Side 12 af 27 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 402

Emner: F.C. Københavns Fanradio

  1. #166
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Mange tak for de gode podcasts med Zanka og Peter Brüchmann - meget interessante udsendelser :-)

    En lille forespørgsel: Har I lavet en fredagsoptakt til Sønderjyske-kampen i morgen? Synes ikke, jeg kan finde den..
    Den blev vist aflyst pga sygdom :/

  2. #167
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Den blev vist aflyst pga sygdom :/
    Tak for info. Ja, sygdom er hver mands herre, og det må man bare bøje sig for.

    Med ønske om god og hurtig bedring
    / Ståle

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #168
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg havde engang en lærer, der sagde, at hvis man sidder med et spørgsmål, så skal man stille det, for så er der sikkert 10 andre, der kan bruge svaret.
    Så here goes:
    Er jeg den eneste, der har bøvl med at lytte til Fanradioen over flere omgange?
    Den starter forfra, hver gang jeg starter appen.

    Jeg tænker, det er fordi, at jeg streamer og ikke downloader, så her er dumme spørgsmål nummer 2:
    kan man overhovedet downloade?

    Google fortæller mig, at det kræver en knap, der kun er tilgængelig ved nogle udsendelser, men jeg kan altså ikke finde den hos fanradioen.

    EDIT: Ougar giver et halvt svar her, men er det virkelig rigtigt, at man skal hente det på computeren? Er det ikke noget, man som uploader selv kan administrere?
    Sidst redigeret af Jobbeelg : 04.04.16 kl. 13:29 Årsag: Stephan er lort
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Jeg har også problemer, den starter dog ikke forfra - men hopper tilbage i tid med ca. 5-15 min. (hvis det altså er Soundcloud du hentyder til)

    Du kan også høre fanradioen i Podcast appen i iOS - der oplever jeg aldrig problemer, og der kan du også downloade den.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  6. #170
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Er der stadig sygdom, eller har de veltalende herrer været i studiet i dag?

  7. #171
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Jeg havde engang en lærer, der sagde, at hvis man sidder med et spørgsmål, så skal man stille det, for så er der sikkert 10 andre, der kan bruge svaret.
    Så here goes:
    Er jeg den eneste, der har bøvl med at lytte til Fanradioen over flere omgange?
    Den starter forfra, hver gang jeg starter appen.

    Jeg tænker, det er fordi, at jeg streamer og ikke downloader, så her er dumme spørgsmål nummer 2:
    kan man overhovedet downloade?

    Google fortæller mig, at det kræver en knap, der kun er tilgængelig ved nogle udsendelser, men jeg kan altså ikke finde den hos fanradioen.

    EDIT: Ougar giver et halvt svar her, men er det virkelig rigtigt, at man skal hente det på computeren? Er det ikke noget, man som uploader selv kan administrere?
    Jeg har også problemer med soundcloud i Chrome, kan ikke pause/spole. Det virker dog fint i MS Edge browseren.

    EDIT: Derudover kan man bruge SoundFlush til at downloade podcasten som mp3
    Sidst redigeret af rmjdk : 04.04.16 kl. 18:31 Årsag: pezz
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  8. #172
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Er der stadig sygdom, eller har de veltalende herrer været i studiet i dag?
    Jeg har rejst mig som Fuglen Føniks, så vi har skam været i studiet, og det er der kommet dette ud af: https://soundcloud.com/fckfanradio/mandag-040416

    - Snak om Sønderjyske-kampen og den sønderjyske brok, Bendtner og angrebssituationen i næste sæson og optakt til Pokalderby mod BIF.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar


  9. #173
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilkens Se meddelelser
    Jeg har rejst mig som Fuglen Føniks, så vi har skam været i studiet, og det er der kommet dette ud af: https://soundcloud.com/fckfanradio/mandag-040416

    - Snak om Sønderjyske-kampen og den sønderjyske brok, Bendtner og angrebssituationen i næste sæson og optakt til Pokalderby mod BIF.
    Mange tak :-)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #174
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Sjovere start skal man lede længe efter. Tak for fin podcast

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #175
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilkens Se meddelelser
    Jeg har rejst mig som Fuglen Føniks, så vi har skam været i studiet, og det er der kommet dette ud af: https://soundcloud.com/fckfanradio/mandag-040416

    - Snak om Sønderjyske-kampen og den sønderjyske brok, Bendtner og angrebssituationen i næste sæson og optakt til Pokalderby mod BIF.
    Tak for endnu et godt program. I går talte I bl.a. om det annullerede mål til Sønderjyske. Og fik sagt noget med at det var i det lille felt, hvor målmanden er mere sikret. Men i går efter Esbjerg-Viborg, sagde Peter Kjær, at det er en gammel regel. At det lille målfelt nu om dage, kun bruges til at vise, hvor målspark skal tages fra. Ved dog ikke om det er rigtigt? Under alle omstændigheder synes jeg, at annulleringen var ok.

  14. #176
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Hej med jer

    Først og fremmest tak for den lange strøm af roser der tilfalder det lille radio-crew, jeg vil straks skubbe de fleste af dem videre til primært Wilkens og Colsen.

    Jeg se der er flere af jer der har problemer med at afspille programmerne både på soundclouds hjemmeside og i soundcloud app'en til iPhone eller til Android. Til det kan jeg kun svare at vi også selv oplever problemer med soundcloud fra tid til anden, i forbindelse med, at vi uploader udsendelserne.
    Atdet ikke har været mulige at downloade alle udsendelserne skyldes ganske enkelt, at jeg har glemt fluebenet, der har gjort det muligt. Det er tilføjet standardproceduren, med store typer!
    Men driller soundcloud for meget det ene eller andet sted, kan jeg anbefale at hente programmerne her i Itunes eller finde dem i den podcast app du nu benytter dig af. Personligt bruger jeg Podcast Republic på to forskellige android-enheder, hvor det fungerer uden problemer.

    Jeg håber det besvarer jeres spørgsmål af teknisk karakter.

    Med venlig hilsen Jonatan


  15. #177
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Satme god radio...

    Har lige hørt derby-optakt, og vil lige rose jer en gang til. Det er fandme godt, det i render og laver.

    Og super at hive Jes Mortensen ind, så man kunne få lidt voice of reason på billetsituationen.

    Rigtig rigtig mange tommer op.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  16. #178
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Rigtig rigtig mange tommer op.

    ougar
    snakker vi sådan flere meter op ligefrem? ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #179
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Mange tak for endnu en god podcast fra i går, den 25/4.

    Bl.a. med nogle forslag til, hvem vores nye angriber kunne være - og en mindre diskussion mellem Wilkens og Olsen om hvorvidt vi bør have en angrebstræner.. :)

  19. De følgende 14 brugere er enige:

  20. #180
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: F.C. Københavns Fanradio

    Helt bestemt underholdende!

    Har et par kommentarer til programmet sidste fredag:

    1) Der var en diskussion, om hvem der bliver puttet på kassen i pokalfinalen: sidste år stod både Wiland og Kim C inden Stephan (1. Målmanden) tog alle forårets pokalkampe. Det gør det næppe nemmere at tage sølvpapirshatten på mht hvem der står årets finale?

    2) Kr. Himmelfartsdag falder ALTID på en torsdag ;-)

    Og nej: der er sgu ingen, der gider se Strubassen lære Corner at skyde på mål!

    Keep up the good work. Det er en fornøjelse at lytte med.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns nye målmand
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 11.08.14, 09:31
  2. Deltag i F.C. Københavns merchandiseundersøgelse
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.02.14, 11:20
  3. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  4. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •