Side 24 af 27 FørsteFørste ... 1421222324252627 SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hej. Tak for endnu et godt afsnit. I forhold til Penis-transfer debatten undre det mig at to navne er udeladt. Først og fremmest Zeca. Han kom til FCK som spillende kaptain for Panathinaikos. I min verden er han den største penis-transfer vi har lavet da vi henter anføren fra en direkte europæisk konkurrent. Jeg vil også argumenterer for N'doye, i forhold til sammen klub. Men det var måske mere en transfer der udviklede sig i "penis" retningen, da han score på udebane mod dem.
    Det kan godt være, at Panathinaikos var en solid europæisk klub 2000-2010. Men siden da har de været på en større deroute, og da vi hentede Zeca i 2017 var de i store økonomiske vanskeligheder. I sine 6 år i klubben (2011-2017) vandt Zeca blot en græsk pokaltitel og var i 3 EL-gruppespil og ingen CL-gruppespil. De er endt som nr 11, 8, 4 og 5 siden vi hentede Zeca. Det er altså en blød mellemvare og ikke en direkte konkurrent.

  2. #347
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,588

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Savner egentlig også både Falk og Boilesen på den penistransfer-liste, uagtet at vi ikke betaler en overgangssum for nogen af dem, ligesom at vi henter en blot 21-årig NJ10 i 2012 fra en klub som Leverkusen. Man kan også kalde både Nelsson og Jens Stage som penistransfers, forstået på den måde at vi bare stækkede konkurrenter uden at det var haste-indkøb. Og Santos er i et eller andet omfang også en penistransfer, men det var snarere ift. forventningerne til ham, fordi han var scoutet i over et år, og fordi han i sin debutkamp fremtvang et straffespark, og lavede en "fantastico assisto" til Daramy, som Ståle kaldte det.

    Kan man egentlig kalde Matic som en penistransfer, hvis man kigger på forventningerne til en spiller, som skulle erstatte ligaens KLART bedste spiller 1:1, og hvor forventningerne også blev skruet op af det faktum at hans storebror spillede i Manchester United?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  3. #348
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: F.C. Københavns Fanradio



    Vi har selvfølgelig lavet derbyoptakt i fredags hvor vi også kiggede på klubbens øjeblikkelige status. Du kan høre en teaser lige her.

    Derudover vil vi også gerne nævne vores interview med den nye sportsdirektør PC. Vi prøvede så godt vi kunne at komme udenom de emner som klubben, Eurosport, Viasat mv. havde spurgt ham til, så vi håber at du vil give de et lyt selvom du har hørt et af de andre interviews.

    Vi er selvfølgelig at finde finde lige meget hvor du finder dine podcast (Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts m.fl.)
    Husk også at du kan finde os på kbhfanradio.dk.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #349
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Vi havde Director of Football Operations & International Affairs Daniel Rommedahl med i gårsdagens afsnit for at høre hvordan han oplevede weekenden som medlem af ECAs bestyrelse.
    Du kan lytte til en lille appetizer af det interview lige her.

    Derudover snakkede vi selvfølgelig også om søndagens kamp mod F.C. Nordsjælland og onsdagens kamp mod F.C. Midtjylland - præcis som vi plejer.

    Du kan som altid lytte til os på Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts og alle andre steder du lytter til podcasts.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #350
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hej fantastiske Fanradio.
    Jeg har en lille bøn til jer. Er der mulighed for at I kan øge lydstyrken på jeres master (jeg aner ikke om det hedder det)? Jeg lytter til jer i bilen og da jeg kører en større varevogn som er udstyret med en lidt larmende dieselmotor, så kan jeg godt have lidt svært ved især at høre jeres gæster tydeligt. Så bl.a. stakkels -smølle ellers bidende spydigheder har det med at gå tabt. Det er ikke meget det drejer sig om, men hvis der bare kunne skrues 5-10% op ville det gøre en verden til forskel.

    Tak for et utroligt godt program i øvrigt. Det er altid en fornøjelse at sætte mig i bilen og tænde for jer og føle at jeg sætter mig ned i stuen med jer.

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #351
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    223

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Hej fantastiske Fanradio.
    Jeg har en lille bøn til jer. Er der mulighed for at I kan øge lydstyrken på jeres master (jeg aner ikke om det hedder det)? Jeg lytter til jer i bilen og da jeg kører en større varevogn som er udstyret med en lidt larmende dieselmotor, så kan jeg godt have lidt svært ved især at høre jeres gæster tydeligt. Så bl.a. stakkels -smølle ellers bidende spydigheder har det med at gå tabt. Det er ikke meget det drejer sig om, men hvis der bare kunne skrues 5-10% op ville det gøre en verden til forskel.

    Tak for et utroligt godt program i øvrigt. Det er altid en fornøjelse at sætte mig i bilen og tænde for jer og føle at jeg sætter mig ned i stuen med jer.
    Enig i det her. Fanradioen ligger markant under andre podcasts i det generelle lydniveau, og det kan være generende en gang imellem.

    - Klaus
    Ingen angriber er så god, at han ikke kan få fiasko hos FCK.
    Qlawz's Avatar

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #352
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Dagens derby burde kunne levere en ny Neestrup jingle, ved 3-2 målet.

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #353
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Tak for de første 15 min i fredagens podcast. Det fjernede alle tegn på migræne og jeg kan nu overskue at se søndagens kamp.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #354
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Tak for endnu en god podcast, men av det gjorde ondt at høre igennem.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #355
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,588

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Dagens udgave, omkring 28:45.. Sjældent har jeg grinet så meget over en fortalelse i Fanradioen.. X-D
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #356
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Dagens udgave, omkring 28:45.. Sjældent har jeg grinet så meget over en fortalelse i Fanradioen.. X-D
    Hvad hjertet er fuld af!

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #357
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Ikke for at hælde malurt i bægeret, men angående overraskelsen over den udsolgte familietribune på søndag så er forklaringen formentlig, at der i forbindelse med Copenhagen PlayDay blev uddelt en masse fribilletter, som enten kunne indløses til aftenkampen kl. 20 mod Viborg 3. oktober eller til Vejle-kampen på søndag. Langt størsteparten af disse er givetvis blev vekslet til den børnevenlige kl. 16-kamp.

    https://www.fck.dk/indhold/tilmeld-d...-faa-billetter
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #358
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    For det første tak for kommentarerne - de bliver læst selvom vi desværre ikke altid får svaret.

    For det andet, i morgen kommer Peter Christiansen til en form for opfølgning til vores samtale i foråret.
    Er der nogle emner vil du særligt gerne høre nærmere om?


  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #359
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Københavns Fanradio Se meddelelser
    For det første tak for kommentarerne - de bliver læst selvom vi desværre ikke altid får svaret.

    For det andet, i morgen kommer Peter Christiansen til en form for opfølgning til vores samtale i foråret.
    Er der nogle emner vil du særligt gerne høre nærmere om?
    Selvom det nok bliver til flere ikke-svar, så synes jeg der skal spørges ind til omstruktureringen, som han angiveligt har i sinde at gennemføre, med tanke på at Per Wind og Antonsson absolut skulle fyres på det tidspunkt.
    Derudover kunne det være rart at få hans vurdering af transfervinduet og hvad der gik galt siden vi endte med at være så svækkede på så betydende offensive positioner.
    Yderligere, en gennemgang af hvordan samarbejdet mellem trænerteamet og ham fungerer i praksis. Har han indflydelse på spillestilen eller nogle dispositioner? Er det ham der er afgørende, hvis Thorup eller andre skal afskediges såfremt de sportslige ambitioner ikke bliver indfriet?
    Omkring de sportslige ambitioner kunne det desuden være interessant at høre lidt mere om det nye fokus på i højere grad at bruge unge spillere/talenter. Det bygger jo lidt videre på det koncept der allerede var der, ved at vi ikke lader spillernes kontrakter udløbe. Mener han at de sportslige ambitioner kan indfries når man går over til i højere grad at være en udviklingsklub, når man samtidig risikerer at spillerne sælges videre enten når eller lige før de peaker hos os?

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #360
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    47

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Københavns Fanradio Se meddelelser
    For det første tak for kommentarerne - de bliver læst selvom vi desværre ikke altid får svaret.

    For det andet, i morgen kommer Peter Christiansen til en form for opfølgning til vores samtale i foråret.
    Er der nogle emner vil du særligt gerne høre nærmere om?


    Det vil jeg glæde mig meget til at høre, for meget trænger sig mildest talt på her et år efter Ståle. For mig er ét af spørgsmålene: Hvad er vores punch-above-your-weight strategi? Altså hvordan skal vi fortsat kunne slå større hold i Europa, og gå længere i turneringerne end klub, koefficienter, økonomi, tilskuergrundlag osv. tilsiger? Tidligere var hovedingredienserne vel nok ejerskabet af Parken kombineret med en tilgang til Superligaen som træningsturnering til at udvikle en defensiv orienteret spillestil, der ofte gjorde os ubegribeligt godt rustet til at spille europæisk. Den spillestil ser vi ikke længere i dag, og ejerskabet af Parken og selskabets andre enheder (lidt endnu) giver i dag langt mindre økonomisk power, som europæisk fodbold har udviklet sig. Den snak har huseret længe i fankredse, men hvad er svaret fra klubben? Hvad skal være vores edge som igen sportsligt bringer os frem i Europa. Ajax har et koncept, Red Bull klubberne om man kan lide det eller ej, FCM har deres data, som ikke længere er nyt, men stadig bringer dem foran os. Hvad skal vi leve af europæisk?

    En mulighed er selvfølgelig, er vi slet ikke ønsker en punch-above-your-weight strategi til Europa, ganske enkelt fordi man ikke tror det for alvor er muligt/rentabelt at konkurrere i den nye europæiske struktur. Det er et rædselsscenarie for mig, men dog et svar. Skulle voldsomt neddroslede europaambitioner mod min forventning være tilfældet, vil jeg stadig gerne vide, hvad vores edge som klub er bare for at følge med i Danmark. Sidste weekend blev vi punchet voldsomt under egen vægt af Silkeborg, så ud over det indlysende i nye indkøb til en bedre trup, hvad er så selve strategien?

  28. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •