Side 16 af 27 FørsteFørste ... 61314151617181926 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Fin opfølgning på derby.

    Fik inden kampen hørt den joined optakt der blev lavet med Bif. Skidt omgang hvor det taktiske blev taget alt for let, fordi hende værten havde alt for travlt med at høre om bedste derbyminder, ligegyldige resultatgæt og den slags totalt forudsigelige ting.

    Ideen er god nok. Men hvis man alligevel ikke formår at løfte det taktiske og der ikke rigtigt er sket noget inden kampen, ville det være sjovere at lave en fælles nedtakt, hvor man har en masse konkret at tale om.
    Rotter, Muhktar, FCK sejr og hvorfor det kig som det gik.
    Sidst redigeret af Djamelam : 20.04.17 kl. 08:45
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hej drenge,

    Nu hvor sæsonen begynder at betyde mindre betydningsfulde fodboldkampe for FCK, tænkte jeg at jeg ville komme med et par ønsker til emner i evt. kunne tage op hvis i også finder dem interessante.



    • Et interview med en af de frivillige stewarts der passer på os i Parken og tager med på aways
    • Familietribunen. Jeg mener det er Simon Valentin + en anden der står bag. Den har jo været genstand for en del debat specielt for andre klubbers fans. Måske man kunne invitere en af bagmændene i studiet og tale lidt om den
    • Formanden eller talsmanden for DFF i studiet. FCKFC er så vidt jeg ved stadig medlem af DFF, så det virker mærkeligt at organisationen kører et veritabelt korstog i mod FCK. Gad godt og høre dem om baggrunden 'live'. Meget af det er foregået på Twitter og det gør dem jo nok heller ikke nogen tjenester.



    Tak til de frivillige der driver radioen. Det er stadigvæk skide godt.
    Sidst redigeret af Kaff : 24.04.17 kl. 11:51


  4. #228
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Dertil, måske som en kommende derby optakt, en dybere gennemgang af den nye Derbyaftale. Måske, med inspiration fra copenhagensundays, med en invitation af SLO fra begge klubber ?

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #229
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    32

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Vi stiller gerne op :)


  7. #230
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    178

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af SimonV Se meddelelser
    Vi stiller gerne op :)

    Det gør SLO-teamet naturligvis også, hvis der skulle være et ønske om det : )
    På vegne af SLO-teamet i F.C. København


  8. #231
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hej....udsendelse 11/5 2017 kan ikke downloades. Kan en teknikker ikke fluebene "download" af ? Takker

    /hp
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  9. #232
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Det var godt at høre at Fanradioen var tilbage for at tage opvasken - og evaluere de to tabte kampe - efter dette års lange fest.

    En ting må jeg knytte en bemærkning til - "at vi nok kan forvente at skulle spille med i Europa League" - det er da en helt vild uambitiøs retorik! Vi har momentum, fordi vi brød vores seedning to gange i indeværende sæson, og står nu overfor at være seedede hele vejen i CL-groups, måske for ovenikøbet sidste år (ved ikke om reglerne ændres til fordel for de store lande) vi skal da med rimelig antage/satse på at vi kvalificerer os igen.

    Hvad bliver det næste? At vi skal være tilfredse med at spille med i morgen, "fordi vi mangler en højre back".

    Nøjsomhed? Nej tak ;-)

    I er iøvrigt bedst, når I holder snuden i sporet og "snakker fodbold og kun fodbold" uden at tabe tråden for meget.
    Jeg er ærlig talt ligeglad med hvad en fankoordinator el pauseunderholdningsmand laver. De får allerede (alt for) rigeligt med taletid til kick off arrangementerne og det er i forvejen søvndyssende indslag.

  10. #233
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Det var godt at høre at Fanradioen var tilbage for at tage opvasken - og evaluere de to tabte kampe - efter dette års lange fest.

    En ting må jeg knytte en bemærkning til - "at vi nok kan forvente at skulle spille med i Europa League" - det er da en helt vild uambitiøs retorik! Vi har momentum, fordi vi brød vores seedning to gange i indeværende sæson, og står nu overfor at være seedede hele vejen i CL-groups, måske for ovenikøbet sidste år (ved ikke om reglerne ændres til fordel for de store lande) vi skal da med rimelig antage/satse på at vi kvalificerer os igen.

    Hvad bliver det næste? At vi skal være tilfredse med at spille med i morgen, "fordi vi mangler en højre back".

    Nøjsomhed? Nej tak ;-)

    I er iøvrigt bedst, når I holder snuden i sporet og "snakker fodbold og kun fodbold" uden at tabe tråden for meget.
    Jeg er ærlig talt ligeglad med hvad en fankoordinator el pauseunderholdningsmand laver. De får allerede (alt for) rigeligt med taletid til kick off arrangementerne og det er i forvejen søvndyssende indslag.
    Det var mit udsagn og jeg står gerne ved det.
    Jeg ser os ikke have det samme niveau i næste sæson grundet udskiftningen på nøglepositioner i truppen og især da det er så vigtige og bærende spillere. Vi skal ikke antage noget. Du antager noget, jeg noget andet og nogen andre antager noget helt tredje. Det er jo en af glæderne ved at diskutere fodbold, ikke? :-)

    Nu er det motto du bringer ikke ligefrem fanradioens, så det er lidt svært at tage os til indtægt for det, i forhold til hvad vi taler om og ikke taler om. Fair nok at du ikke bryder dig om det hele, jeg kan igen ikke svare for, hvad klubben laver til deres arrangementer.

    Med venlig hilsen Jonatan
    Sidst redigeret af Brokke 82 : 24.05.17 kl. 14:58

  11. De følgende 12 brugere er enige:

  12. #234
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    "I er iøvrigt bedst, når I holder snuden i sporet og "snakker fodbold og kun fodbold" uden at tabe tråden for meget.
    Jeg er ærlig talt ligeglad med hvad en fankoordinator el pauseunderholdningsmand laver. De får allerede (alt for) rigeligt med taletid til kick off arrangementerne og det er i forvejen søvndyssende indslag.[/QUOTE]"


    Der er jeg så ikke helt enig med dig, jeg sluger det hele med største fornøjelse, om det er Colsen der taler Liverpool (!) Cornelius der taler udvikling eller det vigtigste, optakter og evalueringer. Men fair nok der jo forskellig smag :-)

    Og jeg synes det hele bliver leveret på en super prof måde, så hatten af for hele holdet


    rsj

    Fan af fanradioen


  13. #235
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    "I er iøvrigt bedst, når I holder snuden i sporet og "snakker fodbold og kun fodbold" uden at tabe tråden for meget.
    Jeg er ærlig talt ligeglad med hvad en fankoordinator el pauseunderholdningsmand laver. De får allerede (alt for) rigeligt med taletid til kick off arrangementerne og det er i forvejen søvndyssende indslag.
    "


    Der er jeg så ikke helt enig med dig, jeg sluger det hele med største fornøjelse, om det er Colsen der taler Liverpool (!) Cornelius der taler udvikling eller det vigtigste, optakter og evalueringer. Men fair nok der jo forskellig smag :-)

    Og jeg synes det hele bliver leveret på en super prof måde, så hatten af for hele holdet


    rsj

    Fan af fanradioen[/QUOTE]

    Enig.

    I øvrigt findes der andre som Mediano der også byder ind med analysen. Så fint nok at få noget lidt mere FCK baglands relateret.
    Så må vi leve med Smølle er en sur gammel mand og Olsen konstant skal tale om sine dates.
    Det er jo vores sure gale mand og tinderkonge;-)
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #236
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Djamelam Se meddelelser
    "


    og Olsen konstant skal tale om sine dates.
    Det er jo vores sure gale mand og tinderkonge;-)
    Er det noget du vil uddybe lidt. Det lyder sgu spændende med mine dates :-) Sidst jeg var på date var dengang ruder konge var knægt.

  16. #237
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Er det noget du vil uddybe lidt. Det lyder sgu spændende med mine dates :-) Sidst jeg var på date var dengang ruder konge var knægt.
    Det er pga. for meget Liverpool ;-) *sir det bare*

    rsj

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #238
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Er det noget du vil uddybe lidt. Det lyder sgu spændende med mine dates :-) Sidst jeg var på date var dengang ruder konge var knægt.
    Det var oppe i et program engang du havde været på date. Ingen ved hvordan det endte, men snakken går jo i hele fanmiljøet om hvad det næste bliver.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #239
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg er helt overordnet enig med dig i retten til forskellige synspunkter! Jeg finder bare dit synspunkt "forsigtig-Per'sk" og uforståeligt på niveau med dengang, der var flere fans, der mente, at det var godt, vi ikke kvalificerede os til CL under Rolle fordi holdet med Grindheim (:-0)etc ikke ville have haft niveauet og ville have fået store stryg.
    Stryg og mange millioner må da være udviklende for hold og klub - om ikke andet for at kunne sende Grinden til Norge og købe noget bedre! Vi er seedede hel vejen og Cyprioten kan levere?

    Desuden misforstår du mig: jeg synes, det er alletiders og debatskabende, det I taler om, og jeg lytter med smil. Derfor vender jeg tomlen nedad for foreslagene længere oppe i tråden med fankoordinator, kit-mand, pauseunderholdningsmand. I skal selv kloge jer for det er I bedst til. Alternativt få nogen spillere ind at snakke med: både Ståle, Zanka og Delaney har givet noget af sig selv. Tut Tut el. Boilesen er da interessante, Okore nok for sent.

    Jeg har løvrigt for lang tid siden gennemskuet at C.Olsen nok har nået en alder, hvor han i højere grad sætter pris på et stykke mad end et skrald ;-) (jævnfør de gastronomiske vurderinger) men det ser jo ud til at der kommer Food Trucks på søndag, så måske har I også været trendsætterne der?
    Hey Liverpool har jo ikke vundet et mesterskab siden "Nothing compares 2 U", så må glæderne vel findes andetsteds...

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #240
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg elsker de personlige samtaler. Man sidder jo nærmest med kaffe koppen i bedste Høgli-stil og er en del af samtalen. Det er sådan, at podcasts fungerer bedst for mig. + selvfølgelig interessant hvad fankoordinatoren laver, hvis man selv er fan, eller er jeg galt på den???
    Sidst redigeret af h0ps : 24.05.17 kl. 13:19

  23. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •