Side 10 af 27 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hvad med at dykke lidt mere ned i fanklubben? Hvad sker der f.eks. i tifo-udvalget, der er jo løbet lidt vand under broen siden sidst

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    En kanal:



    En tunnel:



    Der er altså 1landet ved billedsproget, der halter ved det første udtryk for at spille en bold mellem folks ben ;-)

    Men tak for god radio med masser af passion!


  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Kunne det ikke være en idé at producere en CD af dagens optakt til hver Fan Klub bus, der kører til Herning?
    Så kunne man f.eks. smide den på når man kører over broen :)

    Hvis det er noget man kan tilslutte sig brænder jeg da gerne en håndfuld til at tage med (kun med jeres tilladelse, naturligvis)
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Zankas sidste fejl var i reserveholds-/'show-kampen' i mandags som kan ses i highlights (FCN's førstemål). I selv samme kamp besluttede han også at sætte sig igennem som dribble-konge (som bagerste mand), hvor han er tæt på at give en friløber til FCN. PÅ TRODS af at han har flere gode spil muligheder. Det er selvfølgelig ikke vigtigt at han laver en fejl i en ligegyldig kamp, men den nonchalant måde han spiller på er stadigvæk tilstede, og hans fejl i A-kampene skal helt sikkert nok komme tilbage. For han VIL være offensiv og kreativ. Lidt som den Brasilianske sideshow-bob-look-a-like fra PSG.

    Den spillestil er kommet for at blive, men han er alligevel top 3 i superligaen, og på en god dag den bedste.

    Dejligt program, og jeg ønsker jer en god jul og et godt nytår!

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Høp! Så er vi igen tilbage efter en lille vinterpause. I dag har jeg haft Kristian Hertz og Christian Olsen i studiet til en snak om transfervinduet og Silly Season, og de kommende træningskampe og træningslejr i Dubai.

    Det kan I høre lige her: https://soundcloud.com/fckfanradio/foarsdebut-080116

    På vegne af hele holdet kan jeg sige, at det er en fornøjelse at være tilbage igen!
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #141
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilkens Se meddelelser
    Høp! Så er vi igen tilbage efter en lille vinterpause. I dag har jeg haft Kristian Hertz og Christian Olsen i studiet til en snak om transfervinduet og Silly Season, og de kommende træningskampe og træningslejr i Dubai.

    Det kan I høre lige her: https://soundcloud.com/fckfanradio/foarsdebut-080116

    På vegne af hele holdet kan jeg sige, at det er en fornøjelse at være tilbage igen!
    På vegne af det FCK'ske fanmiljø kan jeg tilføje, at det er en fornøjelse at i er tilbage igen! :)
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)


  11. #142
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Så blev den gennemlyttet.
    Ros til værten for at italesætte (vist det moderne politiker-ord) det kontroversielle i at afholde en træningslejr i Emiraterne. Bevares det er hverken Saudi Arabien el. Qatar, og der er nuanceforskelle mellem regimerne, men moralsk angribeligt er det bestemt at modtage den "ærefulde" invitation og ordlyden på hjemmesiden.
    Reaktionen fra medværterne lod da også en del tilbage at ønske: der blev spillet en mellemtung kontrabas ;-)

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #143
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Mange tak for endnu et godt program (i går, den 20/1-16).


  14. #144
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Og i øvrigt tror jeg i har ret i tesen med OB og lillebror-kompleks. Det lugter måske endda lidt af en aggressiv, dybtliggende form, som den Norge lider under. ;)
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #145
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Selvom transfervinduet lader til at være overstået for vores vedkommende, så vil jeg alligevel lige melde ind, at jeg stadig ville være meget interesseret i at lytte til en liveudsendelse ala den i sommers i forbindelse med vinduets egentlige afslutning.

    Det var både informativt og underholdende i de 2½ timer i sendte sidste gang på trods af at de sidste nyheder i FCK var breaket. Der var og er jo stof nok at tage fat på. Og så giver det jo selvfølgelig mulighed for at diverse folk kan komme væltende ned i studiet. Live-sendinger er bare lige dét mere spændende og uforudsigelige.

    Desuden er det vel også rart nok for Lange og Jes at vide, at der altid er sådan en udsendelse hér når et transfervindue lukker i - Det giver dem jo mulighed for at planlægge at bruge Fanradioen til at breake ting måske, også i fremtiden.
    Sidst redigeret af Kaff : 27.01.16 kl. 15:56


  17. #146
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Selvom transfervinduet lader til at være overstået for vores vedkommende, så vil jeg alligevel lige melde ind, at jeg stadig ville være meget interesseret i at lytte til en liveudsendelse ala den i sommers i forbindelse med vinduets egentlige afslutning.

    Det var både informativt og underholdende i de 2½ timer i sendte sidste gang på trods af at de sidste nyheder i FCK var breaket. Der var og er jo stof nok at tage fat på. Og så giver det jo selvfølgelig mulighed for at diverse folk kan komme væltende ned i studiet. Live-sendinger er bare lige dét mere spændende og uforudsigelige.

    Desuden er det vel også rart nok for Lange og Jes at vide, at der altid er sådan en udsendelse hér når et transfervindue lukker i - Det giver dem jo mulighed for at planlægge at bruge Fanradioen til at breake ting måske, også i fremtiden.
    Tja, Ståle må da gerne komme forbi og breake at der ikke sker en skid :-)

    Endnu bedre, inviter ham til at snakke om hvad han synes om vinduet, også gerne ift. konkurenterne.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #147
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Vi er glade for at kunne sige, at vi sender Deadline Day-radio i morgen. Vi sender live i tre timer fra kl. 21 til midnat via dette link: http://mixlr.com/fc-k%C3%B8benhavns-...y-vinter-2016/ - de af jer som også hørte vores transferudsendelse i sommer vil kunne genkende Mixlr. Det fungerer på samme måde i denne omgang.

    Jeg får besøg af Christian Olsen, Kristian Hertz og Thomas Klinkby og vi vil gennemgå Københavns transfervindue, og give det en karakter, og selvfølgelig holde øje med om der skulle ske noget uventet i løbet af aftenen. Det skal dog siges, at vi meget vel kan tænkes at sidde i en ellers mennesketom bygning i Parken, så om Ståle slår et smut forbi igen kan vi ikke love ;-)

    Lyt med i morgen! Jeg lover at vi kommer vidt omkring, men samtidig lover jeg også, at vi i denne omgang IKKE kommer til at tale i halvanden time om Serie A!
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar


  20. #148
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Super fedt!

    Kommer den også som podcast til dem af os, der ikke får mulighed for at lytte med live?

  21. #149
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Super fedt!

    Kommer den også som podcast til dem af os, der ikke får mulighed for at lytte med live?
    Udsendelsen vil være at finde som podcast tirsdag eller onsdag :-)

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #150
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Evt. mulighed for live video via Periscope, youtube, eller Meerkat ? .:-)
    Yo Mac!

Side 10 af 27 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •