, men lige det afsnit med "forventet opstilling" er noget af det jeg copy/Paster fra tipsbladet, men jeg fjerner det da gerne for at behage dig?

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Åh gud. Stop dog med at brokke jer og sæt pris på, at Erobran gider bruge tid på at oprette en optaktstråd.

    On topic: Håber vi kan videreføre det gode spil fra Esbjerg kampen idag! Såfremt det lykkes, må det dog kræves, at vi får chancerne omsat til mere end 1 mål, da FCN er uhyre farlige på omstillinger med Joshua John, David Karlsson og Uffe Bech.


  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Erobran Se meddelelser
    Hej Thoooomsen.

    Tak for kritikken:-).

    lige dette med en notis i optakttrådene har jeg tænkt på før, men jeg synes det ødelægger emnet der nemlig handler om en kamptråd........siden jeg tit spørger om billetter og lad mig være ærlig og sige at jeg selv har sæsonkort, men det fordi vennerne ikke selv har sæsonkort og er meget tit løbet tør for penge til kampbilletter efter de første 10dage på måneden, også spørger de self mig fordi jeg kender noget mere til fanmiljøet end dem........og ind imellem er det enda endt med jeg har overgivet mig og købt deres billetter, det holder min tegnedreng så heller ej til i længden......

    jeg håber du/de andre kritikkere fik svar på hvorfor jeg ind imellem handler som jeg gør.........
    (/Me Har desuden også besluttet sig for at de får et sæsonkort næste sæson så jeg undgår mere balade med dem.....)
    Altid dejligt med optaktstråde og fedt at du er åben for konstruktiv kritik!

    Må jeg i samme ombæring foreslå at du laver en afstemning om kampenes udfald (1X2)? Det er altid interessant at få en ide om andres tro på holdets form :)

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Altid dejligt med optaktstråde og fedt at du er åben for konstruktiv kritik!

    Må jeg i samme ombæring foreslå at du laver en afstemning om kampenes udfald (1X2)? Det er altid interessant at få en ide om andres tro på holdets form :)
    FCK> Jeg har længe tænkt på at lave afstemninger, problemet har dog ligget i at jeg ikke aner hvordan man har gjort dette:-/.

    jeg fik dog et yderst godt brev fra vore kære Gun Entusiast Corleone om hvordan man laver afstemninger.
    til kritikkerne omkring Copy/Paste kan jeg da afsløre at Corleone også gør det samt at hans også bruger kapitler fra gamle tråde.

    nyt emne! Jeg tror på en 2-1 sejr idag(hva jeg også har oddset:-)).

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 30.04.14, 12:17
  2. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 14.08.13, 22:33
  3. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 20.12.12, 05:56
  4. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 15:45
  5. Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 09.05.08, 09:08

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •