Side 1 af 27 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    F.C. Københavns Fanradio

    Guys, radioen er endelig tilbage. Det har taget sin tid, men nu er vi der. Under nyt navn. Løvetimen er lagt i graven for denne gang, og nu hedder vi F.C. Københavns Fanradio. Vi skyder showet i gang i morgen, med Jesper Helmin fra bold.dk, Christian Olsen fra Cooligans og vores egen ekspert udi tjekkisk og argentinsk fodbold Kristian Hertz.

    Her følger lidt info om hvad I kan forvente af den nye radio. Vi håber meget at I vil tage godt imod os, og I er mere end velkommen til at komme med ris og ros til os, enten i tråden her eller på https://twitter.com/KbhFanradio. Vi høres ved!

    Det er en kæmpe fornøjelse at kunne meddele, at vi fra på mandag igen vil være i luften for at forkæle alle F.C. København-fans med dedikeret og seriøs fodboldsnak. Udgangspunktet bliver naturligvis alt der rører sig i det F.C. Københavnske univers, men vi vil også have tid og plads til at komme vidt omkring i fodboldens verden.

    Vi har benyttet den lange radiotavshed til at sætte os ned og finde ud af hvilken retning radioen skal tages i. Vi har haft en rigtig god og konstruktiv dialog med klubben – her skal lyde en speciel tak til Christian Wolny og Jes Mortensen – og det har været rart at mærke, at klubben igennem hele processen tydeligt har tilkendegivet at de ønsker at radioen skal fortsætte.

    Vi går fra at være klubben officielle radio til at være en fanradio. Derfor vil vi i fremtiden gå under navnet 'F.C. Københavns Fanradio'. Vi har fortsat studie i Parken, og vil fortsat have mere end almindelig gode muligheder for at komme tæt på spillere og trænere omkring klubben.

    Vi vil som udgangspunkt sende mandag og fredag fra kl.17:00. Det er håbet, at vi med tiden også vil sende om onsdagen, men da vi er udfordret på teknikersiden, starter vi med to sendinger om ugen.

    For fremtiden sender vi via dette link på Soundcloud: https://soundcloud.com/fckfanradio – her vil I have mulighed for at høre dagens udsendelse, enten live eller når det passer jer. Download Soundcloud-appen og abonner på 'F.C. Københavns Fanradio', og lyt med på jeres mobil, tablet eller computer, lige når I har lyst. Vi håber også på, at kunne sende på radiofrekvensen 102,9FM igen, men det er lettere sagt end gjort at få tidsrummet mellem 17-18 igen. Vi arbejder dog på det.

    Det er vores målsætning at levere underholdende, seriøse og originale programmer, med interessante gæster i studiet og forhåbentlig en masse gode debatter. Der vil i fremtiden være plads til at vi kan tage os friheder. Der skal være højt til loftet, og både plads til fans fra Sektion 12 og Nedre C til journalister fra dagbladene. Vi vil kunne rumme begge ting, og få perspektiver fra flere forskellige sider. I og med vi ikke længere er en officiel radio, har vi også visse friheder nu. Der skal være plads til at sige, at vi mangler en ny angriber, eller at vores dødbolde stinker. På en ordentlig måde naturligvis. Brovtende bodegasnak, bliver det aldrig. Det må I på unavngivne TV-kanaler for at få.

    På vegne af hele holdet kan jeg kun sige, at vi GLÆDER os til at komme i gang. Vi lyttes ved på mandag!
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Den første udsendelse kan nu høres lige her: https://soundcloud.com/fckfanradio

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Så er vi også kommet på Facebook. Giv os et like og følg med i hvad vi går rundt og laver! Vi vil tease for programmet, komme med konkurrencer, linke til færdige programmer og meget andet. I er også mere end velkommen til at komme med forslag til emner vi kan tage op, og generel ris og ros.

    https://www.facebook.com/KbhFanradio
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Super, Wilkins. Et Like er smidt afsted.

    Men må jeg så samtidig stærkt tage afstand fra jeres cover billede. Selvom det er sjovt at blive mindet om at skulle grine af BIF i dag, så irriterer det mig grænseløst, hver gang jeg kommer forbi et sted med ulovlig FCK grafitti ude i vores dejlige by - eller alle andre byer for den sags skyld (nu kan jeg ikke se hvilken tog station det er fra). Men det er ikke noget, jeg som FCK fan vil associeres med.

    // En gammel gnaven mand


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Er der mulighed for at downloade programmerne som mp3, hvis man af en eller anden grund ikke har mulighed for at streame?

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af angatyr Se meddelelser
    Er der mulighed for at downloade programmerne som mp3, hvis man af en eller anden grund ikke har mulighed for at streame?
    Det komplicerede problem, det kan jeg godt løse :-)

    Hvis du klikker på Brokkes link et par indlæg herover, så kan du klikke videre på den lille download knap lige under udsendelsen :-)

    Til gengæld synes jeg, at det er lidt irriterende, at jeg ikke bare kan tilføje FCKFanradio i mit eksisterende podcast-program på min telefon. Men måske nogen kan løse det problem lige så nemt???

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det komplicerede problem, det kan jeg godt løse :-)

    Hvis du klikker på Brokkes link et par indlæg herover, så kan du klikke videre på den lille download knap lige under udsendelsen :-)

    Til gengæld synes jeg, at det er lidt irriterende, at jeg ikke bare kan tilføje FCKFanradio i mit eksisterende podcast-program på min telefon. Men måske nogen kan løse det problem lige så nemt???

    ougar
    Det er jo genialt! Jeg forsøgte mig med mobilappen, hvor jeg ikke kunne finde en downloadmulighed, men så kan jeg jo bare hente den på computeren, som jeg alligevel gør med andre podcasts.

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser

    Men må jeg så samtidig stærkt tage afstand fra jeres cover billede. Selvom det er sjovt at blive mindet om at skulle grine af BIF i dag, så irriterer det mig grænseløst, hver gang jeg kommer forbi et sted med ulovlig FCK grafitti ude i vores dejlige by - eller alle andre byer for den sags skyld (nu kan jeg ikke se hvilken tog station det er fra). Men det er ikke noget, jeg som FCK fan vil associeres med.
    Også stærk afstandtagen herfra. Dog mest, fordi der ganske tydeligt skulle have stået "grine ad", og ikke "grine af". Den slags grammatiske uduelighed er ikke noget, jeg som fan vil associeres med ...

    [Og ja, Jobbeelg og DaneX, det gælder også selv om DSN måtte have accepteret forkerte former for at hjælpe dem, der ikke kan finde ud af det, for at gøre dem en bjørnetjeneste. Eller hvad det hedder ;-)]

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Også stærk afstandtagen herfra. Dog mest, fordi der ganske tydeligt skulle have stået "grine ad", og ikke "grine af". Den slags grammatiske uduelighed er ikke noget, jeg som fan vil associeres med ...
    Siger du det?
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #10
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Glimrende program må jeg sige! Men var jeg den eneste der havde lidt problemer med at høre en af deltagerne? Det var som om en af mikrofonerne ikke virkede hvilket jo nogle gange gjorde det lidt svært at følge med.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    Glimrende program må jeg sige! Men var jeg den eneste der havde lidt problemer med at høre en af deltagerne? Det var som om en af mikrofonerne ikke virkede hvilket jo nogle gange gjorde det lidt svært at følge med.
    Nej det var lidt irriterende. Men ellers et helt fantastisk program. Synd det blev aflyst fredag, da jeg havde glædet mig som et lille barn til at høre mere.

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Også stærk afstandtagen herfra. Dog mest, fordi der ganske tydeligt skulle have stået "grine ad", og ikke "grine af". Den slags grammatiske uduelighed er ikke noget, jeg som fan vil associeres med ...
    Det er meget muligt, men...

    Der kan være valgfrihed mellem af og ad i forbindelse med målet for en bevægelse, handling eller ytring. Det gælder især verber der beskriver smil og latter (fx at le, at grine, at smile) men også andre:

    Han fløjtede ad/af pigen.

    De gør aldrig nar af/ad ham.

    Du skal ikke grine ad/af mig!

    Han smilede ad/af hendes anstrengelser.

    Bemærk at der ikke er valgfrihed ved fx smile, grine og le i forbindelse med årsag, anledning eller middel. Her skal man bruge af.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Super godt program i dag!

    Jeg vil meget gerne abonnere på programmet på Podcast Republic(som jeg bruger på min telefon), men når jeg søger, er det kun Løvetimen, der kommer frem - med sidste program fra 9/12 2013.

    Skal man bruge soundcloud for at høre det?

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg vil også lige benytte min indlæg nummer 1000 til at rose jer for det gode arbejde. Det er fantastisk at have et seriøst fodboldprogram med udgangspunkt i København, men hvor der også er plads til den generelle snak og kompetenter gæster uden særlig tilknytning til FCK.


  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Vi er kommet på iTunes!! Det tog lige to ugers tid, men nu er vi der! Klik på linket her og skynd jer ind og abonnér: https://itunes.apple.com/dk/podcast/...3960?l=da&mt=2

    Må jeg i samme forbindelse sige, at det i dén grad varmer, med de mange rosende ord I har sendt vores vej, efter vi igen er begyndt at sende. Det er en fornøjelse at vide, at I sidder derude og synes godt om vores arbejde, og lytter med. Tak!

    Vi synes også, at vi har fået en rigtig fin start og vi nyder at være tilbage!

    Flere har i øvrigt også nævnt den noget skrantende lyd, vi har haft på vores to første udsendelse, og trust me - vi arbejder på det. Der bliver kigget på forskellige løsninger, men da vi er drevet af frivilligt arbejde, så er der ikke råd til at gå ud og storinvestere i nyt udstyr som det første. Men det skal blive bedre, og det bliver det også!

    På vegne af hele crewet omkring F.C. Københavns Fanradio, endnu engang tak!

    (og fortæl jeres sidekammerat i Parken om os)
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  23. De følgende 9 brugere er enige:

Side 1 af 27 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •