Side 11 af 27 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hatten af for jeres til tider underholdende måde at træde vande på, på en af de mest røvsyge Deadline Days jeg kan huske....
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander


  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Fanradioen var i går samlet og lavede optakt til forårspremieren mod Esbjerg. Lyt til programmet her: https://soundcloud.com/fckfanradio/f...ptakt-26022016

    I må også meget gerne Like vores Facebookgruppe her: https://www.facebook.com/KbhFanradio/
    Og hvis du er på Twitter, kan du følge os her: https://twitter.com/KbhFanradio

    Endelig må I også gerne abonnere på vores program via iTunes https://itunes.apple.com/dk/podcast/...3960?l=da&mt=2 og gerne også give os en vurdering på iTunes. (tryk på "Vurderinger og anmeldelser" og giv så 6 stjerner ;-))
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar


  3. #153
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: F.C. Københavns Fanradi

    Elsker Løvetimen :-) fedt I gider, jeg er fan.

    Mvh Thomas
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilkens Se meddelelser
    Fanradioen var i går samlet og lavede optakt til forårspremieren mod Esbjerg. Lyt til programmet her: https://soundcloud.com/fckfanradio/f...ptakt-26022016
    Tak for et fedt program igen-igen! Som service-info kan jeg hjælpe lidt med udtalen af Guangzhou: [Guang-djou] (-ou som i Jarlov [Iarlou]) - egentlig ret nemt. ;)
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #155
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Tak for et virkelig fantastisk program igen-igen....

    Det sker jeg ikke har mulighed for at hære optaktsprogrammerne inden kampen, hvilket med fordel også kan gøres efter kampen er spillet :) Det er nu sjovt til tider at høre pre-analysen efter kampen er spillet!

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #156
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Tak for et virkelig fantastisk program igen-igen....

    Det sker jeg ikke har mulighed for at hære optaktsprogrammerne inden kampen, hvilket med fordel også kan gøres efter kampen er spillet :) Det er nu sjovt til tider at høre pre-analysen efter kampen er spillet!
    Særligt når der blev ramt så spot on med 2-1 sejr og et Bjørn Paulsen mål.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #157
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeps. Byen der i øvrigt har lagt navn til delikatessen Three Squeals of Guangzhou aka. nyfødte rotte-/museunger i chilisauce. Første hyl er når de bliver født, andet når de dyppes i chilisauce og tredje hyl er når de fortæres. Velbekomme. Opskriften findes på Tekst-tv side 605.
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #158
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Kære Wilkens og co.

    Når I nu ikke selv gør opmærksom på gårsdagens program vil jeg da gerne gøre det, skulle der side en enkelt eller to, som ikke vidste I sendte. Jeres hudfletning af Oscar var intet mindre end mesterlig underholdning. Jeg har faktisk genhørt jeres program under en improviseret forårshovedrengøring her til formiddag, og morede mig ligeså kosteligt som i går.

    Som I selv er inde på, er der muligvis stadig et par skeletter i skabet i Oscargate. Vi får nok aldrig at vide præcis hvem og hvor mange (om nogen), som kendte til Oscars sande identiten, men I har i hvert fald gjort jeres. Jeres BØF-had er ægte og kommer direkte fra hjertet kan man høre. Tak for det!


  14. #159
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hey guys.

    Programmet fra i går var vel nok det bedste/sjoveste I nogen sinde har lavet - med undtagelse af den første live-udsendelse på "deadline-transfer-dag" (eller hvad det nu hedder). Jeres popcorns-baggrundslyde var lige i skabet, men det bedste fra i går, det må nok være -smølles BØF-rant. Da jeg intet liv har what-so-ever, besluttede jeg mig for at skrive rantet ned, så det kan læses af folk der af en eller anden grund ikke vil/kan/tør/må høre det. Jeg har tilføjet et par "bullet-points" for dramatisk effekt og det er selvfølgelig med forbehold for tale-til-tekst fejl osv., da det kan være ret svært at skrive mens man griner:

    Wilkens: ”… men Nikolaj, lad os hoppe over til dig! Er der en lille smule, måske, dobbeltmoral også at spore derude?

    -smølle: ”(griner) Jeg kan jo ikke få luft over de folk, det er jo helt utroligt! Det er jo fuldstændigt vanvittigt at se dem slå sig op på:


    • Ånd
    • Storhed
    • Følelse
    • Fællesskab
    • Ingen enkeltperson har ejerskab over den her klub
    • Imod moderne fodbold
    • Fodbold er ikke en rig mands leg


    ... osv. og alle de der bannere der er blevet lagt i mølposen….

    Wilkens:”Ja, for det er jo helt seriøst bannere, der…”

    -smølle: ”Ja ja, men vi har dog ikke set så pokkers meget til dem her på det seneste, har vi? Vi taler om en klub der:


    • er først til at blive professionel i DK
    • der lægger to klubber sammen for at få nogle penge, endda af kommunen, ikke bare lokale investorer
    • Vi taler om en klub der er først på børsen - det første aktieselskab
    • Den første der køber en bank, for at tjene penge på ting uden for fodbolden
    • Den første koncern i DK, i fodbold


    ...og, eh (griner), så taler vi også om den første klub der indfører ”sugar daddys” for alvor, altså på et lidt højere plan end ”saftkongen”, som kommer stormende ind fra siden. Altså vi taler om Torben Røsler, der så bliver sendt ud igen, fordi han ikke får nok for sine aktier og KASI-Jesper, der går ind og laver den samme finte, bare på et endnu mere komisk plan. Ikke nok med det – vi har jo hørt alle mulige historier om FØ og hans fortid osv., den kan man mene om hvad man vil - men sandheden er, at når de først er på røven, så kommer Aldo Petersen fra F.C. København og redder deres røv. Det er fuldstændigt håbløst at de begynder på deres snak om: ”Nu æh… nu… nu skal vi være flinke over for Jan Bech Andersen, vi skal tale pænt til ham, fordi æh… han er jo faktisk en god mand for os!” osv., efter at vi har måtte høre om deres ”moderne fodbold”-kvababbelser i så lang tid. Den der reaktion der var på, at BST ikke ville gå direkte ud og støtte ham, det er jo håbløst at læse! Nu har jeg sagt håbløst 10 gange, har jeg ikke?

    Wilkens: ”Jo…”

    -smølle: ”Det er jo direkte håbløst!”

    Håbløst indeed!

    Et simpelt tak er sgu ikke nok til jer - I gør et fan-FÅRKING-tastisk stykke arbejde ved mikrofonerne, jeres analyser er (næsten) spot-on hver gang, I tillader humoristiske bemærkninger uden det hverken lyder forceret eller for plat (hej hej Viasat) og selvom det er en fan-produceret podcast, så vil jeg til enhver tid mene, at det er den bedste i DK - med flere længder! Hvis I en dag for brug for udstyr eller lign. og klubben ikke vil/kan hjælpe, så spørg jeres lyttere! Jeg vil i hvert fald hellere end gerne kyle 20-50 kr. i jeres retning, hvis det kan sikre at FCK Fanradio består!

    Tak!

    ZFDK

    PS: No Olsen - no party!
    Sidst redigeret af ZFDK : 13.03.16 kl. 01:04


  15. #160
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    And the oscar goes to......


    Blev sku' inspireret af sidste podcast!

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #161
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Endnu et super underholdende program fredag aften. Generelt synes jeg gæsterne holder et ret højt fodboldfagligt (eller i det mindste FC København-nørdish) niveau, men kombinationen Wilkens-Michel Davidsen-Olsen er et must-have. I det hele taget er niveauet på udsendelserne steget voldsomt IMO og jeg misser sjældent et podcast. Super arbejde :-)

    PS: No Olsen, no party
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander


  18. #162
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    212

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Ros herfra også. Det er sgu dejligt at sidde fredag eftermiddag lokal tid og lave de sidste ting ved skrivebordet inden weekenden, mens man får serveret analyser, insights fra vandrørene, lidt BØF tilsvining og opvarmning til weekendens runde.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #163
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Så er der nyt fra fanradioens univers:

    Snippet fra facebook

    Ny podcast!

    Dagens emner er nederlaget på kunstgræsset i Farum og vores mini-udebanekompleks. Hvorfor får vi ikke flere point på udebane i denne sæson?
    Vi kigger også på Sønderjyske - er de virkelig guldkonkurrenter vi skal tage seriøst, eller brister boblen snart?
    Sidst men ikke mindst diskuterer gæsterne, om Kasper Hjulmand en dag kunne komme i spil som FCK-træner, efter at Ståle har afsløret, at man tidligere har forsøgt at tilknytte ham til klubben.
    Og så har vi en lille overraskelse til jer sidst i udsendelsen wink-humørikon ‪#‎zankazankazanka‬

    Gæster: Christian Olsen, Casper Gregers og Kristian Hertz
    Vært: Christian Wilkens

    Hør mandagens udsendelse her

    Så altså en påske-special i morgen onsdag med Zanka i studiet!

    Vi høres ved.

    Med venlig hilsen Jonatan


  21. #164
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Klasse!

    Dagens pod med Peter Brüchmann er super interessant og lægger sig direkte ind i en top 3 sammen med Ståle- og SoE-udsendelserne.


  22. #165
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Mange tak for de gode podcasts med Zanka og Peter Brüchmann - meget interessante udsendelser :-)

    En lille forespørgsel: Har I lavet en fredagsoptakt til Sønderjyske-kampen i morgen? Synes ikke, jeg kan finde den..

  23. Den følgende bruger er enig i dette:
    AGK

Side 11 af 27 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •