Side 27 af 27 FørsteFørste ... 1724252627
Viser resultater 391 til 402 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Er jeg den eneste der ikke kan finde gårsdagens optagelse?
    Den er blevet fjernet af kvalitetskontrollen. Der var vist nogle problemer med lyden der ikke kunne løses.

  2. #392
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Den er blevet fjernet af kvalitetskontrollen. Der var vist nogle problemer med lyden der ikke kunne løses.
    https://twitter.com/KbhFanradio/status/1635353607355899904?s=20


  3. #393
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Hej Folkver og Co.


    Tillykke med jubilæet #400. Det er vanvittigt, men jeg tror ikke jeg har misset et eneste afsnit hidtil, og I bliver til stadighed bedre. Ligesom hos Mathias S er I ugentlig rutine sammen med Absalons Radio. Fedt at have jer i ørerne mens man tømmer opvasken.

    Det var sjovt at høre jer tale om gamle udsendelser. Den med oscargate i marts, 16 har jeg genhørt flere gange. -smølles rant mod VSTGN er legendarisk. Det er også sjovt du nævner det afsnit, hvor Morten Crone fortæller at Sven Crones mor hedder Kim Larsen. Jeg erindrer at Månsson kom med et hurtigt bud på at hun måtte hedde Mor Crone..... Men du oplyser ikke hvornår afsnittet blev sendt. Hvilket nummer er det? Jeg vil meget gerne genhøre det. Morten Crone har alle dage været sjov og kæk - undtagen dengang Ståle smed ham under bussen på et pressemøde.

    God vind fremover. Ser frem til de næste 400 afsnit.
    Tak for de pæne ord.

    Afsnittet med Svenn Crones mor er her: https://soundcloud.com/fckfanradio/fredag-300916 53.55 inde i programmet ca

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #394
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Brokke 82 Se meddelelser
    Tak for de pæne ord.

    Afsnittet med Svenn Crones mor er her: https://soundcloud.com/fckfanradio/fredag-300916 53.55 inde i programmet ca
    Jeg sidder og leger med ChatGPT API'et, og har bedt den om at lave en indholdsfortegnelse af de første 10 minutter af Fanradions afsnit 400:

    • Introduktion til programmet og fejringen af udsendelse nr. 400 (0:00-1:18)
    • Gæst i studiet, formanden for FC Københavns Fan Club, Lars Thor (1:18-2:40)
    • Gæst på fjernlinje, Mathias Rammen Stenstrøm, der diskuterer hvornår han sidst var med i programmet (2:40-3:35)
    • Jonathan Folkvær taler om, hvor overraskende det er, at de har nået 400 udsendelser, og nævner, at programmet har haft 1.477.658 samlede play på tidspunktet for optagelsen (3:35-6:02)
    • Diskussion om forskellen mellem antal play og unikke lyttere, og hvorfor det er relevant for annoncører (6:02-7:28)
    • Kort snak om kampen mod Horsens på søndag, hvor mange københavnere forventes at deltage (7:28-9:27)


    Jeg kunne ikke medtage hele udsendelsen - jeg kunne fint få teksten fra speech-to-text modellen, men teksten var så for lang til at den ville modtage det hele, så det blev kun de første 10 minutter - det tænker jeg, at man kan kode sig udenom. Men jeg ville bare lige dele det, fordi jeg synes det er ret cool. Jeg forestiller mig, at det godt kunne være ret fedt, at have indholdet af podcasten søgbart og med indholdsfortegnelser. Det første minutter af transkriptionen ser sådan her ud:

    Du lytter til et podcast fra FC Københavns Fan Radio. Programmet med tid til detaljerne. Det er i dag kun torsdag den 9. marts og ikke fredag, som det plejer at være, men vi er alligevel, tror jeg, det er i vores lille studie i FC Københavns Fan Club. Vi optager nemlig i dag udsendelse nr. 400 i FC Københavns Fan Radio. Ja, du hørte rigtigt, nr. 400. Vi har også lavet nogle specials osv., men almindelig udsendelse er det her nr. 400. Det skal vi snakke om, og så skal vi se frem mod Horsens Away på søndag, hvor der kommer rigtig mange københavnere til Jylland. Velkommen indenfor. Mit navn er Jonathan Folkvær, jeg har en gæst med mig i studiet, og så har jeg en gæst på en fjernlinje. Vi har lavet det helt store udstyrs-setup her, så han kan både se os, og vi kan se ham, og vi kan høre kirkeklokkerne i baggrunden, og alt er i det hele taget næsten, som det plejer at være. Udenfor er det vinter, selvom vi er i starten af marts. Det er lidt underligt, men herindefor er det dejligt varmt og hyggeligt, og jeg har en gæst med mig overfor mig. Det er nemlig ingen ringer end formanden for lokalet. Vi sidder i FC Københavns. Fanclubsformand Lars Thor. Velkommen til. Tak. Kan du huske, hvornår du sidst selv var med? Har du undersøgt det? Nej, det har jeg faktisk ikke haft tid til, men du kan kigge ned over listen. Jeg tror, det er ud over en enkelt gang igennem på en telefonlinje. Det er rigtigt. Men derudover tror jeg faktisk, at vi sidst var med, der sad vi i nogle... Nej, måske sad vi stadigvæk hernede? Ellers var det de gamle lokaler? Er det vi helt over i D-tabyen, eller er vi oppe på B-tabyen i en loge? Nej, jeg tror, vi... Jeg har sådan en idé om det måske var D-tabyen, men det kan også være, at jeg husker det forkert. Det kan samtidig være. På en fjernlinje derhjemme, der sidder Mathias Rammen Stenstrøm. Velkommen til, Mathias. Mange tak. Ja, hvornår du sidst var med? Hvornår var jeg sidst med? Det var vel sidste uge, tror jeg. Ja, det var for sjovt. Kom nu. Nej, det var efter Aalborg. Det var efter Aalborg-kampen. Det er rigtigt. Det var efter Aalborg-kampen, hvor du var i relativt godt humør. Nu er vi en dag tidligere på, og det er vi, fordi så kan vi nu optage, og Lars kan være med, og du kan være med, og jeg kan forlore holde en fredag afslattet for en gang skyld.
    Så slet ikke perfekt, men temmelig godt...

    Så egentlig vil jeg ikke noget endnu - jeg synes bare det er sjovt, og måtte lige dele med nogen, og min kone gider ikke høre mere om OpenAI API'er :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  6. #395
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Jeg sidder og leger med ChatGPT API'et, og har bedt den om at lave en indholdsfortegnelse af de første 10 minutter af Fanradions afsnit 400:

    • Introduktion til programmet og fejringen af udsendelse nr. 400 (0:00-1:18)
    • Gæst i studiet, formanden for FC Københavns Fan Club, Lars Thor (1:18-2:40)
    • Gæst på fjernlinje, Mathias Rammen Stenstrøm, der diskuterer hvornår han sidst var med i programmet (2:40-3:35)
    • Jonathan Folkvær taler om, hvor overraskende det er, at de har nået 400 udsendelser, og nævner, at programmet har haft 1.477.658 samlede play på tidspunktet for optagelsen (3:35-6:02)
    • Diskussion om forskellen mellem antal play og unikke lyttere, og hvorfor det er relevant for annoncører (6:02-7:28)
    • Kort snak om kampen mod Horsens på søndag, hvor mange københavnere forventes at deltage (7:28-9:27)


    Jeg kunne ikke medtage hele udsendelsen - jeg kunne fint få teksten fra speech-to-text modellen, men teksten var så for lang til at den ville modtage det hele, så det blev kun de første 10 minutter - det tænker jeg, at man kan kode sig udenom. Men jeg ville bare lige dele det, fordi jeg synes det er ret cool. Jeg forestiller mig, at det godt kunne være ret fedt, at have indholdet af podcasten søgbart og med indholdsfortegnelser. Det første minutter af transkriptionen ser sådan her ud:



    Så slet ikke perfekt, men temmelig godt...

    Så egentlig vil jeg ikke noget endnu - jeg synes bare det er sjovt, og måtte lige dele med nogen, og min kone gider ikke høre mere om OpenAI API'er :-)


    Jeg kan ikke helt vurderer om jeg finde det charmerende eller frygteligt at læse alle ens egne bla bla bla ord på skrift, men det er bestemt temmelig interessant. Og mega fedtg du laver det ougar. Vi lytter gerne når din kone ser for træt ud haha!

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #396
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Brokke 82 Se meddelelser
    Jeg kan ikke helt vurderer om jeg finde det charmerende eller frygteligt at læse alle ens egne bla bla bla ord på skrift, men det er bestemt temmelig interessant. Og mega fedtg du laver det ougar. Vi lytter gerne når din kone ser for træt ud haha!
    Jeg beklager - det SER altid væmmeligt ud, når talesprog bliver transskriberet direkte, oven i købet med en del fejl i - det kan jeg godt sætte mig ind i er lidt angstprovokerende, at få lagt ud. jeg håber ikke, at du tager det ilde op :-D Det er jo heller ikke meningen, at det er noget, som man skal sidde og læse. Men det kunne jo være sjovt nok, hvis den kunne søge og give links til specifikke steder i udsendelserne i soundcloud.

    Jeg var bare specielt vild med indholdsfortegnelserne, selvom den nok lige skal instrueres i, at lave lidt større "bidder". Men når jeg kun havde 10 minutter, så synes jeg, at det var et ret godt bud.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #397
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Mon der kommer et nyt afsnit af fanradioen i indeværende uge?
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  11. #398
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af thped5 Se meddelelser
    Mon der kommer et nyt afsnit af fanradioen i indeværende uge?
    Hej thped5

    Hvor end vi gerne vil, er det desværre ikke muligt. Vi vender tilbage på mandag, med en status siden sidst og et friskt take på hvad der forhåbentlig bliver en sejr over Viborg.

    Mvh. Fanradioen

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #399
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Guldfest, tømmermænd, glædesrus, sæsonkort-dialogmøde, Ørneborgen, CL-kvalifikation, børnepasning og ikke mindst Fanradio-kåringer. Sæsonens sidste udsendelse er nu endelig online og ja, den er ekstra lang, Så du behøver ikke skynde dig at lytte til den, for sommerpausen er også lang.
    Vores mikrofoner opførte sig underligt og derfor måtte vi bede om professionel assistance. Det fik vi af den gode medfan, der også tidligere har lånt os en mikrofon til en transferdeadline-udsendelse, Jais Kringelbach. Vi kan helt sikkert godt høre forskel, så kæmpe store cadeau og tak til Jais for at ville hjælpe os i nødens stund. Og til dem af jer som fast frekventerer siden her, så kender I måske Jais bedre under navnet jak.

    Vi håber I vil lytte med her på Soundcloud eller hvor I ellers lytter til jeres podcast!

    På vegne af alle i Fanradio crewet: Tak for jeres ris og ros, tak for jeres input og tak for opbakning. Vi ses og høres i den nye sæson.

    Forza FC!

  14. De følgende 14 brugere er enige:

  15. #400
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Som så mange gange før, så tænder vi mikrofonerne og lukker transfervinduet i på torsdag.
    Vi har gæster, quizzer og forhåbenligt en masse transfers at snakke om.

    Kom og lyt med!


  16. De følgende 13 brugere er enige:

  17. #401
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Tak til hele holdet for endnu engang at holde transfer radio. Altid en fornøjelse

    /hp
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #402
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    10

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Bliver det smidt ud som podcast, hvis man nu ikke hørte det hele?

  20. De følgende 7 brugere er enige:

Side 27 af 27 FørsteFørste ... 1724252627

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •