Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 28 af 28

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    SKIDE GOD KAMP! Godt vejr, amen altså, god dag at gå til bold!

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Remmer og Ludwig som back's <3

    - og Amartey er stadig gud!

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Remmer og Ludwig som back's <3

    - og Amartey er stadig gud!
    God kamp.

    Jeg tror vi skal forberede os på at skulle af med Amartey til sommer. Desværre.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,321

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    En god kamp hvor vi dominerer et yderst tamt FCN hold der virkelig ikke havde meget at byde ind med. Amartey og Delaney dominerede midtbanen (selvom der kom et lille udsving da CP blev skiftet ud). Vi kom på 2-0 før halvlegen og der var kampen lukket.
    Der burde nok have været scoret flere mål, men Steve og Nicolai havde begge to kæmpe chancer og efter Nicolais udskiftning, så blev det ikke til vanvittig meget mere.
    Spillerne viste, at de sagtens kan formå at spille bolden i dybden med succes selvom modstanderen står kompakt, om end det ikke førte til mål (man må vel tage det sure med det søde). Steve viser igen at han er enorm dygtig til at holde på bolden, men der er stadig langt til at han bliver farlig ser det ud til.
    Sigurdarson fik ikke vist det store, men kampen var allerede afgjort da han kom ind.
    Toutouh havde en mere anonym kamp og blev skiftet ud (han blev endda skadet lige før han skulle ud).
    Remmer havde en fin kamp og Ludwig havde ligeledes en fin kamp endda med en rigtig flot assist.
    Forsvaret havde ikke meget at tage sig til og selv da Zanka lavede en farlig fejlaflevering blev dette også håndteret fint. Umiddelbart er mit indtryk af Pelle, at han ikke er så stærk i når modstanderen har fronten imod ham, men han er dygtig i luftdueller.
    Midtbanen var under kontrol og både Delaney og Amartey havde rigtig godt styre på modstanderen og de havde begge perioder hvor de deltog offensivt.
    Amankwaa og Gislasson viste ikke så meget igen, selvom Gislasson havde et fint forsøg fra kanten af feltet som dog ikke ramte målet og han havde et par gode løb.
    Alt i alt en fin kamp med et rimelig billigt straffespark. Det var rart at se, at vi også kunne spille bolden i dybden, men uden farlige angribere ved jeg ikke hvor meget nytte man kan drage af det. Nicolai forbliver den offensive profil indtil vi forhåbentligt kan styrke offensiven til sommer, selvom Steve gør det hæderligt - han virker dog ikke som en målscorer men ville nok fungere bedre på angriberne eller måske endda på kanten.
    Sommerens vindue bliver virkelig interessant på flere fronter. Både Ludwig og Amartey har virkelig imponeret og leveret på et virkelig højt niveau til trods for deres unge alder og korte tid i klubben og selvom de ikke har været her så længe, så tror jeg godt der kunne være interesse for begge (især Amartey).

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dunsedrengen Se meddelelser
    God kamp.

    Jeg tror vi skal forberede os på at skulle af med Amartey til sommer. Desværre.
    Frygter også han allerede er for god til at vi kan holde på ham, man kunne dog håbe på at han ser ideen i endnu et udviklende år i FC, hvor han også får lov at spille lidt flere internationale kampe.

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af csl1985 Se meddelelser
    Frygter også han allerede er for god til at vi kan holde på ham, man kunne dog håbe på at han ser ideen i endnu et udviklende år i FC, hvor han også får lov at spille lidt flere internationale kampe.
    Det ville være skidt at miste ham, men på den anden side må han være voldsomt dyr at købe fri med et så kæmpe stort potentiale samt 4 år tilbage af kontrakten. Vi skal vel op i nærheden af en Cornelius-sum, før vi vil slippe ham allerede nu. 75-80 millioner kr., siger jeg nu ikke nej tak til.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,405

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Jeg faldt over en spøjs statistik, da jeg stod og kedede mig inde i 2. halvleg i går.



    Da først Toutouh og Jørgensen havde forladt banen, var der ikke én spiller på banen, der havde scoret flest superligamål i denne sæson – men hele syv. I sæsonens 25. kamp stillede vi med et hold, hvor ingen har scoret mere end ét sølle mål. Hvorfor hulen gik man ikke bare hjem dér? ;-)

    Man noterer i øvrigt, at Rurik Gislason netop ikke var iblandt dem ... og at to af de syv, Björn og de Ridder, først blev noteret for første scoring i runde 24, for mindre end en uge siden.

    Godt med en sejr. Men hold nu op, denne sæson er tung.


  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Det ville være skidt at miste ham, men på den anden side må han være voldsomt dyr at købe fri med et så kæmpe stort potentiale samt 4 år tilbage af kontrakten. Vi skal vel op i nærheden af en Cornelius-sum, før vi vil slippe ham allerede nu. 75-80 millioner kr., siger jeg nu ikke nej tak til.
    Enig. Og derfor tror jeg også han er her til næste sæson. Jeg tvivler på at nogen vil lægge den slags penge allerede.

    I betragtning af hvor mange skæverter vi har på transfermarkedet, vil det bestemt også være foretrække at vi beholder ham. En analogi er jo vores salg af Igor, der isoleret set var fint da vi fik en rigtig fornuftig pris. Men når man ikke evner at købe noget der minder om en kompetent erstatning ender det jo med at være en dårlig forretning.

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Enig. Og derfor tror jeg også han er her til næste sæson. Jeg tvivler på at nogen vil lægge den slags penge allerede.
    På den anden side var han allerede relevant for klubber i langt større ligaer, da han spillede for Djurgården. Måske kan man endda sige, at hans tid i København bare har bekræftet de klubber i, at han er værd at bruge mange penge på. For jeg tror ligesom dig, at interesserede købere skal betale virkelig meget for ham, hvis de vil have ham allerede nu.

    Jeg ser ham lidt som en helt afgørende brik i opbygningen af et nyt storhold, så jeg håber virkelig, at eventuelle interesserede klubber holder poterne langt væk.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Yous ude resten af sæsonen. Vil du ikke skide i Øresund!!!

    http://www.fck.dk/nyhed/2015/04/20/y...oraarssaesonen

    Denne her sæson er ren Murphys lov 😁😁😁

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,556

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Denne her sæson er ren Murphys lov ������
    Ja, pænt lortet sæson. Men i det mindste er der kun 3 vigtige kampe tilbage. Vi skal bare vinde pokalen og ikke tabe i Herning. Nul chance for at hente 11 point og næsten nul chance for at blive hentet nedefra... Så tidspunktet er vel ikke så voldsomt kritisk... (OK, vi skal også lige helst sørge for at FCM først vinder DM efter kampen mod os i 29. runde, og i det aller mindste ikke sikrer det mod os).

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,172

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Enig.

    Kampen søndag mod Randers må nedprioriteres, så vi kan stille stærkest muligt op mod EFB. Og skulle det så koste point i Randers, så kan vi glæde os over, at vi giver en modstander til BIF en hjælpende hånd.


  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (19.04.15 kl.19.30)

    Er der nogen, der kender status på Chr. Poulsens skade? Immervæk ikke uvæsentligt med Amarteys karantæne og Tut Tuts alvorlige skade in mente - og kampe i Voldens By og mod Sildebønderne den næste uges tid.

    Hjemmesiden hjælper ikke. Måske nogen har været ude til træning?

  19. De følgende 6 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 30.04.14, 12:17
  2. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 14.08.13, 22:33
  3. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 20.12.12, 05:56
  4. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 15:45
  5. Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 09.05.08, 09:08

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •