Side 23 af 27 FørsteFørste ... 1320212223242526 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Tak for en god omgang terapi med ugens afsnit. Dejligt at I tager de længere briller på med en general status over klubbens tilstand og jeres bud på resten af vinduet.


  2. #332
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Tak for en god omgang terapi med ugens afsnit. Dejligt at I tager de længere briller på med en general status over klubbens tilstand og jeres bud på resten af vinduet.
    Ja det var et rigtig godt afsnit. Thumbs up, for det gode arbejde. Det er fedt i bruger tid, på at nørde dette og ikke mindst dele det!


  3. #333
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Live transfer-podcast i morgen!

    Vi sender live i vinduets sidste timer - direkte fra fanklubbens hjørne af Parken. Klokken 19.30 og lige til midnat!

    Vi starter med at vende sejren mod F.C. Nordsjælland, men de sidste fire timer frem mod midnat bliver det ren transfer-live-podcast!

    Vi skal nok sørge for at sende link ud i morgen, så hold øje med denne side, twitter eller facebook!

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #334
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Lyt med her!

    Det er om under to timer af vi tænder for mikrofonerne - og slukker dem først når vinduet er lukket.
    Vi glæder os!

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #335
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Københavns Fanradio Se meddelelser
    Lyt med her!

    Det er om under to timer af vi tænder for mikrofonerne - og slukker dem først når vinduet er lukket.
    Vi glæder os!
    Er glad for, at I fik noget FCK-relateret transfer at tale om. Zanka!!!

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #336
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg ser meget frem til det lydklip hvor det bliver breaket.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #337
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Tak for at sende den sidste times udsendelse ud, så os der gik tidligt i seng også kan høre reaktionen i studiet! Den ryger på til arbejdet her til morgen.

    Yay Zanka!

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #338
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Set i lyset af dagens fyring af Ståle Solbakken, vil jeg høre om I har mulighed for at lave en udsendelse, der omhandler vores muligheder fremadrettet mht. spillestil, ny cheftræner og ny sportsdirektør.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #339
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Set i lyset af dagens fyring af Ståle Solbakken, vil jeg høre om I har mulighed for at lave en udsendelse, der omhandler vores muligheder fremadrettet mht. spillestil, ny cheftræner og ny sportsdirektør.
    Vi er i gang med at finde tidspunkt og deltagere, så det er helt klart planen at lave en udsendelse snarest muligt.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #340
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Københavns Fanradio Se meddelelser
    Vi er i gang med at finde tidspunkt og deltagere, så det er helt klart planen at lave en udsendelse snarest muligt.
    Fantastisk, tak.

    Det trænger jeg/vi til

    rsj

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #341
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Københavns Fanradio Se meddelelser
    Vi er i gang med at finde tidspunkt og deltagere, så det er helt klart planen at lave en udsendelse snarest muligt.

    Mange tak :)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #342
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hej Fanradio. Her er et par spørgsmål jeg håber I vil vende når I laver jeres udsendelse.

    - Er det reelt mere end bare 2020 resultaterne der lå bag fyringen? Er det måske de sidste tre års udvikling? Er det generelle strategiske overvejelser der ligger til grund for afskedigelsen ?
    - Hvor meget skal man lægge i Kvists udtalelser:
    I FCK kan vi ikke garantere resultater, men vi skal være den mest ambitiøse klub i Danmark og de mest ærgerrige i forhold til at udvikle os. Har vi ledere, spillere og medarbejdere, der lever op til det, så garanterer vi også den indsats og de præstationer, der gør, at resultaterne kommer. Det er klubbens DNA. Det er kulturen. Og det er det som alle spillere og medarbejdere skal vise, at de gerne vil være en del af,”
    - Bliver FCK mere offensivt orienteret på banen fremover ?

    Ser frem til at hører jeres program

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #343
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hej. Tak for endnu et godt afsnit. I forhold til Penis-transfer debatten undre det mig at to navne er udeladt. Først og fremmest Zeca. Han kom til FCK som spillende kaptain for Panathinaikos. I min verden er han den største penis-transfer vi har lavet da vi henter anføren fra en direkte europæisk konkurrent. Jeg vil også argumenterer for N'doye, i forhold til sammen klub. Men det var måske mere en transfer der udviklede sig i "penis" retningen, da han score på udebane mod dem.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #344
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hej. Tak for endnu et godt afsnit. I forhold til Penis-transfer debatten undre det mig at to navne er udeladt. Først og fremmest Zeca. Han kom til FCK som spillende kaptain for Panathinaikos. I min verden er han den største penis-transfer vi har lavet da vi henter anføren fra en direkte europæisk konkurrent. Jeg vil også argumenterer for N'doye, i forhold til sammen klub. Men det var måske mere en transfer der udviklede sig i "penis" retningen, da han score på udebane mod dem.
    N'Doye spillede på lån for OFI Kreta, efter han var blevet til overs i Panathaikos.

  26. #345
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hej. Tak for endnu et godt afsnit. I forhold til Penis-transfer debatten undre det mig at to navne er udeladt. Først og fremmest Zeca. Han kom til FCK som spillende kaptain for Panathinaikos. I min verden er han den største penis-transfer vi har lavet da vi henter anføren fra en direkte europæisk konkurrent. Jeg vil også argumenterer for N'doye, i forhold til sammen klub. Men det var måske mere en transfer der udviklede sig i "penis" retningen, da han score på udebane mod dem.
    Jeg kan kun tale for min liste, men der var Zeca i alle fald ikke mange cm fra at klare cuttet. Jeg tror dog ikke, der var mange der faktisk havde set ham spille ud over det morsomme kollaps, han var med til at udsætte Brøndby for året inden, så jeg trak lidt fra på “kendt stjerne”-skalaen :-)
    Der stod N’Doye i øvrigt meget lavt hos mig; da han dukkede op i første omgang husker jeg slet ikke de vilde forventninger til ham. Dermed ikke sagt, at han ikke blev en af vores bedste spillere nogensinde. Men slet ikke et af de mest begejstrende nyindkøb. Faktisk ikke engang i anden omgang ;-)

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •