Side 25 af 27 FørsteFørste ... 15222324252627 SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg ville meget gerne høre, hvordan man sikre at næste efterår ikke bliver en kopi af næsten hver eneste efterår de sidste mange år. Vi har en jubel teori om at vi kan gå igennem efteråret uden skader og hvert efterår, så mister vi point i superliga'en fordi truppen ikke er bred nok. Hvad har vi tænkt os at gøre fremadrettet? Defensivt kan vi tit godt holde til det, men midtbane og offensive pladser virker ikke til at kunne klare 2 kampe om ugen med kampe torsdag/søndag. Spillere som Wind, Stage, Falk, Biel med flere falder tydeligt i niveau i superligaen efter en torsdags kamp i europa.
    - Torben

  2. #362
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Har FCK i sinde at kommunikere noget ud eksternt til fans mm. omkring en sportslig strategi? Det er - mig bekendt - ikke gjort, og det virker til at være årsag til rigtig meget frustration i fankredse.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #363
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    122

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hvor ser du dig selv og FC København om 5 år.

    Bliver lidt MUS agtigt, men kunne da være nice at vide om vi (stadig??) går efter at blive til de danske Porto, eller de danske Braga.
    Og hvordan man når derhen hvis man gerne vil være Porto? Tidligere, i de gode gamle dage var planen vel at være gode nok til inkassere 200 mio fra CL gruppespil 3/5 år, for at bruge dem til at ende der 4 ud af 5 år.
    Dengang man som nævnt et par indlæg oppe betragtede suppen som træning. Hvilket jeg stadig hører for at have udtalt på semi-hoven vis til bifferne på mit eget fodboldhold (dengang bif var langt væk fra titler og eurobold).
    Siden er det vist ændret til den berømte at tage en kamp af gangen og ser hvor man lander. Det lader ikke til at div andre virksomheder under PS&E er til, udelukkende for at kanaliserer penge over i FC København i hvert fald.
    (hvilket har været lidt forklaringen på den aparte konstruktion...eller forsvaret for den, til mange arbejdsfrokoster med biffere)


    Hvilke europæiske gruppespil betragter klubbens som acceptable. Sportsligt såvel som finansielt? Er med at på det ECLs første år, og med vores ynglinge-hold og generellt forfatning vel faktisk ideelt lige i år nærmest.

    Hvis vi er ambitiøse med vores ambitioner, så ville en forsigtig tidshorisont, også være fint at stikke lidt til.

    Vi har set PC juble ved holdets scoringer i Farum som spiller, men ikke trække på smilebåndet som sportsdirektør.
    Hvad skal der til for at løfte sportsdirektøren 2 meter over sædehøjde?


    /kaliffen

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #364
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Tak for endnu et godt halvsæson recap. Der er en ting der lige skal rettes ud, desværre. Det diskuteres at FCK er det første skandinaviske hold til at vinde en pulje, og ikke bare første danske hold. Det er desværre forkert. Malmø vandt vores europaleague pulje da vi mødte dem. Jeg skal ikke kunne sige om der er andre eksempler, men dette er i hvert fald et.

  7. #365
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Åh ja Malmö FF. Æres den der æres bør. klubben der gav os Roony kvit og frit! #tacksåmycketmalmöff
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar

  8. #366
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Tak for endnu et godt halvsæson recap. Der er en ting der lige skal rettes ud, desværre. Det diskuteres at FCK er det første skandinaviske hold til at vinde en pulje, og ikke bare første danske hold. Det er desværre forkert. Malmø vandt vores europaleague pulje da vi mødte dem. Jeg skal ikke kunne sige om der er andre eksempler, men dette er i hvert fald et.
    Det er sket adskillige gange før. IFK vandt deres CL pulje helt til bage i 94/95 og Rosenborg vandt deres 1. CL pulje i 99/00 - et af de år hvor der var 2 gruppespil i CL. Og så vandt Molde deres EL gruppe i 15/16.

    Men Mathias har også selv været ude og max beklage på Twitter: https://twitter.com/Mstenstrop89/sta...83704599654400
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #367
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Vi laver endnu engang live Fanradio når transfervinduet lukker på mandag!



  11. #368
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Som jeg hører det, så har -smølle vermouth med til lejligheden..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. #369
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hvis I lover ikke at bruge ordet "penistransfer," lytter jeg med...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #370
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis I lover ikke at bruge ordet "penistransfer," lytter jeg med...
    Jeg lytter, hvis I bare siger penis! :)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  16. #371
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis I lover ikke at bruge ordet "penistransfer," lytter jeg med...
    Hvordan vil du ellers beskrive bengtson salget?

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #372
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Som jeg hører det, så har -smølle vermouth med til lejligheden..
    Det kan bekræftes, samt et studiespil med en vinder og fire tabere til den uundgåelige tomgang, der vil opstå undervejs, samt formentlig mindst én anvendelse af udtrykket "Må jeg minde om, at rygtet stammer fra en fyr, der har sytten følgere og ikke har tweetet før i aften".

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #373
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Om der så er 10 forskellige podcast med FCK, så vil jeg altid lytte til jeres program på deadline day. Fanradioen vil altid være bedst og den eneste rigtige!
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar


  21. #374
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Kære lyttere!

    Vi gjorde det første gang i 2015 og nu går vi det igen.
    Lyt med mens vi for sjette gang snakkende lukker transfervinduet i.
    Udover en grundig gennemgang af dette transfervindues til- og afgange, så kigger vi også lidt i historiebøgerne over hvad der tidligere er sket i vinterens transfervindue. Og mon ikke også vi kigger en smule frem mod foråret. Og smølle er selvfølgelig klar til at være quizmaster.
    Vi har også Benjamin Dane, Mathias Holm Stenstrop og Henrik Månsson med i studiet og som altid vil Jonatan Folkver forsøge at holde styr på dem alle.

    Vi starter klokken 20.00 (streamet tændes 10 min før) og lukker først når alt er overstået!

    Hvor jeg lytte med?
    Denne gang streamer vi fra Podbean. Der er flere måder at få adgang på:

    Mobli
    Find Podbeans app i diverse appbutikker. Her kan du lytte med, men også chatte med. Begge dele helt uden at lave en bruger.

    Computer
    Klik her!
    Her kan du lytte med helt uden at lave en bruger.




    Vi glæder os!
    Vi håber på stor aktivitet. Ikke bare på PCs kontor, men også på diverse sociale medier hvor vi vil følge med og dele links, videoer, billeder og alt andet vi kommer til at tale om. Både her på Sidelinien, på Podbeans platform og på twitter.

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #375
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis I lover ikke at bruge ordet "penistransfer," lytter jeg med...
    At købe de uvaskedes all time topscore for så at ophæve hans kontrakt. Det er sgu lidt en penistransfer, uagtet at ordet er irriterende.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •