Side 20 af 27 FørsteFørste ... 1017181920212223 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    73

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Kan kun tilslutte mig koret og sende en masse ros jeres vej! Det var spændende med analysen af årsrapporten synes jeg - og jeg er også fan af at høre lidt om de ting der ikke kun handler om selve spillet og synes der er herligt når i nørder den slags lidt med hjælp fra eksperter som i tirsdags. Af ting der ikke omhandler selve spillet mener jeg ikke spillernes livret eller en guide til romantisk middag i Silkeborg, som klubbens officielle podcast synes vi skal beriges med. Et forslag til en fremtidig udsendelse kunne være være en banespecial, hvor man taler med vores greenkeeper og måske en ekspert i hybrid/kunst. Med tanke på de elendige baneforhold vi har set i lange perioder i Parken over de seneste år, synes jeg personligt det kunne være spændende at høre lidt om hvad der er af muligheder derude og hvad der giver mening i et setup som vores.
    Money can't buy you happiness but it does bring you a more pleasant form of misery.


  2. #287
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Få Viktor Fischer på besøg - han vil sætte ild i Kahytten :0)

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #288
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Navnet Kahytten ligger ALT for tæt op ad det forfærdelige sted ude på vestegnen ..


  5. #289
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Mange tak for alle jeres roser!

    Vi er efterhånden faldet til i vores nye studie og de nye rutiner og kan begynde at kigge lidt frem og planlægge igen.
    Så tak for jeres ønsker, de er alle noteret.

    Og nu når vi er igang, mange tak til jer som donerer til os. Vi er stolte og sætter stor pris på enhver donation.

  6. #290
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Navnet Kahytten ligger ALT for tæt op ad det forfærdelige sted ude på vestegnen ..
    Men er alligevel kickass når man tænker på det er stedet hvor man debattere Nordens Flagskib!

  7. #291
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Navnet Kahytten ligger ALT for tæt op ad det forfærdelige sted ude på vestegnen ..
    Hvis det bliver relevant at skifte navn, vil jeg da gerne byde ind med hobbithullet. Ikke at det har så meget med fanradioen eller os fans at gøre, men hobbitter har runde vinduer i deres huse, og det var som jeg har forstået det netop årsagen til det nuværende navn.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #292
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    For en gangs skyld er det ikke derbynedtakt med et nederlag vi skulle tale om. Kunne være bedre, men bestemt også værre.
    Tipsbladets Sebastian Stanbury gennengår i samarbejde med Folkver hele derbyet og ser også kort frem mod Aab-kampen i weekenden.

    Dagens afsnit er lige her:
    https://soundcloud.com/fckfanradio/tirsdag-080518

    Husk, at du kan følge os på facebook, twitter og ikke mindst på 10er.dk hvor vi har tilladt os at åbne op for donationer fra jer kære lyttere. Vi er stolte og glade for hver og en af vores lyttere og ikke mindst hver og en af de søde lyttere der donerer til os. Tusind, tusind tak.

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #293
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nu har jeg set både Colsen og Smølle mene at Brøndby blir mester i år. Hvad fuck sker der? Det må kræve en uddybning i radioen...
    Well ... lad os se om uddybning virkelig bliver nødvendig ;-)

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #294
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Har lige lyttet til seneste udsendelse, hvor ligastruktur igen blev drøftet.
    Og jeg er enig i, at det er et makværk af en struktur.

    Hvad angår "relegation" med spændende kampe, som i nævner i Tyskland- så
    rykkede Helsingør jo netop op, ved at slå Viborg ud, for et år siden.

    Undskylder, hvis det har været nævnt, på mindre vigtige medier end sidelinen. :)
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #295
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hvornår vender fanradioen tilbage?

    *orker ikke klubbens egen podcast*
    Vil altid elske Ståle

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #296
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Har lige lyttet til seneste udsendelse, som altid er det super godt.

    Håber i får stablet en billetpris/tilskuer podcast på benene, meget gerne i en landskampspause.

    Som Nikolaj foreslog synes jeg det lyder som en god ide med et klippekort, lad os få nogle billige alternativer til dem som kun kommer engang imellem.
    Jeg håber altid på at der kommer mange tilskuere til kampene, det gør min oplevelse federe når vi er mange i parken og jeg vil derfor ikke have noget imod hvis billetpriserne bliver sat ned. Som sæsonkort holder så er det ikke prisen men nogle andre faktorer der gør at jeg køber sæsonkort.

    På torsdag skal man betale 235kr. for at få en plads på c tribunen og 185kr. på nedre B. Det er en kamp hvor et fuldt stadion vil kunne give den der helt specielle stemning som måske kan være med til at sende FCK i euro league.
    Der er her tirsdag morgen langt fra udsolgt, ca 2500 billetter er stadig til salg på hele C tribunen. Øvre B og hele A er ikke kommet i salg endnu. Gætter ikke på flere end 20.000 i parken torsdag hvoraf de 2500 er fra Atalanta. Det synes jeg er meget trist til en så potentielt vild kamp!

    Så kære fanradio få stablet en billetpris podcast på benene, jeg er meget interesseret i at høre mere om noget af de i meget kort talte om i mandagens udgave.
    Der blev blandt andet snakket lidt om hvorfor FCK ikke har bedre fat i københavnerne, noget som jeg også har undret mig over, altså jeg bor i Valby men føler mig på udebane.
    Hvad kan og gør FCK for at få bedre fat i københavnerne? Hvad kan FCKFC gøre? og hvad med mig som sæsonkortholder, kan jeg gøre nogen forskel? Er det realistisk med et snit på 20.000 tilskuere?

    Håber i får stablet en podcast på benene hvor sådan nogle spørgsmål og andre spørgsmål kan besvares, for hvor er jeg bare træt af at se på tomme sæder i parken!

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #297
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Har lige lyttet til seneste udsendelse, som altid er det super godt.

    Håber i får stablet en billetpris/tilskuer podcast på benene, meget gerne i en landskampspause.

    Som Nikolaj foreslog synes jeg det lyder som en god ide med et klippekort, lad os få nogle billige alternativer til dem som kun kommer engang imellem.
    Jeg håber altid på at der kommer mange tilskuere til kampene, det gør min oplevelse federe når vi er mange i parken og jeg vil derfor ikke have noget imod hvis billetpriserne bliver sat ned. Som sæsonkort holder så er det ikke prisen men nogle andre faktorer der gør at jeg køber sæsonkort.

    På torsdag skal man betale 235kr. for at få en plads på c tribunen og 185kr. på nedre B. Det er en kamp hvor et fuldt stadion vil kunne give den der helt specielle stemning som måske kan være med til at sende FCK i euro league.
    Der er her tirsdag morgen langt fra udsolgt, ca 2500 billetter er stadig til salg på hele C tribunen. Øvre B og hele A er ikke kommet i salg endnu. Gætter ikke på flere end 20.000 i parken torsdag hvoraf de 2500 er fra Atalanta. Det synes jeg er meget trist til en så potentielt vild kamp!

    Så kære fanradio få stablet en billetpris podcast på benene, jeg er meget interesseret i at høre mere om noget af de i meget kort talte om i mandagens udgave.
    Der blev blandt andet snakket lidt om hvorfor FCK ikke har bedre fat i københavnerne, noget som jeg også har undret mig over, altså jeg bor i Valby men føler mig på udebane.
    Hvad kan og gør FCK for at få bedre fat i københavnerne? Hvad kan FCKFC gøre? og hvad med mig som sæsonkortholder, kan jeg gøre nogen forskel? Er det realistisk med et snit på 20.000 tilskuere?

    Håber i får stablet en podcast på benene hvor sådan nogle spørgsmål og andre spørgsmål kan besvares, for hvor er jeg bare træt af at se på tomme sæder i parken!
    Jeg er enig i det meste. Dog kunne jeg godt tænke mig at der kom fuld fokus på tilskuerantallet og hvad man kan gøre for at få det til at stige.
    Det er klart at billetprisen er en del af løsningen, men der skal gøres mange forskellige tiltag. Selvfølgelig er min. 20.000 til hver hjemmekamp realistisk. Vi bor i Skandinaviens næststørste by. Grunden til at FCK halter på tilskuereområdet, er en selvfølgelig kombination af forskellige ting, men ansvaret for det ringe, og jeg mener virkelig ringe fremmøde, ligger udelukkede hos de ansvarlige i PSE og de har indtil nu umiddelbart fejlet stort. At få tilskueregennemsnittet op bør være et strategisk hovedfokus for FCK, da det giver så meget igen til klubben, både økonomisk, men også i forhold til stemning osv.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #298
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg er enig i det meste. Dog kunne jeg godt tænke mig at der kom fuld fokus på tilskuerantallet og hvad man kan gøre for at få det til at stige.
    Det er klart at billetprisen er en del af løsningen, men der skal gøres mange forskellige tiltag. Selvfølgelig er min. 20.000 til hver hjemmekamp realistisk. Vi bor i Skandinaviens næststørste by. Grunden til at FCK halter på tilskuereområdet, er en selvfølgelig kombination af forskellige ting, men ansvaret for det ringe, og jeg mener virkelig ringe fremmøde, ligger udelukkede hos de ansvarlige i PSE og de har indtil nu umiddelbart fejlet stort. At få tilskueregennemsnittet op bør være et strategisk hovedfokus for FCK, da det giver så meget igen til klubben, både økonomisk, men også i forhold til stemning osv.
    hmm... At ansvaret ligger udelukkende hos PSE er svært at være enige i, omend en stor del af ansvaret ligger der. Men, vi som fodbold fans kan, og bør, kigge i egen barm. Hvis vi, i FCK, realistisk vil have over 20000 i snit i parken over flere sæsoner, så kræver det at der er absolut intet ballade til fodbold kampe, både på udebane og på hjemmebane. Der er en stor del af det ikke danskfodbold interesseret publikum som finder fodboldfans direkte bøvede, og aldrig kunne drømme om at komme stadion, blandt andet pga. ballade blandt fodboldfans. Og denne gruppe er udgør en ret stor del af befolkningen på Østerbro og Nørrebro.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #299
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    hmm... At ansvaret ligger udelukkende hos PSE er svært at være enige i, omend en stor del af ansvaret ligger der. Men, vi som fodbold fans kan, og bør, kigge i egen barm. Hvis vi, i FCK, realistisk vil have over 20000 i snit i parken over flere sæsoner, så kræver det at der er absolut intet ballade til fodbold kampe, både på udebane og på hjemmebane. Der er en stor del af det ikke danskfodbold interesseret publikum som finder fodboldfans direkte bøvede, og aldrig kunne drømme om at komme stadion, blandt andet pga. ballade blandt fodboldfans. Og denne gruppe er udgør en ret stor del af befolkningen på Østerbro og Nørrebro.
    Hvis man ikke er interesseret i dansk fodbold, hvorfor skulle mindre ballade (som der trods alt ikke generelt er synderlig meget af) så pludselig gøre det spændende nok til at de ændrer holdning?
    ... og hvor ved du iøvrigt fra, at en stor gruppe af beboere på Østerbro og Nørrebro ikke kommer i Parken pga ballade?

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #300
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg er enig i det meste. Dog kunne jeg godt tænke mig at der kom fuld fokus på tilskuerantallet og hvad man kan gøre for at få det til at stige.
    Det er klart at billetprisen er en del af løsningen, men der skal gøres mange forskellige tiltag. Selvfølgelig er min. 20.000 til hver hjemmekamp realistisk. Vi bor i Skandinaviens næststørste by. Grunden til at FCK halter på tilskuereområdet, er en selvfølgelig kombination af forskellige ting, men ansvaret for det ringe, og jeg mener virkelig ringe fremmøde, ligger udelukkede hos de ansvarlige i PSE og de har indtil nu umiddelbart fejlet stort. At få tilskueregennemsnittet op bør være et strategisk hovedfokus for FCK, da det giver så meget igen til klubben, både økonomisk, men også i forhold til stemning osv.
    Fik måske ikke udtrykt mig klart nok, men jeg mener klart at fokus i en eventuel podcast skal handle om hvorledes man får tilskuerantallet til at stige.
    Ved ikke om ansvaret for ringe fremmøde udelukkende ligger hos ledelsen i FCK men de har i hvert fald de største muligheder for at påvirke antallet af tilskuere på kort sigt. Ved f.eks. at sætte priserne ned. Vi får ikke en pludselig voldsom stigning i antallet af tilskuere bare ved at nedsætte priserne men det kan hjælpe på det.

    En anden ting som kan ændres er måden hvorpå billetterne sættes til salg. Som udgangspunkt sættes nedre B, hele C og D tribunen i salg. D tribunen enten til familie eller udehold afsnit.
    Der åbnes så først for salg af billetter til A tribunen og øvre B når de andre afsnit er meget tæt på udsolgt. Det er forståligt nok at man gerne vil effektivisere så meget som muligt, men det giver så også bare et mindre udvalg af attraktive pladser til billet købere. Det har muligvis også en indflydelse. Ud fra det kunne jeg godt tænke mig at høre fra ledelsen hvorfor man vælger og køre salget af billetter så stramt og effektivt som muligt, mener de ikke at det kan sælge flere billetter ved at sætte flere afsnit i salg fra start?


    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    hmm... At ansvaret ligger udelukkende hos PSE er svært at være enige i, omend en stor del af ansvaret ligger der. Men, vi som fodbold fans kan, og bør, kigge i egen barm. Hvis vi, i FCK, realistisk vil have over 20000 i snit i parken over flere sæsoner, så kræver det at der er absolut intet ballade til fodbold kampe, både på udebane og på hjemmebane. Der er en stor del af det ikke danskfodbold interesseret publikum som finder fodboldfans direkte bøvede, og aldrig kunne drømme om at komme stadion, blandt andet pga. ballade blandt fodboldfans. Og denne gruppe er udgør en ret stor del af befolkningen på Østerbro og Nørrebro.
    Jeg tror også at der er en stor del af befolkningen og særligt den københavnske som finder det at gå til fodbold lidt bøvet, så tror helt sikkert der er noget image der skal ændres i forhold til det at gå i parken til fodbold.
    I podcasten bliver der talt lidt om det her med at have fat i københavnerne, det ligger måske op ad noget med image? Jeg er i hvert fald meget interesseret i at høre hvilke chancer det er, som Nikolaj i podcasten mener, FCK har forspildt for at få bedre fat i Københavnerne. Det kunne være meget interessant at høre jer tale lidt om det.

    Med hensyn til at kigge indad i forhold til ballade til fodbold kampe, så ved jeg ikke hvad jeg som menig tilskuer skal gøre for at stoppe det? Jeg kan ikke stoppe idioter fra at være idioter, ligesom jeg heller ikke kan stoppe idioter fra at være idioter i nattelivet.
    Men noget jeg kan gøre er at være venlig og imødekommende overfor billetkøbere som jeg møder i nærheden af min faste plads på nedre C, så de føler sig velkomne og gerne vil købe en billet til nedre C igen, igen og igen indtil de får lyst til at veksler det til et sæsonkort.
    Som sæsonkortholder ved man hvem der står hvor i sit nærområde og vi hilser på hinanden, det synes jeg er super fedt! Så hvorfor ikke også hilse på dem som vi ved ikke er der fast? Er det for mærkeligt?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Hvis man ikke er interesseret i dansk fodbold, hvorfor skulle mindre ballade (som der trods alt ikke generelt er synderlig meget af) så pludselig gøre det spændende nok til at de ændrer holdning?
    ... og hvor ved du iøvrigt fra, at en stor gruppe af beboere på Østerbro og Nørrebro ikke kommer i Parken pga ballade?
    Jeg synes heller ikke der er særlig meget ballade til fodbold. Men jeg tror at pressen er med til at give et indtryk af at der er meget ballade for personer som ikke kommer til fodbold. Hvis man får indtryk fra pressen om at det er farligt at gå til fodbold så er man muligvis ikke så interesseret i at tage af sted til kamp.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •